Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dokia Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1812
Niváskarcsi!

A helyzet a következő: horgászunk és vadászunk. Nagyon szeretek terepen vezetni sokat dolgozok kint az erdőbe (vadetetés, stb.. Vezettem már több féle terepjárót de Nivat csak egyszer egy fél órára. A cél, hogy mindenhova eljussak viszont vonzanak az autós dolgok ezért ha esetleg van Nivás túra vagy találkozó arra biztosan nevezek.

Köszi

Doki

Előzmény: niváskarcsi (1811)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1811
Dokia ha keményen használod a gépet akkor ez a véres valóság.viszont ezért ugyan anyi örömöt ad mint egy húsz milliós nagy vas,és arra is keményen keell költeni.viszont ha rendesen felkészíted a nivust akkor szinte nincs előtte akadály.viszont ez sofőr fűggő is.terepjárót vezetni csak terepen lehet megtanulni.ezt értsd úgy is,hogy még össze kell szoknotok.én mindenkinek szívesen segítek amiben tudok.egy előző hozzá szólásra vissza utalva a vételár az első részlet.én nem akarom a kedved el venni,örűlök,hogy nivás lettél.én minden hibája ellenére szeretem anivát,és van sok jó erénye is.
Dokia Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1810
Ez nem igazán dobott föl. Remélen csak vicc! :-)
Előzmény: niváskarcsi (1808)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1809
G.
igazad van betyár nagy buli volt,főleg amijen jólöltözöttek voltunk.bár a zima is kellemes volt.
niváskarcsi Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1808
Szatti
köszönöm méltató szavaidat. ezért hálából elmegyek az esküvődre sírni.{magamban röhögni fogok}.Megkérdezem az időpontot,és közzé teszem.
Bár szerintem inkább kecel mint lagzi.
Doki.
a niva féltengejek ropiból vannak így könnyen törik.a kardánkeresztek kibírnak egy hónapot is,a kormánymü vgy széttörik vagy elkopik kb 6hónap alatt a kutya csont gumik ha ki van rendesen emelve avas 2-3hetet is kibírnak.viszont ezért cserébe nem fogsz unatkozni.VIVA LA NIVA.

NIKA.

BiharyG Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1807
Ugyanis ami a magazinba megjelent,az pont az ESKÜVŐMRE esik.Így akkor kimarad a kedvenc fesztiválom az idén.

Volt a nyáron egy off-road esküvő, jó buli volt... :-)

Más:
A Patrolt már fölavattuk,két versenyt ment(Sümeg 7.Hosszúhetény 13.hely)

Kicsi a világ: holtversenyben lettünk 7.-ek... :-)

G.

Előzmény: Szatti (1803)
Dokia Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1806
Sziasztok!

Régebben faggatalak benneteket még az ösidőkben "milyen autót vegyek?". Hát ma több szempont mérlegelése után sikerült megszereznem egy Niva-t. Köszi a segítséget mindenkinek, Alfrednak pedig különösen!

Viszont aki tud nekem bármilyen fontos információt amire figyelni kell, vagy amit tudnom érdemes írjatok.

Köszi

Doki

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1805
esküvő?OFF ROAD!!!:)
Előzmény: Szatti (1803)
SEEN Creative Commons License 2001.01.10 0 0 1804
ugyanmar az eskuvon lehet tolni elore hatra 1-2 hetet :)) bar en julius 1-en eskudtem, ki volt adva feladatnak :)

[s]

