Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
HuG 2003.01.10 Creative Commons License 278
CTD!

Be vagyon pucolva. Riasztó berendezés szerelés, majd fűtés és ajzatolás. Utána burkolatok.

DE ez nyomatékos topic, nagy fogaskerekekkel vagy hidrohajtással, nem?:-))))

Előzmény: Crash Test Dummy (272)
Detonátor 2003.01.10 Creative Commons License 277
Nagyon hiányzik nektek az a kulák lista?! ;)))
Előzmény: Törölt nick (273)
Crash Test Dummy 2003.01.10 Creative Commons License 276
abból volt 245 ös meg 250 es és 300 as is:)
Előzmény: Törölt nick (275)
Crash Test Dummy 2003.01.09 Creative Commons License 274
nem..:o)

180,240,245, v 300-as?

esetleg R-15?

:o)))

azt tudjuk hogy sárga....

Előzmény: Törölt nick (273)
Crash Test Dummy 2003.01.09 Creative Commons License 272
kész a házad?

Ha összeraktad, jöhetnél felénk is....
;)))

Előzmény: HuG (271)
HuG 2003.01.09 Creative Commons License 271
CTD!

Bazz egész éjjel nem aludtam egy szemhúnyásnit sem. Egész éjjel a már régóta emlegetett Fiat-Warnyú 'la HuG-on gondolkoztam. A legapróbb részleteket is átgondoltam a meghajtástól kezdve a felszerelhető kabinon át a hómaróig, mindent!

Hozzávalók: 2 db Warnyú első híd (jobb volna dobfékes, mint a tárcsás*), 2 db Varnyú váltó, 2 db varnyú kormánymű, 4 db lerövidített varnyú féltengely, 1 Fiat 850 motor, sok apróbb-nagyobb alkatrész.

Főbb jellemzők: Öszkerékkormányzás, öszkerékmeghajtás, középen nincs difi. Kapcsolható első-hátsó-öszkerék**. Jobbos-balos fék(3 pedállal vagy 6 pedállal ha mindegyik kereket külön is fékezhetem.) Merev váz, rugózás nélkül, zártszelvényből hegesztve.

*: meg kell néznem, hogy a tárcsafékes Warnyú hátsó dobját fel tudnám-e használni, mind a négy kerékhez, valszeg nem, vagy csak a dobfékes menesztőtárcsájával.
**: a Warnyú váltójában a szabadonfutóból a görgöket ki kell vennem, így ha direktre zárom akkor van hajtás és motorfék, ha nem akkor egyáltalán nincs (állandó szabadonfutás). Mind a két váltóban meg kell csinálni és akkor már bowdennel választhatom az öszkereket. Igaz csak álló állapotban kapcsolható.

Még midig zakatol az agyam.:-))))

Crash Test Dummy 2002.07.03 Creative Commons License 270
vigyázzon ám a valagára!

:o)

Előzmény: Törölt nick (269)
Crash Test Dummy 2002.07.03 Creative Commons License 268
f@sza!
klímás?

:o)

Előzmény: Törölt nick (267)
Crash Test Dummy 2002.07.03 Creative Commons License 266
Az Fortschritt?
Előzmény: Törölt nick (265)
BkorVette 2002.06.25 Creative Commons License 264
cáfolja a kóórság, veled nem lehet vitatkozni, mert midnig igazad van..még akkor is ha nem:))
Előzmény: tcaoe (263)
tcaoe 2002.06.25 Creative Commons License 263
de.
cafold.:))
Előzmény: BkorVette (262)
BkorVette 2002.06.25 Creative Commons License 262
persze, mert te álmodban is körbe körbe autózol az udvaron, még nem vagy jobb nálam:))
Előzmény: tcaoe (261)
tcaoe 2002.06.25 Creative Commons License 261
98 ezer alatt nűmindenki gagyi.:))
Előzmény: BkorVette (259)
BkorVette 2002.06.25 Creative Commons License 260
Jól elbeszélgetsz magaddal:)))))
Előzmény: tcaoe (258)
BkorVette 2002.06.25 Creative Commons License 259
Nem tom Capri hányat megy, de én nagyon keveset:((((((((

Előzmény: tcaoe (257)
tcaoe 2002.06.25 Creative Commons License 258
Sonst megjegyeznem, hogy orulok a piszkos pofadnak.:)))
Előzmény: tcaoe (257)
tcaoe 2002.06.25 Creative Commons License 257
Mer a kerti traktorral Capri 4-et megy?:))
Az pedig ketszer annyi, mint amennyit te mesz?:)
Előzmény: BkorVette (256)
BkorVette 2002.06.25 Creative Commons License 256
Na sszem a kék kerti tarktornál, és az ellene felhozott, egyévben két kört megyek dragCorvettenél tartottunk:)))
Crash Test Dummy 2002.06.12 Creative Commons License 255

Mint egy 15 éves nyugati...:o)

pedig mötözö

Crash Test Dummy 2002.06.04 Creative Commons License 254
sansan!

