Én úgy tudom, hogy tervezetten csak ap-s kocsit akkreditáltak, de nekem nem tiszta, hogy ez az egész rendezvényre vonatkozik-e vagy szombattól a media shuttle nem fog ez alá esni. Ma reggelig fel sem merült bennem az ellenkezője, de most az egyik III-as Intourojukat gyanúsan ilyen munkában láttam. Egy TAY-828-at én is tudnék értékelni. :D
Erről sem hallottam még, viszont a cég tök jófej volt, és nyilvánosan felcuppantották a Facebook-oldalukra a menetrendeket. Túrkevéről kétórás menetidő, 12 óra munka előtt és után, te jó isten...
MON-133 Hajdúböszörménybe került, a Bácsi Busz telephelye előtt parkolt tegnap reggel. LFW-944 pedig Veresegyházon egy kamionos telepen parkolt. Volt még ott egy TAM típusú busz is (LVR-427), kb. darabjaira hullott már...
Veresegyházon találtam még pár buszt: Rendszám nélküli Renault Tracer busz (NCP-360) és egy Volkswagen LT kisbusz (NPA-357).
A Magor Busz (Veresegyház) telephelyén: - MBR-822 rendszámú Renault Tracer, narancs csíkos - LWE-348 Hyundai Chorus ex. Gevid Kft. (Szomor) - MHZ-040 Ikarus 256 - piros Ikarus 211 rendszám nélkül, a szélvédőn található matricák alapján KAZ-939 ex. FKB-271 - egy fehér Ikarus 211 rendszám nélkül - KTY-521 Ikarus 211 - SOM-088 Renault Master - MJH-206 Neoplan - MXF-129 Noge Touring
Az utolsó 4 busz egyben van, működő képesnek tűntek. A többi busz már megvan bontva.
Volt még bent kettő rendszám nélküli Ford Transit, illetve egy Tracer homlokfal francia rendszámmal. (4533 WQ 53)
Szadán a csuklós Mercedes még megvan, de a Karosa buszt már nem láttam mellette.