Keresés

Részletes keresés

Tector Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21748

Az OFF -ban azt írta, hogy tanul, mint állat...
:o)

T.

Előzmény: at3sz (21747)
at3sz Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21747
Hol van adélpest felelősöm????? Igért nekem képanyagot :)))

Kirugjuk? :)

tupolev Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21746
Akkor az adagolót kell cserélni, vagy átalakítani.
Előzmény: Tector (21745)
Tector Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21745

Dejsz' a D10 -esnek nincsen vezérlő elektronikája...
Amire Te gondolsz, az már az Euro-3 -as, common-rail D10, ami pl. az újonnan gyártott (imported by EuroTrade) Kama3 -okban van.
:o)

T.

Előzmény: tupolev (21744)
tupolev Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21744
Érdekes, amit írtál.

"Érdekes, hogy mégis első körben ezeket a motorokat alakították át D10-re. Az összeset 260-ban és 280-ban egyaránt. "

Nyílván azért, mert ezeket egyszerű volt átalakítani, csak a vezérlő elektronikát kellett kicserélni, meg talán a dugattyúkat.

Előzmény: SaxViktor (21734)
tupolev Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21743
"Főleg ha belegondolunk abba, hogy a legöregebb 415-ös majdnem annyi idős, mint a legöregebb 260-as. :-)"

De biztos tovább szolgálatban maradnak az első generációs 415-ösök, mint a 87-es gyártású 260-asok.

Még kapnak majd 1-2 nagyfelújítást és bírják 20-22 éves korukig.

Előzmény: SaxViktor (21726)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21742
megnyugtat, de még nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy el is készül :)))
Előzmény: SaxViktor (21741)
SaxViktor Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21741
"húúúúú de kéne erről valami adatbázist csinálni."

Ha ez megnyugtat, már vagy egy fél éve készül... :-)

Előzmény: Törölt nick (21736)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21740
ja amúgy főzöcske megerősítve
BLASIUS Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21739
Tegnap volt. Csupa cinkotai 280-as, szerintem inkább a szakadtabbak. Volt egy amelyik egy nagyon csúnya füstfelhőt eregetett.:-(

Mi szerveztük tegnap a mogyoródi Aquapark megnyitót, volt oda egy-két érdekes busz (régi 250-es és 256-osok). Kerepesen jár valami midi-szerű zöld-fehér busz, elöl szűk ajtóval, ismeri valaki, mi ez? A rendszámát nem néztem.

Előzmény: Dudi1984 (21737)
BLASIUS Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21738
Köszi, most már tényleg tisztán látok és hallok.:-)
Előzmény: SaxViktor (21734)
Dudi1984 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21737
Van ma hév-pótlás a Gödöllöi Hév vonalán? és ha igen, akkor milyen típus vannak jelen? És az Őrs Vezér Terétől meddig van pótlás? Nagyon fontos lenne. Én nekem mindegyik hangtípusból van felvétel, így lehet, hogy csinálok vmi ilyesmit. Csak azt nem tudom, hogy milyen névvel,címszóval lehetne megkülönböztetni?
BPO-144: Te mivel veszed fel?
Amúgy még kb fél éve felvettem szerdán a 77-esen a 01-44-et, aztán másnap is.
Szerdán lehetett hallani a Turbóját, és a fékezéskor a fütyülést, csütörtökön meg nem lehetett semmi ilyesmit hallani.
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21736
húúúúú de kéne erről valami adatbázist csinálni.
mert így abszolút nem tudom elképzelni. pedig tudok vagy hatféle különböző motorhangot (rábában) kapásból, de hát így hogy JD5dXC6 típus, így nem tudom....
Előzmény: SaxViktor (21734)
Dudi1984 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21735
BPO-144: Én egy SONY TCM-453-as normálkazettás, Stereo Diktafonnal. Felülök a buszra, és mintha walkmant hallgatnék úgy néz ki. Így tudják mit csinálok. Már ellenőrrel is van tüzdelve a
egy felvétel.
SaxViktor Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21734
"Akkor gyári turbós már csak D10 volt? A régebbiek meg csak utólag lettek erősebbek?"

