Teszt: Mazda CX-5 CD175 AWD Revolution Pontyok a pácban edition

A legcsendesebb generátor

Cipelt rőzsét, a tetején lakosztályt, belsejében sarat, pakoltuk tetőig, nyektettük a kaptatón és járattuk órákon át. Arra használtuk, amire kitalálták: szabadidős foglalkozásra.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
HuG Creative Commons License 2003.01.10 0 0 278
CTD!

Be vagyon pucolva. Riasztó berendezés szerelés, majd fűtés és ajzatolás. Utána burkolatok.

DE ez nyomatékos topic, nagy fogaskerekekkel vagy hidrohajtással, nem?:-))))

Előzmény: Crash Test Dummy (272)
Detonátor Creative Commons License 2003.01.10 0 0 277
Nagyon hiányzik nektek az a kulák lista?! ;)))
Előzmény: Törölt nick (273)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2003.01.10 0 0 276
abból volt 245 ös meg 250 es és 300 as is:)
Előzmény: Törölt nick (275)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2003.01.09 0 0 274
nem..:o)

180,240,245, v 300-as?

esetleg R-15?

:o)))

azt tudjuk hogy sárga....

Előzmény: Törölt nick (273)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2003.01.09 0 0 272
kész a házad?

Ha összeraktad, jöhetnél felénk is....
;)))

Előzmény: HuG (271)
HuG Creative Commons License 2003.01.09 0 0 271
CTD!

Bazz egész éjjel nem aludtam egy szemhúnyásnit sem. Egész éjjel a már régóta emlegetett Fiat-Warnyú 'la HuG-on gondolkoztam. A legapróbb részleteket is átgondoltam a meghajtástól kezdve a felszerelhető kabinon át a hómaróig, mindent!

Hozzávalók: 2 db Warnyú első híd (jobb volna dobfékes, mint a tárcsás*), 2 db Varnyú váltó, 2 db varnyú kormánymű, 4 db lerövidített varnyú féltengely, 1 Fiat 850 motor, sok apróbb-nagyobb alkatrész.

Főbb jellemzők: Öszkerékkormányzás, öszkerékmeghajtás, középen nincs difi. Kapcsolható első-hátsó-öszkerék**. Jobbos-balos fék(3 pedállal vagy 6 pedállal ha mindegyik kereket külön is fékezhetem.) Merev váz, rugózás nélkül, zártszelvényből hegesztve.

*: meg kell néznem, hogy a tárcsafékes Warnyú hátsó dobját fel tudnám-e használni, mind a négy kerékhez, valszeg nem, vagy csak a dobfékes menesztőtárcsájával.
**: a Warnyú váltójában a szabadonfutóból a görgöket ki kell vennem, így ha direktre zárom akkor van hajtás és motorfék, ha nem akkor egyáltalán nincs (állandó szabadonfutás). Mind a két váltóban meg kell csinálni és akkor már bowdennel választhatom az öszkereket. Igaz csak álló állapotban kapcsolható.

Még midig zakatol az agyam.:-))))

Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.07.03 0 0 270
vigyázzon ám a valagára!

:o)

Előzmény: Törölt nick (269)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.07.03 0 0 268
f@sza!
klímás?

:o)

Előzmény: Törölt nick (267)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.07.03 0 0 266
Az Fortschritt?
Előzmény: Törölt nick (265)
BkorVette Creative Commons License 2002.06.25 0 0 264
cáfolja a kóórság, veled nem lehet vitatkozni, mert midnig igazad van..még akkor is ha nem:))
Előzmény: tcaoe (263)
tcaoe Creative Commons License 2002.06.25 0 0 263
de.
cafold.:))
Előzmény: BkorVette (262)
BkorVette Creative Commons License 2002.06.25 0 0 262
persze, mert te álmodban is körbe körbe autózol az udvaron, még nem vagy jobb nálam:))
Előzmény: tcaoe (261)
tcaoe Creative Commons License 2002.06.25 0 0 261
98 ezer alatt nűmindenki gagyi.:))
Előzmény: BkorVette (259)
BkorVette Creative Commons License 2002.06.25 0 0 260
Jól elbeszélgetsz magaddal:)))))
Előzmény: tcaoe (258)
BkorVette Creative Commons License 2002.06.25 0 0 259
Nem tom Capri hányat megy, de én nagyon keveset:((((((((

Előzmény: tcaoe (257)
tcaoe Creative Commons License 2002.06.25 0 0 258
Sonst megjegyeznem, hogy orulok a piszkos pofadnak.:)))
Előzmény: tcaoe (257)
tcaoe Creative Commons License 2002.06.25 0 0 257
Mer a kerti traktorral Capri 4-et megy?:))
Az pedig ketszer annyi, mint amennyit te mesz?:)
Előzmény: BkorVette (256)
BkorVette Creative Commons License 2002.06.25 0 0 256
Na sszem a kék kerti tarktornál, és az ellene felhozott, egyévben két kört megyek dragCorvettenél tartottunk:)))
Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 255

Mint egy 15 éves nyugati...:o)

pedig mötözö

Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.06.04 0 0 254
sansan!

