Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

coyote_ Creative Commons License 2003.03.28 0 0 30
a csiptuningal meg lehet csinálni, hogy kávét is főzzön meg kakaót?

Ha igen akkor engem is érdekelne.

Előzmény: Törölt nick (29)
AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.28 0 0 29
DarkAngel69
Meggyőztél, engem akkor érdekelne a chip tuning a Calibrámhoz !!!

Légy szives ilyen chipet küldjél emailben:

25%LE, nyomaték 1000 fordulattal előbb jön, fogyasztás -10% és dizellel is menjen meg benzinnel is (beépitek egy kis kapcsolót, amivel át lehet majd kapcsolni, mint a gáz-benzin üzemnél, attól függően mit tankolok).

Légy szives az alapjáratot állítsd be 800 helyett 830-ra, mert akkor szebben fog állni a fordulatszám mutatóm.

Továbbá azt is ird át a programon, hogy a motor hamarabb bemelegedjen hideginditásnál, mert reggel nagyon szokott fázni a lában télen.

Előzmény: DarkAngel69 (20)
Járvi Creative Commons License 2003.03.28 0 0 28
A veszetségméréshez egy okleveles közgazdász kell!
Vagy ha ilyen nincs, akkor egy közgáz szakközepes végzettségű + egy pénzügyi szakértő, de így nem annyira hiteles.

Szóval felhívsz egy ilyen fószert, és elmondod neki, hogy mennyi az a veszteség, amit az asszony még nem vesz észre a konyhapénznél. A veszteségre szánt összeget leöntöd benzinnel (mégiscsak autóvásárlásról van szó!).. Ja! ...inkább olajjal! ...és meggyújtod. NA! A veszteség már kész is, csak mérni kell:

Az elégetett pénz értékéből kivonod a hamuért várhatóan kapható felvásrási árat (nem túl sok, de mégiscsak megtérülés) hozzáadod a környezetvédelmi adót (elcsalni nem ér!)

Hát kb. ennyi a veszteség. + az idő, amit ennek az értelmes topicnak, és a társalgás eme szórakoztató és kulturált formájának a létrehozására áldoztál.

Na most, hogy leírtam, már nem is kell az a közgazda. Így megspóroltad a tiszteletdíját. Ezzel tulajdonképpen a hatásfok csökkent, hiszen a tiszteletdíj növelhette volna a veszteséget...
:)

coyote_ Creative Commons License 2003.03.28 0 0 27
nem, ez nem veszteség ez az illető által generált hülyeségindex.
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.28 0 0 26
A veszteségmérés nem az, hogy ha 2 millióért megveszem és csak 1-ért tudom eladni ?
Előzmény: DarkAngel69 (25)
DarkAngel69 Creative Commons License 2003.03.28 0 0 25
weiertibi!

a tréfát félretéve, vidd el az autót valami jó dízeles szakemberhez, és csináljon rajta egy veszteségmérést (vagy hogy a francba híjják, nem kenyerem a dízel). Ha az eladó ebbe nem akar belemenni, akkor valami gáz van. Ha meg belemegy, jó közelítéssel pontos képet kapsz a motor állapotáról. Mellékesen egy teljes állapotfelmérést is csinálhatnak közben, hogy teljes képet kapj arról, hogy mire számíthatsz.(fékbetétek, gumiharangok, gumibakok, lengéscsillapítok stb)

Előzmény: weiertibi (3)
ATóth Creative Commons License 2003.03.28 0 0 24
Hö-hö!

Jó ez a topic. :-)

Ne hagyjátok abba.

Üdv
a Tóth

E30M40 Creative Commons License 2003.03.28 0 0 23
Kár tovább fényezned az autót!
Az új Terminátor filmben ezen megy át egy tank!

Ui: cabrio Vectra kevés kilóméterrel érdekel valakit??? Frissen fényezve és lakatolva! Friss vizsga! (uj üzembe helyezés)

Előzmény: Törölt nick (13)
E30M40 Creative Commons License 2003.03.28 0 0 22
"amit a bömbis (E30M40 a nickje) olcsón beéget EPROMBA"

Látom ebben a topicban is hülyeségeket írogatsz:DDD
Én drágán dolgozom!!! :D
Ismerősnek meg kúrv@ drágán!!! :DD

Garanciaaaaaa??? Az meg mi??? :DDD

Előzmény: DarkAngel69 (20)
DarkAngel69 Creative Commons License 2003.03.27 0 0 21
Innen mán csak Stefan Getz(i) hiányzik....
DarkAngel69 Creative Commons License 2003.03.27 0 0 20
Chip Tuning SMS-ben Zsombitól!