Én még olyan pótüléses 5911-esen csináltam a rutinvizsgám!

:o)

King!

Asszem JUMZ, az mtz belföldi butított változata léghűtéssel és 55 lóval.
Persze a valóságban ez bonyolultabb de a lényege ez

Előzmény: KingAndrew (252)
sansan 2002.05.31 Creative Commons License 253
Na sziasztok!
Megint van Mezőhegyesen gépbemutató,lovak,eszem-iszom,minden!Aki tud jöjjön,érdekes.
Most a Zetorokat néztem meg jobban.
Azon túl,hogy kezd felzárkózni a nagyon komoly nyugati színvonalhoz,megfigyeltem egy visszatérő motívumot:Biztosan emlékeztek,föleg az idősebbek,hogy a Zetorokon régen is volt valamelyik sárvédőn pótülés,lehajtható.Érdekes módon,most az újakon is megtalálható ez,persze már párnázott kivitelben.
Gyerekkoromban sokat rázódtam a tiszta fémborítású pótüléseken,ha felvett a traktoros bácsi,nagy örömömre. :-)))
A régi szerkezetek most a mi pavilonunkkal szemben találhatóak.Ezeket böngésztam egy darabig,amíg befutott az osztályvezetönk.Nagyon érdekes volt a röpsúlyos fordulatszabályzó,ezt most megprobálom leírni.
Egyhengeres motor.a hajtókar ,főtengely szabadon látható.Stauffer zsírzók kenik a csapágyakat.A főtengely fogaskerékkel hajt egy röpsúlypárt,amely,ha kilendül,eltol egy tenglyt,a tengely egy ékkel kitámasztja a szintén szabadon mozgó szelepemelö rudat és nyitja a szelepet.
Így leírva bonyolult és zagyvaságnak tűnik,de ott nagyon egyszerű és csodálatos.
Vasárnap délután megint leszek.
Ja igen.
A MOL pavilonja és a Massey-Ferguson között fog állni egy kis Iveco hűtőkocsi,ahhoz tartozom én .:-))))
KingAndrew 2002.04.29 Creative Commons License 252
Megvagytok!

Mit tudtok az LTZ tartorokról?
Lökjétek gyorsan!

Köszi!

Crash Test Dummy 2002.04.17 Creative Commons License 251
ejj, ez a darálós Marci!

:o)))))))))))))))))))))

Előzmény: sansan (250)
sansan 2002.04.12 Creative Commons License 250
Sziasztok!
Jó rég nem jártam erre,de szerencsére léteztek.
Nemrég vett a másik utcából turbós MTZ-t a darálós Marci.
Fantasztikus,hogy hasít vele az utcákon. Van azért hangja,úgy,hogy azért még nem félek,hogy meglepetésszerűen utolér.
Ugy néztem,kicsit magasabb,meg kissé komfortosabb a fülke.
Amúgy Marci büszke rá,hogy darabokra szedi és össze is rakja a gépet.Még ő is szuperrel,majd 50-es MTZ-vel kezdte,aztán,ahogy tollasodott,mindíg újabbat vett,de azt mondja,hogy marad a márkánál.
Crash Test Dummy 2002.03.25 Creative Commons License 249
pedig ezzel egész nap elszántanék....:o)
Előzmény: Törölt nick (248)
Törölt nick 2002.03.25 Creative Commons License 248
Igazabol itt a traktor, csak direktbe nem enged be.
Előzmény: Crash Test Dummy (247)
Crash Test Dummy 2002.03.24 Creative Commons License 247
nem, de jó bringa...
Előzmény: Törölt nick (246)
Törölt nick 2002.03.20 Creative Commons License 246
Ez nem egy 1938-as jargany....


Crash Test Dummy 2002.01.24 Creative Commons License 245
Nehezményezem is!

Hóekét nem gyártottál mostanában?
:o)

Crash Test Dummy 2001.11.07 Creative Commons License 243
Yo ez a link!

Ez pl egy 1938-as járgány....

QL!


:o)