Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MagicZ Creative Commons License 2002.01.30 0 0 43
MorvaiZ

"Öszintén sajnállom azokat az embereket akki soha nem tudhatják meg milyen érzés az ha egy ilyen autót a magáénak tudhat."

He, ez ovon aluli volt :))
Meg valami: szerintem amikor valaki lemeri a resmeretek eltereset es megindokolja, hogy mi miert nem jo, az nem teljesen szubjektiv...

morvaiz Creative Commons License 2002.01.30 0 0 42
sansalvador

Köszönöm az elismerést.
Szin: hát kideriváltuk a feleségemmel,hogy sötét külsö világos belsö ami szerintünk illik az autóhoz.Tehét fekete lett és ivoli-bör belsövel.

Felszereltság:hát azt hiszem erre teszik ki a pesti piacon, hogy "absz.full-full". Természetesen automata.

A mikor lesz meg-re most nem válaszolnák babonából :-),de már nem kell sokat forgolódnom az ágyamban.

Tesztvezetés:
Kérem a gyengébb idegzetüek (akik ki nem állhatják az ömlengösséget) most lapozzanak. Nem garantállom,hogy tárgyilagos leszek.
Tehát.
Az autó szalonmeleg volt,vagyis fedett helyen állt.Ezt csak azért mondom mert nem volt csont hideg a motor,de elömelegitve sem volt.
A motortér amennyire lehet izléses. Megkérdeztem,szerencsére szerszám nem jár hozzá,csak ami a kerékcseréhez kell.
Mikor beinditottuk már meglepödtem,a hangja. Egy régi diesel Mercink volt sokáig,meg ugye az audi dieselek hagjait ismertem de ez más volt. Természetesen semmi hideg-kopogás,rezonancia és, legalább is a 2.5 TDI-hez képest, a hangaja olyan volt mindha rövidebb uton járt volna a henger, szóval lehelettel finomabb. Ha magamra puffantottam a kissé még nyers ajtót a hangnak esélye nem volt betévedni az utastérbe.
Elöször az anyosülésre kéretöztem,csak izlelgetni akartam az utazást. Bezizzentettem az ülést a kényelmi pozicióba,aztán gyerünk. Kb. 1 km után már dölt a meleg az autóba,pedig a klima ki volt kapcsolva, és allitólag igen jó hatásfokú a motor és kevés a veszteséghö. Bekapcsoltam , beállitottam a höfokot aztán csak az autóra figyeltem. Csak éppen nem volt mire. Hang nuku,bolintás váltásnál legfeljeb ha kérdeztem valamit és helyeselt a dieler. Játszottam kicsit a navival,erre elkezdett franciául reklamálni,hogy rossz irányba megyünk. Aztán montam, hogy most már akkor én is vezetném. Itt megkérdezték, hogy akarom e hogy Ö is velem jöjjön vagy egyedül probálnám inkább(hoppá bizalom,pedig én nekik külföldi vagyok). Persze mondtam hogy jöjjön velem mert közbe kérdezgetnék.
Na tüz ki a pályára.Gyerünk elöször automatába hogy megy. Szinte unalmasan jól. A legbántóbb az volt hogy,érzésem szerint 10 mp-belül, 170-en voltam és meg mindig toltak le a középsö sávból.
190-nél is ugy éztem hogy nem igazán küzd a gép a sebesség legyözésével, és ez sima utazótempó neki. Az ESP-t nem mertem kipróbálni,remélem soha nem is kell. De a vészfékaszisztenst feleésztettem. 150-nél satufék. Auto megállt,a lábamat nem verte az ABS és a vészvillogó felgyulladt.
Innentöl én váltogattam. Akkor mordult rám a motor csak mikor 110-nél nem 4 hanem 2.-ba löktem vissza véletlenül a váltót. Állitólag a nagyon extrém baromságot már nem engedi az elektronika. Az meg nagyon szimpi, hogy lámpánal magátol 1-be teszi nem kell lecsettegni mint a 3 köztes sebességet pl. Mert ugy mondanom sem kell, hogy 50 felett simán 4-gyel lehet közlekedni,persze nem repül.
Esö,lámpaszenzort nem tudtam letesztelni,de a tempomattot folyamatosan indexként ill. helyett használtam.
A kaszni kenyarban sem billeget,erös fékre nem bolintott. Mivel extrém helyzetekbe nem fogom halyszolni a gépet,amiket eddig mutatot az nekem több volt mint elég. És elégedettség töltött el mikor a boardcomputer átlagfogyasztását pislogtam. A computer mindent mutat amit csak akarok, talan csak az ne ma legpraktikusbb, hogy nullázható, mert igy fogom is.Még az kérdéses a navi mennyire gyorsan fog reagálni az eltévedéseimre.Sajan magyarország erre a CD-re nem fért,mert ez még nem a DVD-s verzió.
A belvilágot nem ecsetelem mert ha valakinek tetszik akkor felesleges,ha meg nem akkor minek.
Nekem legnagyobb elismerés az volt mikor elöször megmutattam a feleségemnek,hogy hát ezt az autót gondoltam magunknak, mit szól hozzá. Láttam rajta hogy el sem hiszi, hogy ilyen gyönyörüség a mienk lehet. A belsejétöl meg szinte , na nem is mondom. De szinte be sem mert szállni. Pedig tudta hogy mostanában ezt a tipust kostólgattam.
A külsö formára azt mondják,hogy "öltönyös". Hát én nagyon el tudom ezt képzelni egy farmerral is:






Hát nem szép?
Nem inkább gyönyörü.

Ja ha kiatuztam volna, akkor chiptuning és 156 LE/359 NM-re fel lehet tolni úgy, hogy a fogyasztás nem változik és a gyári garancia is megmarad.
Ez csak elég egy darabig :-)
És ebben a motorban ennyi még biztosan van. A szempont a franciánál a tartosság,megbizhatóság a HDI-nél tehe´t ennyi tartalék tuti van benne. Ha az audi 1.9TDI 90LE-be ami most 130 jár volt(?)
És egy csómo olyan dolog van az autóban amit csak mondjuk hónapok multával tapasztal az ember. Szinte minden sebeséggfüggö és mindent leállitás után x idö elteltével lekapcsol a rendszer. Nem is tudtam, hogy 2 aksi van benne. Vagy pl. fel lehet programozni a távirányitót, hogy elsöre csak a vezetö oldali ajtót nyissa, meg egy csomó finomság, ami még a leirásba sincs benne.
Ja igen szerinte, igen szegényes a kezelési utmutató. Tipikus németes. Remélem jár hozzá valmi bövebb is.
Hazudnék ha az állitanám,hogy a Partikulárszürö(vagy hogy hivják) miatt vettem, de ha már végképp nem tudok mit felhozni az autó javára akkor itt van a környezetvédelem.
Persze a németek erre nem adnak adókedvezmányt, csak valami 100 LE-s wv-re.

Öszintén sajnállom azokat az embereket akki soha nem tudhatják meg milyen érzés az ha egy ilyen autót a magáénak tudhat.

Üdv.

Előzmény: sansalvador (39)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.30 0 0 41
Kedves MorvaiZ!