Előzmény: Szatti (1803)
Szatti Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1803
Üdv!
Nem is tudom miért késtél ennyit?Egy ilyen "meghatározó személyisége" az off-road családnak,csak most fedezi fel ezt a helyet??Szóval én vagyok aki Kecelen a Scaniaval volt,két uaz-al nyomultunk,mikor megérkeztél a kamion ellőtt raktad föl a traktor gumikat.Mára egy kicsit válltozott a géppark,az uaz-ok helyére egy PATROL,és egy rövid PAJERO került.A Patrolt már fölavattuk,két versenyt ment(Sümeg 7.Hosszúhetény 13.hely)A Pajero most alakul át versenyautóvá.Tavaszra remélem kész lesz.Te mint közel lakó a Keceli versenyhez ,nem tudnád meg pontosan a dátumot?Ugyanis ami a magazinba megjelent,az pont az ESKÜVŐMRE esik.Így akkor kimarad a kedvenc fesztiválom az idén.DE ugye bár valamikor meg kell nősülni is nem?Nekem se legyen jobb mint másnak....tudom.És köszi a részvétet:))))
Üdv:Szatti
Előzmény: niváskarcsi (1799)
rr81 Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1802
Ja, az előbb elfelejtettem: voltam László Szityu előadásán a Vista-ban. Nagyon jó volt. Lehet, hogy világutazónak kellett volna mennem?
Jó éjt mindenkinek!
SEEN Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1801
1k kerdesem lenne :)) emailt is hajlando vagy olvasni az offroad kedveert? :)

[s]

Előzmény: niváskarcsi (1799)
rr81 Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1800
Na, végre megint van web-em.
Vasárnap összeraktam, próbaképpen lenéztem Tökölre, a Duna-partra (később megérne egy kisebb (topic)túrát). A hűtőtakaró elfelejtve, a hőmérő atomstabilan áll a normál tartomány felénél. A sziloplaszt rendben, nem ereszt (eddig). A fűtés is rendben, sokkal melegebb levegőt fúj.
Seen, voltatok túrni? A Duna-part jó volt, de nem volt igazi sár, csak egy-két pocsolya...
elf, amíg nem lesz kész az elosztó nélküli gyújtásom, addig én is sziloplaszttal fogom tömíteni az elosztófedelet. Csak legyen rá valamikor időm...A rugós befejezte az Uaz rugóit, szépen megívelte őket, ha beraktam, utána főfékhenger-karmantyúzás, egy fékcső cseréje, függőcsapszegek, aztán VIZSGA, aztán ELADÁS. Már most sajnálom a gépet :-(
Előzmény: elf (1798)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1799
Csőváz az off road miatt még gépelni is hajlandó vagyok megtanulni ez már függőség.ifó rólam.lak> soltvadkert. 38év karosszérialakatos.Kiskőrös toyota szerviz.tel.06 20 9 155 207.nívával nyomulunk a feleségemmel.2000-ben 2.kat.4.hely.99.ben.5. Kb egy hónapja toyo terepjáró bemutató volt nálunk is én voltam az egyik teszt sofőr.nekem kellett páját jelölni.De a legrosszabb az volt hogy kb 500 km.tert,bele kellett hajtanom a 100as.cruiserbe.hát fiuk lányok magyon nagyon oda van téve adög.Csak azt nem értem,hogy hazafelé míért nem akart gyorsulni a niva.egyébként van itthon egy kis műhelyem benne,co-gép láng. álványos fúró,kisebb pity putyokhoz kaszni húzó.a gázhoz is konyítok valamit,én avval is versenyzek.Megy vele mint az atom.

seen. ha egyszer valahol össze futunk segítek beállítani a vasat.

elf Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1798
rr81: Mi ujság, az uj termosztáttal meddig meg föl a motorhőmérséklet mutató?
SEEN Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1797
nah tessek... januarban 15 fok es szakado eso. mi lesz igy a hoban terepezessel? :) arrol nem is beszleve, hogy februar 4-en megyek sielni :)

[s]

BiharyG Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1796
Jó estét...

Véletlen nem fotózott v. videózott valaki Veszprémben a múltkor? Hiányos az albumom... :-(

G.

NLQ Creative Commons License 2001.01.09 0 0 1795
Hali!

Adam: :)) ma egy kicsit elobb megyek haza.... (most indulok...)

Előzmény: Schaffer (1794)
Schaffer Creative Commons License 2001.01.08 0 0 1794
Mi történt? Mindenki elakadt a topictúrán valami dagonyában? :-) /kivétel Nlq, mert őt láttam tegnap este 1/4 2-kor az Andrássyn hazafele hasítani/
Írjatok valami élménybeszámolót.

