a rozsdanak meg 20 eve megvan az ellenszere ladan es tucatnyi masik tipuson.
ha jobban megfigyeled a ladaallatokat, a csunya rozsdakat a gyari alju autokon latod.
ahol benne van az eredeti werling dob, sot nem sajnaltak a 10 percet, es az atszellozest is megcsinaltak az eloiras szerint, semmi baja a kuszobnek, a sarvedonek es a kerekiveknek.
szoval a csavok igenytelensegevel van baj, meg ezen akarnak sporolni.
ha a kuszobot takaro elemeket is beteszik, a legellenellas is erezhetoen javul, a fogyasztason visszahozza az arat (minusz fel-egy liter).
a motor beallitasa szintjen ugyanez a helyzet, icipici odafigyelessel, uzembiztos allapotban tartva, es nem gennyul elhanyagolva, barmelyik lada 7 liter alatt fogyaszt.
csokolom.
ezt azért nem nevezném tuningnak, ez csak egy kis hozzá piszkálás ami jotékonyan hat a menet teljesítményekre, alacsonyabban jelentkező nyomaték, kedvezőbb fogyasztás, picivel erősebb motor. mindennapi használatra ez bőven elég - nem káros.
"(nagyobb emeléssel rendelkezik a szériához képest - nem kell átalakitani hozzá semmit)"
A felsö holtponton, nem ér bele a szelep a dugóba??? Akkor nem emelhet túl nagyot az a veztengely...vagy tulméretes a hengerfejed a kompresszió meg gyök kettö???:-)))))))
ezzel a "kütyüvel van leszegényitve a keverék, a gyujtás pedig ugyanott van (és így szegény keverékel is jól megy, + van benne egy utcai sport tengely (nagyobb emeléssel rendelkezik a szériához képest - nem kell átalakitani hozzá semmit)
Látom már a zöldkártyán is megy a vita, beírom én is - Alfa 33 1.7 16V 140LE 1990 125k km szab. kat.
Alapjárat CO (%): 0.00
CH (ppm): 32
Ford. 60% CO (%): 0.32
CH (ppm): 31
Mellesleg bármelyik karbis autónál lehet katalizátorközeli értékeket produkálni, ha elszegényíted a keveréket a karbin és visszaveszed az alôgyújtást. Csak akkor nem igazán megy. Normális zöldkártyás nem a katalizátort keresi, hanem szól, hogy be kellene állítani a motort.... Most majd mindjárt jön LADA és elmeséli, hogy az autója nem csak nem füstöl és nem fogyaszt, de Corvetteket regellizik.... :-))))
A poén ott van hogy a fogyasztóvédelem arra hivatkozott hogy ott kellett volna a szervizben hagyni az autót és kicseréltetni saját pénzen potom 50 rugóért! Milyen gyártó az aki nem ismer el egy ilyen durva gyártási hibát? 2 nap miatt... Az az igazság, hogy én emiatt biztos hogy többet nem megyek a fiat környékére sem. Ez nem jelenti azt hogy szarok az autóik! Ez egy saját negatív élmény, ettől az ember nehezen szabadul.
Krics, szerinted normális az, hogy egy autóban 18.000 után full lengéscsillapitó csere szükséges? Anyám nem rallyzott a géppel, azért a gödröket kerülgeti.