Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

morvaiz Creative Commons License 2002.02.20 0 0 130
Ime néhány magyar link a témával kapcsolatban :

http://totalcar.hu/teszt/peugeot607/

www.vezess.hu/panorama/teszt/previewfull.php?idx=1491

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=E33015A09D602E4

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=CDFE17BDB72E067

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=DE1E024EA7E6DFB

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=018B6565D25C2C7

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=E90DEE84DF6A0DA

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=690B606E5405927

www.karacsonyi-nagy.hu/modell/607/igen.html

www.auto2.hu/a2-web99-10/peug607/bemutato.htm

www.auto2.hu/a2-web00-4/607/bemutato.htm

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_fap.html

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_paladine.html

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_feline.html

www.kampf.hu/605.htm

www.progression.hu/mk/04744/607.html

www.peugeotkovacs.hu/html/607.htm

www.auto2.hu/a2-web00-5/uj/607.htm

www.auto2.hu/tesztek/p607v6/teszt.htm

carpage.hu/new990812.html

www.peugeotlux.hu/club/technique_05_02.html

www.auto2.hu/uj/607g/valsztas.htm

www.nexus.hu/autoplusz/ujdonsagok.html

www.carpage.hu/new000314.html

vilaggazdasag.eco.hu/mellekl/auto/200102/u607.sht

www.tinik.hu/peu01.jsp

www.auto1.hu/archivum/auto12000091510089111.html

internetto.hu/services/himnem/cikk.php?id=22351

www.peugeot.hu/607.html

www.tesztelo.hu/Auto/Teszt/peugeot_607.htm

www.auto5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020102-607p.txt

www.auto5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20010126-plaboy.txt

www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020213-peugeot.txt

www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-teszt&cikk=rovatok/am-teszt/20020117-607teszt.txt

www.hetek.hu/index.php?cikk=9556

www.users.broadband.hu/autoplusz/19/teszt.html#4

www.peugeotlux.hu/club/technique_05_01.html

www.peugeotlux.hu/club/

www.hetek.hu/index.php?cikk=7242

www.tesztelo.hu/Auto/peugeot.html

www.fieldprofi.hu/moldalak/es607.htm

www.magnumtuning.hu/chipmodular3.html

www.fieldprofi.hu/moldalak/espeuhdi.htm

Fórumok:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9039065

www.autoforum.hu/forum.asp?fid=99

www.startlapforum.hu/5/1001/index.php

http://forum.netmania.hu/topicmuta.xyz?topicid=1780

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.18 0 0 129
Egy csomó cikket találtam a ATZ-n (szep_es_jo jovoltából) a 607-röl.
Egyenlöre az elsöt elkezdtem olvasni. Mindenkinek melegen ajánlom.
Amiket nem is tudtam és a cikböl kiderül:

