Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LADA Creative Commons License 2001.09.02 0 0 404
hát szerintem a blokkhoz a Boschnak nem sok köze lehet az csak a blokk köré van "dobálva".
a mazdával pedig dolgoztak közösen wankel ügyben.
Előzmény: SzaboZE (403)
SzaboZE Creative Commons License 2001.09.01 0 0 403
És még akkor nem mondtam hogy még a vasfüggöny előtt tárgyaltak a Mazdával motorvételi ügyben...
Aztán ez elmaradt.

SzaboZE

BkorVette Creative Commons License 2001.09.01 0 0 402
"mociban a boschnak komoly szerepe van. "

Ahha, én is halottam valamit, vettek két 600W-os kék Bosch ipari fúrógépet, és azzal furja a blokkokat Szása és Mása:-)))

Üdv.:B.korVette

Ui.: embert klonozni tilos. Ne tegyük.

Előzmény: SzaboZE (401)
SzaboZE Creative Commons License 2001.09.01 0 0 401
Úgy tudom az 1.7 injektoros mociban a boschnak komoly szerepe van.

SzaboZE

LADA Creative Commons License 2001.09.01 0 0 400
én ugy tudom hogy magán a blokkon változás nincs, esetleg a tetején ha 16V-s.
Előzmény: SzaboZE (399)
SzaboZE Creative Commons License 2001.09.01 0 0 399
Persze az új Niva, nem a 10 éves darabok. A motort nem az oroszok találták ki bele.

SzaboZE

LADA Creative Commons License 2001.09.01 0 0 398
most van valamelyik autós ujságban hogy a niva megfelel az euro 3 -nak.
Előzmény: SzaboZE (329)
vomit Creative Commons License 2001.08.11 0 0 397
ok, kepzeld ele az OFF-ot :-)
Előzmény: Detonátor (395)
LADA Creative Commons License 2001.08.09 0 0 396
kielégitőnek tartod a választ?
Előzmény: Hemicuda440 (393)
Detonátor Creative Commons License 2001.08.08 0 0 395
Csókolom!
Most akkor ez Lada topic, vagy benzintemető topic? :)))
vomit Creative Commons License 2001.08.08 0 0 394
a rozsdanak meg 20 eve megvan az ellenszere ladan es tucatnyi masik tipuson.
ha jobban megfigyeled a ladaallatokat, a csunya rozsdakat a gyari alju autokon latod.

ahol benne van az eredeti werling dob, sot nem sajnaltak a 10 percet, es az atszellozest is megcsinaltak az eloiras szerint, semmi baja a kuszobnek, a sarvedonek es a kerekiveknek.

szoval a csavok igenytelensegevel van baj, meg ezen akarnak sporolni.
ha a kuszobot takaro elemeket is beteszik, a legellenellas is erezhetoen javul, a fogyasztason visszahozza az arat (minusz fel-egy liter).

a motor beallitasa szintjen ugyanez a helyzet, icipici odafigyelessel, uzembiztos allapotban tartva, es nem gennyul elhanyagolva, barmelyik lada 7 liter alatt fogyaszt.
csokolom.

Előzmény: Hemicuda440 (393)
Hemicuda440 Creative Commons License 2001.08.07 0 0 393
ok:)

találtam LADA az adataid között egy jópofát:)

"Az igazi kocsikon hátul van a hajtás, azt hiszem tudjátok miről beszélek!"

Tudjuk, csak hát a kivételek erősítik a szabályt:))
LADA 2107

Tudod azért a kaszni se rohadjon annyira, mint az ereszcső! Ez is fontos egy jó autónál!

Ui: Nekem is volt tudom, ne vedd bántásnak!!!!
Csak hát ez az igazság:))

Előzmény: LADA (391)
BkorVette Creative Commons License 2001.08.07 0 0 392
LADA!

Köszi ez a táblázat igazán használható..van benne sok szép görbe vonal, amik egymást elözgetik!:-))))

"akkor elég nehezen menne szegény keverékkel! "

Nyugi a hengerfejre utaltam, és csak poénból!

