:D :D Vicc... :D De hát akkor a 30d is egy rakás s..., arra is annyit költesz amennyit akarsz. :D
Nem kell 5-8 ezrenként, de 10-nél ajánlatos lenne nem? Te 30-anként cseréled ahogy ezt megadták, ha nem akkor miért nem, talán vigyázni szeretnél rá?
Nos ne BMW-s példát vegyünk hanem általánost. Valamikor volt a totalcaron egy kérdés feltétele amit meg is válaszolt az autodoki. A kérdés úgy alakult, hogy az emberkének talán itthon is meg amcsiban is azonos priusa volt. Az olajcsere periódus volt a lényeg, hogy itthon 25 alatt rá sem néznek amcsiban meg 8000 km-nek megfelelő volt benne és már sürgette a cserére a szerviz, mert ott lehet nem csak 3 évig kell megmaradnia? :) Biztos meglehet találni, keresd majd meg. Érdekes egyébként, hogy pár megfordult már ebből a "hírhedt szar" motorból, de eddig egynek kopott le okkal a fala. Na, az akkor kap egy hüvelyt na mi lessz akkor? 478.000Km- volt az órájában mikor be lett gázosítva.... Közben olvasom még itt Sándor lévén, hogy a bontott motor nem kell senkinek, pedig számtalan rétinéger pusztítja lefele ezeket. Na, én azért számon tartom, hogy van egy jó motor ha szükség lenne rá. :) Szerintem egyszerűen csak üzemórás motorok ezek tervezett karbantartással amit előszeretettel elmulasztanak. Pár évenként ki, összes tömítést cserélni, meg amiket kell, trafókat hiába nem rossz éppen.
Szerintem azért, mert "köztudott", hogy mind szar, és senki nem akar érte pénzt adni.
Továbbá annyira lecsúszott autó már egy 20 éves facelift előtti 745i, hogy aki ilyet akar, és van pénze, felújítja, akinek meg nincs pénze, az önti bele tovább az olajat.
A faceliftes E65 V8 motorja jobban sikerült már? Mert azok az autók legalább szépek.
Köztudottan nem acélos motor? Miket nem tudnak az egyéb szakmákban dolgozók,! :D :D Szerintem márkától, típustól függetlenül az olajcsere periódus tesz tönkre mindent. Nekem pl. 8.000Km volt eddig a leghosszabb intervallum, de meg lehet kamerázni a hengert. Na meg a nem foglalkozunk vele ha a benzin csak mossa a hengert. :) Egyébként meg Meglehet hüvelyezni, aztán M60 dugókat bele. :) Nem kell kidobni mindent egyből. :)
Miért baj az, ha valaki normálisan megcsináltatja az autóját, nem pedig eldobja ha már költeni kell rá? Soha nem értettem ezt. Amúgy nem családi örökség, meg semmi hasonló. Megtetszett--->megvettem. ennyi és nem több
még annyi, hogy én koppra felújíttattam az önindítót, generátort, kapott vadi új klímakompresszort, klímahűtőt, meg a váltó és motor olajhűtője is vadi új. Most a napokban ki lett cserélve az utastér ventillátor, meg levetettem a váltó szeleptömbjét, az is fel lesz újítva, szelepek vadi újra cserélve. Persze új olaj +szűrő a váltóba. Ja, a váltóban a wandler is fel lett újítva.
Amúgy jelenleg vételár (1,8M) +3,5M körül járok. Futómű is kompletten cserélve/javítva elöl-hátul, minden ki lett benne cserélve. Összes lengőkar, szilent, stb. Fékek is vadi ujak elöl-hátul, szintén minden cserélve.
Hibátlanok. Direkt megmérettem gépműhelyben. Tökéletesen simák, nincsenek kivállasodva, kioválosodva. Szinte hihetetlen, pedig tényleg így van. Máskülönben eleve össze se rakatom.
Érdekes, hogy ennyi pénzt elversz rá, erre a Km szerint megadott 160.000 futású szondákat nem cseréled elsőre, pedig lazán két literrel kevesebb lehet a fogyasztás újakkal, ha semmi mást nem cserélsz csak kap új szondákat és a régiek is hibakód mentesek voltak. :)
Ezek már megvoltak. Igazából a motor kompletten fel lett újítva, MINDEN ki lett cserélve. A motortérben gyakorlitalag minden vadi új. A motorblokk is teljesen szét lett szedve, új csapágyak, ú gyűrűk, hengerfejek kompletten felújítva, vezérlés kompletten cserélve, vízpumpák, termosztátok szintén újak, tankszellőztető is új, szelepfedelek is vadi újak. Nyilván az összes létező tömítés, szimmering, vízcső is cserélve.
Most kicseréltetem az összes lambdaszondát, aztán meglátjuk.
Néha alapjárat és 1000 közt (de csak itt!) elkezd dadogni a motor, néha majdnem le is fullad, de az utolsó pillanatban "feléled". Okozhatja a két fenti hiba?
Hát eléggé lomha! Meg nagy gázadásra inkább megtorpan minthogy megindulna.
A másik kérdésem hogy miért van az hogy ha bekapcsolom a rádiót akkor az egész “képernyő” (nem tudom hogy hívják.) lefagy és semmire sem reagál. Csak ha leállítom és várok vele majd elindítom úgy hogy levan húzva a rádió. Amíg nincs rádió addig minden rendben. Plusz jobb oldalt a kijelzőn annyit ír ki hogy limit.