Múzsla!
Alig van minek megszépüknie, mert már akkor is az volt. Ott is élveztem a kerékpározást, csak a homok az valahogy nem a kedvencem, ennek ellenére már most gondolkodom a Corvinon :-) Pedig ott is van homok.
Tibet
És mit szólnátok ahhoz, hogy ahol pl. piros kereszt jelzés van, azt nem lenne életbevágó azonnal átfesteni sáv jelzésre, maradhatna szépen úgy, aztán majd egyszer, utólag, ha lesz az egészből valami? Régebben pl. volt ilyen a DDP meg a Kohász Kék esetében is egy-egy rövidebb szakaszon és ettől még működött a "rendszer".
2. Pontosan én is ezt találtam ki, abszolút ez a leglogikusabb megoldás, ez a legkönnyebben kivitelezhető. (Ezzel együtt azért így sem 2 napos munka!)
3. Jó ötlet a felvetés!
4. Megoldható a továbbvitel! A Visegrádi-hegységben nem kell elvinni Esztergomig, hanem előbb, Basaharcnál átvinni a komppal Szobra. A Börzsöny délnyugati-déli részében át kéne cserélni néhány más útvonalat a pirosra, majd Kóspallag, Szokolya irányából Szokolya vá.-nál elérné jelzésünk a Börzsönyi Pirosat, onnan észak felé már azon haladna. Annak dél felé eső szakaszát Verőcéig piros keresztre kell festeni természetesen.
5. Abszolút logikus, úgy kell csinálni, ahogy írtad.
Az eddigiektől keletebbre már valóban több gondolkodást igényel, hogy hogyan lehetne összehozni minél kevesebb festéssel a folyamatos pirosat.
Hát végre sikerült magamat átrágni az elmúlt napok termésén.
A Piros-túrákhoz:
1. Ha a KDP-t Zircről továbbvezetnénk Eplénybe, akkor visszacsatlakozna önmagába, a jelenlegi útvonal szerint (egy fordított 9-es alakzatot formálva).
2. Ha össze akarják kötni a DDP-vel/le akarják vezetni a Balatonhoz, a legjobb megoldás szvsz az lenne, ha Eplényből felvezetnék a csigavonal végéhez, Zircre, Zirc és Papod között csak az iránya fordulna meg, innen a P+ jelet kéne visszafesteni P-ra a Márkói malomig, onnan már most is P vezet Paloznakig. Ezzel egyidejűleg a Papod-Eplény szakaszt vissza kéne festeni P+-re, akárcsak a Márkói malomtól nyugati irányba vezető mostani P jelzést.
3. Szárról lehetne folytatni a P jelet Bicskére, onnan már van P Somlyóvárig, onnan célszerű lenne a Keleti-Gerecsén átvezetni Piliscsévre, ahonnan már létezik egy P Esztergomig.
4. A keleti országrészbe körülményes lenne átvezetni, mivel ott gyakorlatilag már majdnem végig létezik egy folyamatos P jel, Drégelypalánktól Ópusztaszerig (ennek része a Pest megyei piros), és 10 km-rel arrébb Mindszenten indul egy másik piros, amely egészen a Nagylakig vezet. Ha a kimaradó 10 km-es Ópusztaszer-Mindszent szakaszon az Alföldi kék mellé felfestenék a pirosat is, akkor az gyakorlatiag nagyjából É-D-i irányban átszelné az országot a szlovák határtól a román határig.
5. praktikusan az É-D pirosat lehetne folytatni Drégelypalánkról Nagyorosziba, innen van egy "cserháti piros" Nagyoroszi - Érsekvadkert - Mohorán át az országos kékig, régebben vezetett tovább (többhelyütt a kékkel) Nógrádsipek -Hollókő - Felsőtold - Garábon át Mátraszőlős-Hasznos v.m-ig.
6. Győr-Moson-Sopron megyében is létezik egy P, ami tudomásom szerint jelentős hosszúságú.
7. A Zempléni-hegységben három, egymástól független P jelzés létezik. Az egyik a Kossuth út Szerencs-Olaszliszka között, papíron 26, valójában 42 km hosszúságban. A másik a Rákóczi út a sárospataki vár és a füzéri vár között, papíron 55-58 km, valójában 72 km hosszú. A harmadik pirosnak nincs külön elnevezése, papíron 20 km hosszú, szintén Sárospatakról indul, de a vasútállomásról (így nem találkozik a Rákóczi úttal) és Mikóházára vezet (ez az út része a "Borsod szép útjain" túramozgalomnak).
én is ma reggel vettem meg, az újságos néni betett engem a toptenbe, ami az egzotikus lapokat vásárolókat illeti.. és megállapítottam, hogy kissé rendszertelen a megjelenés, erre csak bólogatott..
Én ma reggel tudtam csak megvenni a lapot, tegnap még híre hamva sem volt. De azt közölték velem több helyen is, hogy többen keresték már. Ma pedig egy jókora sóhaj kiséretében adta át a lapot a tag, és hozzátette, hogy: "Igen, végre megjelent."
és ha a fiúk nem lettek volna olyan rabszolgahajcsárok, akkor biztos készült volna teljesalakos bikinis kép is egy-egy strandon... (min. duplán kihajtható kép..)
de sosem lehetett fürödni, mert menni kellett.
kutya legyek, ha az elöbb meg nem Lienka neven volt ez a hozzaszolas. Csodalkoztam is, mert elkonyveltem magamban hogy Lud Gödöllöi, erre latom, hogy az megse Lud volt, hanem Lienka. Erre most megint Lud.
miért nem az, amelyiken a kő mögött állunk, azon igazán nagyon dögös vagyok.. :(((
fene..
(kösz, du meg is veszem.. csak már két hete az idegeit tépem a környező 3 újságosnak, mer' naponta kerestem a decemberit.. most az uccsó 5 nap maradt ki.. vagy több? elvesztettem az időérzékemet..)
Este még letisztázom Talpalóval, hogy hová megyünk, de szerintem 90% esélye van hogy ide.
Na meg persze ha meggyógyulok. Már egy hete próbálkozom nem túl sok sikerrel. :c(
Nagyon szeretnék menni, de az időbeosztásom elég sztochasztikus, ezért nem igérek semmit. Mindenesetre helyi vagyok, úgyhogy csak odatalálok 9-re ha mégis jó.
Úgy érzem, elérkezett az ideje, hogy kissé konkretizáljuk a hétvégi Gödöllői Kék túra részleteit.
A meteurológia szombatra mond jobb időt (persze ez addig még változhat), javaslom tehát ezt a napot.
A sokáig alvók, és nem utolsósorban a vidékiek kedvéért, akiknek többet kell utazni, tisztelettel javasolnám a Keletiből 8.20-kor induló vonatot, amivel Gödöllő Állami telepekig kellene utazni – ez lenne a túra kiindulópontja. Amennyiben van Hatvan (60) felöl érkező, akkor várnánk az állomáson 9.21-ig, amennyiben nincs, hát 9-kor el is lehetne indulni.
A túra hossza 20km körüli, a szintemelkedés sem túl jelentős.
Részletek a Gödöllői Kékről gethe honlapján.
A Hörmann-forrás és a Vörös kereszt között érdemes a térképen nem szereplő új kék háromszög jelzésen menni. Igaz, a Stájer házak így kimaradnak, de nem műúton kell gyalogolni, hanem a hegy gerincén, sok helyen nagyon szép kilátással a magyar és az osztrák oldalra. (A jól követhető jelzés az autóparkolótól indul, része a "Csúcsrajáratás" jelvényszerző útvonalnak, amely Kőszeg és Oberkohlstatten között vezet).