Koszonom a korrekt hozzaszolast. En nem eroltetem senkire a velemenyem, de remelem azert par dologra odafigyelsz majd. Par honapos hasznalat utan varom az objektiv tapasztalataidat. :)

Kedves Sansalvador!
First of all :) akar hiszed, akar nem a hibalista egy honi baratomtol szarmazik. Ugy tunik neki angol nyelven konnyebb. Engem is meglepett. Egyebkent ott van az alvazszama az autonak, esetleg csekkold le. Ja, es ezt a tesztautot nem sokkal kesobb elloptak :))) Hat egeszsegere a tolvajnak.
Ha nem haragszol, a Ford Escort - 607 megjegyzest inkabb nem veszem fel. Velemenyt pedig ugy alkotok, hogy hasznaltam 2 db 607, 3 db 206, 2 db 307, illetve 4 db 406 Pegot. Igaz mindegyiket max. 1-2 hetig, tehat azt elismerem, hogy hosszutavu tapasztalataim nincsenek az autokkal kapcsolatban. Amde ezek a kocsik altalaban 10 e km-t sem futottak, igy ujszeru allapotban illett volna lenniuk. Marpedig egyik-masik finoman szolva nem volt...
Azt, hogy az atlag autovasarloknak nincs osszehasonlitasi alapjuk termeszetesen nem rad ertettem, altalanossagba beszeltem. Persze a japan autos barataidra nem artana nagyobb figyelmet forditani... Van valamelyikuknek nyolcadik generacios Toyota Corollaja, vagy valamilyen Hondaja? Na azok a manualis valtok es kifinomult futomuvek etalonnak szamitanak a kategoriaban. Raadasul az sem helyenvalo megallapitas, hogy a japan autok tulzottan muanyagosak. A Peug 206-ban szerintem legalabb annyi, ha nem tobb kemeny es kopogos muanyagot talalsz, mint egy Corollaban es hasonlo a helyzet a 406 - Honda Accord (esetleg Toyota Avensis) osszehasonlitassal. A 307-ben egesz korrekt az anyagmegvalasztas, csak a kozepkonzol muanyaga meg a mar emlitett bajuszkapcsolok olcso hatasuak. Mellesleg hasonlitsd ossze a kezeloszervek mukodeset, a hangjukat, a lagysagukat.
Egyebkent a Peughoz en kedvezoen alltam hozza. Lelkesen udvozoltem a 206-os formajat. Nagyon tetszett. Azonban amikor az elso darab hozzam kerult, oriasit csalodtam benne. Nagyon jol tudom, hogy mit lehet elvarni ebben a kategoriaban, hidd el nekem, hogy van osszehasonlitasi alapom. Raadasul beszeltem szamos ismerossel, akik megvettek az autot es rengeteget jarnak vele szervizbe. Meg ha ki is nevetsz, en fenntartom azt a velemenyemet, hogy a 206-osok felereszt a vonzo forma miatt kelnek el. Maskulonben a nemet autok osszeszerelesi minoseget es megbizhatosagat illetoen egyetertek veled. Annak latszanak, de nem azok. Foleg a VW csoportosak nem. De egy BMW - amig jo - addig jobban szolgalja az altalam tamasztott igenyeket, mint egy Peug. A meghibasodas pedig ennel a markanal is fennal. Megvalami: az automata valtok non plus ultrajat a Lexusban talalod. Probalj ki egy GS300, LS430 modellt.

Szolj, ha kihagytam volna valamit...

Udv

morvaiz Creative Commons License 2002.01.30 0 0 40
Kedves MagicZ!

Köszi a listát.Mondjuk én inkább egy kicsit szubjektiv benyomásu tesztnek mintsem checklistának mondanám.A tartalmávla , egyenlöre nem tudok vittakozni.

Az autod tipusát nem azért kérdeztem,hogy fogást vegyek rajtad. Minden tiszteletem azért , hogy le merted irni hogy nem 120millios Mergával rohangálsz. Ha az ember alá betolják a jobbnál jobb autákat akkór nem feltétlenül kell erölködnie, hogy saját célera is a legdrágábbat vegye.Kinek kinek igényei szerint ugye. Mondottam volt hogy én is egy most már 8 éves audit használok (most már remélhetöleg nem sokáig :-D) egész idáig elégedett voltam vele.

Az tagadhatatlan emberi vonás, hogy ha már birtoklunk valamit arról bevallani akár csak a legapróbb bibit is igen nehéz.Ezért kell a vélményeket megszürni.

sansalvador:
a "Persze osszehasonlitasi alapjuk sincs. Persze osszehasonlitasi alapjuk sincs. Na ezert nem adok masok - altalaban omlengo - velemenyere."
kijelentést biztos vagyok, hogy nem rád értette, vagy ha mégis akkor a lentebbi autoparklista után sürgösen visszavonja.

A BMW-röl még annyit hogy ,tán 29 éves koromból adódóan, ha meglátok egy ezüst m5-t azért megmozdul rendesen bennem az adrenalin,és felszinre tör a birtoklási vágy.
De aztán racionális leszek és veszek egy Pug 607 HDI-t.
Ugy döntöttem ha tényleg annyira döngetni támad kedve majd bérelek egyet 1-2 órára, mivel sajna nekem nem adnak kölcsön 10-20e km-re

607 váltója:
Tárgyilagos verzió : jo
Szubjektiv verzió : király

Ez ráadásul az adaptiv Tiptronic, ami annyit tesz hogy "tanulékony". Én mint informatikus ezt kicsit szkeptikosan fogadom, de majd meglátjuk.

Előzmény: sansalvador (38)
sansalvador Creative Commons License 2002.01.30 0 0 39
Morvaiz! Majd elfelejtettem: gratulálok a választáshoz! Remélem beválik nálad és persze kiváncsi vagyok a tapasztalatokra is, hiszen mint irtam is, nekem is ez lehet a következő. Egyébként milyen szin, felszereltség? Automata? Mikor lesz meg?
Ha az autó tetszik, akkor szerintem ésszerűen döntöttél. Én legalább is ezért döntök most már sorra ezen márka mellett. Én is elég jó anyagi körülmények között élek szerencsére és tulajdonképpen vehetnék BMW-t, Mercit, bármit ebben a szegmensben. De az embernek logikusan és ésszel kell gondolkodnia ebben a világban, márpedig egy autó megvétele és fenntartása pénzbe kerül. Annyira hülye meg úgy érzem nem vagyok, hogy egy vagyont költsek az autómra és semmit vagy legalább is keveset kapjak cserébe vagy amit kapok, azt túl drágán. Persze vehettem volna hiperszuper használt Lexust, stb az új Pugom áráért, de minek? Ide való, ebbe az országba? Ki tudom használni? Ér-e annyit, hogy azon rettegjek mikor lopják el? (Egy ismerősömnek már 2x lopták el, először visszavásárolta, utána vett egy másikat) Ér-e annyit, hogy egy vagyont fizessek a biztositásért? Számomra nem.
Nekem családom van és van más olyan dolog is, amire szivesen költök. Az autó csak egy dolog, de számomra azt kell nyújtania, hogy kilépve a lakásomból nyújtsa a nappalim kényelmét és extráit, biztonsággal és elegánsan elvigyen ahová én akarom. Kényeztessen mindenfajta túlzások és hivalkodások nélkül, de ne annyira mint a nálunk manapság elég rossz szinben feltűnő német presztizsmárkák, és mellette látassa is magát, legyen sármos és elegáns, legalább annyira amennyire egy japán autó nem az. Ezen kivül legyen megfizethető amikor megveszem és legyen megfizethető a fenntartása is. Ezt a Peugeot pont jól tudja. Ezt tapaszatalatból tudom, volt már 2 db 605-ösöm is más márkájú nagykategóriás autók mellett. Robosztus, nagyon megbizható és tartós autót ismertem meg bennük, nagyon korrekt kopó-fogyó alkatrészárakkal. Ezt eddig semmilyen hasonló autó nem tudta ebben a kategóriában számomra nyújtani. Ha ezt a vonalat sikerült a 607-ben tovább vinni, akkor nyert ügye van a Peugeot-nak. Márpedig a 3 év gari mutathat valamit.
Előzmény: morvaiz (31)
sansalvador Creative Commons License 2002.01.29 0 0 38
Kedves MagicZ!