-A kaszni egyes részei platinaval vannak merösitvbe. És hogy mégsem nehéz ? A kaszni következetes könnyüfelépitésü , a potkeréktartó pl valami müanyag, és csak 285 kg.
-A sárvédök felsö része valami Expoxyd-alapú üvegfázisú anyaggal vannak megkeményitve
-A lámpa 650 lux alat kapcsol be és 2200-nál ki. :-)
-A vészvillogó 7 m/ss lassulás felet kapcsol be és ha rálépsz a gázra kikapcsol.
-az index 50 felett max 30 s-ig villog (biztonsági okok miatt) király.
-Az elsö szélvédö összesen 35,8 mm vastag (11 reflexios réteg,1 külsö, 1 belsö, meg polyvinylbutanréteg)
Ezt törjék be igaz szep_es_jo
Az oldalsók opcionálisan ragasztott biztonságiak, a hátsóba meg persze benne van az antenna..
-A kormány magnéziumból van (hogy ez miért jó ?)
-A klima 2 csatornás,de biztonsági okokból a páratlanitás az anyós-oldalt is übereli.
-aktivszénszürö széria
-Az ajtok, ha jól értettem, valami természetesfarost-ágyban vannak de 30%-ban üvegyszál erösitésüek.
-övfeszitök elöl 450 hátul 650 N-re vannak limitálva
-a dizelmotorhoz valami segédfütés is van,hogy hamarabb elérja az üzemi meleget.
-a dizel hengerenként 4 szelepese ,a 2 beömlöböl 1-et csak igény esetén használ, vagyis csak ha nagyob hengertöltés kell (ha jól értettem)
-a részeckeszürönek 5l-es tankja van. Ennyibe kerül nekem a környezetvédelem.
- a porsche system 4HP20 automata váltót nemcsak átvette,hanem továbfejlesztve tette a 607-be a PSA.Pl a Téli üzemmod 2 sikot ismer. Kükönbsséget tesz a hegyen fel (2 fokozat) és le(3.) között. Vagy megállaskór a kuplungot oldja, a turbinák a motor fordulatszámán forognak, csikkentve igy a stop-and-go miatti fogyasztásnövekedést.
-kormányszervó HDI-nél fordulatszámfüggö V6-nál sebességfüggö
-a V6 hydraulikus rugozását a karosszéria vertikális gyorsulása, az elsö kerekek fordulata,gáz- fékpedálállás,sebesség,a kormány szöge ill. szögsebessége befolyásolja(vezérlöelektronikán keresztül).
-küzponti vezérlés kontra motor,fék,váltó CAN-buszon van összkötve
A gyorsabb ill biztonsági perifériák 3 VAN-hálozaton lógnak és interfészen keresztül a megfelelö CAN-busszal kommunikálnak(multyplex-system)
szope_es_jo allitasa kipipálva
-200 db/nap a PSA konszern kapacitása a 607-böl.Ehhez képest most min 12 hét a várakozás. Tehát biztos fogy.

Hát ennyi az elsö cikkböl.
Finom.

Üdv.

Na végre egy olyan lap ami nem a "szép képpekel" adja el magát

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 128
Ok.A nagy, szinesnel igy van.
De tuti a tobbinel is allithato a muszerfalon.
Előzmény: Marcus Aurelius (127)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 127
Navis verzióból is kétféle van!
Előzmény: morvaiz (125)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 126
Gyüjtögetem a linkeket, de ez már most kiteszem :

http://www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020213-peugeot.txt

Ezt már , ill. az elözményt , mikor elindult olvastam.
Hoppá.
Ennyit a megbizhatóságról.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 125
"A műszerfalvilágítás másik gondja amúgy(a középkonzolon) a fényerőállíthatóság hiánya."

Miért?
Lehet közvetlenül a müszerfalon, ill a középkonzolon keresztül (legalább is a navis-verzioban) a paramétereknél is állitgatni. És megmondhatom,hogy akarom e az éjjeli modot vagy nem.

Üdv.

Előzmény: Marcus Aurelius (124)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 124
Én Renault-os vagyok :)
Amit vezetni szoktam 607-esből, az 3 literes automata. A műszerfalvilágítás másik gondja amúgy(a középkonzolon) a fényerőállíthatóság hiánya. (legalábbis éjjel).
Előzmény: morvaiz (123)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 123
"Ezek szerint van már Magyarországról szóló lemez a 607 navigációs rendszeréhez?"
szep_es_jo szerint nincs, én ezt se cáfolni se megerösiten nem tudum.
Szerinte nem is a CD-vel van a gond , hanem az infrastruktúrával. Ebben igaza lehet.

"Megkérdezhetem, melyik kereskedőnél vetted?"
Persze, Peugeot Stange, Kleinostheim.
:-)
Igy már érthetö ugye.
Bocs.

"hátulról érkező napfénynél a műszerfal kijelzői nem látszanak rendesen"
Még jó hogy ott semi fontos nincs, vagy ha van akkor csipog.

A bajuszkapcsolók meg már rendesen ki lettek dumálva.