Én még olyan pótüléses 5911-esen csináltam a rutinvizsgám!

:o)

King!

Asszem JUMZ, az mtz belföldi butított változata léghűtéssel és 55 lóval.
Persze a valóságban ez bonyolultabb de a lényege ez

Előzmény: KingAndrew (252)
sansan Creative Commons License 2002.05.31 0 0 253
Na sziasztok!
Megint van Mezőhegyesen gépbemutató,lovak,eszem-iszom,minden!Aki tud jöjjön,érdekes.
Most a Zetorokat néztem meg jobban.
Azon túl,hogy kezd felzárkózni a nagyon komoly nyugati színvonalhoz,megfigyeltem egy visszatérő motívumot:Biztosan emlékeztek,föleg az idősebbek,hogy a Zetorokon régen is volt valamelyik sárvédőn pótülés,lehajtható.Érdekes módon,most az újakon is megtalálható ez,persze már párnázott kivitelben.
Gyerekkoromban sokat rázódtam a tiszta fémborítású pótüléseken,ha felvett a traktoros bácsi,nagy örömömre. :-)))
A régi szerkezetek most a mi pavilonunkkal szemben találhatóak.Ezeket böngésztam egy darabig,amíg befutott az osztályvezetönk.Nagyon érdekes volt a röpsúlyos fordulatszabályzó,ezt most megprobálom leírni.
Egyhengeres motor.a hajtókar ,főtengely szabadon látható.Stauffer zsírzók kenik a csapágyakat.A főtengely fogaskerékkel hajt egy röpsúlypárt,amely,ha kilendül,eltol egy tenglyt,a tengely egy ékkel kitámasztja a szintén szabadon mozgó szelepemelö rudat és nyitja a szelepet.
Így leírva bonyolult és zagyvaságnak tűnik,de ott nagyon egyszerű és csodálatos.
Vasárnap délután megint leszek.
Ja igen.
A MOL pavilonja és a Massey-Ferguson között fog állni egy kis Iveco hűtőkocsi,ahhoz tartozom én .:-))))
KingAndrew Creative Commons License 2002.04.29 0 0 252
Megvagytok!

Mit tudtok az LTZ tartorokról?
Lökjétek gyorsan!

Köszi!

Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.04.17 0 0 251
ejj, ez a darálós Marci!

:o)))))))))))))))))))))

Előzmény: sansan (250)
sansan Creative Commons License 2002.04.12 0 0 250
Sziasztok!
Jó rég nem jártam erre,de szerencsére léteztek.
Nemrég vett a másik utcából turbós MTZ-t a darálós Marci.
Fantasztikus,hogy hasít vele az utcákon. Van azért hangja,úgy,hogy azért még nem félek,hogy meglepetésszerűen utolér.
Ugy néztem,kicsit magasabb,meg kissé komfortosabb a fülke.
Amúgy Marci büszke rá,hogy darabokra szedi és össze is rakja a gépet.Még ő is szuperrel,majd 50-es MTZ-vel kezdte,aztán,ahogy tollasodott,mindíg újabbat vett,de azt mondja,hogy marad a márkánál.
Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.03.25 0 0 249
pedig ezzel egész nap elszántanék....:o)
Előzmény: Törölt nick (248)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.25 0 0 248
Igazabol itt a traktor, csak direktbe nem enged be.
Előzmény: Crash Test Dummy (247)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.03.24 0 0 247
nem, de jó bringa...
Előzmény: Törölt nick (246)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.20 0 0 246
Ez nem egy 1938-as jargany....


Crash Test Dummy Creative Commons License 2002.01.24 0 0 245
Nehezményezem is!

Hóekét nem gyártottál mostanában?
:o)

Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.11.07 0 0 243
Yo ez a link!

Ez pl egy 1938-as járgány....

QL!


:o)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!