Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.21 0 0 72286

Kicsi az ország :)

 

Egyébként utánanéztem annak a kütyünek amit linkeltél, megéri az árát, mindent (is) tud ami kell, azok a hardware kulcsos megjegyzések nem tiszták csak...

Előzmény: Gommer01 (72285)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 72285

Kiskunfélegyháza....

Előzmény: E36328iCoupe (72284)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.17 0 0 72284

Ezt nem ismerem, de itt Nyíregyházán van egy szakszervíz, ahol a BMW szervízből kilépett három "prof" dolgozik. Ha ott nem csinálják meg, akkor sehol.

De nem tudom azt, hogy milyen messze laksz.

http://www.bst-autoszerviz.hu/

Előzmény: Gommer01 (72280)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 72283

2003-as 745i

Előzmény: balabmw (72282)
balabmw Creative Commons License 2021.08.15 0 1 72282

Milyen autó?

Tool32-vel próbáltad?

Előzmény: Gommer01 (72278)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.15 0 0 72281

Róla lenne szó egyébként: 65-77-6920477

Gommer01 Creative Commons License 2021.08.15 0 0 72280

néztem már, de jelenleg nincs olyan gépem amire fel is menne. 
Ezért keresnék olyat, aki meg tudná csinálni. Azon is gondolkodtam, hogy veszek egy vadi új modult. Viszont nem tudom hogy ha berakom, akkor automatán "beleég" az üres modulba a vázszámom, vagy az újat is tanítgatni kell?
Gondoltam arra is, hogy veszek egy ilyet: https://www.ebay.com/itm/303968235350?hash=item46c5eb2f56:g:oCAAAOSw0Shgftfh
Viszont ettől még korántsem biztos hogy én itthon megtudnám csinálni.

Előzmény: E36328iCoupe (72279)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.15 0 1 72279

ISTA +?

(Sajnos a programozó részt nem tudtam felrakni mert az SSD csak 250GB-os és kellett volna durván 300)

Előzmény: Gommer01 (72278)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.14 0 0 72278

Abban esetleg tudna e valaki segíteni, hogy:

 

A bal első ajtóban a légzsák nyomás érzékeló modul elszállt. INPA-val rádugódva, írta is hogy a modul kuka. Raktam bele másikat. Na erre már nem írja hogy rossz, csak azt, hogy a modulban lévő (előző) autó alvázszáma nyilván nem egyezik az én autóm vázszámával. Na ezt kellene valahogy a modulban korrigálni. Mivel-hogy oldható ez meg? Vagy ha valaki azt mondja hogy meg tudja csinálni, akár el is megyek hozzá a kocsival.

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.12 0 0 72277

Még a gyári kartergáz szűrőt raktam bele, de izgat az örvénykamrás is, csak arról nem sokat tudok. Van valakinek tapasztalata azzal? 

A hagyományos:

 

A vortex:

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.12 0 0 72276

Azok :)

Előzmény: Quadanium (72275)
Quadanium Creative Commons License 2021.08.11 0 1 72275

Szépek, ugye? :)

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.10 0 0 72274
Előzmény: balabmw (72273)
balabmw Creative Commons License 2021.08.09 0 0 72273

Ja időrendben olvastam,a későbbi hsz-t utólag..

 

Kész? 

Előzmény: E36328iCoupe (72272)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.09 0 0 72272

Igen (nekem ebben voltak az opciók):

Előzmény: balabmw (72271)
balabmw Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72271

DWAI-ben lesz ez,nem?

Előzmény: E36328iCoupe (72267)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72270

 

"De mi a bajuk ezeknek? Ha veszek egy működőt"

 

"árak már kb összeérnek, így jött szóba az F02."

 

Leírtad magadnak :) EZÉRT "érnek össze" az árak, mert mindegyik odavan, "Ha veszek egy működőt"--->egy élőhullát, amire rögtön ár ára felét rálocsolhatod, még hazai költségekkel, munkadíjakkal is.

 

Ha tényleg jóra akarod, még mérsékelt belenyúlással is nagyon sokat kell költened, ahol tényleg értenek hozzá, ott több hónapos, akár éves "sor" van és a munkadíj is ennek megfelelő.

