Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zetecR Creative Commons License 2001.09.26 0 0 9
Az enyém is egy kicsit törve volt, csak az nem tetszett, hogy nem akarta megmondani, hogy mennyire, illetve letegadott 1-2 dolgot. Szerencsére apróságokat, váznyúlványnak, futóműnek semmi baja, az autóba 10e km volt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy megveszem. Azóta 40e km-t tettem bele és semmi gondom vele.
Előzmény: prudent bear (6)
Herbie_ Creative Commons License 2001.09.26 0 0 8
Én nem azt akartam elérni a topickal, hogy a törött autó leprás. Csak pont az a gondom amit te is írtál, hogy itt nálunk igen szarul dolgoznak, vagy lehet, hogy én sem ismerek jó karaosszériást és fényezőt? Egyébként pedig nekem nem igazán van hozzá jó szemem, azért is érdeklődök. egyszer már tuti átb@sztak egy Daihatsu Charadeal. Úgy adták el mint sérülés mentes, mikor el akartam adni a fővárosin egyből látta mindenki, hogy sérült volt a gép. Sőt egy srác meg is mutatta a festék vastagságokat elemenként aminek kénytelen voltam hinni:(( Sajnos az egész eleje újra volt fényezve.
Mutogatott 1-2 dolgot, hogy ő miből látta már messziről, hogy sérült volt az autó.
Előzmény: prudent bear (6)
ManUU Creative Commons License 2001.09.25 0 0 7
Én is így gondolom. Csak kár, hogy kevés a jó karosszériás (vagy csak én nem ismerem őket?). Egy-két horpadás nem szempont, engem a törés mértéke se nagyon értéke, ha a sérülésnek sehol nincs nyoma (ezalatt a működést, futáskultúrát is értem).
Előzmény: prudent bear (6)
prudent bear Creative Commons License 2001.09.25 0 0 6
ManUU, Herbie,
hasznos kis topic. Egy kiegészítést az elmondottakhoz: nem biztos, hogy dráma van, ha törött volt az autó. Itt (is) olyan hangnem érvényesül, miszerint a törött autó egyben leprás is. Nos, ez szvsz a hazai javítási stílus miatt van, no de nem csak ezt kell alapul venni. Amennyiben a törés nem volt túl komoly, és a javítás is minimum tűrhető, akkor igenis van olyan középút, amely mindkét félnek kedvező egy megfelelő alkualap nyomán. Példa: a cégemnek nemrég vettem egy olyan svájci származású kisautót, amely törött volt korábban, ezért importálták - szörnyűség! A törés az alábbiakra terjedt ki: egyik lámpa, homloklemez, hűtőrács, motorháztető sarka behajlítva, kerék feletti oldallemez behajlítva. Váznyúlványok és futómű nem sérült. Ebből javítva: motorháztető, a többi cserélve és persze minden fényezve. Az ára pedig olyan volt, hogy...nemmondommeg.
Korábban szemeztem egy 95-ös Colttal. Nem mondom, elég jó szemem van a sérülésekhez, de nehéz volt kiszúrni: csak 1-2 csepp festék hiánya egyes csavarokon: minőségi volt a javítás. Csak a nagy futásteljesítmény/ár viszony miatt hagytam ott.

Szóval még ha törött is voltm, igenis meg tudja érni, s ha nem komoly a törés, akkor érdemes lehet csakazértis belevágni.
Üdv,

hzolee Creative Commons License 2001.09.25 0 0 5
Ezt 2en irtuk, az első részét én. Forrás: www.ladaclub.hu
http://www.celtia.hu/ladaklub/muszaki/musz_vasarlas.htm
szerintem érdemes végigrágni.
z.
ManUU Creative Commons License 2001.09.25 0 0 4
A legdurvább az volt, amikor az egyik VW kereskedő árulta a használt Passatot. Azt mondta hibátlan, sérülésmentes. A pechje az volt, hogy benéztem a csomagtartóba. Igen erős rohadás nyomokat találtam...Mint az egyik ott dolgozó ismerősömtől kidrült, villamossal ütköztött...

Vagy

Integra. Haveromnak néztük. Eladó tulaj azzal hencegett, hogy ez milyen simán megy 250-et, meg BMW-kel és motorokkal szokott versenyezni. A speckó csippet Szlovákiában tették bele, és hű, de kafa.
Na mondom magamban, így árulj autót.

Vagy

Hibátlannak tűnő Nissan Liana (vagy mi az isten), vagy 20 éves. Korához képest tényleg OK. Kompresszió meg: 6, 12, 12, 10, 12, 12 bar a hengerekben. Rájöttünk,hogy azért ment sz@rul.

Vagy

Ez csak hallomás, de vmi alapja biztos van. Fényezésmérővel végigmentek egy "0" km-es kocsin. A gyári értékektől eltérő adatokat adott. Volt is balhé rendesen.

+ egyéb apróságok

Rájöttem, hogy Svájcból nagyon jó gépeket lehet behozni, olcsóbbak, s sokkal jobb állapotban is vannak. Ha egy picit konyít az ember a kocsikhoz, komolyan megéri elgondolkodni behozatalon.
De nem akarom rontani a bizniszt :)))))

Előzmény: Herbie_ (2)
Asszem Creative Commons License 2001.09.25 0 0 3
Leginkább arra kell vigyázni, hogy japánt, vagy németet veszel :)
Herbie_ Creative Commons License 2001.09.25 0 0 2
Nekem is úgy rémlik de nem találtam:((

először is köszi a választ (ZetecR-nek is)

Mondhatnál 1-2 pl-t, hogy miket láttál!

Előzmény: ManUU (0)
zetecR Creative Commons License 2001.09.25 0 0 1
Az illesztési hézagokat nagyon figyeld! Mindenhol legyen egyenlő, a karosszéria-elemek szélei teljesen 'gyáriak' legyenek! Kicsit primitív, de szerintem hasznos, ha valami gyanús, hasonlítsd össze a másik oldallal!
Előzmény: Herbie_ (-)
ManUU Creative Commons License 2001.09.25 0 0 0
Nekem úgy rémlik, hogy volt már valami ilyen topic. Mind1.

Szerintem nagyon fontos a kompresszió mérés, füstölés hidegen/melegen, váltó járása, érdekes hangok, gumikopás, illesztések, belső anyagok állapota, fékek hatékonysága, tárcsa kopása (újjal is érezhető)....
Érdemes még alánézni, futóművet kicsit elemezni, felütéseket szemrevételezni.

Mostanában sok használt autót néztem, elképesztő mik mennek ebben az országban használt autók terén (is).

Előzmény: Herbie_ (-)
Herbie_ Creative Commons License 2001.09.25 0 0 topiknyitó
Legfőképpen az érdekel, hogy mit és hogy kell figyelni amikor arra vagyok kíváncsi, hogy volt -e már törve a kiszemelt áldozat. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek de olyan festékvastagság mérőt vagy mi a sz@r a neve, lehet kapni valahol átlag emberkének is, és ha igen akkor mibe fáj ez? Egyébként minden más jótanácsot szívesen várok. Hol, mit kell a legjobban figyelni?

Remélem még nem volt ilyen topic. Én kerestem de nem találtam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!