Nem. A '91-es beszerzésben (4db 280-as és sok 260.45 és 46) még sima szívó (D2156HM6U) motor volt. Motorszámuk az volt, hogy 100.x91/xxx. Aztán a '92-es beszerzésnél (280-ok és csak 260.46-ok, azaz csak VOITH-os szólók) már gyárilag turbós motorok voltak (D2156HM6UT). És ezek között (mármint a szívó és a gyári turbó között) ég és föld volt a hangbéli különbség. A turbók gyönyörűen, halkan énekeltek, karöltve a VOITH váltó sírós hangjával. Érdekes, hogy mégis első körben ezeket a motorokat alakították át D10-re. Az összeset 260-ban és 280-ban egyaránt.

A gyári D10-ek a '93-as beszerzésű 280-asokban (602.193/xxx) voltak, és azok hangjai is nagyban különböztek az átépített D10-től. Érdekesség, hogy '98-ban a Gyrosok építésekor az érintett kocsikban ezeket a motorokat is vadi újra cserélték (604.x98/xxx), pedig még csak 5 évesek voltak.

Előzmény: BLASIUS (21730)
BPO144 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21733
Kellemes napot mindenkinek !

Dudi, te mivel veszed fel a hangokat?
En is fel veszem a hangokat.

Előzmény: Dudi1984 (21723)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21732
nem ide tartozik, a legjobban a BY 61 és 63 kezdetűek szóltak.
több szólamban, komolyan:)
Előzmény: BLASIUS (21730)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21731
akkor megnyugodtam, köszi.

betűtipus-váltás? :)

Előzmény: Tector (21729)
BLASIUS Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21730
Akkor gyári turbós már csak D10 volt? A régebbiek meg csak utólag lettek erősebbek?
Mondjuk korábban is hallottam motorhangbeli különbségeket a 91-es és 92-es beszerzésű buszok között.
Előzmény: SaxViktor (21727)
Tector Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21729

Denemám. Durván a fele Kf. -i.

T.

Előzmény: Törölt nick (21728)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21728
a 7gy-173gy-nek nem az összes kocsija pongrácos?
SaxViktor Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21727
BLASIUS!

Ráadásul még hülyeséget is írtam, mert csak a '92-esek voltak turbósok, a '91-esek még nem!

Előzmény: BLASIUS (21724)
SaxViktor Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21726
Jaja. Főleg ha belegondolunk abba, hogy a legöregebb 415-ös majdnem annyi idős, mint a legöregebb 260-as. :-)
Előzmény: Grimbi (21725)
Grimbi Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21725
Azok tovább meglesznek, mint a 200-asok, azokkal ráérek:))
Előzmény: tupolev (21722)
BLASIUS Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21724
Köszi. Akkor még ezek szerint a 89-es beszerzésű buszok is szívósok voltak.
Előzmény: SaxViktor (21680)
Dudi1984 Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21723
Ja, elnézést akartam kérni, hogy más képeit használom illusztrációnak, és már észrevettem, de még nem volt időm kijavítani. De ma éjjel, és egyéb frissítéssel. Jön még. 00-21 a 69-esről, 02-08 a hazai pályályáról (45), és mondjuk az AKD-714 a 66-os vonalról. Akit zavar, hogy a képeit használom, az jelezze.
Mée1x a cím: http://dudi1984.atw.hu
tupolev Creative Commons License 2004.04.25 0 0 21722
"a 400-asok nem izgatnak."

Hallatlan...

Előzmény: Grimbi (21721)
Grimbi Creative Commons License 2004.04.24 0 0 21721
Jó lenne már 280-asozni (belátható időn belül nem valószínű), a 400-asok nem izgatnak.
Előzmény: Gianmarco (21717)
Grimbi Creative Commons License 2004.04.24 0 0 21720
Puskáztál egyes!:))
Előzmény: Gianmarco (21717)
Grimbi Creative Commons License 2004.04.24 0 0 21719
16-29
00-61
00-76
01-08
01-09
01-17
01-19
01-33
01-38
01-43
01-54
01-59
01-63
01-67
01-73
02-07
stb...
Előzmény: Gianmarco (21713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!