Keresés

Részletes keresés

tupolev Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14846
Találtam egy 12 éves kiadványt.
A 34-es és 134-es buszok összevonásáról, ami egyébként egy jó lépés volt.

Itt az eleje
És a menetrend
Érdemes összehasonlítani a mostanival. No comment...

SaxViktor Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14845
Már csak azt nem tudom, hogy miért Tectornak címeztem a választ, mikor attah-nak akartam. :-)
Előzmény: SaxViktor (14844)
SaxViktor Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14844
Hali!

A megfigyelés a 61E esetében jó. Néhány hónappal ezelőtt a VÉEK-en volt is erről szó, hogy a járműbeszerzéseknél lehetne pont a 61E-re olyan kocsikat beszerezni, amik nem 100%-ban alacsonypadlósak. (Urambocsá' még 4. ajtajuk sincs) Tulajdonképpen a 435-ös arra a vonalra kivállóan megfelelő padlómagasságát tekintve. De ha még a 2-es és a 4-es ajtó se lenne, még az is bőven beleférne. (Szerintem tupolev ezt meg is tudná kreálni egy Volánbuszos 435-ösből. Mondjuk "felújításon átesett, befalazott ajtós, Ezüst-nyilas 435 a budapesti 61E viszonylatra" címmel.)

Előzmény: Tector (14841)
attah Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14843
Mai metró újságban olvastam, hogy hétvégén (SZ,V) a 74, 74A troli helyett pótlobusz jár felsővezeték-karbantartás miatt, de ugyanolyan menetrenddel. Andriska, 41VP, nem mentek? Azért kérdem, mintha már voltatok volna trolipótlok.
Ha már tudtátok a hírt, akkor bocsi.
attah Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14842
Sziasztok!

Topic.OFF

Nem csoda, hogy csak ~ 15 ezernél tartunk 30 ezer helyett, ha délelőtt nappal nem ír senki. Hogy iskolában vagy munkahelyen vagy? Ez nem lehet kifogás, igazolatlan jár érte. :)

Topic.Volan.ON

A volános 435-ökben milyen motor van? Hasonló a BKV-s testvéreihez? Jobb vagy rosszabb valamilyen szempontból? Azt tudom, hogy a bp-s helyközi (sárga) 435-ök manuális váltóval szereltek.
Néha szoktam volánbusszal Üllőre menni. Jó érzés utazni rajta: tiszta, nincs összefirkálva, még a 16 éves buszok is sokkal jobb állapotban vannak, mint a hasonlókorú bp-iek. Tegnap 61E-vel mentem... ja párdon elfelejtettem
Topic.Volan.OFF

Topic.BKV.ON
Szóval tegnap (19-23), és valószinüleg ma is 61E-vel megyek. Szerintem ide nyugodtan lehetne Volános buszt 280 vagy 435-t tenni, indoklásaim:
- ha elfogy a buszon az üllőhely, az emberek az ajtó előtt kővé dermednek és bambán bámulnak a szerencsés széken üllő utasokra, magyarul állóhelyre kevés szükség van
- nincs megállója, tehát a fel és leszállásnak nem kell villámgyorsnak lennie, (ezért a szövegért a keresztúriaknál már nem lennék népszerű, ha pl, valamiért csúcsidőben 10 percet késne a busz, és az egyesével leszálló utasokra külön még várni kéne)
- a megtett út 60-70%-a padlógázzal megy, ami a bkv-snak picit megerőltető, egy volános busznak meg sem kottyanna az átlag 60 km/h.

Tector Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14841

Üdv!
Most értem haza Kecskemétről. Távirati stílusban a nap eseményei: A keresett járművet becserkésztem, utaztam vele egy kört, és le is sikerült fényképezni.
Ő volt ACH-447, azaz ex. BU-20-41.
Benyomások:
Az eredeti dekoritok már cserélve lettek rajta, át lett fényezve, de más tekintetben nem sokat változott.
Igazi élmény volt vele utazni, a ráncajtós-prágaváltós-kismotoros feeling tökéletesen megvolt. Pláne hogy az ajtajai szép egészséges, hangos szusszanással nyílnak és csukódnak. :o)

T.

tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14840
Nem hangzik rosszul:-)

Nekem tegnap volt Építésgazdaságtan és Menedzsment:-)

Előzmény: Törölt nick (14839)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14839
vállalkozásgazdaságtan
:)
Előzmény: tupolev (14837)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14838
Felhívtam telefonon. Pécel azért nincs olyan messze, pár órán belül hazaér :-)
Előzmény: rally forever (14834)
tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14837
Valami izgalmas legalább?
Előzmény: Törölt nick (14836)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14836
arra nem, de kell másra
Előzmény: tupolev (14835)
tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14835
Úgy értem, hogy mostanában úgy általában keveset van itt.