Bizonyára az alap Ford Escort egy egészen remek autó, tán jobb, mint a 607 :-)), de esetleg ha már úgy esik -mint mondod váltogatod az autóidat- akkor egyszer (csak egyszer) vegyél is egy Pugot, hogy kicsit pontosabb véleményt alkothass róla. Mig ez nem történik meg, addig engedd meg nekem, hogy kicsit hozzáértőbben itéljek meg e márkával kapcsolatos tapasztalataimból leszűrt dolgokat. Gondolok itt arra, ami elég fontos egy márka megitélésénél: a hosszantartó gyakorlatban is annak mondott használat. Irod:

"Ha pedig mar az evek ota kuporgatott penzukon megvettek, akkor maguknak sem hajlandoak beismerni, ha nem tetszik valami. Persze osszehasonlitasi alapjuk sincs. Persze osszehasonlitasi alapjuk sincs. Na ezert nem adok masok - altalaban omlengo - velemenyere."

Remélem nem rám értetted. A saját 1 Opel, 3 db Audi, 2 db Chrysler, 1 Renault, a már emlitett Pugok és üzletfeleim BMW és Mercedesei, baráti köröm japán autói, stb után azt gondolom van némi összehanlitási alapom. Éppen ezért nem értek egyet a minőségi és összeszerelési gondolataiddal. Statisztikák bizonyitják, hogy a német autók egyáltalán nem ütik meg az elvárt szintet, a komolynak mondott német szaksajtó is elismeri/elismerte, hogy nagyobb a füstje a germán autógyártásnak, mint a lángja. Számos ADAC felmérés bizonyitja, hogy a német autók a minőség látszatának és annak leginkább felületes láttatásával próbálnak teret nyerni. Mindezek mögött viszont komoly minőségi, összeszerelési és tartóssági problémák húzódnak meg. Ezt én gyönyörűen tapasztaltam is a 4 db német autónknál és elmondhatom, annyit költöttünk rá, hogy abból életem végéig elhordom szervizbe az összes francia autónkat. Engem tehát nem győzött meg.

Továbbá nem értem a 206 és 307-re tett lehúzós megjegyzéseidet. Ha a 206 olyan rossz lenne, mint te azt tapasztalatok nélkül (hallomásból) állitod, akkor nem értem, miért vezeti az eladási listákat már a 4. éve nyugaton is??? Miért löki le a Golfot is az első helyről lassan? Persze a formája miatt igaz? Ugyan már, ne nevettessük egymást!:-) Régen is tanitották már azt bizonyos helyeken, hogy az elégett ügyfél 1, mig az elégedetlen ügyfél 10 további potenciális vevőnek adhattja tovább pozitiv illetve negativ tapasztalatait. Ez logikusan kihathat az autóeladásokra is és ki is hat.
A feleségem 206-osa nem nyekereg, nyikorog, korrekten össze van rakva és szép, igényes a belseje, jók a szolgáltatásai és mindehez az ára is passzol. Ehhez pl semmilyen fapados japán autót még csak hasonlitásból sem raknék, a műanyagos, igénytelen belsőikkel. De ez már igényesség kérdése. Van akinek mindez nem számit és szives engedi magát becsapni 6-7 milliós kemény műanyagos japán autókkal, max központi zárral és elektromos ablakemelőkkel felszerelve. Erre én nem vagyok vevő.
Továbbá a 307-es is korrekt autó az összeszerelési minőséget nézve. Nem cseklik-csuklik ott semmi sem. Sőt az autó kategóriájában a legbiztonságosabb töréstesztet is elnyerte. Ehhez ugye tiszta, hogy nem játszik a nyeklés-csuklás? Vannak bizonyos apró gondok, amik a vadonatúj széria első példányit érintette, ezeket folyamatosan visszajelzik a gyárnak és a futószalagról legördülő autók már ezeket feledik. Pl a decemberben átvett 307-esünk már nem szenved azoktól a hibáktól, amik a hasonló topicban leirásra kerültek. De hangsúlyoznám: igy van ez minden más autógyártónál is! Ugyanigy.

Ezen kivül a 607 váltóról:

A kézi váltó rövid utakon és finoman kapcsolható. Ebben semmilyen kirivó különbséget nem vettem észre az 5-ös BMW-vel szemben. Amit MagicZ ir, hogy fényévnyi a különbség, sajnos nem tudom milyen alapon jött, de szerintem inkább a márka iránti lenézés és nemtetszés vezette idáig. Persze tudom én, hogy sok embernek b.ssza a csőrét, miszerint a Pug elő tudott hozakodni egy versenyképes, szép, jól felszerelt korrekt árú felsőkategóriás autóval egy korrekt áron, amivel itt Magyarországon is átvette az eladásokat, sőt más modelljei is aratnak kategóriájukban, de hát kérem szépen ez a trend. Tessék követni. Hja, hogy a japán csodaautók a kutyának sem kellenek és az eladások is a béka segge alatt vannak? Kéremszépen, ezek szerint nem mindenki vevő már az elektromos központizár és a centrálzáras fullextra maszlagra bakelitműanyagparádés belsővel.
Visszatérve a váltóra:
Az automata viszont klasszis. Nekem 4 db automata autóm volt, köztük amerikaiak, amik mindenki szerint a legjobbak (és valóban jók is), de a 607 Porsche tiptronicja extra finom és intelligens. Nem hiába azt tették bele. Ezek a váltók ugyanis bár nem a legmodernebbek, de mentesek a gyermekbetegségektől és tartósságukban is elvárható a max élettartam. Erre kifejezetten figyeltek az autó tervezésénél, ugyanis kitétel volt az autó konkurenciájához képesti fokozottabb megbizhatóság.

