van rá sansz, a jövő héten kimegy szerelőhöz, aki végignézi rendesen, hogy miket kell esetleg cserélni, venni, és akkor szerintem nincs akadálya.
Azért nem én vagyok a tulaj, hanem jó apám, szóval inkább múlik rajta a dolog :) Én továbbra is megrögzött amicaros vagyok, a Mercedes minden erényének elismerése mellett is :)
"reggelre lelopták a lemezfelnik gyári dísztárcsáját"
falhoz, lelőni :-((
"ajtókon lévő fabetét, az a darab, ami az üléésállító gombok alatt van: mindegyik lejárós, és kicsit meg is van hajolva. Ezzel lehet csinálni vajon valamit? "
vagy keresel bontóban (én nem hiszem, h lesz, de ettől még lehet).
a másik, h veszel egyet.
JUTESZEMBE
nem ugrunk ki swechat-ba, a bontóba körbenézni valamelyik nap?
Hát, már meg is van az első :((((( reggelre lelopták a lemezfelnik gyári dísztárcsáját, hogy ott rohadjon meg az illető ahol van.
Nincs valakinek ilyen 16-os felnire való?
A másik amivel passz, hogy mit lehet kezdeni, az az ajtókon lévő fabetét, az a darab, ami az üléésállító gombok alatt van: mindegyik lejárós, és kicsit meg is van hajolva. Ezzel lehet csinálni vajon valamit?
Képek lesznek, amint hozzájutok :)
ÚGy néz ki, minden más működik egyébként, illetve a hátsó redőny nem megy, egyszer már elindult, de azóta se, valószínűleg vagy KHs, vagy már be van állva a motorja.
Stern:"karburátoros vagy injektoros az 1.8-as?"
Szerintem 1.8-asban nem volt már karbis, valamikor 90 körül jött ki új fejlesztésként ez a motor. Ekkortájt kopott ki a kinálatból a Mercinél az utolsó karbis motor. Az utolsó fagyasztós minitalin a Lurdy parkolóban az egyik listatársnak (bocs, nem emlékszem a nevedre) volt egy 24-ese, 200-as karburátoros, _lambdaszondás_katalizátoros_ motorral. Az nem volt semmi, rendesen rácsodálkoztunk mindannyian. Visszatérve az eredeti problémára, szerintem mindegy is, hogy milyen a keverékképzés, mert a hibát nem okozhatja a légszűrő. Próbáld ki, hogy teljesen leveszed a légszűrőt és mész egy rövid próbakört. A motor járásán nem változtat, ugyanolyan simán (vagy döcögősen) jár, mint légszűrővel. Ilyenkor lehet megtapasztalni az ideális szívóoldal hatását. Részemről azt tapasztaltam, hogy a motor jobban ugrik, érzékenyebben veszi a gázt. Ezt közelíti a sportlégszűrő, persze kevésbé közvetlenül. Múltkor olvastam, hogy van egy turbó nélküli feltöltési módszer, egy visszacsapószelep segítségével. Ez a szívócsőben van, és a megfelelő időben történő nyitással és zárással a feltorlódó levegőt engedi a hengerbe. Ilyen módon 50%-os feltöltési többletet lehet elérni. Ez nekem nagyon tetszett, nincs benne semmi bonyolult szerkezet, csak működik.