Beírod a motor kódját, majd a kiválasztod az öt féle tuning típus egyikét, ezt elküldöd SMS ben egy 90-es számra (SMS díja 240+áfa), majd visszaküldik a cuccot, amit a bömbis (E30M40 a nickje) olcsón beéget EPROMBA
az 5 tunimg típusai:

1. +20%LE magas fordulaton, fogyasztás 10%-ot csökken
2. +25%LE, nyomaték 800 fordulattal előbb jön, fogyasztás nem változik.
3. +30%LE, +20%nyomaték fogyasztás marad, élettartam 20%-al nő.
4. +40%LE, +30%nyomaték, fogyasztás marad, 5000 km-vel ritkábban kell olajat cserélni.
5. (csak versenygépekre javasolt) +50%LE, +50%nyomaték, 10% fogyasztáscsökkenés, élettertam 30%-al nő

Mivel ez itt nem a reklám helye, az SMS telszámot csak mailben küldöm el.

Előzmény: Törölt nick (19)
AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.27 0 0 19
DarkAngel69 :
Már erre sem emlékszel ??? Konkrétan ezt a turbófeltöltőt a te régi dizel Alekódból szedtük ki, mielőtt azt visszaalkítottuk szivódizellé mert már annyira alacsony volt a kompressziója és utána eladtuk egy bolgárnak a szabadkai piacon ! Utána találtad ki, hogy tegyük bele ebbe a Vectrába, ne posodojon.
(Tudod, akkor vettük meg a montenegrói bandától a lefűrészelt hátulját, mert akkor pont egy Vectra B elejét Asconástassal kaptátok egy tartozás fejében. Forgalmit meg az a rendőr haverod fénymásolta, akit most tettek ki az inpol oldalára, Bin Laden mellé, mint második legkeresetteb személyt!)
Igy már beugrik , melyik kocsiról van szó ?
:-)))

Komolyra fordítva a szót: apropó, tényleg tudsz chip tuningot ehhez a kocsihoz küldeni SMS-ben ???

Előzmény: DarkAngel69 (17)
coyote_ Creative Commons License 2003.03.27 0 0 18
Ugri!
Király vagy!
Percekig röhögtem hangosan!
:DDDDDDDDDDD
cső
v6rulez!
Előzmény: Törölt nick (13)
DarkAngel69 Creative Commons License 2003.03.27 0 0 17
A turbo feltöltő addig megy el, amig le nem áll. Ez kb 100 km és 300 000 km közé tehető bagy valószínűséggel. Ugyanis az élettartam, a karbantartás-igénybevétel első, idő szerinti deriváltja.
Előzmény: weiertibi (3)
Féreg_8V Creative Commons License 2003.03.27 0 0 16
Persze, hiszen nem akarja, hogy a maffia rászálljon, ugyanis tőlük lett a cucc ellopva hát nem emléxel?:DD és rendszám alapján keresik a kocsit:))
Előzmény: Törölt nick (15)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.27 0 0 15
Akkor az 5 kg kokaint az eladó benne hagyja, mint felár nélküli extrát ?
Előzmény: Féreg_8V (14)
Féreg_8V Creative Commons License 2003.03.27 0 0 14
:DDDDDDDD, de azért még az is fontos lehet, hogy a benzintankból ki kéne már szedni a kokaint,amit tavaly hoztál a románoktól, nehogy véletlenűl azt higgye, hogy a benzinkutas ad neki kevesebb benzint, pedig nem...vagy nehogy a vámosnak ne teccen a feje és szétpakkkolja:DD

Üdv Feregdegec

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.27 0 0 13
weiertibi :
Szóval ezt a részedre kínált kocsit konkrétan ismerem, mivel az enyém volt.

Amikor eladtam tavaly, akkor volt a futott kilóméterek száma helyesen 216.000 km. Egyébként már akkor kétszer (egyszer előről, egyszer hátulról) már totálkáros volt. Tőlem a Zsombi autósbolt tulajdonosa vette meg. Azóta egyszer felborultak vele az Okotgonnál, akkor ki is gyulladt. Ez különösen érdekes, mert dizel autóról van szó; valami elektromos zárlat lehetett. (Ugyanis amikor ellopták, akkor valami elvágott drótót rosszul köthettek össze.)

Amúgy nem is Opel, hanem Aleko-Moszkvics turbófeltöltő van rátéve, mert az eredeti már régen csapágyas lett.(Ez ugyan az a turbó, mert készült Aleko is ilyen motorral, csak az Aleko-hoz való sokkal olcsóbb)

Arra az egyre figyelj, hogy kocsi egyébként nem menne át a független eredetvizsgálaton sem, mert egy piros Vectra "A" alvázszáma van beleheggesztve, de én még szerencsére el tudtam adni. Ezért eredetvizsgával kell megvenni. Az évjárat egyébként 1993-mas, csak át lett javítva a forgalmiban is.

Amúgy nagyon jó kis kocsi, csak a 2001-es őrbottyáni 3-mas rendőrgyilkosság vérnyomait kellene eltávolítani már végre valami spéci vegyszerrel a csomagtartó kárpitból, mert ebből még baj is lehet.