A hibalistádra:
Melyik angol magazinból sikerült kimásolni? Van egy tippem...:-) Ha nagyon akarnám, tudok én is belekötni bármilyen autóba. Akár egy S-klasseba is. Még oldalakat is irogathatok az általam hibásnak vélt dolgokról. Komolyan. Ez minden autóra jellemző. Annyit azért elmondanék, hogy annak ellenére, hogy a Pug az egyik legrégebbi autógyárak között gyárt autókat a világon és régen is megannyi sikereket ért el, nem kéne hülyegyerek cipőben feltüntetni. Ha valaki nem szereti, nem tetszik, nem ismeri, akkor mondja azt. De véleményt olyanról alkotni, amit tulajdonképpen nem is ismer betéve és alaposan, nos az egy kicsit visszatetsző számomra. Való igaz, hogy a Pugnál is egy nagyjából közös alkatrészbázisra épül az autók java. Mint mindenhol máshol. De ez nem azt jelenti, hogy a 206-os kapcsolók vannak a 607-ben. Mert nem azok vannak. Sőt mondhatom, hogy az én közel 7 millás 406-om, ami fullos felszereltségű, még ott sem minden kapcsoló ugyanaz, mint a 607-ben, bár találni megegyezőket. Pedig a két kategória között már nem sok a különbség, főleg árban nem. Mondjuk a bajuszkapcsolók egyeznek: index/világitás, ablaktörlő, tempomat és a hifi. Ezeket viszont soha nem cserélném egy gagyi japán bekelit kapcsolóra.:-) De egy BMW-re sem. Ugyanis azok sem jobbak. Nekem legalább is nem tudtak jobban tetszeni.

MagicZ Creative Commons License 2002.01.29 0 0 37
Na mellekelem az emlitett hibalistat. Wordbol copy-zom, tehat nem tudom, hogyan adja ki magat itt. Azert remelem olvashato lesz. Ha nem, akkor elkuldom e-mailben.

MorvaiZ
A helykinalatot a Corollara ertettem :) Na igen, a 607-ben a plasztikok (kozepkonzol meg bajuszkapcsolok, stb.) akar a 206-osbol is szarmazhatnanak. Vegul is lehet, hogy onnan vannak :))) Egyebkent mindig mas autom van. :) Eppen ezert allandora beerem egy alap Ford Escorttal. Arra a 3-4 napra egy honapban el lehet viselni. No es a fenntartasa sem tul koltseges :))

Inspection/Test Drive Worksheet

QUALITY INSPECTION – PROBLEM AREAS

Make: Peugeot Engine: 2179 cm3, 16V, VNT, CRDID
Model: 607 HDi Transmission: 5-speed manual
Trim level: Titan Pack Tires: Michelin Pilot SX, 225/50ZR17
Layout: FF, 4-door, 5-passenger Basic warranty (yrs/miles): 1/unlimited
VIN: VF39D4HXB92001440 Base price: HUF 9 400 000 (HDi)

BUILD QUALITY – ĆSTHETICS

EXTERIOR Asymmetrical panel gaps l Trunklid
Shut lines are constant but asymmetrical.
L/R: 3/1.5 mm.
l Left front door leading edge
Less than 0.5 mm when opened.
l Roof arcs
More than 7 mm at the left, 5 mm right.
l Headlight frames
Where the body meets the headlamp units
(sloping inside edge) L/R: 2.5-3/less
than 1 to 1 mm.
l Brightwork/grille; upper chrome strip
On the right side it fits perfectly, but a 5 mm gap
on the right side is not acceptable.
l Rear bumper/rear quarter panel
The fit on the left is good, but at the right, some
differences (2mm) can be seen.

n Body panels’ alignment & fitting l Trunklid
In relations to the rear quarter panels. Difference
about 1 mm.
l Taillights
The two half-sections of each unit. Difference
about 1 mm on both sides.
l Rear bumper quarter arcs
The body does not follow the exact arc set by the
bumper. Panels do not fit. Difference 5 mm.
l Doors
The rears are not perfectly flush and the right
side doors are hanging.

n Condensed water mist l Side turn signal lamp at the right side

INTERIOR n Panel gaps, fittings, fixtures l Glovebox fitting
The organic flow of lines is terribly interrupted by
the misaligned glovebox lid and door trim.
l Gaps between doors & dashboard
Aesthetics and continuity is ruined by the huge
gaps between the doors & dash.
l Gap at the underside of the dashboard
At the underside of the dashboard, near the
steering wheel; the gap is uneven, misfitting.
l Wear on the sunshade’s front edge
The cloth begins to separate from its base.
l Headliner/frame of sunroof opening
Why not a jointless piece; or why not fitted
together in the middle of the rear edge?
l Leather on the rear center armrest
Wrinkled, creased material on the armrest looks
worn.
ERGONOMICS/FUNCTION

INTERIOR n Ashtray l Ashtray lid/Ashtray
Sounds cheap; like a file. Positioned too
backward for small people to reach comfortably.
Ashtray can not be clicked-in; security tab has
fallen out.

n HVAC controls l Climate control
The airflow direction is not adjustable on the
passenger side when blasting to the windscreen.
But why on that side? Is it more important than
the driver?
The temperature LCD on the passenger side is
sensitive and becomes cloudy while the
temperature is adjusted.
l No HVAC vents at the rear console
A car of this class should offer rearward-facing
console air outlets; if not rear A/C

n Loose parts l Front armrest
l Front seats
l Front passenger door trim
l Outer front air vents
l Unfastened wire at the front passenger seat

n Near luxury-class? Well… l Gearbox
The gearchange is loud, PSA-esque; does not
meet our expectations. An automatic/manumatic
would be better. Or a completely new gearbox.
l Steering wheel adjustment
When there are power seats with memory, why is
not there a power steering column?
l Ignition lock surround
Cheaper cars do have illuminated ignition
switches.
l No sunglasses holder
l Beverage holder
The dual beverage holder in the front center
armrest is way too primitive. By the way, can you
travel comfortably with the armrest flipped open,
hot chocolate is sitting in its place AND you want
to rest your hand?

n High NVH level l Suspension
With suspensions sounding like they wanted to
detach themselves from the vehicle, the 607 falls
short on execution.
l Sunroof
The sunroof slides noisily compared to our
positive references.
4
n Miscellaneous complaints l Rearview mirror adjustment
The mirror is adjustable from its sides only. You
can not grab it in the middle, because your hand
does not fit into the gap.
l Trunk pass-through
The door is asymmetrically placed, therefore
scrubs the leather and is also twisted when it is
opened.
l Locks
The door locks are uncomfortably heavy inside.

EXTERIOR n Loose parts l Bright trim
The chrome strip on the driver door comes off
easily.
l Exhaust system
Terrible noises are coming from the underside of
the car when starting/shutting off the engine.
l Shaky body
Although it is not a part; the whole superstructure
is shaky. The 607 bounces and jiggles from one
rut to the next; however, when the road surface is
smooth, the car offers an acceptably comfortable
ride. With a bump-steer effect this strong,
Peugeot should rethink the suspension geometry
and calibration of the 607. Again.

OTHER INCONVENIENCES l Trunk
The trunk is too long to be emptied easily.
l Rain sensor
From time to time, the sensor does not switch on
the wipers when they would be needed. No
manually adjustable intermittent wipers.
l Turn signal sounds/flashes
The clicking of the turn signal relay is out of
synchro with the flashing indicator arrows. Feels
and sounds like a bad dubbing.
l Window controls/seat memory buttons
The lit seat memory buttons turn off when the
front window switches are operated. Why?
l Passenger compartment bypass
The ventilation/pressure valve clatters loudly from
the underside of the car, when shutting the doors.
l Utility compartment is not lined
The small storage compartment in the front of the
shift lever is lined neither with rubber, nor with
cloth, therefore all hard items (phone, keys, etc.)
stored in here are usually rattling.
l Wiper arms’ nuts unprotected
There are no caps on the wiper arms’ nuts. They
will rust pretty soon.
l Wear on the driver door’s sealing
On the leading edge of the door a small tear can
be seen; caused by the too narrow fender-door
gap. The door pinches the rubber sealing – that
leads to premature wear. n
SUBJECTIVE RATING

Engine g g g g g Flexible, smooth and quiet, but with too narrow
powerband. Strange clatter at the upper rev range.

