Happy_Hunter:
Nekem volt három Patrolom, nagyon szerettem őket.
3.3-as szivó dizel a legigénytelenebb, 3.3 TD a legdögösebb, a 2.8 benzines a legolcsóbb, de legnagyobb étvágyú, a 2.8 TD a leggyengébb.
Nagyon rohadós az alváz, és a kasztni is, viszont vidéki szerelők és lakatosok olcsón megfoltozzák, sok Zuk, Moszkvics, Aro és MTZ alkatrész passzol bele, szóval nyugodtan lehet barkácsolni.
Ha a dizel már csak sprével indul, még mindig van benne vagy 30.000 km...
Erdemi valasz majd a Nissan-fanoktol. Mai story: valogatok a bontoban, erre odajon egy fazon, hogy egy az egyben elcserelne itt helyben a patroljat az uazzal
Elhajtottam :)
Erdemi valasz majd a Nissan-fanoktol. Mai story: valogatok a bontoban, erre odajon egy fazon, hogy egy az egyben elcserelne itt helyben a patroljat az uazzal
Elhajtottam :)
Sziasztok!
399e Ft-ért van egy jó szakadt Patrol (rövid) kereskedőnél. Tényleg szakadt, alul jó pár rohadás, a bal első csapágy porvédője az "ablakba". De ott áll, patrol, és csak a poén szintjén eljátszottam a gondolattal... Mit gonodoltok az autóról? Láttam, hogy alvázas, szóval nem hiszem, hogy kiesne alólam az ülés, de azért érdekelne milyen szinten vannak a patrol alkatrészárak a többihez képest (nagyjából, mint pl a VW árak 2-3* a FIAT áraknak, na ilyen szinten...)
Előre is kösz minden infót!
Hunter
Alfred: Hát csodálkoztam is, hogy emlékezhetsz egy évvel ezelőtti ujság apróhirdetései közül egyre. :)
Néha megbírok lepődni az emberi képességek tág határain.
Multkor is: jött egy ember leolvasni a vízórát. Ez utóbbi nálunk aknában van. Melynek mélysége kb 1.5 méter, belül tök sötét, tele van mindenféle állatkával(pók, béka stb). Leemeleem az akna fedelét, a fickó egy magával hozott bottal kinyitja az óra sapkáját, és LEOLVASSA az orát!
Bizos Jedi volt. Komolyan... Nekem jó a szemem, de nem is láttam a számokat. Elképesztő...
Alfred: Megtaláltam a hirdetést amit mondtál, vmelyik tavalyi számban. Egy rádiótelefonszám van megadva, amin "élőfizető nem kapcsolható". Úgyhogy keresek tovább...
Tegnap delutan talalkoztam TOM kollegaval sajna a suzukija nem lett meg :(
viszont van 1 szep 650 ccm KTM motorja. elvileg a ma esti automaniaban(?) benne lesz
Maz elvtárs! Sintér őrvezető jelentem, parancsára azonnal megnézem a nagyvasak topicok. Kérek engedélyt szégyelni magam az eddigi késlekedésért. ;-)
Köszi az infot a jack-ről.
Legjobb tudomásom szerint egy olyan nagyon hosszú emelő, amit pl. akkor szoktak használni, amikor a kocsi megfeneklik egy bakháton. Ilyenkor a jackkel megemelik, majd gyengéden oldalra lökve az autót kerekei újra érintkezésbe lépnek a talajjal.
Persze lehet, hogy én nem jól tudom, akkor majd a gyakorlott terepjárósok kijavítanak.
Mert ugyi egy MAZ-nál az ilyen nem igazán elterjedt. :-))
Sintér!
Még bele sem írtál a topicomba? Milyen dolog ez!
Többieknek is:
Írjatok ti is nyugodtan, elfér a két téma egymás mellett. Az előbb még itt offoltuk tele a topicot nagyvasak témakörben, most meg már semmi?
beitar:
100-120e korul van vakuumos difizar.Hatso zar nelkul ne indulj el sehova! Az elso sarnal felere redukalodik a forgo kerekeid szama :)
Egyebkint: bee, van jackem :) Szep piros!
A Fronteran meg elso lengescsillapitok csere lesz, teljesen kimultak
UAZra is nezegetem milyen hosszu legyen az uj gatlo, hogy beferjenek a 41" gumik:)
Nekem is volt nemreg egy felakadasom...
w3.swi.hu/off-road/honapkep.htm (2000. maj.)
SZVSZ hamár megemeli az ember az autojat jack-kel, akkor erdemes a gep ala pakolni vmit. (potkerek, nagyobb agak...) es raengedni.
Igy sokkal biztonsagosabbnak tunik szamomra a dolog.
Más: nem tud vki. reszletes rajzot kuldeni jack-rol?
Koszi, udv Komo
Maz:
Meg kell vallanom, azért ez ponosabb info volt, mint amivel Én szolgálhattam. :-) Amúgy a EuroSPORT-on is ezt a versenysorozatot közvetítették, ott láttam. A Nagyvasak közt egyébként nem látom az említett típust....