"egy barátom azt mondta hogy neki a Kópé nem tetszik, és hogy sokkal szebb lenne sárgában. Kész vagyok :-))"
Ne aggódj, Stern! egyik cimborám a Trilaknál dolgozik, tudok neked sárga zománcfestéket szerezni dolgozói kedvezményes áron :-)))
Egyébként meg, télleg az ember előbb-utóbb megszereti a cuccos színét, én pl. a kombit fekete vagy ezüstmetál színben preferáltam volna, esetleg olyan pezsgőmetálban, mint a Gery tesójáé. Oszt a végén csak s.kék lett belőle, pedig eleinte nemigen tetszett, most meg már nagyon szépnek tartom :-)
hétvégén csináltam róla képeket, lassan feltöltöm, oszt jól belinkelem :-)
Én a Sárga színnel voltam így annak idején, 2001-ben.
Megnéztem vagy 30 autót, de egyik sem tetszett. A 31-ik igen, de az aut. váltó és a sárga szín ellene szóltak. Aludtam rá egyet, vagyis csak szerettem volna mert nem ment az alvás. Másnap megvettem, és azóta a sárga szín kultusszá vált.
Tegnap egy barátom azt mondta hogy neki a Kópé nem tetszik, és hogy sokkal szebb lenne sárgában. Kész vagyok :-))
egy adagolócsere még nem túl nagy edzés, nincs súlya! bezzeg egy hengerfej!:-)
Csak halkan súgom meg, hogy az öcsi gépe eladó, fekete 280SE majdnem kupé:-) (gépháztetô) jó, és szép állapot, érdemes megnézni, és 700-ba belefér...:-)
Mellesleg a fehér index nekem sem jön be. Ugyanúgy, ahogy hátul a rendszámtábla tartó körüli piros fényvisszaverő sem. De ez legyen a legkisebb gond. Ha már megvan, meg rendben van az autó, akkor ezek is eredetire lesznek visszaállítva.
más: ha Böröcz-höz ne, akkor hova vigyem átvizsgáltatni az autót? Fontos a korrektség, de az árszínvonal sem mellékes sajna.
Mellesleg a fehér index nekem sem jön be. Ugyanúgy, ahogy hátul a rendszámtábla tartó körüli piros fényvisszaverő sem. De ez legyen a legkisebb gond. Ha már megvan, meg rendben van az autó, akkor ezek is eredetire lesznek visszaállítva.
Stern: a szín nekem nem annyira ok, jobb szeretem a sötétet, különösen kék szín esetében. Ennek ellenére egy megnézést megérhet, örülnék, ha eljönnél velem. Az 500 nekem szerintem sok lenne, ugyanis nem hobbiautónak kellene, hanem mindennapi használatra.
Kismiskák vagytok!!!
ÉN a multhéten a faterom off opeljén on egy nap alatt négyszer cseréltem adagolót (végül jó is lett)!!!
DE! Nagy kocsihiány van felénk, öcsém is off opeles on, az övé is betojt. Ugy begurult hogy venni akar egy OFF OFF OFF SUZUKIT!!! ON.
Most az én merkendeszem nyüvi( sirok ha rágondolok),és totál odavan érte,igy most megpróbálom rábeszélni egyre. Anyagi okok miatt gondolkodik a japón, befizetés nélkül, roncsautó beszámitás, havi 20-as törlesztés,ismeritek a rablódumát, szval azt mondtam vegyen fel inkább személyi kölcsönt és vegyen egy 26-ost.
Sajna kb 700-ig terjeszkedhetne igy,és ugye tudjuk ez egy jó 26-oshoz még kevés. Ha esetleg vki tud valamit ne fogja vissza magát! Mentsük meg az öcsémet!! Istenem de szép is lenne egy kupé, mindig elkérném tőle!!
De sajnos csak vmi dizel jöhetne szóba, esetleg vmi javitható hibával,majd összeraknánk.
Bár egy olcsó totálkáros is jöhet, frankó magyar forgalmival...( mi ugyis csodákra vagyunk képesek, 50 év szakmai gyakorlattal! :D )
Most megyek 26-os hirdetéseket vadászni!
Jolán utca: átköltöztek a srácok a Wesselényi utcába ahol a szervíz is van. Már nem bontóznak annyira, bálnát nem láttam náluk.
Bontott futóműalkatrészt én sem vennék, mint ahogy olyan autót sem amit nem tudok fenntartani. Pedig kezdem egyre jobban szeretni a bálnákat. Hallod ezt, Gery?
Na de előbb végig kell járnom a szamárlétrát, W126, C124, és valamikor 2008-ban egy bálna.
Na, ez olyan lett mintha BCsocsan írta volna... ő szokott így jósolni. Ma is láttam a Cézárt :-))
CSF Ricsi itt volt nálam tegnap, kérdezem tőle, mennyi idő/munka egy difficsere a Pudingon (az ugyanis Ikarus-hatást kelt. A Kópé a troli, a Puding meg a busz így hangra).
Mondja nem nagy ügy, 3 óra. Kérdezem az nem egy nagy meló? Nem kell leszedni a kereket? Féltengelyeket kihúzni?
"-De, azokat le kell, meg a teleszkópokat kikötni, meg a hátsó ülést kiszedni, rugókat összehúzni, (...stb...) nem nagy meló az egész.
Látta valaki a Lost Highway címü filmet?
A müben szerepel egy W116 nitró tunningal.A gazdája MR. Eddie 1400 lóerőről beszél:
"nem szeretem,ha megelőznek"
Bazze, original AMG widebody!!!!!! ez egy sztár! igazi 80-as évek! mondjuk a miami vice-ban szinte minden részben van amg, vagy lorinser 26-os. nézem is szorgalmasan...:-)