Keresés

Részletes keresés

segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.06.03 -1 1 467924

Személyszállítón hogy történik fékkimerülés?

Jár még bárhol olyan szerelvény Albánián kívül?

Előzmény: Rollende Landstrasse (467923)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2021.06.03 -1 0 467923

Pánik tört ki a vonaton, mert nem működött a fék. Vajon mi történhetett? Milyen szerelvény volt? Az érdekes, hogy senki se találta a vészféket, bár azt ugyan rángathatták volna, ha fékkimerülés történt.

 

https://itthon.transindex.ro/?hir=64352

1047 005-2 Creative Commons License 2021.06.03 -2 2 467922

Ne ess át a ló túloldalára!Vagy az egyik vagy a másik.(vicc)

Előzmény: smith (467921)
smith Creative Commons License 2021.06.03 -2 5 467921

Egy rosta, aláverés aztán mehet is! :-D

Előzmény: akóR (467918)
Fizolti Creative Commons License 2021.06.03 -1 0 467920

Később valamikor meg lett csinálva. Most a vezeték megvan, csak el van szakadva. 

Előzmény: jwkllr (467919)
jwkllr Creative Commons License 2021.06.03 -2 0 467919

Már 15 éve sem ment Vácrátót bejárata. A jó acélos vonóvezetéknek lába kelt.

Előzmény: Fizolti (467913)
akóR Creative Commons License 2021.06.03 -1 4 467918

Volt a napokban szó a vasútnak Dunán átvezetésére Szalkszentmártonnál. Ma így nézett ki a régi Petőfi Tsz. rakodó vágánya. A képeken figyelmes szemlélő síneket is fölfedez :-)

mcg Creative Commons License 2021.06.03 -1 0 467917

nyugi, menetrendi hatása semmi nem lesz :)

Előzmény: Lovrin (467890)
mcg Creative Commons License 2021.06.03 -1 0 467916

Szerinted. Valójában egyre több a 90-100 km/h-ás tehervonat.

 

Hát, nem mindenhol...a terhelés növelése érdekében egyre többen veszik le a sebességet...

Előzmény: r1232 (467858)
Vendégsín Creative Commons License 2021.06.03 -1 1 467915

Nem csak lámpákat. Nem véletlenül volt a megálló kedveskedő beceneve "Lámpuskagyár". :-)

Előzmény: siófoki35 (467905)
Godolloi HEV Creative Commons License 2021.06.02 -1 0 467914

Többfelé is van @ kedvezmény (de régen valóban több volt):
nyíregyházi sebes, pécsi IC, Pannónia IR, Campus Ex

Előzmény: riezaK (467907)
Fizolti Creative Commons License 2021.06.02 -1 0 467913

Két éve működött, amikor a 78-asról Vácrátótra közlekedő Bz-k voltak. 

Előzmény: jwkllr (467904)
Chemnitzer Creative Commons License 2021.06.02 -1 1 467912

Nagyon köszönöm!

Előzmény: korpi41 (467909)
korpi41 Creative Commons License 2021.06.02 -1 2 467911

OFF

Chemnitzernek és neked is köszi, piszkálta a csőröm a kérdés, egy órája nézegetem a doksikat, a különböző légifotókat és méricskélek a térképen! Ma is tanultam valamit.

ON

Előzmény: V63 022 (467910)
V63 022 Creative Commons License 2021.06.02 -1 1 467910

Igazad van, köszönöm a pontosítást.

Előzmény: korpi41 (467909)
korpi41 Creative Commons License 2021.06.02 -1 5 467909

Pontosabban a Ferencváros - Kőbánya-Kispest vasútvonalnak önálló szelvényezése van, a C elágazásban található a 0 szelvény, és nagyjából a 30-as szelvénynél található a Kőbánya-Kispesti forgalmi iroda. A 142-es vonal 56-os szelvénnyel indul Kőbánya-Kispesttől, ennek a rendszernek már csak azért sem lehet köze hozzá, mert ahogy írtad 1928-as, tehát nagyjából 20 évvel a 142-es vonal után épült. A helyes megoldás: Ferencváros régi forgalmi iroda - Kőbánya-Hízlaló - a "hurokvágány" 100-as vonalig terjedő szakasza tovább Kőbánya-Kispest felvételi épületéig éppen 5600 méter.

Előzmény: V63 022 (467906)
schlumberger Creative Commons License 2021.06.02 -1 3 467908

A lámpagyárban sem lámpákat gyártottak :D 

 

A lámpagyár a helyiek szerint lámpuskát gyártott  :-)))

 

Előzmény: siófoki35 (467905)
riezaK Creative Commons License 2021.06.02 -1 0 467907

Hol találtál most @os vonatot? Nekem pár napja azt mondta az ugyfelszolgalat hogy most a megcsappantak a bevételek igy az idén nincs ez a kedvezmény.

 

Amúgy ha késett és az ő hibájukbol nem érted el, el kell fogadnia a következő vonaton. 

Előzmény: segélyvonókészülék (467902)
V63 022 Creative Commons License 2021.06.02 -1 2 467906

A 142-es vonal szelvényezése Budapest-Ferencvárosból indul, és halad Kőbánya-Kispesten keresztül, tehát a piros kör utáni 12-es km-szelvény a helyes, a belső szakaszon az 1...6 km nem.

A Ferencváros B elágazás - Kőbánya-Kispest vonal (kék nyíl) nem nagyon új, 1928-ban épült.

