Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibi47 Creative Commons License 2022.01.18 0 0 28954

;-)

Előzmény: Kiskatona 11 (28953)
Kiskatona 11 Creative Commons License 2022.01.18 0 0 28953

Köszönöm! :) 

 

 

Előzmény: Tibi47 (28952)
Tibi47 Creative Commons License 2022.01.17 0 0 28952

Nagyon szívesen!

Előzmény: Kiskatona 11 (28950)
Tibi47 Creative Commons License 2022.01.14 0 0 28951

Üdv. Tökéletes. Ha el akarod adni az autót és így mondhatod a vevőnek, hogy újak a fékek. Én nem raknék ilyeneket rá, csak az előbb említett esetben. Enyémen TRW tárcsa+betét van, tökéletes. Nálam alapszabály, hogy féken, kormányon, gumin nem spórolok. 

Előzmény: Kiskatona 11 (28950)
Kiskatona 11 Creative Commons License 2022.01.14 0 0 28950

Sziasztok!

Első fékbetét csere előtt állok. Meglepően olcsó az Unix fékbetét. Ennyire gyenge minőség lenne ahogy az ára is van? 2600 ft/ db

Belegondolok hogy mit lehet kapni a mai világban ennyiért...

Valaki esetleg használt már ilyet?

Valamint a HANS-PRIES FÉKTÁRCSA.... esetleg erről is valakinek valami vélemény?

Köszönöm előre is a válaszokat. 

no_holy_shit Creative Commons License 2022.01.13 0 0 28949

A csavarok feje ala felül

Előzmény: no_holy_shit (28947)
fireolto1 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 28948

Jól bírják :)

Előzmény: no_holy_shit (28946)
no_holy_shit Creative Commons License 2022.01.12 0 0 28947

a kepen lathato O-gyuruk hova valoak? (2003-s z12xe az alany)

koszonom

no_holy_shit Creative Commons License 2022.01.12 0 0 28946

faterom corsajaban is ilyen exide van, nekuhkn 2-3x sikerult 3-4V-ig meriteni

Előzmény: fireolto1 (28944)
Tibi47 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28945

Üdv. Exide akkuknál fontos, hogy a "prémium" kategóriájút kell venni. Azzal nem lősz mellé. Az általad nézett két termék mindegyike jó, bár az Exide oldalán a keresőben az elsőt ajánlja. A fő különbség, hogy a Forse nem biztos, hogy gondozásmentes és Ukrajnában készül. Az, hogy az árukeresőn a tulajdonságainál azt írja, hogy "Zárt, karbantartásmentes kivitel " nem értem, mert azoknál le szokták fedni a kupakokat valamilyen fedéllel...

Én az elsőt venném.

Előzmény: tamáspapa (28943)
fireolto1 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28944

Ez van az apum corsájában:   https://akkubox.hu/termek/785/exide-premium-12v-53ah-540a-jobb-auto-akkumulator-akku (nem reklám, lehet nem is a legolcsóbb, típusra rákeresve dobta fel, de tíz másik oldalon is lehet venni...)

 

A garázs nincs fűtve, volt, hogy lemerült 8V-ig, rátöltöttünk, semmi baja. Nekem két autómba is ez a típus van, csak az egyik nagyobb.. Nekem "bejöttek".

 

A Forse-t nem ismerem..

Előzmény: tamáspapa (28943)
tamáspapa Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28943

Találtam két fajtát. Az egyik az Exide prémium 47 Ah, 450 A, a másik Forse, 50 Ah, 480 A. Mindkettö 20 körül, 1 év garival. Én az utóbbi felé hajlok.

??

Előzmény: fireolto1 (28942)
fireolto1 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28942

Vagyis 53 Ah az exide...

Előzmény: fireolto1 (28941)
fireolto1 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28941

Márkásat, 55 Ah. Fateréban Exide Premium van, forgatja szépen.  (A gyári elvileg 44 vagy 45Ah körüli..)

 

Előzmény: tamáspapa (28940)
tamáspapa Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28940

Milyen akksit ajánlotok belé? C. 1.2 benzines.

tamáspapa Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28939

Na szóval vak vagyok, valójában ott van a bal felső sarokban, ott virít, hogy nem vettem észre... Irány a szemészet... :)

Előzmény: tamáspapa (28938)
tamáspapa Creative Commons License 2022.01.11 0 0 28938

Sziasztok!

