Selle Italia
51. F. Gonzalez (COL),
52. M. Perez (COL),
53. Marin (COL),
55. Illiano (ITA),
56. Scarselli (ITA),
57. P. Schnyder (SUI),
58. Van Hout (AUS),
59. T. Wilson (AUS)
Részben a Girot is éríntő, hiszen, így pl.: a T-Mobile vagy Heras új csapatának, is indulnia kell majd jövöre a versenyen a szervezőknek kimondott öröm..
Amit tudni kell a PRO-TOUR-ról:
Induló létszám:
18 (25-28 versenyzővel) GSI csapat, később 20-ra szeretnék növelni
Befizetendő díj: Egyszeri 100.000 Euro, valamint évente 50.000 Euro
Szabadkártya: Körversenyek szervezői 4 plusz csapatot hívhatnak meg
Egynapos verseny szervezői plusz 7 csapatot hívhatnak meg
Pontozás:
A Tour de France győztese 100 pontot kap
Giro és a Vuelta győztese 85 pontot
Kisebb körversenyek, illetve Klasszikus versenyek győztese 50 pontot kap
Egynapos versenyen való győzelem 40 pontot ér.
A szabadkártyával induló csapatok versenyzői nem kapnak pontot
Későbbiekben Angliát és Skandinávitát is be kivánják vonni, így népszerűsítve a sportágat..
Szerintetek van már létjogosultsága az esélylatolgatásnak?
Simoni úgy néz ki, hogy jóval gyengébb, mint tavaly ellenben Garzelli teljesítménye jobb. A Spanyol kisebb többnapos versenyeken elhanyagolható volt a jelenléte, de majd a ma induló Giro del Trentino-n meglátjuk.
Cipo eltűnt egy időre, de most a Tour de Georgia-n indul Amerikában, itt meglátjuk, hogy hogyan bírja az Appalache hegységet.
(Van egy olyan gonosz gondolatom, hogy azért ment oda versenyezni, mert a nagy ellenfelek McEwen, Pettachi nem lesznek ott)
Igazad van, egyszer már nyert a Tour de Mediterraéen-en
A bukásról:
The GP Etruschi was the first race on the Italian calendar for 2004. It was also the first race for Mario Cipollini (Domina Vacanze), who is determined to have a better season than last year. Unfortunately for the lion king, a crash with 2.5 km to go put an end to his chances in the sprint, although he escaped without too many injuries
Azt hiszem az is biztató, hogy már ilyen korán (február eleje) versenyzik. Örülnék neki ha tényleg tudna nyújtani valamit (az izmain kívül:-))) )
Naná, hogy motivált!! Kicsit kevesebb csík van rajta és a bringáján, ahogy a híreket olvastam az arcából is visszavett, elhatározásban pedig megerősödött. Már két versenyen is indult idén, az egyiken azt hiszem Baden Cooke verte meg a sprintben (aki ugye már ment a Tour Down Under ausztrál versenyen), a másikon elesett, de semmi komoly.
Sztm változott a hozzáállása tavaly óta. Szimpatikusabb.
Az országúti kerékpározás két szupersztárja, Lance Armstrong és Jan Ullrich is bejelentette, hogy nem indul az idei Giro d'Italián. Az amerikai és a német klasszis egyaránt azzal indokolta távolmaradását, hogy egész idényüket a júliusi Tour de France köré szervezik, és túl sokat kivenne belőlük a május 8. és 30. között sorra kerülő olasz körverseny.