Előzmény: weiertibi (3)
weiertibi Creative Commons License 2003.03.25 0 0 3
Szeretnék venni egy Opel Vectra B 2.0 DTI-t 2000-es évjárat (96000 km). Szeretnék mindent megtudni a típus áráról, hibáiról. Főleg a turbófeltöltőről(meddig megy el, stb). várom a tulajdonosok véleményét is. Előre is köszi

Tibi

Tie Creative Commons License 2003.01.30 0 0 2
Hát, ha öregurasan autózol, akkor elég az 1.6os.

Ha fiatalosabban, akkor azért nem árthat az 1.8.

Egyébként ha megvolt a dugattyúcsere, az ecotec motorok akkor is elkezdik enni az olajat olyan 120ezer km után. A vectra előtt egy 1,6-16v astra caravanom volt, 140e km-rel, 1000km-en egy liter olajat megivott, de ettől eltekintve az égvilágon semmi baja nem volt. 150-160 körül a lambda szonda megadhatja magát, vagy ami még ugyanolyan tüneteket produkálhat, mint a lambda szonda halála, az az, hogy telemegy addígra a tank dzsuvával, és a benzinszivattyú felszippant egy kis trutyit is, és amig a szmötyi nem "esik le" a szivattyúról, addíg az elektronika letiltja a motort. A szervíz erre a hibára a komputeres vizsgálat során azt szokta mondani, hogy lambda szonda, de nem mindíg igaz.

Egyébként nem rossz gép, a váltója egy picit darabos, de nekem spec. bejön, érezni, hogy mikor hol a váltó, nem lehet félreváltani. A gázra kicsit lustán reagál, de ez az ecotec 16v motorok sajátja. Álló helyzetben ha csak egy pillanatra nyomsz egy fröccsöt, akkor a motor akkor ébred, mikor a lábadat már le is vetted a pedálról. :)

Alsó fordulatokon egy picit nyomatékszegény a motor, úgyhogy egy picit nagyobb gázzal kell indulni vele, pörgősen kell vezetni a gépet. Egyébként a futóműve szerintem jó, nagyon bírja a strapát. Egy picit talán "közvetlen", néha erősen hozza az úthibákat, érezni, hogy mi van a kocsi alatt, de stabil. A fogyasztással én személy szerint nem barátkoztam meg még most sem. Városban elég nehéz 9 liter alá vinni, a normális autózással inkább 9.5-10 a fogyasztás. Pályán 7-8 között eszik, de ha tolod neki, 160nal mész, akkor 9et is bekap. Városban klímával nyáron a dugóban én hoztam vele össze 14literes fogyasztást is, de az már nagyon extrém volt. A hajtós autózással (3000fölött tartva a fordulatot) városban olyan 10-11 körül eszik. És egy kis érezhető "presztízse" már azért van a gépnek. Egész könnyen beengedik, előzékenyebbek vele a népek.

A csomagtartója egész nagy, csak szarul "berendezett", és nagyon mély (a négyajtósé), nagyon be kell hajolni, ha valami begurul, és a rakodónyílás sem valami jól eltalált. Az ötajtósé már jobb, azt jól lehet pakolni a nagy nyílása miatt.

Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 1
Először is köszönöm a segítséget.
A túlzott olajfogyasztást,az itthoni 1.6 16v-s astra-nál is hallottam, azon felül,hogy ezt csinálja, vezethet valami komolyabb problémához, persze folyamatos karbantartás mellett?
Kb 2-3 évet szeretném használni az autót olyan 80-100000-es futásteljesítménnyel számolva.Az 1.8 16v nek is megvan ez a problémája, vagy ez más?
Sokan mondták,hogy ez a motor jobban illik a testesebb kasznihoz.
Ha valakinek van, ilyen gépe,kérem írja le a fogyasztásadatokat,hibákat stb.
Szeretném gázosítani az autót,ha erről van tapasztalat, ezt is szivesen veszem.
AAAAAAAAAAAAAAA
AstraF16v Creative Commons License 2003.01.29 0 0 0
Ennek a motornak (x16xel), van egy komoly konstrukciós hibája. Csak olyan kocsit vegyél, aminek van szervízkönyve és megcsinálták rajta a garanciális javítást (dugattyúcsere). (ellenkező esetben enni fogja az olajat). Egyébként :)) nem rossz autó. A kaszni merev, rozsda ritkán fordul elő, a futómű jó, váltó jó, stb. Rövid áttételezése van, nem túl nehéz a 100Le-höz (pont elég a teljesítmény, ha csak közlekedni akarsz). Gond ritkán van vele (műszerfal izzói szoktak kiégni néha és az övfeszítő szenzora szokott hisztizni). Ha van konkrétabb kérdésed, akkor azt inkább az Opeles fórumba írjad.

Csőgáz

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 topiknyitó
Hamarosan szeretnék egy ilyen autót behozni külföldről (96,97-es évjárat.).Várom a tipussal kapcsolatos észrevételeket,tapasztalatokat,tanácsokat.
Köszönöm.

ui:A TotalCar-os tesztet olvastam :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!