Üdv.:B.korVette

Előzmény: LADA (389)
LADA Creative Commons License 2001.08.07 0 0 391
ezt azért nem nevezném tuningnak, ez csak egy kis hozzá piszkálás ami jotékonyan hat a menet teljesítményekre, alacsonyabban jelentkező nyomaték, kedvezőbb fogyasztás, picivel erősebb motor. mindennapi használatra ez bőven elég - nem káros.
Előzmény: Hemicuda440 (390)
Hemicuda440 Creative Commons License 2001.08.07 0 0 390
Hát ladát tuningolni mostanság..érdemes?
Előzmény: LADA (389)
LADA Creative Commons License 2001.08.07 0 0 389
a kompresszió meg gyök kettö???:-)))))))

akkor elég nehezen menne szegény keverékkel!


ilyen változást jelent ez a "kis" emelés

Előzmény: BkorVette (388)
BkorVette Creative Commons License 2001.08.06 0 0 388
"(nagyobb emeléssel rendelkezik a szériához képest - nem kell átalakitani hozzá semmit)"

A felsö holtponton, nem ér bele a szelep a dugóba??? Akkor nem emelhet túl nagyot az a veztengely...vagy tulméretes a hengerfejed a kompresszió meg gyök kettö???:-)))))))

Üdv.:B.korVette

Előzmény: LADA (387)
LADA Creative Commons License 2001.08.06 0 0 387
látom kezded érteni a csiziót!!!



ezzel a "kütyüvel van leszegényitve a keverék, a gyujtás pedig ugyanott van (és így szegény keverékel is jól megy, + van benne egy utcai sport tengely (nagyobb emeléssel rendelkezik a szériához képest - nem kell átalakitani hozzá semmit)

Előzmény: QuadCam (384)
thomee Creative Commons License 2001.08.06 0 0 386
coooool :-)
Előzmény: Hemicuda440 (385)
Hemicuda440 Creative Commons License 2001.08.06 0 0 385
'79 Chevy Monte Carlo 5,7Litre:)
de 19-32l/100km
QuadCam Creative Commons License 2001.08.06 0 0 384
Hello!

Látom már a zöldkártyán is megy a vita, beírom én is - Alfa 33 1.7 16V 140LE 1990 125k km szab. kat.

Alapjárat CO (%): 0.00
CH (ppm): 32

Ford. 60% CO (%): 0.32
CH (ppm): 31

Mellesleg bármelyik karbis autónál lehet katalizátorközeli értékeket produkálni, ha elszegényíted a keveréket a karbin és visszaveszed az alôgyújtást. Csak akkor nem igazán megy. Normális zöldkártyás nem a katalizátort keresi, hanem szól, hogy be kellene állítani a motort.... Most majd mindjárt jön LADA és elmeséli, hogy az autója nem csak nem füstöl és nem fogyaszt, de Corvetteket regellizik.... :-))))

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.06 0 0 383
Az nem úgy van, Fiat Bravo! :)))

SzaboZE

krics Creative Commons License 2001.08.06 0 0 382
Aha, ez igy van. Ezek utan elertek azt, hogy egy potencialis vasarlonak esze agaban e legyen tobbet az o autoik kozul valasztani. Hat, bravo FIAT.
Előzmény: SzaboZE (381)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.06 0 0 381
A poén ott van hogy a fogyasztóvédelem arra hivatkozott hogy ott kellett volna a szervizben hagyni az autót és kicseréltetni saját pénzen potom 50 rugóért! Milyen gyártó az aki nem ismer el egy ilyen durva gyártási hibát? 2 nap miatt... Az az igazság, hogy én emiatt biztos hogy többet nem megyek a fiat környékére sem. Ez nem jelenti azt hogy szarok az autóik! Ez egy saját negatív élmény, ettől az ember nehezen szabadul.

SzaboZE

krics Creative Commons License 2001.08.06 0 0 380
Nem. Valo igaz, hogy nem normalis dolog. A mienkkel viszont nem volt ilyen gond. Vagy mi fogtunk ki jot, vagy ti szart.
Előzmény: SzaboZE (378)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.06 0 0 379
LADA: légy boldog és állapítsd meg mennyivel jobb a Ladádé:

Alapjárati CO: 2,35
CH 288

Névl ford CO: -
CH: 201

A gép 85-ös 1.5-ös duplakarbis 90 lovas.

SzaboZE Creative Commons License 2001.08.06 0 0 378
Krics, szerinted normális az, hogy egy autóban 18.000 után full lengéscsillapitó csere szükséges? Anyám nem rallyzott a géppel, azért a gödröket kerülgeti.

SzaboZE

Szkátó Creative Commons License 2001.08.06 0 0 377
BMW E30 320i
6 henger 129 ló legrövidebb difivel (5-be 100km/h-nál ~2900-et forog, 120-nál ~3400-at)
Győr-Szeged országúton 100-as tempót tartva 7,8l.
LADA Creative Commons License 2001.08.04 0 0 376
légyszíves ird már be a zöldkártya adataidat (16 éves mazda), köszi!
Előzmény: SzaboZE (339)
krics Creative Commons License 2001.08.01 0 0 375
Nade.... ez nem akocsi hibaja. A szerviz mocskoskodott. Ez jellemze IMHO az osszes tobbi szervizre is.
Előzmény: SzaboZE (374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!