Transmission g g g g g Noisy shifter; gearchange is easy, but sadly, not
Japanese-precise. Well placed ratios help torque.

Steering g g g g g Underboosted steering lacks road feel and not very
well damped either. Too sudden buildup of steering
effort as the speed rises.

Brakes g g g g g Excellent braking performance with good response.
Well defined pedal feel, luckily not ”french-touchy”.

Ride g g g g g The 607 rode acceptably only on glass smooth
pavement. Less-than-perfect surfaces upsetting the
car; ride is hard-edged, too stiff, with terrible impact
noises – unacceptable. Very strong bump-steer effect
at the rear.

Handling g g g g g Steering loses assist power during slalom or sharp
avoidance maneuvers. There is no yaw available to
help to steer the car. Surprising amount of understeer
in the wet and on the skidpad. Average body control;
despite of the stiff suspension setting, the car rolls
quite heavily. Reactions are absolutely idiot-proof,
safe.

Exterior styling g g g g g Stilistically fragmented mix-of-cars, but well executed.
Peugeot visual DNA is instantly recognizable. Fresh,
cohesive; it will age well.

Paint finish g g g g g Even finish, minimal orange-peel.

Interior styling g g g g g Risk-free, but nice organic design. Clever brightwork
placement helps to break up the black-on-black
interior. More luxury feel would be a welcome surprise.

Materials g g g g g Materials are mostly first rate. Good tactile and
olfactory communication.

Fit and finish g g g g g Asymmetrical panel gaps inside and outside make us
think of huge production tolerances. Such differences
are not acceptable.

Ergonomics/controls g g g g g Mostly well placed controls; good night use of gauges.
The front ashtray is hard to hit for short people. The
pictograms on the main LCD are too tiny; hard to read.

4
Seating comfort g g g g g Comfy seats in both rows, well-angled rear seatbacks.
Good adjustability at the front; although the front
cushions are a bit short.

Refinement/NVH g g g g g Good overall refinement destroyed by the incredibly
harsh impact noises and poor ride. Texture noises are
also present, but not as dominantly. Loud sunroof.

HVAC g g g g g Good A/C, but the heating is on the slow side, even
when it is a HDi. The climate control is confusing (while
in windscreen heating mode, the passenger side
airflow direction is not adjustable). Fogging in
recirculation mode even when the A/C is on.

Interior space g g g g g Driver and passenger space is excellent in both rows.

Luggage space/utility g g g g g Big and usable trunk hampered only by its relative
flatness (no big, high suitcases, please!) and length.
Hard to reach the small things in the far end of the
trunk. Simple hideaway-hinges are cost-effective, but
elegant also; they won’t harm the luggage.

Features and amenities g g g g g Outstanding equipment with power-everything (except
steering column). Dual A/C is very satisfying. Keyless
trunk release is valuable, really useful and pleasing
feature. The automatic hazard flasher is a very good
idea, but it would be better with auto shutoff. The front
dual beverage holder (and its placement) is a joke.

Value g g g g g Base sticker is OK; competitive on this market even
when fully loaded. Overall quality impression does not
measure up to the expectations; and therefore to the
price.

Driving excitement g g g g g Good pulling power in mid-RPM range makes driving
pleasureable, but the stiff suspension and those ugly
noises…! Synthetic steering and mediocre handling
does not help, either.

TOTAL POINTS 73 out of 100 – AVERAGE

SUMMARY: Although the Peugeot 607 HDi is a competent car – a very good car, even – nothing about its dynamic performance stood out. However, even its fully loaded price seems to be reasonable because of its massive feature content.
The 607 is not an enthusiast’s car, and it’s not a Peugeot enthusiast’s car. Its exterior is sexy and well thought-out, but the car didn’t have the comfy, refined character one expects of a Peugeot. The torquey diesel helps to restore the former traditions, though. Weaknesses are the build quality, the fit and finish, the suspension tuning/isolation and some NVH areas. That’s why the value is only average

morvaiz Creative Commons License 2002.01.29 0 0 36
MagicZ,

Elnézést nem emlitettem,hogy a tipusazonosság váltoknál csak az autómatári igaz. Tehát manuálisban igazad lehet,nekem nincs alapom az összehesonlításra.
A 607 tiptronikja,tesztvezetés alatt, szintén nagyon korrektül viselkedett.Nem ezt vártam,de szinte tényleg csak a fordulatbol láttam,hogy váltott. Ezzel már szinte "nem" élmény tiptronikolni.

"OK, a helykinalat meg kifogasolhato :)"
:-D
Nekem is van vele gondom.A csomagtartó kicsit alacsony,éppen befér a babakocsi.
A gumihálo nagyon kell bele mert tényleg ugy kellene különben bemászni a csomagtartoba a táskáért.
Az utastér robosztus/elegáns szinte helypazarló benyomást kelt.

Nekem inkább a bajuszkapcsolók problémásak.
Index helyett folyamatosan tempomattoltam,remélem ez csak szokás kérdése lesz. De azért legalább a rádiót rátehették volna ténylegesen a kormányra.
Ha már bajuszkapcsoló, a kiképzésük is egy kicsit elüt az autó egészétöl,értsd szinte sorjásnak tüntek.De lehet ez már kötözködés.

Aki meg csak a külsö után vesz autót,annak vagy a férje nem elég határozott,vagy nem érdekli a pénz,vagy ugy kell neki.

Én semély szerint nem osztom azt a nézetet,hogy "aki ebböl a szegmensböl választ autót annak nem számit a fogyasztás/fentartási költség"
Igen is mindenki szeret ésszerüen költeni.És igen életképes ötlet ez az "öko-limuzin" dolog mint a diesel-sport(os) kocsi is. (na ezért biztos kapok a pofámra)

Még annyit MagicZ-nek,hogy én sem adok a "hebrencs" véleményekre, de nagyon zavarnak. Ugylátom a tieid is elég megfontoltak,és gyakorlatias.

Tényleg milyen autód van?
Üdv.