Nem kiröhögni :)

 

Mivel eddig nem volt vele probléma, így nem is kerestem. Most igen, de úgy látszik, vak vagyok.

Hol van az akksi a kocsiban? ( :(  )

fireolto1 Creative Commons License 2022.01.10 0 0 28937

Szia, egyelőre ez van, ebben csak XEP benzinesek vannak (XE nincs... az kellene? nem hiszem, hogy sok különbség lenne)

Előzmény: ha4nz (28928)
fireolto1 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 28936

Oké.. Nem vagy elfelejtve.. :)

Előzmény: ha4nz (28934)
Etus Creative Commons License 2022.01.09 0 0 28935

Sziasztok!

Rég jártam erre. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen fajta gyertyát használtok és milyen gyertya kábelt.

Ki szeretném cserélni és jót szeretnék venni.

ha4nz Creative Commons License 2022.01.06 0 0 28934

Rendben, előre is köszönöm, várok türelemmel.

 

BUÉK minden cartársnak!

Előzmény: fireolto1 (28932)
Blaser975 Creative Commons License 2021.12.30 0 0 28933

Üdv mindenkinek!

Új probléma:Corsa C 1,2 hidegen indul,megy,kipörög,de melegen nem reagál a gázpedálra (megszűnik létezni).

Ingadozik az alapjárat, néha leáll.

Hibakód nincs,csak szerviz kulcs.

Egyszer kinyomott egy légtömeg mérő, illetve egy folytószelep állás hibakódot,de megszünt.

Mi lehet a hiba?

fireolto1 Creative Commons License 2021.12.27 0 0 28932

Vezérléscsere előtt nem lett kipucolva a tartály? Illetve már akkor is ilyen volt?

Ha előtte tiszta volt, igen, lehet gyanakodni a tömítésre.. Pláne, ha nem túl jó minőségű volt, csavarok nem megfelelő, egyenletes nyomatékkal vannak meghúzva....De gondolom ezek rendben vannak..

A másik, ahogyan mondod a hengerfejtömítés... De kis mennyiségű olaj is elég a víz emulzióssá tételéhez.

Hengerfejtöm. cseréhez úgyis le kell venni a vezérlés fedelét, ott már lehet látni a fedél tömítés állapotát. Hátha tényleg az a rossz. De ott ugye gumiperemes tömítés van, elvileg azzal nem szokott baj lenni.

 

ha4nz: Bocsi, még nem találkoztam a faterral...

Előzmény: Törölt nick (28931)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.27 0 0 28931

Sziasztok, olyan problémám van hogy a hűtővíztartály falán nekem is kicsapodik az olaj vagyis ez tejeskávé szerű emulzió, csak akkor lehet észrevenni ha ujjal benyul az ember. Kérdésem lenne hogy hengerfej tömítés re gysnakodjak vagy pedig a vezérmű fedél tömítés re? Egy éve volt vezérlés csere, lehet hogy eddig bírta volna a fedél tömítés? 🤔Olaj víz észrevehetően nem fogy. Fűtés is van. 

fireolto1 Creative Commons License 2021.12.23 0 0 28930

Faternak szervizfüzete, abban megnézem, kifotózom. De az pár nap, mire találkozom vele..Meg, ha nem felejtem el..

Előzmény: ha4nz (28928)
tata777 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 28929

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Reggel nem volt tompított egyik oldalon sem a kocsin csak helyzetjelző és reflektor.

Megnéztem a biztosítékot, jó, az égők is jók.Kapcsoló, kábel? Mi lehet a gond? Szerelők szabadságon.

ha4nz Creative Commons License 2021.12.21 0 0 28928

Sziasztok!

 

Valaki segítene nekem  egy c corsa szervizintervallum táblázattal? Vagy tételesen a 120.000 km-nél lévő teendőkról?

Előre s köszönöm!

varjan01 Creative Commons License 2021.12.11 0 0 28927

Videó a youtubon van, a művelet egy óra alatt kényelmesen megcsinálható. Speciális szerszámot nem igényel.
A hiba jelenség eltömődött radiátorra utal. Az első másodpercben kifújja a ventilátor azt a hőt ami a lerakódásokon keresztül megtartott.

