Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atuc Creative Commons License 2024.05.02 0 0 219667

Oda van írva: izzógyertya rövidzár.

Borítsad szét a kályhát, mérd ki az alkatrészt.

 

Előzmény: cobra46 (219666)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 219666

Sziasztok!

Tudnátok szakvéleményezni?

Audi.a2.1.4Tdi .2000. "Gyári" beszerelésű kiegészitő fütés.

Cím 18: Állóhelyzeti fûtés Címke: nincs
Vezérlõ alkatrész VAG szám: 8Z0 815 071
Alkatrész és/vagy verzió: Zuheizer Diesel D49ˆ
Szoftver kód: 00002
Mûhelyszám: WSC 02138
VCID: 78FF5DE758D342497D-4B96
1 hibakódot talált:

01412 - Izzítógyertya lángfigyelõvel (Q8)
29-00 - rövidzár testre.
Ac- pumpa és a ventillátor kivezérelhető!

A fenti tájékoztató jellegű diagból ., a gyakorlat alapján milyen jellegű hibákat lehetne kb szinten valószinüsiteni???

 

Ugy tudom hogy az autómatikus bekapcsolás-elindulás sok elöfeltétele közt szerepel a kb.6-7 C alatti hőmérséklet is....,vajon ilyen 7C  fölötti hőfoknál hogy lehetne próbának beinditani???  Esetleg közös vizhőfokszenzort használ a motoréval? És ott kellene-lehetne egy hideg vizhőmérsékletet szimulálva elindulásra birni? Netán van ilyen tapasztalat valkinek?

Köszönök minden segitőkész választ!!!

cam aro Creative Commons License 2024.05.02 0 0 219665

input speed signalt nezzetek eloadatban.

(nincs referenciaja, ergo hiba is csak logic modban lathato )

hajlamos 'csalni' , (wandler,  vagy forrasz hiba ) de az is lehet keverem mas valtoval/hibaval. 

 

-------------------

tanácsokat adni a hiba pontosabb behatárolásában?""

ilyet csak egy tipus spec valto javito tud adni..tobb infobol. 

Előzmény: Ákos70 (219660)
hayabusa123 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219664

1998 elötf iGen,vagy még elöbb,ja jól mondod!🎂🤣

Előzmény: mica-r (219663)
mica-r Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219663

hibakód olvasáson túl is van élet

Előzmény: Ákos70 (219662)
Ákos70 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219662

Diag szerint az is hibamentes.

Volt veztengely jeladó jeladó hiba, azt cseréltem, hibakód el is tűnt, a váltó működésére nem volt hatással.

Előzmény: mica-r (219661)
mica-r Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219661

Motorvezérléssel is összefügghet

Előzmény: Ákos70 (219660)
Ákos70 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219660

Sziasztok!

W211 Mercedes 722.6-os, 5 sebességes automata váltóval kapcsolatban érdeklődnék a nálam tapasztaltabbaktól.

A váltó lefelé is, vissza is, minden sebességfokozatot hol az indokoltnál előbb, hol később vált. Kis gázpedálállásnál nem vált fel időben, aztán egymás után hirtelen kettőt is , a fordulatszám visszaesésével pedig nem vált vissza időben, csak kicsivel nagyobb gázadásra. Nem használhatatlanul rossz, csak nem így kell működnie, előző autóm ugyanilyen váltóval sokkal kezesebb volt.

Egyébként nem zajos, nincs fordulatszám-ingadozás, finoman vált, csak nem akkor, mikor kellene.

A vezérlőtömböt, szelepeket kitakarítottam, olaj új, nem változott lényegében semmi. Vezérlőelektronikában nincs olaj, diag nem mutat hibát.

Gondolom, szóba jöhet wandler, lock up szelep, váltóban lévő elektromos panel hibája, de nem akarok hasraütészerűen alkatrészeket csereberélni.

Tudnátok tanácsokat adni a hiba pontosabb behatárolásában?

Köszönöm 

 

409 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 219659

 

 Annyira, hogy ne lefegjen amikor működik. Ne legyen megfeszülve, de egyenletesen fusson. Ha laza, akkor úgyis megáll.

Előzmény: ne_sa (219658)
ne_sa Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219658

Sziasztok! Abban tud valaki segíteni hogy Soproni AFIT ce205 nél az összekötő láncot ( nagy lánckerekes ) milyen feszesre kell beállítani a láncot?

lacipécs Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219657

Ezt furcsállom eléggé....

Valami nem stimmel így sztm.

 

Előzmény: Capt.IQ229 (219653)
cobra46 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219656

Köszi...

 

 

De várj egy percet..,

 

Ilyen " véletlen kikapcsolás" elleni figura gyárilag igy müködik:

 

Kinyitod a bezárt autót , de nem szállsz be, sehol se csinálsz ajtónyitast---kb 1.5 perc mulva automatikusan visszazár a központi ., ez a "  gyári" figura..., kivéve ha nem...

 

Tudományosan nézve: Ajtónyitás két lépcsőben történik: Ez egy ciklusra érvényes!

 

1. Távadóval v kulcsal ajtónyitás.

2. Ajtónyitással véglegesen- (müködő kapcsolófigyelés által)  megerøsiteni a beszállást..., elméletileg nyugodtan betdobhatod....., bedobhatnád...,

 

Előfordulhat hogy ajtókapcsóló akármiért nem törli.., akkor gyujtásráadás mindenképp.

 

Biztos a zsebben persze..

Üdv.C.