Nekem inkább cél, mint a bálna kupé :-)
De egyenl?re marad a 24-s, majd kell? átalakítás után (b?rözés, stb. - ténleg, ki tud valami b?rös egyént?) jöhet a 29 :-)))
Cikk a vezess.hu-n a nagykategóriás (a cikkben konkrétan a bajor márka) autók árcsökkenéséről. Mivel a reg.díj árfüggetlen fix összeg, szemben a fogyasztási adó %-os mértékétől, ezért a drága autók esetében akár 1-5 MFt árcsökkenés is lehetséges. Kiváncsi leszek, hogy a Merci mit fog lépni, mert állítólag a "másik" teljes egészében a vásárlóknak adja az adócsökkentést. Most kell 20MFt felett vásárolni, akár 5Mft-ot meg lehet spórolni :-)) Üdv
Szerintem nem a te hülyeséged, hanem a szervizé. Nekem is volt sportlégszűrőm (és lesz is), és tapasztalatból mondom, semmilyen hátránnyal nem jár. Egy dolgot csinál, a szívóoldalon szabadabban áramlik be a levegő, mert nincs akkora ellenállása (nem ohmos, lég), mint a hagyományos papírszűrőknek. Persze nem kell hanyattzuhanni az eredménytől, de azért érezhető (szubjektív? :-))) hatása van. Ha neked elmegy az alapjáratod, CO-d és még tuggyisten mi, annak semmi köze a légszűrőhöz. A tag, aki ezt mondta neked, az tipikus barkács-kókler, aki lehúzza a hozzá nem értő delikvenst. Még sose látott OFFLadánál- SkodánálON bonyolultabb szerkezetet, és tudása kimerül a szűrő és olajcserékben. Szerintem vidd el egy korrekt szakemberhez egy diagnosztikára. Sajna márkaszervizen kívül nem tudok ilyet, talán lesz itt a listán, aki tud ajánlani valakit (amit másvalaki rögtön lehord és ajánl egy annál is jobbat :-))). Üdv
Nyáron lesz két éve, hogy vettem egy 190-s Mercit és a hülyeségem miatt szerintem sokat eszik egy 1.8-s motorhoz képest. Az történt, hogy azt hittem jobban fog menni, ha veszek rá sportszűrőt.Jártam a szűrővel tavaly nyáron és teljesen megváltozott a kocsi tulajdonsága.Egyeletlenül kezdet járni a motor és mindig elment a Co-m.Ezután elvittem a szerelőhöz és javasolták, vegyem le a sportszűrőt, mert ez a kocsi nem igényli.Mikor készlet a gép minden szuper volt.Most csak az lenne a gondom, hogy 11 és 10 liter körül eszik, ami szerintem nem csak a télnek köszönhető.Ha van valakinek valami jó gondolata, hogy milyért van, ez akkor írja meg.
Üdv:
Pötty 190 :-)
Stern, Candle: bocs a hirtelen eltűnés miatt. Közbejött egy nem tervezett vizsga, ami miatt a legkorábbi időpont a kocsinézésre a hétfő. Jelentkezem, hogy a tulajnak/kereskedésnek mikor jó, aztán ha gondoljátok megnézzük :) (én mindenképp :-)))
R129 az király! ha nem lesz bálna kupém, akkor egy ilyenbe biztos beruházok :-)))
A krómos dögök az MB egyik idei hivatalos naptárából vannak, és csak grafikai mahináció az egész, nem ilyen a fényezés. Még tavaly év végén megtaláltam az egész sorozatot, de b. nagy méretben, úgyhogy abból most nem linkelnék... :-)
LEX,ugylátom te is odaállhatsz Mr. COOL mellé, amig mi gyüjtjük a köveket!
A TRASCO-s mercivel az a baj, hogy félnék benne, nehogy 88 mph-nél bekapcsoljon az idögép!
A csirkére visszatérve: 4.0-ás Jeep? Hááát az tényleg szerény... :)
Ilyen alapon az enyém lehetne modjuk bölény, nehéz is, nagy is,lassu is, néha büdös is....( >gázolaj ), akkor mondjuk az én csomagtartóm bölényszagú? Igazi unikum!!!
Ja és még valami!! Igenis menő darab lenne a dizel cabrio, szinte beláthatatlan előnyei lennének, itt van mindjárt a nagybani piac, gondold el mennyi zőccség férne bele, és nem kellene kipakolni, az utastérből árulhatna a fószer, tető le, indulhat a biznisz!! :D
De azért én sem gondoltam a dizelre,csak a tényszerű pénzkérdés miatt van nekem dizel ( amit amugy szeretek), de igazából 500-as vagy 560-as lenne az igazi. Motoros fűthető ülések, klima, tempomat, el. tükrök elöl-hátul (ugy tudom az az igazi extra)... :DD