Nem gondoltál arra, hogy esetleg a filmjeid felkerüljönek CD-re?
Ha igen és szükséged lenne segítségre, szívesen állok rendelkezésedre
( digitalizálás, mestrelemez elkészítés... stb)
Én már próbálkoztam 1-2 dologgal meg pilcsivel pár gépen, de még félelmet nem éreztem. De ha van tipped, hogyan lehet kipróbálni csak rajta, öszintén bevallom, ha sikerült. (kicsit szeretném is érezni, hogy milyen az)A maximum a fizikai felkészültség hiányából adódó érzések voltak. Sem gyomor, sem majré.
Már hallom is a kérdéseket, és már válaszolok is:
- Mindkét leányzót a Ferihegyi repülőtéren lehet élőben megcsodálni. Kópiában pedig a lapomon, ahonnan ezek a képek is linkelődtek:))))
Szerinted melyik leányzót vigyem a Somának. (Mondjuk a barna hajú már repült Cessnán, de csak egyszer. A másik lány viszont még szűz...) < Nem poénkodni!
Többieknek is nyomom hamarosan a maileket. Somán gondolkodom. Lehet hogy neki külön film kell, hogy elférjen benne a dumája :)))) Jut eszembe, én már filmeztem vele egy Go East! című saját mutatványomban egy pekingi úton. Majd talin lenyomom legközelébb.
Egyébként indulhatna a kereskedelmi műrepülés kategóriában is:)
Soma nem tudom hogyan repüli a 767-et, de a Cessnát azt nagyon szórakoztatóan. Persze ehhez az is kell, hogy vigyél magaddal egy hölgyismerőst, akinek ez az első repülőútja, és akit hálás dolog átdumálni a kezdeti félelmein ;)
Ja, én is láttam már olyat a plexin tükröződni, hogy a pilóta arca eltorzult. De nem féltem, mert a G-mérő éppen szépen mozogni kezdett. Tanulság: műrepülés közbeni grimasz nem számít :)
A félelemről jutott eszembe:
Tavaly egy dögmeleg őszi napon beültünk egy Cessna 172-esbe, ami eléggé átforrósodott már belülről. Tettem egy meggondolatlan megjegyzést a légkondicionálásról, mire pilótánk a légcsavarra mutatott. "Ott a légkondi. Ha az megáll, baromira melegünk lesz....."
Talán még nem késő, meg lehetne tudni a GOLDTIMER Alapitvány számlaszámát valakitől? (Bado?) Az Aeromagazinban hivatkoznak rá, de le nem irnák a világért sem. Vagy béna vagyok, és nem találom???
bado
Ismerős ez az érzés, szerintem hazudik az a repülős aki azt mondja, hogy sohasem félt még repülőben. Egy pár alkalommal nekem is voltak gondjaim, igaz alsónadrágot nem kelett cserélni, csak nagytakarítani a gépet és főleg a kabintetőt a zsíroskenyér maradványaitól. Ez úgy történt, hogy én még mint növendék egy oktatóval elmentünk dugót repülni vontatásból. Az oktató hatalmas zsíroskenyérrel a kezében beült mögép és mondta, hogy felszállhatunk. A leoldás után megkérdeztem, hogy kezdhetem a gyakorlatot? mire a válasz az volt hogy igen. Mire kivettem a dugóból a gépet, a kabintetőn nem lehetett kilátni, mert a zsíroskenyér, amelyik nem akart dugózni, önnáló reppályára térvén a kabintetőn ide oda csúszkálva gondoskodott a megfelelő kenésről. :)))
Hát a leszállás nem volt valami szívderítő, a repteret sem láttuk, egy 4*2cm-es szellőző ablakon keresztül próbáltuk meg megkeresni a repteret és valahogyan épségben földetérni.
Volt röhögés a starthelyen :)))
Háládat a heves reagálásért a segélykérő hozzászólásomra. Majd mindenkit megkeresek emilben a "bázisgépemről". Sajnos még a film tömörített lényegét sem tehetem fel ide, mert azzal szabad pályát adnék bárkinek, aki az ötletből maga akarna filmet gyártani. Nem tudni, hogy ki jár erre a rendes emberkéken kívül.
Mindenesetre mégegyszer köszi mindenkinek. Élni fogok a lehetőségekkel.
Újoncként csatlakozok a repülést kedvelők/művelők táborához. Már régóta olvasom a topicot, és nagyon tetszik. A repüléshez utasként és szimulátor rajongóként van kapcsolatom.
Külön üdvözlöm Hókuszpók barátomat, akivel már a a fórumon keresztül ismeretséget kötöttem(lásd email).
Megmondom mikor kell félni:
amíg a pilóta arca nyugodt, semmi gond.
Amikor a pilóta arca furcsán eltorzul, na akkor lehet besz..ni:-))
(velem már volt ilyen)
A kisgépes kategóriában, UL-ben tudok segíteni nevekkel, akiknek még gépük is van. Van köztük "jófej dumás" és "jófej nem dumás" hapsi is. Hatósági berepülő pilóta is van.
Nagyon szivesen segitek, ugyis, mint egykori filmes, tv-hirado operator. Egyebkent nekem jo kapcsolataim vannak a holegballonosoknal (ballon-observer vagyok) es a helikopteres legimentoknel, akik hasznaljak a navigacios rendszeremet.
Ami itt, a debreceni repteren van, (sarkany, sikloernyo, vitorla, mezogazdasag, general aviation, legimentes), az mind megoldhato.
De mit akarsz tkpp. csinalni. Ha a topicon hosszu, ird meg emilben.
sziasztok!
regota erdekelne a motoros sarkanyrepulozes, de nem tudom hol lehet ilyesmit kiprobalni es megtanulni.
ha valaki tud segiteni benne, legyszi irjon!
koszonom
Sajna ballonban már régóta nem vagyok kompetens, de össze tudlak hozni megfelelő emberkékke.
Én inkább az általam "művelt" kategóriákban, úgymint eje.ugratás repülőgépes része (Do28G92. SMG-92 Turbine Finist), esetleg az L-410 témában tudok segíteni, nameg az előző két gépnél mint építés-átalakítás, amiben még RepülőgépÉpítő tudna Neked sokkal többet mutatni.
Apró popó: írd meg maszekba, hogy milyen számon vagy elérhető.
Badó