Előzmény: Capt.IQ229 (219653)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219655

Szerintem nem. Az olyan megfoghatatlan dolog. Ráadásul pénz sincs benne.

Mennyivel jobb teletömni minden drága szarral egy kocsit kötelezően.

Előzmény: cam aro (219639)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219654

Igen ezt elfelejtettem. Sima A4B5facelift vége

Előzmény: mica-r (219637)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219653

Igaz. Ez így baj.

Én arra reagáltam, hogy nekem nincs ilyen bajom. Belsővili működik, műszerfal csipog a lámpalekapcsolásért. Távzáráskor megvan az indexes villogás jól zárt ajtónál és index NEMvillogás rosszul csukott ajtónál. Ilyenkor is bezár csak nem villog.

És ebben az állapotban is rá tudná zárni az ajtót az ülésre dobott kulcsra, ha lennék olyan hülye, hogy oda dobom. 

Előzmény: cobra46 (219635)
Tihi82 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219652

Kössz mindent bro.

Előzmény: cam aro (219651)
cam aro Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219651

nem fog megallni, amig nem kap levegot. 

de jo se lesz ha nem kap rendszernyomast. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Tihi82 (219650)
Tihi82 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 219650

Ez így ahogy mondod logikus, így el tudom képzelni hogy egy pillanatra levegőt kap ha kevesebb a nafta.köszi.

Egyébként OM 646 811.

Habár lehet van benne tankpumpa,mert gyújtáson hallani ahogy nyomja a kraftot.Mindegy annyira nem zavar csak szeretem ha minden ok.

Csak még egy kérdés,ha van is benne a tankba szivattyú,és ha az netalán bedöglik akkor megáll ígyvan?vagy nem?

Előzmény: cam aro (219648)
cam aro Creative Commons License 2024.04.30 0 1 219649

 ugyertem hogy feltetelezesek megerositeseben..nem tudok segiteni.. 

==================

Előzmény: cam aro (219648)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219648

szerintem- de hasrapacsi- a 220 cdiben nincs tank pumpa. 

(ettol meg lehet ) 

egy fogaskerekes  betap pumpa van az cp1 nagynyomasu elott..
szvsz ha ez az elmelet all, akkor a tanktol a betap pumpaig vacuum van az uza rendszerben. 

az meg fokozott erzekeny a levegore.. 

 

lehet egy motorkod segitene..

mondjuk nem nekem, mert en itt elengedtem a problemad. 

nem tudok tobbet segiteni. 

==========

 

 

Előzmény: Tihi82 (219647)
Tihi82 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219647

Az üzanyomást ugye a tankpumpa nyomja előre a nagynyomásúhoz.Lehet hogy a tankpumpa döglődik és a hőkülönbségre így reagál.csak feltételezem.hibakód nincs benne.mi bír történni,beszarik a szivattyú és megáll az autó ha jól sejtem.

.

Előzmény: cam aro (219645)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 1 219646

ha a volt/ex fonokomet ideznem.. 

...miert nem itt kezdted ?

 

(kevesebb kv, tobb nyugalom. :)) 

Előzmény: cobra46 (219635)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219645

nem tudom. 

 

de mas osszefuggest nehez talalni.. ennyi infobol. 

talan kellene egy hibatar kiolvasas, neadj isten egy tankolas utani eloadat ellenorzes..

 

cr dizel. 

ha fulladni akar az tobbnyire uzanyomas hiba. 

bar lehet levego is, de annak nincs koze a tankolashoz. 

Előzmény: Tihi82 (219644)
Tihi82 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219644

:) negyedről tankoltam  háromnegyedre:)érdekes.negyed alá nem szoktam engedni pedig, az kb 15 lityi.képes volna levegőt kapni?

Előzmény: cam aro (219643)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219643

probalj meg egyszer 10 liternel tobbet tankolni... :D 

Előzmény: Tihi82 (219638)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219642

nem baj. 

majd jon mas nick alatt ahogy szokott. 

Előzmény: atuc (219640)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219641

nincs otlet, csak fotel okossag. 

 

probald meg maskepp tartani a pisztolyt. 

lehet tul habosra veri az uzat a tankban. 

 

rovid. 

uzanyomas hibara tippelek. 

Előzmény: Tihi82 (219638)
atuc Creative Commons License 2024.04.29 0 1 219640

Mondom. Fogalmad sincs. Most már kimondom: hülyeségeket beszélsz.

 

Előzmény: kraptrovics (219630)
cam aro Creative Commons License 2024.04.29 0 1 219639

nem lenne egyszerubb megoldas az alkalmatlanokat / idiotakat/ kivonni a forgalombol ? 

(nem irok peldakat, gondolom kozlekedunk itt paran ) 

 

egy nyolcvanas limit uton 40-el kozlekedo, vagy egy nyolcvanas uton kilencvennel kozlekedo a veszelyesebb ? 

--------

ugyanitt 1.0 ecoboost motorcsere 100e km alatt.

azevmotorja. 

================== 

 

 

Előzmény: Capt.IQ229 (219633)
Tihi82 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 219638

Sziasztok!

Rég jártam itt,látom még a régi tagok itt vannak,ez szuper.Van egy 

W204 220cdi mercim 2009 ből.Nagyon érdekes dolgot csinál már másodszor,mégpedig tankolás után, indításkor beindul majd egy  pillanatra majdnem lefullad aztán megy tovább gond nélkül.Előző alkalommal le is fulladt.Milyen köze lehet a tankolásnak a lefulladáshoz?Tankolás után ilyen nincs többet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!