A rendezők reményei ellenére a két fenomén csapata, az amerikai U.S. Postal, illetve a német T-Mobile hiányos összeállításban sem vesz részt a Girón. A háromhetes erőpróbán elinduló csapatok: Acqua e Sapone (olasz), Alessio (olasz), Ceramiche Panaria (olasz), Chocolade Jacques Wincor (belga), Colombia (kolumbiai), De Nardi (olasz), Domina Vacanze (olasz), Fassa Bortolo (olasz), Fdjeux.com (francia), Formaggi Pinzolo Fiave (olasz), Gerolsteiner (német), Kelme (spanyol), Lampre (olasz), Landbouwkrediet (belga), Lotto (belga), Phonak (svájci), Saeco (olasz), Saunier Duval (spanyol), Tenax (olasz), Vini Caldirola (olasz)
Tényleg nem indul a T-Mobile sem? Tavaly sem voltak? Ciponak és Petacchinak egy ellenféllel kevesebb...(Zabel)
05.08. P Genua 7 km Egyenkénti időfutam
05.09. 1 Genua - Alba 149 km Sima szakasz
05.10. 2 Novi Ligure - Pontremoli 183 km Hegy
05.11. 3 Pontremoli - Corno alle Scale 190 km Hegy
05.12. 4 Porretta Terme - Civitella Val di Chiana 187 km Sima szakasz
05.13. 5 Civitella Val di Chiana - Spoleto 174 km Sima szakasz
05.14. 6 Spoleto - Valmontone 163 km Sima szakasz
05.15. 7 Frosinone - Montevergine 211 km Hegy
05.16. 8 Giffoni - Policoro 234 km Sima szakasz
05.17. 9 Policoro - Carovigno 142 km Sima szakasz
05.18. Pihenőnap
05.19. 10 Porto Sant'Elpidio - Ascoli Piceno 145 km Sima szakasz
05.20. 11 Porto Sant'Elpidio - Cesena 229 km Sima szakasz
05.21. 12 Cesena - Treviso 216 km Sima szakasz
05.22. 13 Trieste - Carsico 52 km Egyenkénti időfutam
05.23. 14 Trieste - Pula 166 km Sima szakasz
05.24. 15 Porec - San Vendemiano 229 km Sima szakasz
05.25. 16 San Vendemiano - Falzes 215 km Kiemel hegyi szakasz
05.26. Pihenőnap
05.27. 17 Brunico - Fondo Sarnonico 158 km Hegy
05.28. 18 Cles - Bormio 120 km Kiemelt hegyi
05.29. 19 Bormio - Presolana 121 km Kiemelt hegyi
05.30. 20 Clusone - Mailand 144 km Sima
Szia! Az elmult evben volt rozsaszin trikojuk, termeszetesen annak magasabb volt az ära mint a többi csapat trikoknak. Ha erdekel akkor megnezem es jun. közepen tudom küldeni otthonrol postän. Irj az e-mail cimemre ha erdekel ja meg egy elerhetöseget(pl. mobil szäm), ha van megirom az ärät, ha neked megfelel akkor megveszem.
Szia! Bocs, hogy most välaszolok, de nem tudok csak idönkent a netre lepni.
En olaszorszägban dolgozom es ott tudom megvenni öket. Ha mondjuk bövebben megnevezel egy vagy több csapatot akkor elkepzelhetö, hogy beszerezhetö. Tavaly olyan 90 € körül mozgott az ära, az iden meg nem voltam a bolt környeken. Junius közepen megyek haza es akkor postai utänvetel tudom küldeni. Jövö het keddig jelentkezel akkor talän meg tudom venni. Sajnos egyszer vagyok a heten szabad es az keddi nap.
Köszönöm válaszodat, sejtettem, hogy valami ilyesmi, de van ennek értelme?
Pl.: egy szakaszon van 8 hegy: (k.=kiemelt)
sorrendben: 2., 1., k., 3., 1., k., 2., 2.
200km-s szakaszon az első 4 hegy az első 100km-en van.
Akkor az intergiró-t beteszik a második vagy harmadik hegy utánra(1. ill. k.) amire az első sprinter 123.-ként érkezik 20perc hátránnyal, s ezért pont jár(neki)
Ha az első hegy utánra vagy elé teszik akkor kiírhatnának egy versenyt a gyorsulási 400 méteres autóversenyhez hasonlóan, pl. ki tesz meg előbb 5-10-20 km-t(a rajtnál kiugrások lennének lásd F1, majd sprint az inter-ig)
Persze ezen szépen elfáradnának és feladnák a versenyt( de ővéké a dicsőség, hát megérte)
Szerintem a hegyi szakaszok legyenek a hegymenőké.
A sziki-szökevényeket hagyjuk...
Minden szakaszon van egy pont, gyakorlatilag egy gyorsasági hajrá (mert úgy jelölik ki, hogy a hegyi szakaszokon is lehessen esélye a sprintereknek rámenni) és egész egyszerűen megállítják az órát, és az ott rögzített állás megegyezik az Intergiro eredményével (persze a helyezettek kapnak jóváírást, ugyanúgy mint végén). Tehát verseny a versenyben. Remélem érthetően írtam le.
Hát jó...szóval az intergiroval, mint fogalommal, kizárólag a Giro d'Italián találkozhatsz. Az intergiro tulajdonképpen nem más, mint részhajrá. Talán ezt a kifejezést már hallottad, hiszen az összes többi versenyen így nevezik azt a szakaszon belüli pontot, ahol az elsőként, másodikként illetve harmadikként áthaladó versenyző értékes pontokkal gazdagodik. Az egész úgy néz ki, illetve van kialakítva, mint a cél, csak egy kicsit "szegényesebb". Gondolom vannak nálam hozzáértőbbek is itt, és nem tudok semmiféle fogalomtárról, ahol leírnák tudományosabban, hogy mi is az az intergiro, így saját szavaimmal kell beérned, de remélem azért valamelyest érthető a dolog?!
Ez éppenséggel az 1. szakasz volt az idei Giron. Látod a kék négyzetben azt az "i" betűt?! Na az jelzi a részhajrát.