Ádám

elf Creative Commons License 2001.01.08 0 0 1793
rr81: Hmmm érdekes, nekem se nagyon kúszik följebb a müszer az 1/3 nál. Ott az üzemi hőfok. De ezt elég gyorsan eléri. Maximum a kijelzö feléig jut el 30+ fokos melegben, bekapcsolt légkondival. Lehet hogy rossz lenne a termosztátom?

Vízálló gyujtás: Az előző tulaj ugy szigetelte le a gyujtást az autómon, hogy kis kábelszíjakkal beszorította a gyujtáskábelek szigetelőgumijait. Azóta le lettek cserélve a gyertyák is, a kábelek is, most nincs rajtuk a szigetelés. Nem érzékeny az autó jobban a vízre. Szerintem a fő probléma az elosztó. Ha az egy kicsit is bepárásodik, máris elkúszik egy két szikra. Létezik gyárilag vizálló distributor de k. drága. Ezért is örültem meg amikor benéztem az Ádám motorterébe, mert ott egy sokkal olcsóbb megoldást láttam. Egyébként esetleg még egyszerűbb verzió lehet az eloszó peremének a leszigetelése valamilyen megfelelő pasztával.

Én most épp fényeket rakok az autóra. Hátra egy munkalámpát, erdőben való tolatáshoz, előlre két kb 30 fokban elfordított szintén szórt fényt adó fényszórót. Amikor vettem az autót már voltak rajta kiegészítő lámpák, csak nem olyanok amik kellenének. A régi pót-tolatófény valami Hella spotlámpa, ami nem praktikus, mert kis szögben világít, az elsők(a tetőn) meg ködlámpák, ám ezek sem töltik be funkciójukat mert főképp előre világítanak. Este az erőben olyan lámparendszer kéne ami 180 fokban világít.
Már a kábelek nagy részét behúztam, feszereltem egy kapcsolódobozt a műszerfalra, meg egy másikat a motortérbe a reléknek. Elég pöpecül néz ki, remélem működni is fog.

Előzmény: rr81 (1787)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1792
Sziasztok fiúk,lányok!
Hetek óta olvasom a topicot. Évek óta versenyzünk anyával, mi is mennénk már havazni. A topic túra is tetszene de 130 km.-re vagyunk Soltvadkerten, egyébként 10 éve költöztünk ide Budapestről.
Ha máskor nem a Keceli versenyen összefutunk, de a topicon sűrübben találkozunk. Túrára is elmegyünk ha tudunk.(gépeltem a férjem helyett, mert a Karcsi számítógépen karosszéria lakatos).
SEEN Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1791
ahol megbeszeljuk :) de legalabb 4-5 auto kell, hogy elinduljunk :)

[s]

Előzmény: rr81 (1790)
rr81 Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1790
Egyrészt nemcsak dombok és völgyek között szeretnék járni, másrészt már letelt a 15 nap.
A Luaznak nem voltak papírjai. Külön buli volt, amíg eljutottunk a versenyek helyszínére (Fony, Monok). Szőlők alatt, ahol volt földút, ott azon, ahol nem volt, ott a szántáson át:-)
elf, Ádámék gépére emlékszem. Tavaly Fonyban, az NTB 1. futamán ők Uaz terepgumikkal nyomultak, én meg Uazzal. A vízhatlanításhoz én speciális, belül ragasztóval bevont Novatio zsugorcsövet fogok használni. Leveszem a gyújtókábelről a gumiizét, a csatlakozót rádugom a gyertyára, a kábelra ráhúzok egy 10cm-s darab zsugorcsövet, le egészen a gyertya fémrészéig, rázsugorítom - tuti vízhatlan. Ugyanez a trafó felöli végen is. Azért is kellene a 8 trafós gyújtás: ha 1-2 henger valahogyan be is ázna, a többi még gond nélkül viszi az autót. Az ötlet nincs szabadalmaztatva, ha valaki hamarabb kipróbálja, mint én, akkor ossza meg velünk a tapasztalatait.
SEEN, pontosan hol és mikor találkoztok? Ha kora reggel összerakom a hűtést és nem lesz vele gond, akkor csatlakoznék. Remélem, a rendőrök éppen másfelé múlatják majd az idejüket:-)
Előzmény: SEEN (1789)
SEEN Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1789
miert kell ahhoz atiratni? :) a dombok es volgyek nem igazoltatnak. masreszt legjobb tudomasom szerint 15 napig amugy is jarhatsz vele.