És milyen a tied (benzin,automata,stb..) ?

Üdv.

Előzmény: Marcus Aurelius (121)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 122
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 121
Ezek szerint van már Magyarországról szóló lemez a 607 navigációs rendszeréhez? Megkérdezhetem, melyik kereskedőnél vetted?

Amúgy nem rossz gép, de szvsz a kormányzása "túl könnyű", hátulról érkező napfénynél a műszerfal kijelzői nem látszanak rendesen (ellentétben a dekoráció fémcsíkjával...), az audioirányítás bajuszkapcsolója sem egy leányálom (eleve könnyű keverni a felette levővel, de ha eltalálod sem biztos a siker: kicsit elrontod a mozdulatot, és hangosítás helyett számot ugrik), stb. Igaz, hogy az előnyös tulajdonságokat is hosszan lehetne sorolni.

Előzmény: morvaiz (119)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 120
Uraim

Amig aktuális ajánlom figyelmükbe :
http://www.totalcar.hu/evautoja/index.php3?site=&kat=nagy
NO KOOMENT

Illetve itt lehet szavazni, ha tetszik valamelyik :-)))))
http://totalcar.hu/tukor/evain22002/

Hajrá.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 119
Bementem a szalonba , kértem néhány apróságot ill. kérdeztem,hogy a navit hogyna lehet más nyelvre állitani (mármint a szövegelését most francia), meg a kulcsokat akartam felprogramoztatni, és a feleségem talált egy abró hibát a jobb elsö kapaszkodón. A bör fel volt gyürödve szinte láthatatlanúl (legalább is nekem , nem egy nönek) gondoltam ezt is megkérdezem.
A navit meg a kulcsot diagnosztikával lehet beállitani, a kapaszkodot is megnézték és azt mondták, hogy természtesen kicserélik (semmi, "hogy ez nem is látszik", meg "biztos maga csinálta") kb. 1 óra szerviz mikor tudom behozni. Mivel tudták hogy késöig dolgozom, autóval járok, egyböl mondták persze ha nem tudom megvárni haghyam itt reggel este mehetek érte. Természetesen csereautót kapok. Elöször huztam a számat, de mikor megkérdeztem milyen autót adnak, azt mondták amik bent vannak azok közül választhatok. Na jó (van nekik egy 3L V6 607) legalább kipróbállok másikat is.
Ugyhogy már hétfö este otthagyom az enyémet és elhozok valami mást. Majd megirom milyen volt.
morvaiz Creative Commons License 2002.02.11 0 0 118
szep_es_jo

Ez a finanszirozással kapcsolatos maradványérték.
De függvénye a használatnak és az idönek.

Üdv.

Előzmény: szep_es_jo (113)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.10 0 0 117
Na az álltalam emlitett BMW 520D / Mercedes E220 CDI / Peugeot 607 HDI teszt a német das neue Automobil 2002-es Tesztévkönyvében található.
Keresem az ujságba a netes megfelelöjét, valami www.autojournal.de. Ez nekem gyanús le kell még checkelnem.
A tesztröl röviden annyit,hogy a max. 600 pontból 528 a BMW és Merci páros és 533 a Peugeoté. Amiben lényeges volt az eltérs a 607-es javáara az a karosszéria/helykinálat és az utazási konfort volt. A gazdaságossában(értékvesztés,adó stb) maradt el a többiektöl.
Eurotax forrás szerint évi 9967 DM/év az értékvesztése.Ne kérdezzétek hogy deriválták ki.
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.08 0 0 116
sansalvador:

koszonom a magyarazatot

sansalvador Creative Commons License 2002.02.07 0 0 115
Bocs, elfelejtettem hozzátenni, hogy az általam leirtak feltételezik, hogy Te saját magad beprogramozod szépen egyenként a kedvenc csatornáidat fontossági sorrendben. Gondolom Te arra gondolhattál, hogy miért nem a rádió teszi ezt, ha rányomsz mondjuk az FM1-re? Azért mert a kereséssel nyilván behoz minden fogható adót, amit Neked kell a Te fontossági sorrended alapján egy gombnyomással tárolni.
Előzmény: sansalvador (114)
sansalvador Creative Commons License 2002.02.07 0 0 114
Szia!

