Menetpróba: Suzuki Celerio - 2014.

A Swift igazi utódja

Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl - meglepő ez a Celerio.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Omegatd 2004. márc. 8. Creative Commons License 74
Olyan sok nincs belőle, hogy még bontóba is kerüljön... ;ĐĐĐĐĐĐĐĐ
Előzmény: TigraNyúl (73)
TigraNyúl 2004. márc. 8. Creative Commons License 73
Felhozom ezt a topicot, hátha sikerül kialakítani egy tigrás közösséget egy kis ész-osztás végett :)

Tud valaki olyan bontót, ahol foglalkoznak tigrával is? Tapasztalaom szerint a bontósok úgy félnek a tigrától, mint a tűztől. Pedig sok a közös benne a B Corsával.

R.belluci 2004. febr. 13. Creative Commons License 72
Sziasztok,
Segítsetek legyetek szives ,
Tigrát keresek ,de "apache" színben az olyan narancsvöröses barnás.A motor az lehetöleg 1.6-os legyen de ha 1.4-es van már az sem zavarana csak szin olyan ritka mint a...Ja és 97-nél lehetőleg ne nagyon legyen idősebb.

köszi szépen ha tudtok helyet akkor emilen irjatok.köszi

tourist 2004. jan. 29. Creative Commons License 71
Szia!

Behozatal témájában nem vagyok túl büfé :-O
Amit tudok, hogy a regisztrációs díj nagyon kedvező a kategóriára amibe a Tigra is tartozik.

A szép, fiatal Tigrákat kint sem adják olcsón: 7-8000EUR.

üdv

Előzmény: NORCY (70)
NORCY 2004. jan. 29. Creative Commons License 70
A mobile.de nagyon szép és jó, csak az a gond, hogy nem vagyok járatos a kocsibehozatalban. Azt sem tudom pillanatnyilag kell-e vámot fizetni (EU-n belül) vagy ha igen, akkor mennyit, átiratási költségek...stb. Nehogy a végén többe kerüljön, mint ha itt megvettem volna...Erről van valami tapasztalatod tourist?
Előzmény: tourist (69)
tourist 2004. jan. 27. Creative Commons License 69
Szia!

6 és 10L között bármi előfordulhat. :)
Autópályán 130-140 között még nem fogyasztott 7-nél többet, viszont télen városban sok hidegindítással 9 fölött is lehet.
Az ecotecek különösen érzékenyek a megfelelő mennyiségű és minőségű olajra.
A vezérlés, amire nagyon oda kell figyelni: Csereintervallum 60000km.
Vásárlás után célszerű lecseréltetni, bármit is mondjon az eladó.Márkatársak véleménye, hogy a vezérléshez csak és kizárólag gyári alkatrészeket szabad használni.
----------
Vezérszíj-csere esetén a feszítő és megvezető görgöt is kötelező (gyári) újakkal felváltani.
----------
Ha hosszabb távra tervezel érdemes a szíjcserével egybekötni a vízpumpa és a főtengelyszimmering cseréjét így a következö 60000km-re le van a gond róluk:) (100000km-körül a vízpumpa egyébként is megadja magát). A hidrotökék sokat kibírnak ha nem hajtották ki a lelkét mindig jó olajat kapott a moci.

Annyira azért nem horror, mivel az Opelhez viszonylag olcsó a pótalkatrész.

Nézz körül a mobile.de-n, mindig fenn van néhány(száz) tigra, bár itthon is ki lehet fogni pipec példányokat. Inkább gyári állapotúakat keress.

üdv
tourist

Előzmény: NORCY (68)
NORCY 2004. jan. 27. Creative Commons License 68
Kedves Tourist!

Először is kösz a gyors választ!

Kicsit azért meglepődtem, mert most spec. egy '93-as 1.2i 8v Energie Clióm van 55LE-vel aminek a fogyasztása 5-7 liter között mozog, így a 7-9 liter meglepett.

Az olajbetöltő sapkán mit kell nézni? :) Gondolom, ha tiszta dzsuva akkor talán még nem volt benne 1x-sem olajcsere.

Motorikusan ezek a hibák mennyire jellemzőek? Pl. az egyik haverom az Escort-jában cserélt hidrotőkéket, de sok meló volt és nagyon nem hiányozna...:)

Mellesleg szerinted honnan érdemes beszerezni Tigrát? Érdemes behozni németből?