[s]

Előzmény: rr81 (1785)
SEEN Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1788
jon valaki holnap turni egy kicsit? start a becsi ut vege, helyszin a kozelben levo gyakorloter.
9-10 fele jo volna elindulni.
eddig 2-en vagyunk, vegre az andris is eloasta a terepgumikat a pajerora.

[s]

rr81 Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1787
Szia elf, láttam az autód képeit. Nem rossz, nem rossz...:-) Ez a fűtés-dolog tényleg erősen szubjektív, nekem még elég lett volna, de a barátnőm erősen kevesellte. Engem leginkább az zavart, hogy nagyon lassan melegedett be a motor, és ha már bemelegedett, akkor sem volt hajlandó a mutató a műszer "normál" tartományának legelejénél feljebb kúszni. (A hűtő 90%-ban le volt takarva.) Tipikus termosztát-hibajelenség. Egyébként a most kivett termosztát 74, a frissen berakott pedig 88 fokos. Majd meglátjuk. Azért csak majd, mert persze új tömítést elfelejtettem venni, így csak sziloplaszttal raktam fel a könyököt. Holnapig hagyok neki időt száradni, remélem nem kell újra szétszednem. Irányjelző rendben:-).
2 hete vettem az autót, jó állapotban van, de javítanivaló mindig akad. Nem is vennék újat, csak unatkoznék melllette:-)
Előzmény: elf (1786)
elf Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1786
Nekem is Range-em van, 85-ös. A fűtését teljessen elegendőnek érzem, bár ez szubjektív.
Az én autómban már elektronikus a gyujtás. Nem "distributorless ignition", szóval mechanikus elosztó van, de a szikrát már egy a tekercs alá szerelt elekronika adja. Ilyan gyárilag.
A vizálló gyujtás engem is érdekelne. Ádám topictársunknak a benzines Defenderét(2,5ccm négy henger) építette át a Szijjártó Pista vizállóvá. Elég korrektül megoldotta, csinos kis doboz az eloszó köré, a gyetyákcsatlakozókra csőből kis "sapka" a hengerfejhez szigetelőpasztázva.
Előzmény: rr81 (1785)
rr81 Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1785
Nekem nincs ilyen bajom az Uazzal.Ha a termosztát a gyárilag beállított hőfok alatt bezár, akkor lehet akármekkora a hűtő, a víz megkerüli. Állat idő van, megyek és és berakom az újat, este már tudom mondani a tapasztalatokat.
Seen, ha a jövő héten sikerül átíratnom az autót, akkor én benne lennék egy jó kis túrában. Hó sem kell, ha van sár:-)
Előzmény: Törölt nick (1784)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1784
rr81
Nem lehet, hogy csak a terepjárokra jellemző túlhűtés a nagyméretű hűtő miatt? Mert én is így vagyok vele csak nem Rangen, hanem Jeepen, de régebben Suzukin ill. UAZon is.
Előzmény: rr81 (1781)
SEEN Creative Commons License 2001.01.06 0 0 1783
nyahm, most jovok a tescobol, megragom a 4x4-et enis. lassan elo kene fizetni, de miert nem lehet interneten? utalok csekket befizetni :P
apropo, megcsinaltam mind a ket ulest a nivamban (heggesztes, sinegyengetes, zsirozas vagy 5 ora melo), erre felhivott a nagybatyam 2 napra ra, hogy van 4 rongyert 2 db jo ford ulese :PPP

remelem lassan leesik a ho. MERT AKKOR TALAN MAJD JON VELEM VALAKI HAVAT TURNI :)) lusta banda ;)

[s]

Előzmény: BiharyG (1782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!