Helló mindenkinek, egy olyan problémám lenne a kocsimmal Skoda octavia 2 scout 4x4 2009-es évjárat , hogy ha huppanón megyek át tompa ütést hallani de elég erőssen ,kicseréltem a lengéscsillapíttóka rúgókat, a stabilizátor rúd szilenteket a lengőkar szilenteket és a lengőkar csapot is , a kormány csapot is szóval mindent ami csinálhassa, de semmi változás. Valaki esetleg tudna segítteni vagy tanácsot adni hogy mi lehet még a probléma?
Igazad., mások voltak a súlyponti hibái, azokat sikerült megjavitani..,ez olyan megemlitős kategóriájú téma volt részéről.., majd elválik hová akarja tovàbbfejleszteni a témátt.
Izzitógyertyára kb. 0.2-0.3Ohmot láttam valahol.., meg hőszenzor meg tranzisztor hibát is opcióként...., gyári gyertyát 100-150 Euró körül...meg egyébb nyalánkságot.., vajon a vezérlőre van Magyarországon javitó???
Kérdés hogy milyen valószinüsséggel állna meg egy "mezeu" gyertyacseréből???
01412 - Izzítógyertya lángfigyelõvel (Q8) 29-00 - rövidzár testre. Ac- pumpa és a ventillátor kivezérelhető!
A fenti tájékoztató jellegű diagból ., a gyakorlat alapján milyen jellegű hibákat lehetne kb szinten valószinüsiteni???
Ugy tudom hogy az autómatikus bekapcsolás-elindulás sok elöfeltétele közt szerepel a kb.6-7 C alatti hőmérséklet is....,vajon ilyen 7C fölötti hőfoknál hogy lehetne próbának beinditani??? Esetleg közös vizhőfokszenzort használ a motoréval? És ott kellene-lehetne egy hideg vizhőmérsékletet szimulálva elindulásra birni? Netán van ilyen tapasztalat valkinek?
W211 Mercedes 722.6-os, 5 sebességes automata váltóval kapcsolatban érdeklődnék a nálam tapasztaltabbaktól.
A váltó lefelé is, vissza is, minden sebességfokozatot hol az indokoltnál előbb, hol később vált. Kis gázpedálállásnál nem vált fel időben, aztán egymás után hirtelen kettőt is , a fordulatszám visszaesésével pedig nem vált vissza időben, csak kicsivel nagyobb gázadásra. Nem használhatatlanul rossz, csak nem így kell működnie, előző autóm ugyanilyen váltóval sokkal kezesebb volt.
Egyébként nem zajos, nincs fordulatszám-ingadozás, finoman vált, csak nem akkor, mikor kellene.
A vezérlőtömböt, szelepeket kitakarítottam, olaj új, nem változott lényegében semmi. Vezérlőelektronikában nincs olaj, diag nem mutat hibát.
Gondolom, szóba jöhet wandler, lock up szelep, váltóban lévő elektromos panel hibája, de nem akarok hasraütészerűen alkatrészeket csereberélni.
Tudnátok tanácsokat adni a hiba pontosabb behatárolásában?
Ilyen " véletlen kikapcsolás" elleni figura gyárilag igy müködik:
Kinyitod a bezárt autót , de nem szállsz be, sehol se csinálsz ajtónyitast---kb 1.5 perc mulva automatikusan visszazár a központi ., ez a " gyári" figura..., kivéve ha nem...
Tudományosan nézve: Ajtónyitás két lépcsőben történik: Ez egy ciklusra érvényes!
Én arra reagáltam, hogy nekem nincs ilyen bajom. Belsővili működik, műszerfal csipog a lámpalekapcsolásért. Távzáráskor megvan az indexes villogás jól zárt ajtónál és index NEMvillogás rosszul csukott ajtónál. Ilyenkor is bezár csak nem villog.
És ebben az állapotban is rá tudná zárni az ajtót az ülésre dobott kulcsra, ha lennék olyan hülye, hogy oda dobom.