"...miert mindig az ATS-re teszi a programokat...?"

Azért mert az a "felülirható" csatorna. Azaz: az ember általában egy adott környezetben használja az autóját, ahol általában adottak a rádióállomások is. Azaz fixek. Viszont ha az ember kiruccan valahova, ahol értelemszerűen változhatnak a frekvenciák, ott segit az RDS, amennyiben a környezetünkben használt rádióállomás még fogható máshol is.
Viszont ha kiruccantunk, akkor nagy eséllyel találhatunk újabb csatornákat is, amiket szivesen meghallgatnánk, de nem szivesen veszitjük el a lakhelyünk-alapkörnyezetünk körzetében már beprogramozott kedvenceinket. Ezért arra az átmeneti időszakra van egy extra 6-os programhely, ami bárhol is járunk, mindig az aktuális és új csatornákat fogja tárolni és igy békén hagyja a beprogramozott kedvenceinket.

Hát ez lenne a logika.

Előzmény: szep_es_jo (112)
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 113
"hivatalosan mennyi a 3 éves autó maradványértéke(durván a fele az uj árnak)"
ez becsult piaci ar, vagy pedig leasinggel kapcs kalkulacio?
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 112
sansalvador:

"A motor általad leirt jellemzésével egyet értek."
Nekem meg a regi sorozatbol volt 406-osom, es a motorja meg nem ilyen volt. A 406 elmeny volt, es ma is megdobobtatja a szivem/szivunket ha latok egyet... es ez azert van, mert csak jo elmenyem volt az autoval. (230ekm-mel adtam le)

"Ülésfűtés: nálam szakaszosan működik."
ha bekapcsolom a lampacske eg folyamatosan, de ki-be kapcsol.

"Az AC/Auto módra"
ez nemi vilagossagot teremtett szamomra.

Nem tudna vki nehany tanaccsal szolgalni a radiot illetoen?

Ha nyomvatartom az 'antenna' gombot, akkor megkeresi a hat legerosebb csatornat. Ez megy. De hallottam viszont, hogy van FM1, FM2, FM ATS x 6 programhely. Ezeket is tudom valtani... a kerdes viszont az, hogy miert mindig az ATS-re teszi a programokat...? (lehet, hogy a kerdes hulyeseg, de ehhez nem ertek)

sansalvador Creative Commons License 2002.02.07 0 0 111
"És sajan sansalvador is ritka már itt."

Nem-nem!:-)) Nem vagyok ritka, csak adódott egy kis elfoglaltságom a napokban, ami igen lefárasztott az estékre érve és dőltem is az ágyba.:-)

Na szóval:

Szep_es_jo üdv a topicban, s lám ugyanolyan motor hajtja a vasainkat, csak nekem a 406-ban. A motor általad leirt jellemzésével egyet értek. Abszolut elégedett vagyok vele, dinamizmusa valóban mint a villanymotor, fogyasztása most télen 10 alatt, az ősz végén kb 8,5 volt úgy, hogy nem kiméltem. Nyomaték már 2000 fordulattól 200 Nm, azaz mint egy dizel. Csöndes, gyors, agilis, takarékos és megbizható. A felszereltség teljes és teljesen elkényeztet. A forma magáért beszél, ahhoz képes hogy egy "régi" tervezés, még mindig forognak az utcán az emberek, persze ehhez hozzájárul a fekete szin és a bézs belső.:-) Egyébiránt amikor 2000 szeptemberében megrendeltem a 607-nek még nem volt ára, én viszont új autót akartam. Viszont röviddel azután kijött az árlista. Akkor majdnem megőrültem, mert ha tudtam volna, hogy a 607 8.5 M Ft-tól indul, akkor most abban ülök. Na persze csak azért, mert előtte 2 db 605-öst használtam. Azok után ez lett volna a méltó folytatás. No de nem baj, majd legközelebb!:-) Egyébként elégedett vagyok maximálisan és a 406 ezzel a motorral valóban egy fantasztikus autó, sok borsot tudok törni jobban motorizált autók orra alá - ha kell.:-)))