Előzmény: Chemnitzer (467903)
siófoki35 Creative Commons License 2021.06.02 -2 1 467905

A lámpagyárban sem lámpákat gyártottak :D

Előzmény: Chemnitzer (467903)
jwkllr Creative Commons License 2021.06.02 -1 0 467904

több mint 15 éve

Előzmény: Fizolti (467901)
Chemnitzer Creative Commons License 2021.06.02 -1 1 467903

Sziasztok!

 

Ezen a 1987-es térképen a Vasutallomasok.hu-tól fedeztem fel, hogy a Pestszentimre Felsőnél van változás a 6-os kilométerről a 11-esre (piros kör). Az vonal eredetileg Józsefvárosban vagy Ferencvárosban indult Kőbánya-Kispest helyett?

 

És a Ferencváros – Kőbánya-Kispest útvonal eredetileg Kőbánya-Hízlalón keresztül futott, így az Bihari, Száva és Kőér utca hídjai csak az új nyomvonal (kék nyíl)?

 

 

Üdvözlet

 

Leonard

segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.06.02 -2 1 467902

Azt nem annyira értem, hogy ha a máv appban vásárolok vonathoz kötött jegyet, mely vonat tetemes késése miatt a csatlakozások garantáltan buknak, és én másik vonatot vagyok kénytelen választani, akkor miért nem tudom a tényleges indulási idő előtt fél órával visszaváltani a jegyet?

Az app tudja, mennyit késik az a dolog, ismeri az én pozíciómat, és a pontos időt is, nem lehet nagy informatikai feladvány ezt korrekt módon intézni.

Fizolti Creative Commons License 2021.06.02 -1 3 467901

A 77-esen konkrétan van olyan alak bejárati jelző, ami több mint egy éve nem kezelhető. 

Előzmény: f_k (467900)
f_k Creative Commons License 2021.06.02 -2 0 467900

82-77 útvonalra csak a Kürtös-Párkány tranzitot célszerű tenni, a többi kerülő Záhony felől nincs Sturci felé elegy , mert a Tótok Ágcsernyőnél maguk rakják át.

82 es munkanapokon nem túl nagy kapacitású a kötött személy keresztek miatt Jászfényszarun, Jászberényben, Portelken kell nemritkán 20 -25 perceket várni a szembejövőre.

 

Egyvágányú vonal egy komolyabb felújítást a sebesség 100 km/h ra visszaemelése szükséges hiszen Újszásztól Hatvanig 52 km hosszból jó ha 3 km 100 km/h a többi szakasz főleg 60-80km/h sok pontszerű 40 km/h sebességkorlátozással.

77 alakjelzők ahol nem kezelik időbe az előjelzőt mert a vonóvezeték rossz, növényzet miatt később látni meg látni a főjelzőket. 77 esre sajnos viszonylag kevés mv nek van vonalismerete ugye személyforgalom jó ideje talán 2009 decembere óta nincs.

Előzmény: gmarc (467894)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.06.02 -1 2 467899

Az nagyon sok minden függvénye.

Leginkább földrajzi paramétereké, de nem csupán.

Előzmény: manhattani (467897)
gmarc Creative Commons License 2021.06.02 -2 1 467898

Már egyik említett vonalon sincs altatás (hivatalosan). 

Előzmény: István Gyuri (467895)
manhattani Creative Commons License 2021.06.02 -9 2 467897

És hány utas, hány tonna áru utazik az autópályán, és hány az egész 50 km-es mellékvonalon?

Előzmény: Törölt nick (467896)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.02 -5 7 467896

1 km autópálya árából csodát lehetne tenni vicinális téren, évente 50-60 km felújítás simán menne bontott anyagból.  Ez kb. a fővonalakból kiszedett anyagok beépítése. Ehhez még hozzá lehetne csapni olyanokat pl. hogy fővonali gigaprojekteknél csatlakozó vicinálisokat is felújítunk valameddig, pl. a 120-asnál kb. kerekítési hiba lett volna belevenni, hogy Békésig is újuljon meg az a kb. 7 km, ami maradt. 

Előzmény: Lovrin (467890)
István Gyuri Creative Commons License 2021.06.02 -1 1 467895

Szerintem csak akkor kerül, ha egyrészt pl. a Laminátka elbírja az emelkedőkön is, van minden szakaszra voi-ja a mv-nek, valamint a megrendelő előre "tudja", hogy nem fog sem üzemszünetbe esni (77-78-82-n is volt/van? altatás), sem a 71-esen a csúcsidőszakba esni, ez viszont még a szokásos, utolsó pillanatos megrendelésnél sem egyértelmű (a románok felől pláne bizonytalan az, hogy mikorra érne a kritikus helyre), mert ha bebukja az altatást vagy a csúcsidőszakot, akkor biztosan lassabban jut át az országon a tehervonata.

Ha pedig személyzetcsere is lenne (elindul egy békéscsabai mv-vel Kürtösről a vonat, aztán majd szembecserél egy másik kürtösivel, hogy ne az ország másik végéből kelljen visszamenni mindkét mv-nek, akkor plusz jó, ha azonos vonalon mennek hosszabb szakaszon (mert pl. a szembecserés az éppen Hegyesből jön és akkor pl. Köki-Kürtös között bárhol szembecserélhetnek).

Lássuk be, elég ritka, hogy minden passzoljon és megérje kerülni az egyvágányú vonalakon.

Előzmény: gmarc (467894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!