Ok. :) Most hirtelen csak ennyi...:)

Kösz a segítséget!

Előzmény: tourist (67)
tourist 2004. jan. 26. Creative Commons License 67
Szia Norcy!

Ha van rá lehet?séged '97 évjárattól válasszál. Akkorra már kiküszöbölték az Ecotec-motor hibáit, (kevesebb olajfogyasztás) és maga az autó is kiforrotabbá vált.
Az Tigrák között alig van törésmentes:(
Ha nem törték sz*rrá és tisztességesen kijavították -ami látszik, mivel az autó ívein minden hiba ordít-, akkor nagy gáz nem lehet.
A motort próbáld meg hidegen meghallgatni.Ha csetteg, kopog akkor valszeg a hidrotökék már fáradtak.Egészen enyhe hang még nem katasztrófa, de ha melegen sem hagyja abba, érdemes továbbálni.Az injektorok ciccegnek, az normális:)
Tekerd le az olajbetöltö sapkát.Sokat elárul, motorról, gazdáról...
Próbaúton, ha a motor esetleg leáll AGR-szelep- problémára, alapjárati motorra lehet gyanakodni.
A fogyasztás nekem 7 és 9 liter között alakul.

Remélem nem ijesztettelek el ;-)
kérdezz!
tourist

Előzmény: NORCY (66)
NORCY 2004. jan. 26. Creative Commons License 66
Hellósztok!

A segítségeteket kérném Tigra 1.4 ügyben! Megtetszett ez az autó, de nem tudom, hogy mire kell odafigyelni a vásárláskor, hogy át ne verjenek, illetve milyen fogyasztásra lehet számítani egy ilyen kocsinál?

Minden segítséget előre is köszönök!

Norcy

tourist 2003. dec. 5. Creative Commons License 65
Szia Bakunyin!

Végre egy tigrás:) Egyedül teng?döm itt a forumon, mint egy remete:D
Látom elégedett vagy vele, én is. Lassan már két éve megvan. Az enyém csak 1.4 de jó er?nek örvend.
Egyetértek veled, de a beltér szinte adja magát az átalakításra.
A belsején sokat alakítottam, viszont a kasznihoz nem nyúltam.Az úgy szép ahogy van.
üdv
tourist

Előzmény: Bakunyin30 (64)
Bakunyin30 2003. dec. 5. Creative Commons License 64
Nagyon szeretem a Tigrámat (1.6 fulllextrás), kívülről szép, belül kicsit egyszerű, ha nyomom megy is, parkolni könnyű vele.
Női autó? Sok lány utazott mellettem mostanában, nőinek egy se nevezte.
tourist 2003. ápr. 2. Creative Commons License 63

:)
tourist 2003. ápr. 2. Creative Commons License 62
tourist 2003. márc. 27. Creative Commons License 61
up!

:)
BanditV8 2002. máj. 8. Creative Commons License 60
Helló embörök!
Akkor ha minden igaz Tigra16-nak lesz egy sorstársa?
Jó a Tigra, csak egy kissé fapad és egy kissé kicsi. De ez ilyen. Akinek így is tetszik az vegye meg. Ebben nem lehet sokan utazni (4személyre szól a vizsga. hah!). De megbámulják a csajok. Ez már elég jó érv.:)))

Ez a jóember meg egy Vti Civic-re akarja lecserélni. Pont mikor már megszerettem a Tigra-t.
Inkább powerboxot + chippet + kipurendszert neki oszt haccójjon!!!

tcaoe 2002. máj. 8. Creative Commons License 59
Jo, csak hasonlo a stilus, vonatorult, meg minden...ezert gondoltam, hogy te lehetsz.
Akkor nem szoltam.:))
Előzmény: Matiz (58)
Matiz 2002. máj. 8. Creative Commons License 58
Nem...de tenyleg nem. Nem irogatok mas forumokba, ido hijjan. Maximum levlistakon vagyok rajta....vegkepp nem ertem tehat :)
Előzmény: tcaoe (57)
tcaoe 2002. máj. 8. Creative Commons License 57
Hmm, nem szerepelsz esetleg egy masik forumon egy masik neven?:)
Előzmény: Matiz (53)
Matiz 2002. máj. 8. Creative Commons License 56
Hat, ez nem rajtam mulik sajna :-)
Előzmény: tigra16 (55)
tigra16 2002. máj. 8. Creative Commons License 55
Matiz,