Ülésfűtés: nálam szakaszosan működik. Példa: -20 fokban kint áll az autó (belül jégverem), én beülök és inditok, kiállok az udvarból. Alig teszek meg pár métert és az ülés vészes gyorsasággal forrósodik. Egyideig tartja és után kikapcs. Később újra aktiválja magát és megint felfűt. Egy barátom bőrös 607 HDI-jében viszont folyamatosan tartotta a meleget és állandóan meleg volt az ülés. De a bőrnél ez kell is. Nálam a plüss tartja a meleget azután is.

Esőérzékelő: naná hogy frankó. Hülyeség az, hogy a felverődő piszkot nem "látja". Az üveg belső felületén egymáshoz közel elhelyezett 2 érzékelő a fénytörést érzékeli a szélvédőn. Ez alapján műxik a rendszer. És meg kell mondjam tökéletesen. Ez tapasztalat.

Az AC/Auto módra: Ilyenkor télen, mikor kint hideg és párás az idő és az autó kint áll, akkor logikus, hogy mig a fűtés beindul -ami tegyük hozzá nagyon hamar megjön- addig az autó párásodhat. Ezért indul rögtön az öniditózás után a klima. Szerepe a párátlanitás. Az autóban van egy páraérzékelő egység, ami mindezt felügyeli. Nyáron amikor pedig nagy a hőség és a napsugárzás, akkor pedig a napsugárzás-érzékelő egység szabályozza a klima működését, azaz kapcsolja automatikusan be az inditás után. Mindezek az egységek komplexen együttműködnek a belső hőmérsékletérzékelőkkel. Azt kell mondjam, hogy biztosan van jobb és hatásosabb egység is, de ebben a kategóriában ezért a pénzért ez akkora komfortplusszt ad az autónak és nekünk tulajdonosoknak, hogy ilyet nem sűrűn találsz. Relative sűrűn szoktam új 5-ös BMW-kben ülni. Az sokkal drágábban egy jóval hangosabb, tehetetlenebb, érzésre össze-vissza működő, mondhatni zavaró hatást keltő klimaviszonyokat teremt az autóban. A Pug rendszere egyértelműen jobb. Én MagicZ-vel ellentétben egy fityinget nem adnék a BMW zavaros extráiért... ugyanis jól ismerem azokat.:-)

Üdv:

San

morvaiz Creative Commons License 2002.02.07 0 0 110
Ha gondolod leirhatom pontosan, hogy hivatalosan mennyi a 3 éves autó maradványértéke(durván a fele az uj árnak), de mondom ezt majd a piac eldönti.
Gondolma a tendenci az lesz mint kb. a 406-nál.
De akkor se mosztom MagicZ-nek azt a nézetét, hogy inkább BMW extrák vastag pénzért.Igaz jobban el tudom adni.
A mostani Audim kapcsán nagyon tele a törpöm az eladásokkal (ill. a vevökkel) ugyhogy ezt a gondot most megsporóltam magamnak a 607-es kapcsán.

Te meddig tartod a gépet ?

És sajan sansalvador is ritka már itt.

Üdv.

Előzmény: szep_es_jo (109)
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 109
"Miért kérdés ez ?"
mert en nem tudom...

"Brobáltad egyáltalán megdumálni a szerelökkel,hogy nem lehetne-e ? "
Hamarosan meglatogatom oket...

esoerzekelo:
optikai, de megnezem elotte mielott megint hulyeseget mondanek...