Előzmény: MagicZ (34)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.29 0 0 35
OK, a helykinalat meg kifogasolhato :)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.29 0 0 34
MorvaiZ

A BMW es a Peug valto kozott a gyakorlatban fenyevnyi kulonbseg van. Az egyik roppant hatarozott, pontosan kapcsolhato, talan csak hajszalnyit akados. A masik eleg hatarozatlan, hosszu utakon jar a valtokar es pontatlan is. Egyebkent az altalam etalonnak tartott japan automata sebessegvaltok mellett meg a nemetek is elmaradnak valamelyest.
Ami pedig a Golf-206-ost illeti: utobbit a formájával adják el. Persze a Golfot meg a hirevel. Egyebkent ritka az olyan ember, mint Te, aki ennyire megfontoltan vesz autot. Szerintem az emberek javareszt forma alapjan vasarolnak autot, ki sem probaljak. Sot, meg merem kockaztatni, hogy nem is erdekli oket a kocsi altalanos minosege. Ha pedig mar az evek ota kuporgatott penzukon megvettek, akkor maguknak sem hajlandoak beismerni, ha nem tetszik valami. Persze osszehasonlitasi alapjuk sincs. Na ezert nem adok masok - altalaban omlengo - velemenyere. Mellesleg en a 206/Golf helyett is inkabb Corollat vennek. De nem a 9. generaciot, mert az mar tul europai. Inkabb a kereklampasat. Az csunya ugyan, de ettol eltekintve - szerintem - tokeletes.

gabriel_ Creative Commons License 2002.01.29 0 0 33
Hat, nekunk van egy 525tds-unk, 150ezer km-el. Semmi baja... Illetve a multkor behalt az ablakspriccelo motor, 1500-ert van bele masik.
Előzmény: sansalvador (28)
morvaiz Creative Commons License 2002.01.29 0 0 32
MagicZ,

"Peug futomuven es sebesegvaltojan (legyen az manualis vagy automata) azert talalni kivetni valot."

Tudod mi ebbe a vicc.
A Peugoutnak ugyanaz a váltóbeszállitója mint a bmw-nek.(A kereskedö nagy büszkén mondta a 206 kapcsán)
A csúcs meg,hogy a 607-be Porsche-Tiptronic system van.
Azt tán mindenki tudja,hogy a 607-es fél évet csúszott a futomü miatt.A rénszarvas-teszt nem volt elég jó,átdolgozták az egészet,meg tán ezért kapta szériába az ESP-t.

Német rokonom elsö,tán egyetlen kifogása, a pugok ellen: az összeszerelési minöség nem éri utól a németet.Tehét ebben lehet valami.
De ezt csak az idö tudja eldönteni.Meglátom.Tény, hogy az audim nem egy kopos fajta.

Más,
idénre nagy valoszinüséggel a 206-os beelözi az eledási listák vezetöjét a Golfot.
Aggódnak is a lokálpatrióták.

Előzmény: MagicZ (30)
morvaiz Creative Commons License 2002.01.29 0 0 31
Nagyon megrágtam a dolgot mielött kiválasztottam az autót.Szempontjaim ,fontossági sorrendben: biztonság,megbizhatóság,diesel,családi méret,kényelmes,"baráti" fentarthatóság,és szép legyen.
Évekig az A6 2.5 TDI látszott befutónak, mert ugye az ember nem egyik napról a másikra dönt ilyen ügybe,hacsak ...
Aztán megtudtam az eltusolt dieselgondokat,meg a tulhajtott 1.9 PDTDI technologiát (1985-ös blokk csinositgatva).Idén le is csuszot a 2.-ról az 5.-ra a német identitáslistán az Audi.
A szivem szakadt meg,most is audit (80-as ´94 2.0 benzin)használok minden megelégedéssel,de annyira nem voltam hülye hogy az álmom miatt kockáztassam meg hogy esetleg mellényúlok,na meg kiszorom a pénzt az ablakon.
Aztán nézegettem a BMW-t.De erröl is visszajöttek,hiteles, panaszok. Szinte azonos gondal mit sansalvador felhozott.A bmw védelmére azért felhoznám,hogy a benzines gépei biztosan nagyon jók,de a legszimpibb, hogy Ö talán az egyetlen német gyár ami még "családi" alapon müködik.No meg szép is. Aztán megkérdeztem az itteni kollágáktól,Ök 5 ill. 7-es sorozatot használnak,hohy mibe kerül a szervizelése.Itt,németországba,a normál szerviz 3-400 DM, a nagy 900-1200 DM. Ez mondjuk addig volt elviselhetö amikor megtudtam a 607 szervizárait. 2-300 illetve 4-500 DM,nem emlitve a japán fix-áras szervizdijszabást.
Mivel nem ismertem/ismerem a Peugeotot kénytelen voltam mások vélményeire hagyatkozni.És inkább figyelembe vettem olyan megnyilvánulásokat akik már több éve használják az adott tipust mint a "ne vegyél mert szar" ill. "én ugyna nem adnék érte pénzt" kategoriát.
Aki negativ véleménnyel volt a tipusról mindenkit kértem konkrétumokat mondjon.
Hát eddig nem sok visszajelzés jött.
Hazudnék ha nem ismerném be , hogy elsöre a forma fogott meg.Talán mert a fara ennek áll a legközeleb számomra az A6-hoz.
A motor nem képezheti vitat tárgyát.Még a Mercedes is elismeri,hogy csak a Peugeot az igazi ellenfél dieselben neki.
A megbizhatoságot meglátjuk. De nagyon kukacoskodtam a kereskedöknél.Ha gond lesz vele biztos megbánják. Sajnos még az asistance gomb nem éles,de állitolag ezen évben már ki lesz épitve a szolgáltatás.
Ja, természetesen 3 év follgarancia van a gépre,nem 2 mint a nagy német márkáknál.
A lényeg mostmár nincs apelléta,megrendeltem egy 607-es HDI-t :-).
Remélem nem fogom megbánni.

Ha valakit érdekel szivesen leirom a tesztvezetési tapasztalataimat.

Előzmény: sansalvador (28)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.29 0 0 30
MorvaiZ, Sansalvador

Felreertes ne essek, en nem a BMW-t akarom magasztalni es vedeni! Csak eppen ebbol indult ki a vita, ezert emlitettem a bajor markat. Egyebkent bevallom, hosszutavu tapasztalatom nincsen sem egyikkel, sem masikkal, eddig altalaban 10-20 ezer kilometer alatt futott autokat sikerult vezetnem. Ami a bajort illeti, azzal ekkortajt meg nem volt semmi gond. Ellenben az a halalom, amikor egy auto nyekereg, nyoszorog es egyszeruen a gyenge osszeszerelesi minoseg, a szethullas erzetet kelti. Marpedig az eddig nalam jart 607-esek eppen ilyenek voltak. En imadom, ha igenyes egy auto. Pedig a Peug futomuven es sebesegvaltojan (legyen az manualis vagy automata) azert talalni kivetni valot. Jopar autos ujsagiro ismerosommel beszelgettunk arrol, hogy az ujabb Pegok (206-ostol) osszeszerelesi minosege csapnivalo. A 307-esre peldaul nem keves panasz erkezett. A HDi motorok megbizhatosagat nem vitatom, nem is ebbol indult ki a dolog.

sansalvador Creative Commons License 2002.01.28 0 0 29
késső=késő
Előzmény: sansalvador (28)
sansalvador Creative Commons License 2002.01.28 0 0 28
"A ketto egyszeruen nem emlitheto egy lapon!"