Mikor lesz a csere? Hajrá!! :))

Yaa 2002. máj. 7. Creative Commons License 54
Hello,

Az eltelt 1 év és 20000 km alatt volt egy termosztát meghibásodás, más hiba szerencsére nem. Új korában az enyémben sem zörgött semmi, de most már rossz úton megszólal ez-az. Az üléseken és amüszerfalon nem látszik kopás, a kormányon egy helyen igen, de az már kb 10000 km-nél elöjött. Még mindig meg vagyok vele elégedve, bár fontolgatom, hogy eladom.

tigra16: a 213 km/h az szép, az enyém nem sokkal megy 200 fölé, pedig 1.6 -os. Bár ebbe már elektronikus óra van ('99-es), elvileg az kevesebbet csal.

Yaa

Matiz 2002. máj. 7. Creative Commons License 53
öööö....eztmostnemertem :)
Előzmény: tcaoe (52)
tcaoe 2002. máj. 7. Creative Commons License 52
Akkor jol sejtettem.:)))
megprobalkozok meg egyszer: van neked valami kozod a hullarablashoz?:)))
Előzmény: Matiz (51)
Matiz 2002. máj. 7. Creative Commons License 51
Egyértelmű, nem? :) Azért, mert csak olvasom a CarTársakat, a háttérben mennek a dolgok... :)

üdv:Tigra izzéééé Matiz. :)

Előzmény: tcaoe (50)
tcaoe 2002. máj. 7. Creative Commons License 50
Te Matiz, te mire keszulsz?:)
Előzmény: Matiz (49)
Matiz 2002. máj. 7. Creative Commons License 49
OK, köszönöm a -végre autentikus- véleményt :))
tigra16 2002. máj. 7. Creative Commons License 48
Egy dolgot kihagytam. 1x elszakadt a vezérműszíjam, de az én hibámból, mert nem lett időben cserélve. Elég húzós volt a javíttatása. Ezen kivűl semmi problem.
tigra16 2002. máj. 7. Creative Commons License 47
Nekem ami kopott az az ülés, de az is alig. A műszerfal olyan mintha új lenne. Nem ismerek más tigrát, de nekem semmi ilyesmi nem volt. Hidd el nem kimélem a kocsit, elég sokszor felviszem a fordsz-ot a 6000 fölé.:)) Autópályán mindig padlóval megyek, óra szerint 213-volt a max eddig.
Előzmény: Matiz (46)
Matiz 2002. máj. 7. Creative Commons License 46
Bátyám használt Opel Corsát, volt a családban két Astra, a vészvillogó kapcsoló mindegyikben tönkrement...ismerős. Az Astrák kissé rozsdásodtak is. Az egyik Astrában 1.6-os motor volt, roppant igénytelen szerkezet, mert rengeteget (több százezer km) elment, nem ette az olajat, keveset fogyasztott; ezért szavaznák inkább erre a motorra. A Corsákban és a jelenlegi Combonkban nem tapasztaltam különösebb zörgést. A Combo műszerfala és a műanyagok kopnak, nagyon könnyen, ez a Tigrában is így van? Az ajtófogantyúk főleg, kormány is nagyon csúnyán lekopott elég hamar a nálunk levő verdákban. Az Astrák elektromosságával volt elég sok gond. Néha nagyon idegesítő volt az 1.4-esnél, hogy minden előjel nélkül leállt, semmit nem lehetett csinálni vele, mint kiderült, kontakt hiba; a hátsó lámpák nótórius kontakt hibások voltak mindkét autónál (több Astrán láttam ilyet, még rendőrautón is...) szóval, ezek előfordulnak a Tigrán is?
Előzmény: tigra16 (45)
tigra16 2002. máj. 7. Creative Commons License 45
Szerintem a rozsdásodástól nem kell tartanod, ha nem volt törött az autó. Amikor megvettem az autót 23000km-el akkor semmi nem zörgött, azóta viszont elég szépen zörög a belseje 86000km. Elakadásjelző kapcsolója, indexkapcsolók szoktak elromlani. Ha érdekel megnézheted.
Előzmény: Matiz (44)