De mostmár úgyis csak magammal beszélgetek, mert mindenki alszik.
Persze, nem kell tanulnotok Belső terek vizsgára :-((

Előzmény: Törölt nick (14833)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14834
Országos, műholdas megfigyelőrendszered van? :o)

Hát akkor még soká megy aludni Grimbi.

Én viszont most megyek. A viszontlátásra.

R.

Előzmény: Törölt nick (14833)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14833
Él, épp' dolgozik (utolsó kanyar), csak netközelbe nehezen jut.
Előzmény: tupolev (14830)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14832
A hoppácskát kéretik elfelejteni!

A Dakar rally-n "170" km/h-s borulás jár érte! :o))))))

Gondolom dolgozik Grimbi, és sok szép fotót készít. :o)

R.

Előzmény: tupolev (14830)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14831
Hogy érted, hogy hová tűnt?
Előzmény: tupolev (14830)
tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14830
Hoppácska!

Hováá tűnt Grimbí???????

rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14829
"Ha működne is a kijelző, akkor is kitennék a Nagykanizsa - Pécs táblát..."

:o)

R.

Előzmény: Törölt nick (14828)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14828
Ha az lenne, már megcsinálták volna. A GOB-499-ben pl. működik rendesen a kijelző, mert ott fontos. De egy távolsági kocsinál felesleges. Ha működne is a kijelző, akkor is kitennék a Nagykanizsa - Pécs táblát...
Előzmény: rally forever (14827)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14827
Értem. Végülis tényleg nem létszükség...

R.

Előzmény: Törölt nick (14824)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14826
Én is erre gondoltam. Ráadásul kezdik alkalmazni az 59-esen is :o(

R.

Előzmény: Törölt nick (14823)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14825
Ott nem olyan veszélyes, de kétségkívül nem lett jobb a motor ettől az eksöntől.

R.

Előzmény: ChRiS RS (14822)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14824
Nincs rá, mert felesleges. Nem akarok hülyeséget beszélni, de jóval kevesebb ember van nálunk a 104 buszhoz, mint Zalaegerszegen a 118 buszhoz... Így nem kell csodálkozni, hogy az ilyen apróságokat nem csinálják meg...
Előzmény: rally forever (14821)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14823
ilyet csinálnak elég sokszor a 48-ason a csepeli átjárón......:(
Előzmény: ChRiS RS (14822)
ChRiS RS Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14822
Az a vicc, hogy vízszintes terepen csinálta... kívülről biztosan érdekesebben nézett ki, amint 50-ről "lassul" a busz, miköben más se hallatszik, mint hogy: WROOOOOOMMMM!!! :) Azért a motorját sajnálom ilyenkor szegény párának.
Előzmény: rally forever (14820)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14821
Itt pesten is az összes 415/435 fosgyem ki van fakulva. Elég ronda így szvsz.

Nincs rá egy fél óra? Na azért a Zala is megéri a pénzét :o) Az, hogy igény nincs, azt elhiszem :o)

Ja, az Y az jó. Kár hogy nálunk nincs. Ezt sajnálom...

R.

Előzmény: Törölt nick (14819)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14820
Megtisztelt egy élménnyel a vezér téged. :o)

Ha jól tudom menet közben szigorúan tilos üreset kattintani... Bár ez felüljárón lefelé szokott többször előfordulni.(Ahol egyébként még veszélyesebb....)

R.

Előzmény: ChRiS RS (14817)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14819
Ki van fakulva??? Ez jó, ilyet még nem hallottam :-) A célnak megfelel... Azért van benne, mert amikor vették, akkor még másként gondolkodtak. A később vásárolt példányokban (EUX-4xx és utániak) már nincs. Azért nincs bekötve, mert nincs rá idő, igény, stb...

Szerintem nem érdekes a járatkiosztás. Az Y-osok sokkal jobbak :-)

Előzmény: rally forever (14815)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14818
Bezzeg ha én mennék fel, akkor tuti hogy valami magán man jönne szembe. Egy egész raj :o)

Kiváncsi vagyok Tectornak mik jöttek szembe ma Kecskeméten :o)

R.

Előzmény: tupolev (14816)
ChRiS RS Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14817
Sziasztok! Érdeklődve kérdezem, hogy normális-e az, hogy a vezír menet közben (~50-től gurultunk) üresbe kapcsolva a légkompresszor, vagy mi miatt 2850-es (!!!) fordulaton bőgeti a motort??? Tehát szabad-e menet közben utasokkal és a másik, hogy szabad-e max. fordulatszámmal?
Mert velem tegnap ez történt...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!