 

 

És ez nem jelenti ,hogy az autó tényleg KO és minden odavan, csak éppen amíg nem szedik csavarra, szinte egy kisebb generál szintjén, nem derülnek ki az aknák. És itt minden többtizezer, nem egyszer közel 100ezer ft, egy szíjkerék, egy bak, egy darab műanyag, akármi.

 

Pár milla úgy elmegy egy ilyen nagyszervizre, hogy a sokat sírt "nagy hibák", a lánc, a kerekek, a feszíték ,a stb kötsége igazából nem önmaga tétel. vagy egy pártízezres turbofelújítás.

 

És persze ezek a nagy költségek mind ~~200ezernél vannak, a népi kalendárium szerint, csak éppen ugyanezt a füzetet olvassa, aki neked eladja a 380ezerről 75ezerre tekert újszerű kopás és karcmentes német megvigyázott autót, az is.

 

 

 

 

Előzmény: dreizwanzig (72249)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72269
Előzmény: balabmw (72266)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72268

Kardban 99%-ban a FETek halnak ki,  és 100% javítható. Mivel egy halom FET van párhuzamosan, egy relé a max-nak, és kb ennyi a lényeg.

Ha mindig pörgeti a ventit, vagy éppen csak a max fokozat reléje kapcsol, kis fokzat nincs, akkor a FET-ek elköszöntek.  (szakadás vagy zárlat)

BUZ11-eket lehet belerakni.

Papiron válogatni is kellene ... lehetne.. de igazából ez elmélet, gyakorlatban fog működni megint hosszú-hosszú éveket, tanácsos azért egy sorozatból mindet és nem keverni.

 

 

 

 

Előzmény: balabmw (72247)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72267

Kiderült, hogy rossz modulban kerestem, úgy tűnt hogy a DWAS az, de ott csak a sziréna hangerő és egyebek állíthatók.

Megvan az igazi, a CAPPL-ben a CCC_APP.C04 (vagy C02) lesz az.

Megyek és nekiugrok :)

Előzmény: balabmw (72266)
balabmw Creative Commons License 2021.08.08 0 0 72266

Ilyeneket nem találsz?

 

QUIT_AKUST_ENTSCH

 

QUIT_AKUST_SCHAERF

Előzmény: E36328iCoupe (72265)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.07 0 0 72265

Hogy ez Európában miért nem opció?

Mindegy, ma nekiugrottam NCSExperttel, de még nem sikerült megtalálnom a helyet, ahol át lehet állítani. Mert át lehet, hogy csippanjon :)

(Ha valaki már megcsinálta, ne fogja vissza magát! :))

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.06 0 1 72264

Szép....

 

Emmeg egy - talán - LS3, 500+ lóerő :)

 

 

Előzmény: Gommer01 (72263)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 72263

Előzmény: Gommer01 (72262)
Gommer01 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 72262

Akadnak nálam is "érdekességek"..... :D komplett motorfelújítás

Előzmény: E36328iCoupe (72261)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.05 0 1 72261

Érdekes project... (a motor is cserélve lett)

 

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2021.08.02 0 0 72260

Ok, köszi a tippet, kipróbálom!

 

(Kopaszon jártunk úgy - ki a fene hallott klímáról '92-ben - még Tunéziában, hogy rátoltuk a fali radiátor szerű izét jó hidegre, mellé levettük a venti fordulatszámot, aztán elmentünk dolgozni.
Délután vagy 20 centi jég állt a klímán :D )

Előzmény: fecooE (72259)
fecooE Creative Commons License 2021.08.01 0 0 72259

Ha le van fagyva a vekony lamellak kozott kvazi jeg lesz es nem tudja a venti attolni rajta a levevot. Probald ki ha kezded erezni hogy lankad a levego mennyisege, kikapcsolod a klimat, par perc mulva vissza, es nezed hogy kozben mi tortenik a levego arammal

Előzmény: E36328iCoupe (72258)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72258

Én is valami ilyesmire gyanakszom.

De a maxra tolt venti miért nem érződik? 

Előzmény: fecooE (72256)
E36328iCoupe Creative Commons License 2021.07.31 0 0 72257

Nem... kezd egyre melegebb lenni...

Előzmény: balabmw (72255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!