Azt akartam mondani, hogy az E39 vagy az E60 agyfurata nagyobb, mint a többieké, és gyűrűvel vagy anélkül, ha nincs központosítva a felni, akkor rázni fog.
A gyári felni cikkszám szerint E65-re való felni?
Bocs, csak mivel már mindent kicseréltél, nincs más ötletem, érdemes ismét mindenen végigmenni.
Sajnálom. Ha úthibára rosszabbodik, akkor csak a futómű adja át valahogy a rezgést. Jövőhéten beszélek a gurummal, hátha neki is van ötlete. Továbbra is túl kemény szilentekre gyanaxom. Egyébként ennyi előnye van az E38-asnak, hogy abban kevesebb a hibaesély, persze az S-EDC, meg szintezős hátsó futómű ott is mindig szívatja a lelkes usert.
A Dyn.Drive hidromotorokat (kompresszor, hidroakku?) használ, ha jól tudom 2-őt. Lehet hogy rosszul dolgoznak össze? Én előszőr kizárnám a komplett rendszert és úgy mennék vele. Minden szilent oké? E38-ban nekem lengőkat szilentre volt nagyon háklis, a keményebbek már felhozták a remegést 90-110 között. Kerékcsapágy is lehet, bár annak hangja is volna.
Viszont ha bármilyen kis úthibára ráhajtok, megrántja a kormányt valamelyik irányba. A kormányremegés akkor is megvan, ha vadi új, tükörsimának látszó úton megyek.
Kaptam keveset futott (200e km alatt) 745d-re egy jó ajánlatot, belevágjak? A szokásos dízelbajokon kívül van valami spéci nyűgje? SQ7-sre nem futja, gondoltam jó lesz ez is egy darabig. Köszönöm előre is!
Sziasztok. Megbizható BMW szervizt tudtok ajánlani nekem?:-) Budaörstől-Győrig útvonalon? Az a gond , hogy az ülésmozgató elektronika megadta magát, de csak a bal oldalon (bal 1-es). Ha biztositékot cserélek azt rögtön kivágja amint rányomok a gombra. Köszönöm a segitséget/tanácsokat előre is. (520d,2009-es.
2 db E38 csoportban vagyok fent, eddig nagyon megérte, segítőkészek, gyorsan reagálnak kérdésekre, gondokra. Sokan szeretik a típust, valljuk be, van is miért, még ha néha nyűgösek is tudnak lenni.
Vannak jaszkari arcok, aztán hopp befigyel egy 400 ezres rezgésfojtós főtengely ékszíjtárcsa csere 40d-n (jauvan, hegesszük össze, a főtengely meg majd kezd magával valamit) és akkor jön a menekülés az addigra már roncsból. De simán vannak, akik többet is tartanak, maguk bütykölik, vagy már volt nekik és megint vesznek egyet, nosztalgiából. Van olyan, aki annyit felújított/elbontott/javított már, hogy nagyon nem lehet meglepni semmivel.
Ha rajtam múlik, nekem is lesz min. 1 a háznál még sokáig, újabb autót gyártottak a bajorok, jobbat nem nagyon. Mindkét bátyámnak volt lerúgott és jó állapotú is, ('96 740i és '01 730d) a 2010-es évek első felében, akkoriban nem sok fantázia volt az akár milliós javításokat kérő fenntartásukban. Nekem akkor újabb/drágább autóim voltak, (csak 1 db, annak pedig mindig menni kellett, ezért volt Honda) nem hozott lázba egy lerúgott/lenézett stricivágen értékvesztésének mélypontján. De tavalyelőtt - részben nosztalgiából - én is belevágtam egybe.
Mára beértek, keveset futnak, ritkák, megnézik őket, van bontott alkatrész/internetes info, plusz egy Focusra is el lehet verni vagyonokat, egy normál méretű vas pedig 15-20 M, luxusban pedig 30+. Egy kipofozott, keveset futott megáll 6-7 gurigából, évi 15e km-re azért még bőven képesek.
Ráadásul azóta se nagyon gyártott arányosabbat a BMW, főleg a legújabb designt figyelve. A szépek/kurrens kivitelűek - még ha sokba is került őket megőrizni - pedig sokkal olcsóbbak már nemigen lesznek.