"tényleg autóiparban voltál F.-mellett ?"
Nem auto de jarmu. :-)

"Térnyleg neked miért benzines ? "
Megszokas,ar-megtakaritas, hang,LE. Ebben a sorrendben.

"A válfát köszönöm"
Orulok, hogy nem kell masnak es nemkem nehany apro hibat ujra elkovetni.

"De gondolom amig szép képek lesznek benne addig megvesszik az emberek."
pontosan
Magicz kilepett... :-)

morvaiz Creative Commons License 2002.02.07 0 0 108
Üdv

Biztos mindenkit meggyöztünk milyen jó autónk is van.(vagy sznobnak tartják mindazokat akik ide irnak különös tekintettel arra akinek van is, pedig ha tudnák)

"te meddig szeretned megtartani az autot, es mennyit fog erni...?"
A garancia idelyére vagy még max 2 évig. Azaz 3-5 év. Én pontosan tudom mennyit fog érni 3 év mulva , mert a finanszirozási szerzödés tartalmazza. Persze az más kérdés, hogy mit mond erre a piac.
Miért kérdés ez ?

"korabban emlitettel vmifele osszehasonlito tesztet, ahol a pug jol szerepelt... nincs egy linked?"
Ez irott sajtó volt,de megnézem mi a netes megfeleöje hátha ott is fellelhetö,azt hiszem valami auto motor ..., és a E 220 CDI , 520BMW ellen ment. Mondjuk a BMW-nek ez a modelje nem passzolt ide.

"tegnap vegiglapoztam (vegigklikkeltem) a nemet autossajtot"
Én a legjobban az hirhedten elvakult AutoBild "teszteken" pislogtam, ténleg nem húzták le.
De nagyon sok helyen fellelhetö még a Gall bálna.

"miert nem kalibraltathatjuk ezeket a 'nem kritikus' ertekeket a szervizben?"
Nagyon egyformán gondolkodunk, gondolom müszaki mivoltunk miatt.
Feltételezem a nagy többségnek eszébe sem jut, hogy ezek nem konstans értékek,és nem igénylik.
Brobáltad egyáltalán megdumálni a szerelökkel,hogy nem lehetne e ? Hátha megér egy kocka sört.

Ha már müszaki témék, azthiszem Te rendelkezel némi jártassággal a téméban (tényleg autóiparban voltál F.-mellett ?)
Téma : esöérzékelö.
Müködési elve ismert ? Mert a hagyományos szenzoros (adó-vevö) itt ugye nem megy, gondolom valami fénytörés ill. visszaverödés elven müködik a dolog,de hogyan?

"a fogyasztas kerdese ma 'ujra' izgatott, es egy kb 50km-es 'probauton', ha nyugdijasan vezetek, akkor 7.5l-t is lehet vele menni..."
Térnyleg neked miért benzines ?
Nekem is megy lejjebb, most 7,8-on áll az átlag a 2. tankkal.

A válfát köszönöm, megszakadt volna a szivem ha megsértem. Tegnap láttam hogy még a csomagolást se szedtem le rendesen mindenhonnan.

A magyar szaksajtóhoz már nem, tudok érdemben hozzászólni. De gondolom amig szép képek lesznek benne addig megvesszik az emberek.

"nem lehetne atcsalni apocat ebbe a topicba?"
:-)

Üdv.

Előzmény: szep_es_jo (106)
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.06 0 0 107
meg egy megjegyzes a magyar autossajtorol...

egy idoben 4 magazint is vasaroltam rendszeresen, de ma mar, mikor varakoznom kellett, es mar nyultam is az ujsgok fele, inkabb vettem vmi mast...

TRAGIKUS. Nem is az elfogulatlansag faj, hanem a tartalom es a hasznalhato mondanivalo hianya.

Szubjektiv velemenyeket lehet olvasni kb. azon a szinvonalon, hogy 'szep' es 'csunya', 'hangos' es 'halk'.