Hát ez azért ütősen nagy hülyeség, már ne is haragudj. A BMW javára/előnyére csak egyet tudok irni, az pedig a nagyobb motorválaszték (még jelenleg). Ez kétségtelen. A többi amit mondasz hülyeség. A szervizelés, a meghibásodás, minden. Nem kell eltúlozni. Ugye nem akarod, hogy leeirjam ide az összes 5-ös BMW-vel szerzett negativ tapasztalataimat? Ne akard. Mert hidd el van ott éppen elég probléma. Más topicokban részletesen le szoktam irni korábban minden ilyen jellegű dolgot, ha erről szólt a vita. Irtam is eleget.
Ugyanis több olyan barátom/üzleti partnerem van aki 5-ös BMW-vel közlekedik. Van köztük az újtól a kb 5 évesig az 520-astól az 530-asig. Még bármikor, bármelyikben ültem, nem esett meg, hogy valami éppen ne lett volna rossz. A hiresen rossz BMW elektronika még ma is katasztrófa, ez kiterjed az ellenőrző rendszertől mindenre amit elekrtomos motorok mozgatnak. Többször voltam tanuja motor és hűtés hibáknak, motorkárosodásnak. Legutoljára ősszel az osztrák haveromnak intéztem a trélert késső éjjel az 525-öséhez a 8-as főúton, aminek kb 100 ezernél behalt a vizpumpa, szétrobbant a hűtő. De az egyik szomszédom rokonának sem sokáig nemesitette garázsát az új 530 dizel, amikor pár ezer km után motorkárosodással visszavitték a szervizbe. Nem minden arany ami fénylik.

A Peugeot csak azoknak okoz furcsán ilyen "cserbenhagyós" gondolatokat, akik egyáltalán nem ismerik, csak bizonyos régrőljövő franciaautós históriákban hitegetik magukat. Pedig a Peugeot hiresen megbizható és robosztus autókat gyártott mindig is a többi francia gyártó mellett. Persze egy szóval sem mondom, hogy nem lehetnek hibái és ez a legjobb, stb. Ez is csak egy autó a sok közül, de érdemtelenül nem lehet/szabad leszólni. Engem és családomat a legnagyobb megelégedésünkre már 10 Peugeot szolgált és szolgál ma is, de érdekesen még egyetlen egy darab sem hagyott az út szélén. Azaz de igen. Egyszer az egyik 605-ösöm automatája 160 ezernél megadta magát. Hála a konstrukciós hibás német ZF váltóműnek. Összesen ennyi volt kb 10 év alatt. Egyébként saját megfigyelésem, hogy a Peugeot-ban ha egy alkatrész meghibásodik, akkor az általában német gyártmányú (Bosch, stb). A most használt 307 (szülők), 206 (asszony), 406 (én) garanciában cserélt pár apróság (3 db) is egytől-egyig Bosch cuccok voltak, mindez garanciaidő alatt.
A Peugeot alkatrészárai és szervize sem drága, a német presztizsmárkák simán felette vannak. Szóval készithetek én is hibalistát meg videot a BMW-ről, mert arról is lehet. Mindenesetre megjegyzem, hogy ahhoz képest, hogy a 607 egy vadiúj modell és a BMW már régóta viszi a soroztait, akkor a BMW-nek szinte hibamentesnek kellenne lennie, mégsem az. Az általam megkérdezett 607-es tulajok pár apróságon kivül semmit sem emlitettek. Az eddigi legtöbb km a feleségem főnökének egyik üzletfelének HDI-jében van, közel 80 ezer. Teljesen elégedett, semmi problémája nem volt.
Morvaiz! 2.5 TDI Audit nem ajánlom, bár a feleségemnek még a 115 lovasa volt, az is hengerfejes lett 200 k-nál. Az újabbakra meg tényleg sokan panaszkodnak, erre jó bizonyiték az ADAC felmérése is. A Peugeot dizel pedig mondhat bárki bármit, a legjobbak között van, mind megbizhatóságban, mind tartósságban. Elvégre van már 'némi' tapasztalatuk ez irányban.:-) A 607 pedig szerintem remek autó, nagy valószinüséggel én is arra cserélek majd, bár a mostani 406-m még csak 1 éves.

morvaiz Creative Commons License 2002.01.28 0 0 27
MagicZ

A Lexus dologban egyetertünk,csak abbol nincs diesel sajna.
Mondottam volt a szerviz/asistance és csereauto dolgokra direkt rakerdeztem. Nagyon pesszimistan alltam az autohoz. Itt (nemetorszag) jar,ha olyan a gond. De persze a kereskedo azt mond amit akar,remelem soha nem kell meghallanom a diszpecser hangjat.

Azt had meseljem azert el,hogy mikor az 530d-t akartam kiprobalni,folyamatosan döltek be az autok a bmw szervizbe,és a parkolo is tele volt felvetelre varo autokkal.
A peugeotnal üres volt a csarnok,forgalom nuku.
Persze ez nem jelent semmit,meg akkor sem ha beleszamolom azt is hogy mennyivel több bömöst adnak el itt.Vagy megis?

A hibalistat meg megköszönöm.

Üdv.

Előzmény: MagicZ (26)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.28 0 0 26
MorvaiZ

Nem fizettem ki es nem is fogom, de eleget vezettem mindket autot ahhoz, hogy sajat velemenyem legyen roluk. A ketto egyszeruen nem emlitheto egy lapon! Egyebkent en szeretem, ha elgedett lehetek az autommal es nem hagy cserben lepten-nyomon. Amugy pedig csak azert emlitettem BMW-t, mert innen indult ki a vita. Szivem szerint nem azt, hanem Lexust, Toyotat vagy Hondat vennek. (Persze most erre sincs penzem, csak vezettem oket..) :)

Az assistance meg garancia dolgokrol kerdezz meg nehany felhaborodott Peug tulajdonost, azok majd meselnek. Azutan mikor tobbet van szervizbe az auto, mint a tulajnal, az eleg felhaborito, foleg, ha csereauto sem jar...

Lekertem a hibalistat e-mailben a baratomtol. Hamarosan kuldi, majd csatolom. Sajna tevedtem ket oldalt. Nem ketto, hanem negy oldal listat keszitettek a hibairol :)

morvaiz Creative Commons License 2002.01.28 0 0 25
MagicZ

"Szemely szerint szivesebben fizetem ki a BMW extrait, mint egy full-extras 607-est."
Ez a szerencselyük az autogyartoknak.Mi lenne ha mindenki csak 1 tipust vasarolna :-).
Mellesleg ki is fizetted a bömöst az extrákkal ?

"Mellesleg a Pego meg a javitasert szamlaz, mert a 607-es eleg hamar szetesik ugyebar... "
Konkretan ?
En megkerdeztem,3 ev full garancia asistance szolgaltatassal felar nelkül.BMW (merci,audi,vw) 2 ev, de ez is csak az EU elöirasok miatt.

Egyebekirant en is BMW-vel kezdtem a keresest, Audi 2.5 tdi-t akartam de 150e km magassagaban mar nagyan sokat panaszkodtak a motorra.Na nezzük a BMW-t,ebböl is csak az 530d erdekelt.Aztan utannakerdezgettem,rokon meselte hogy baratjanak ami volt az 60e-nel besült,semmi gond motorcsere.De mikor az is meghalt kb. ugynennyinel akkor motorcsere utan gyorsan eladta.Persze lehet,ez egyedi eset.
De ha megkerdeztem taxisokat,szereloket melyik a legjobb dizel, a peugeotot mindegyik 1o vagy 2. helyen emlitette.

Üdv.

Előzmény: MagicZ (23)
morvaiz Creative Commons License 2002.01.25 0 0 24
Csak cimszavakba a lényegesebb hibákat megemlitenéd ?

köszi.