Előzmény: Blaser975 (28926)
Blaser975 Creative Commons License 2021.12.10 0 0 28926

Üdv mindenkinek!

Esetleg valaki tudna segíteni Corsa C fűtő radiátor csere ügyben?

Cseréltem hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt, termosztátot,minden jó lett,de ha ráadom a fűtést,pár másodpercig meleget fúj, utána hideget .

Kerestem már videókat,de nem találtam.

Jó tanácsok !?

lostcirmi Creative Commons License 2021.11.29 0 0 28925

Köszön a javaslatot.
Mérlegelem az ultraszéles tartományú olaj kipróbálását, bár nem igazán akarok jó 2x annyit költeni az olajcserékre. Az, hogy a csattogó, kerepelő hang mindössze egy éve jelentkezik, miközben az olaj éveken át állandó volt(ráadásul nem is a legsilányabb'), inkább valami más változóra utal. De meglátjuk.
Az olajszűrő csésze alján lévő rugós szelep csak arra való, hogy szűrőcserekor ne tocsogjunk az olajban. Egyébként hajlamos a szivárgásra(menet közben is), és a perselyében meg is gyűlnek a lerakódások. Néhány orosz youtube videón ezt a leeresztő csatornát véglegesen ledugózzák. Az Z..XEP-s motorokra kétfajta olajszűrő házat szereltek. https://www.youtube.com/watch?v=Wr8wWfrOZgU Bizonyos évjáratot és motorszámot követően, már az új hosszúszűrős (a tömzsibb, alacsonyabb 8,8cm-es helyett, a keskenyebb, 10,5cm magas papírszűrős) változatot. Viszont nem kell hasra esni a Redkoalások világmegváltó ajánlásától. Nem tisztázott, hogy a kissé más dőlésszögű, sőt más hátfal kiképzésű újabb szűrőház valóban elfér-e a katalizátor, a motorblokk, valamint az EGR körüli szerelékek mellett. Noha a rögzítő csavarok furatai passzolnak a ház talpának blokkra csatlakozásánál, az ott lévő olajcsatornák kiképzése eltér a régi házéhoz képest. Én nem mertem megkockáztatni, hogy beleszaladjak egy esetleges buktába. Ha valaki cserélt már ilyen olajszűrő házakat egymással, szívesen várom a tapasztalatait! Szóval a régebbi szűrőház leeresztő szelepe nem beszerezhető külön. Komplett házat bontóból sem érdemes venni miatta, hasonlóan levedlett állapotúakat lehet találni és a műanyag szelep azokban is ugyan olyan öreg. Másrészt viszont az újabb típusú szűrőházban ugyan úgy benne vannak ezek a problémás alkatrészek, csak más alakúak. Az újabb típusú, felső leeresztő szelepet az Aliexpress-en vettem fillérekért és a régi szelep hasznos részeivel kombinálva tudtam összerakni az én régebbi típusú szűrőházamba alkalmasat. Jól zár, a csészében elegendő olaj  mutatkozik, amikor leveszem a szűrősapkát. Az, hogy néha indításkor még mindig kerreg egyszer-egyszer(sokkal ritkábban!), azért lehet mert, a talpszelep is ereszthet kicsit. Ez az alsó visszacsapó szelep engedi fel a szűrőház szárába az olajat, menet közben nyitott állapotba kerül, visszafolyást csak a motor álló helyzetében okozhat. És erre is van kókány orvosság orosz Youtuber barátainktól, egy érme nagyságú gumilap korongot tesznek az alsó szeleptányérra, ezzel javítva a tömítést és erősítve a rugó előfeszítését. De ezt már nem vállalom be, előbb veszek komplett szűrőházat.  Én a kopott láncfeszítőre gyanakszom, az válhatott érzékenyebbé a felhíguló olajra, megnövekedett résein keresztül. Korábban is ugyan annyira hígult ugyan az az olaj(5w-40), akkor nem okozott semmi problémát. Mi változhatott?

Előzmény: kacagógerle (28924)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!