Aki autot szeretne vasarolni, annak vmifele mert, objektiv adatra lenne szuksege (a katalogusadatokon kivul) az osszehasonlitashoz.

Ha ez tul koltseges vegyek at a nyugati szaksajtotol, de akkor nincs szukseg az ujsagiroknak kolcsonadott autokra, ami szerintem egyszeru kenes.

udv

szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.06 0 0 106
Udv mindenkinek...
remelem nem en riasztottam el a tobbieket...

morvaiz:

"nem számit hogy x% többet vagy kevesebbet vesztett rajta "
te meddig szeretned megtartani az autot, es mennyit fog erni...?

korabban emlitettel vmifele osszehasonlito tesztet, ahol a pug jol szerepelt... nincs egy linked?

tegnap vegiglapoztam (vegigklikkeltem) a nemet autossajtot, mert felkeltette a kivancsisagom, mit tartanak ok az autorol... meglepodtem (+), az ADAC teszt viszont egy kicsit furi volt.

A lampakapcsolasrol: miert nem kalibraltathatjuk ezeket a 'nem kritikus' ertekeket a szervizben? En pl a garazsban egy kicsit tovabb szeretnem, ha egne a fenyszoro... es szamos mas kivansag...

Az ablaktorlo automatika jobban mukodik, mint a regi 406-osomon. Az embereknek elvarasai nagyon kemenyek az automatikaval szemben... olyat is elvarnak, ami csak nagyon koltsegesen lenne merheto.

offtopic:
'1/100 mp alatt érzékelnek mindent'
Szerintem a uc, ami benne van talan 5us alatt mer, de biztosnak kell lenni abban, hogy nem egy legypiszok az, amit mert...

a fogyasztas kerdese ma 'ujra' izgatott, es egy kb 50km-es 'probauton', ha nyugdijasan vezetek, akkor 7.5l-t is lehet vele menni...

Ha rendeltel hozza vallfat- ami nagyon hasznos es elegans - vigyazz takaritasnal. Ha elorehuzod az ulest teljesen, akkor beleakadhat es megsertheti az oszlopot.

jo autozast !

PS: nem lehetne atcsalni apocat ebbe a topicba?

morvaiz Creative Commons License 2002.02.06 0 0 105
Értékvesztés:
Szerintem aki bizonyos ár felett vesz autót annak, mikor eladja az szinte ajándékpénz, és nem számit hogy x% többet vagy kevesebbet vesztett rajta mint más tipus esetén.

pete_sampras :
A Rovert várd meg mig 2.2 HDI motorral szerelik, ez nemsokára bekövetkezik :-)
A Rov helykinálatban marad alul,de eleganciába ott van a szeren Ö is.

"de nagyon "irigyelek" mindenkit, akit 607-esben latok. Csodas lehet vezetni!!!"
Ez igy igaz, én is nagyon irigylem magamat.

szep_es_jo:
"a nemzeti buszkeseg miatt en ezt meg is ertem... es ez igy van jol... Ha Mo-n egy jo autot gyartanank, lehet hogy ez szempont lenne..."
Korrekt megjegyzés

"de miert van ez igy Mo-n? Miert van az emberek fejeben az, hogy a Fr-k nem rendelkeznek ugyanannyi technikai keszseggel mint a N-k?"
Talán ezen asszociációhalmaz miatt :
autó = mercedes
külföld = német
preciz = német
disnyland = paris :-)
...

Persz ez szubjektiv (és nem rám vonatkozik), de ha már az emberek 50% igy reagálla az már elég. És még nem is beszéltem a szaksajtó "pártatlanságáról" .

Az ICE-t meg ne emlegessük mert nagyon tele van a törpöm a DB ill. az ICE megbizhatoságával/pontosságával.

