Egyébként utánanéztem annak a kütyünek amit linkeltél, megéri az árát, mindent (is) tud ami kell, azok a hardware kulcsos megjegyzések nem tiszták csak...
néztem már, de jelenleg nincs olyan gépem amire fel is menne. Ezért keresnék olyat, aki meg tudná csinálni. Azon is gondolkodtam, hogy veszek egy vadi új modult. Viszont nem tudom hogy ha berakom, akkor automatán "beleég" az üres modulba a vázszámom, vagy az újat is tanítgatni kell? Gondoltam arra is, hogy veszek egy ilyet: https://www.ebay.com/itm/303968235350?hash=item46c5eb2f56:g:oCAAAOSw0Shgftfh Viszont ettől még korántsem biztos hogy én itthon megtudnám csinálni.
A bal első ajtóban a légzsák nyomás érzékeló modul elszállt. INPA-val rádugódva, írta is hogy a modul kuka. Raktam bele másikat. Na erre már nem írja hogy rossz, csak azt, hogy a modulban lévő (előző) autó alvázszáma nyilván nem egyezik az én autóm vázszámával. Na ezt kellene valahogy a modulban korrigálni. Mivel-hogy oldható ez meg? Vagy ha valaki azt mondja hogy meg tudja csinálni, akár el is megyek hozzá a kocsival.
Leírtad magadnak :) EZÉRT "érnek össze" az árak, mert mindegyik odavan, "Ha veszek egy működőt"--->egy élőhullát, amire rögtön ár ára felét rálocsolhatod, még hazai költségekkel, munkadíjakkal is.
Ha tényleg jóra akarod, még mérsékelt belenyúlással is nagyon sokat kell költened, ahol tényleg értenek hozzá, ott több hónapos, akár éves "sor" van és a munkadíj is ennek megfelelő.
És ez nem jelenti ,hogy az autó tényleg KO és minden odavan, csak éppen amíg nem szedik csavarra, szinte egy kisebb generál szintjén, nem derülnek ki az aknák. És itt minden többtizezer, nem egyszer közel 100ezer ft, egy szíjkerék, egy bak, egy darab műanyag, akármi.
Pár milla úgy elmegy egy ilyen nagyszervizre, hogy a sokat sírt "nagy hibák", a lánc, a kerekek, a feszíték ,a stb kötsége igazából nem önmaga tétel. vagy egy pártízezres turbofelújítás.
És persze ezek a nagy költségek mind ~~200ezernél vannak, a népi kalendárium szerint, csak éppen ugyanezt a füzetet olvassa, aki neked eladja a 380ezerről 75ezerre tekert újszerű kopás és karcmentes német megvigyázott autót, az is.
Kardban 99%-ban a FETek halnak ki, és 100% javítható. Mivel egy halom FET van párhuzamosan, egy relé a max-nak, és kb ennyi a lényeg.
Ha mindig pörgeti a ventit, vagy éppen csak a max fokozat reléje kapcsol, kis fokzat nincs, akkor a FET-ek elköszöntek. (szakadás vagy zárlat)
BUZ11-eket lehet belerakni.
Papiron válogatni is kellene ... lehetne.. de igazából ez elmélet, gyakorlatban fog működni megint hosszú-hosszú éveket, tanácsos azért egy sorozatból mindet és nem keverni.
(Kopaszon jártunk úgy - ki a fene hallott klímáról '92-ben - még Tunéziában, hogy rátoltuk a fali radiátor szerű izét jó hidegre, mellé levettük a venti fordulatszámot, aztán elmentünk dolgozni. Délután vagy 20 centi jég állt a klímán :D )
Ha le van fagyva a vekony lamellak kozott kvazi jeg lesz es nem tudja a venti attolni rajta a levevot. Probald ki ha kezded erezni hogy lankad a levego mennyisege, kikapcsolod a klimat, par perc mulva vissza, es nezed hogy kozben mi tortenik a levego arammal