Valaki meg tudja mondani, hogy a fedélzeti utastájékoztatón miért cserélték le az bemondás hangját egy nagyon kellemesről egy kifejezetten irritáló hangra?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy nálunk van telepítve élő kamera vasút mellett mint külföldön sok helyen ahol kíválóan lehet látni a vonatforgalmat? Megköszönném ha van linkelnétek. Fonyódnak a honlapján van/volt de az nagyon messze van, meg talán Siófokon. Közeli kéne.
Nem az EVM miatt nem mehet kint sem gyorsabban, ha a vonat elején van. Az EVM Magyarországon használatos vonatbefolyásoló rendszer. Vonatba sorozva mehet 160-nál gyorsabba, de a vonat elején nem.
A MÁV Taurusok tudnak külföldön 160 km/h felett menni? Mert én úgy tudom, hogy az EVM vonatbefolyásoló miatt csak 160-nal tudnak kint is menni. Ez igaz?
a magyar mozdonyok kijelölésével kapcsolatban lenne kérdésem. Láttam, hogy a magyar számokat hol kötőjellel, hol szóközzel, hol pedig vesszővel vagy ponttal írják (pl. Mk45-2005; V63 004; M61,001). Van hivatalos elírás?
Jegyzőkönyv felvéve, ment a fiókba, 60 nap múlva nyomozás lezárásáról határozat ("a nyomozás nem hozott eredményt és a folytatásától sem várható eredmény" , azt is megirják aznap, dátum szerint megy a postázóba hogy majd mikor kell kiküldeni.
Üdv, az Uraknak! Minap, a sínekre pakolt betontömbök miatt indult nyomozás juttatta eszembe, hogy korábban indult egy a "körvasúti szabotázs" miatt is. Arról, illetve annak az eredményéről lehet valamit tudni?
Sheffieldben nézz körül. Ott van ilyen már évek óta.
A miénkben nem a dízel vagy villany volt a hanyattesés hanem a szegedi peronszegélyek miatti behúzás. Az tényleg nincs sehol máshol, az összes többi fícsör ilyen "vótmá".