Előzmény: morvaiz (22)
MagicZ Creative Commons License 2002.01.25 0 0 23
Szemely szerint szivesebben fizetem ki a BMW extrait, mint egy full-extras 607-est.

Mellesleg a Pego meg a javitasert szamlaz, mert a 607-es eleg hamar szetesik ugyebar...

Egyik haverom 2 oldalas listat meg 1 oras videot csinalt a nehany honapos 607 tesztauto kisebb-nagyobb hibairol. Tanulsagos. A csinos forma nem minden!!!

morvaiz Creative Commons License 2002.01.24 0 0 22
Hali

Van itt valaki akinek van már nagyobb használati tapasztalata 607 2.2 HDI-be ?

Köszi.

ha5nx Creative Commons License 2001.08.29 0 0 21
Nem ez az árkülönbség oka.
Az ÁFA különbség mindössze 5% Ausztria javára.

Sok márka olcsóbb nálunk, mint odaát (pl. Alfa). A PUG nem és ez csak a Pug Hungária árpolitikája miatt lehet.

Előzmény: Hawaii (17)
ha5nx Creative Commons License 2001.08.29 0 0 20
Ez a 34000 EUR, azaz 8.8 milla HUF az bizony bruttó végfelhasználói ár a forgalombahelyezési költségekkel együtt!!!!

Az általad írt BMW árak netto árak, és alapárak. Mint tudjuk a BMW minden extráért keményen számláz, ami a PUG607-ben benne van! Van ismerősnek 528 és minden mütyürért jöttek a forinttíz/százezrek.

Hidd ell összevetettük az 520d-vel és jóval olcsóbb volt, amellett sokkal nagyobb mint belül mind az utastér.

A múltkor vezettem 500 km-t. A tapasztalatok:
Az automata váltó nagyon jó. Nekem nem tetszik, mert nem szeretem az automatát, de az eddigiek közül ez a legszimpatikusabb. (Biztos nagyon jó lesz a BMW új hatsebességese is a 7-es szériában.)
Az első üléstámlák ülésfelülete rövid ls nem támasztja rendesen a combot. Ráadásul a középkonzol picit távol van a gázpedáltól, tehát nincs minek támasztanod a jobb lábad. Alapvetően fárasztó lenne folyamatosan a gázon tartani a lábad, hogy alig tudod kitámasztani és ne is nyomd padlóig, DE ott a tempomat, tehát nem kell a pedálon tartanod a lábad és onnantól nincs gond.
Túl sok a bajuszkapocsoló (2-2 mindkét oldalon) amit meg kell szokni, mert előfordulhat, hogy ablaktörlés helyett a rádió hangosítod fel :)))
Piciny a kesztyűtartó és alapvetően kevés a rakodóhely az utastérben (annak méretéhez viszonyítvaÖ, a kesztyütartó nagyon piciny.
Ha valakinek fontos: csak hátul van pohártartó, elöl nincs.
Hirtelen több nem jut az eszembe.

Előzmény: bmw001 (19)
bmw001 Creative Commons License 2001.06.29 0 0 19
Egy kis korrekció:

Pug607 HDI, tiptronic de bôr nélkül = 34.000,- EUR

azaz: 8.500.000,- forint.

Jó 2 millával olcsóbb, mint Mo.-n.

A Pug Hungary mongyon le!

EGY KIS KORREKCIÓ:

34000EUR= 8.300.000Ft
20% Fogyadó = 1.660.000Ft
=========================
9.960.000Ft
25% ÁFA = 2.490.000Ft
=========================
12.450.000Ft
egyéb ktsg kb 100.000Ft
==========================
12.5Mft+egy pici

Elszámoltam valamit??

520d 136LE 25361,32EUR
525d 163LE 27323,47EUR
530d 193LE 29285,61EUR

a forrás

Pug607 HDI, tiptronic de bôr nélkül = 34.000,- EUR

"Mondd, Te kit választanál?"

Ez a 34000EUR, nettó, bruttó, vagy nettó exportár??

Előzmény: ha5nx (15)
foozy Creative Commons License 2001.06.27 0 0 18
Ja lehet hogy Bécsben olcsób,de amig nem lesz Eu-tag Mo. addig nem éri meg külről új autót behozni,lassan már ócskát sem.
Hawaii Creative Commons License 2001.06.27 0 0 17
Szerintem inkább az állam mondjon le a 25%-os Áfájával és egyéb kirótt terheivel együtt. Nem hinném, hogy a PUG Hungária miatt drágább a 607, Szerintem ez a helyzet a többi márkánál is...
Előzmény: ha5nx (15)
sabian Creative Commons License 2001.06.27 0 0 16
Csövi! Megy a traktor?!

Volt szerencsém a 607 3.0 vezetni. Hogy azt ne mondjam nagyon kellemes élmény volt... A véleményem, hogy ebben a pillanatban a legjobb nagyautó, ha az ár-érték arány tekintjük (belekalkulálva azt is, hogy +2 millió Bécshez képest).

Audi??? Főleg az A6-os??? Traktor! - aki beleolvasott már a 406-os topicba, az tudja ez mit jelent... És nem összehasonlítható a 607-el.

C5
Szvsz vele sem lenne szabad összehasonlítani a 607-est. Méretekben pedig végképp nem. A C5 inkább a 406 ellen versenyez, ha már pözsót akarunk mondani. Ugyanakkor (nyilván új modell) sokkal több mindent tud, mint a 406. Ettől függetlenül (teljesen szubjektíve) nekem nem jön be a C5. Kívűlről doboz, belül a középső konzol "fabetétje", hamutartóval mindent elront.
No de ha több véleményt mondok a C5-ről akkor az már off lesz.

Lényeg a lényeg
Ha nagy autót kellene választanom 10-11 millióért a tuti vétel a 607 lenne.

Üdv:
sabian

ha5nx Creative Commons License 2001.06.26 0 0 15
Egy kis korrekció:

Pug607 HDI, tiptronic de bôr nélkül = 34.000,- EUR

azaz: 8.500.000,- forint.

Jó 2 millával olcsóbb, mint Mo.-n.

A Pug Hungary mongyon le!

Előzmény: ha5nx (14)
ha5nx Creative Commons License 2001.06.25 0 0 14
A főnököm most rendelt meg egyet Ausztriában. (Osztrák-magyar cég vagyunk)

A 607 brutálisan drágább Mo.-n mint odakinn.
A megrendelt példány 2.2HDI, tiptronic váltóval, 17-es alufelnivel, bőrrel... átszámítva köbö 8.5 milla (üzembehelyezve, adóval mindennel) !!!!!
Na jó, lehet, hogy 8.6 :)) holnapra megkérdem.

2 dolog nem teccik benne:

a.)
Túl nagy a csomagtartója. Értem ez alatt azt, hogy ha valami apróságot beteszel és a csomagartóban előrecsúszik, 190 cm alatt be kell mászni, hogy elérd. :))

b.)
Szerintem egy ilyen kategóriájú autóban gáz, hogy a fabetétek nem igaziak, hanem utánzatok.

Mellesleg soha nem vennék, mert ennyiért Alfa Spider-t lehet venni, de ez OFF :))))))))))

Előzmény: sansalvador (13)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!