Közben megint leesett valami a 607-tel kapcsolatban.
Lentebb megjegyeztem,hogy az alagútat lassan veszi észre. Azt gondoltam, hogy nem az elektronikában van a hiba, hisz ezek 1/100 mp alatt érzékelnek mindent. De akkor miért ? Hát a hidak miatt. Ha pl. döngetsz a pályán és hid alá érsz ami alól úgy 1-2 mp alatt ki is érsz csattogna fel le a lámpa mint a stroboszkóp. Ezt ugye nem kell ecsetelni miért nem a legjobb. Ezért van benne csillapítás.
Ugyhogy 2:0 az autó javára

Mindha MagiceZ tett volna megjegyzést at autómata esöérzékelöre. Kérem sürgösen visszaszivni eddigi tapasztalatom fényében az is rendesen teszi a dolgát (pedig csak igen apró szemekben csepergélt az esö) És a felföcsögést is érzékelte, ha az felért a szélvédö tetejéig.
Nekem tényleg csak a kormányt kellett fogni.

Üdv.

pete_sampras Creative Commons License 2002.02.05 0 0 104
Sziasztok,
Egy 3-4 eves 607-es, ha most lenne ilyen, szerintem ugy 6 milla korul lenne. Az ilyen draga autok nagyon sokat veszitenek az ertekukbol, de ez igy van jol, aki ilyet meg tud venni, az nem lehet olyan erzekeny az ertekvesztesre. Biztos nem az autoban fekszik a penze!!
Ennek ellenere, ha ramszakadna valami lottonyeremeny , en is valoszinuleg 607-est vennek (meg a Rover 75 es a Lancia Lybra lenne versenyben).
Meg nem sikerult vezetnem egy 607-est, de nagyon "irigyelek" mindenkit, akit 607-esben latok. Csodas lehet vezetni!!!
Udv.
pete
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.05 0 0 103
ez egy picit off-topic, ezert bocs...
morvaiz:
"látom rajtuk a megdöbbenést, hogy van élet a BMW-n túl is"

a nemzeti buszkeseg miatt en ezt meg is ertem... es ez igy van jol... Ha Mo-n egy jo autot gyartanank, lehet hogy ez szempont lenne...

de miert van ez igy Mo-n? Miert van az emberek fejeben az, hogy a Fr-k nem rendelkeznek ugyanannyi technikai keszseggel mint a N-k?

(es egy csacsi felsorolas: TGV - ami piackepesebb mint az ICE, Concorde, Mirage, Atomeromuvek, muholdak es raketak, MiniTel, etc?)

morvaiz Creative Commons License 2002.02.05 0 0 102
Tisztelt szep_es_jo ,

Hát igen az értékvesztés, érdekes dolog ez. Én ezt is figyelembe vettem mégsem ért annyit nekem egy 1-3 éves német autó hogy utánna kisseb buktával tudjam eladni.

A német minöséggel a régi autóm kapcsán nics gondom, nyilvan azért fel van pumpálva pöttyet.
Feleségem gondja eleinte, még a nezelödés fázisában, az volt hogy miért nem látni az utakon egyet sem a 607-böl. Lakohelyünkön ,F-tol nem messze :))), meg kinéznek minket a szomszédok, de látom rajtuk a megdöbbenést, hogy van élet a BMW-n túl is.

Üdv.

Előzmény: szep_es_jo (101)
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.05 0 0 101
Tisztelt Morvaiz:

"A kötségekkel kapcsolatban..."

A szerviz es alkatresz ara nagyon baratsagos... de dragabb mint a VW Golf olasz utangyartott...

de:
3-4 ev 100ekm, 1500l 'plussz' benzin, =300eft.
min 2-3m ft ertekvesztes a 10m autonal...

"megnyugvást és örömöt szereztél"

A ket korabbi puggal (egy VW utan) kb 300ekm es 5 ev tapasztalattal nyugodt szivvel vettem meg az autot. A "nemet minoseg" cimu meset jol ismerem, mert 4 evig dolgoztam mernokkent F-tol nem is olyan messze.

udv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!