Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW-GMBH Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72154

Mi is költöttünk autóra, de ehhez képest semmit:)

Előzmény: kiss_atti (72140)
sixpack525i Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72153

Nem tudom, hogy jobb-e. Ez, ami nálam van, jó. És nem egy széltől óvott példány. Az órája is rengeteget mutat. 

Előzmény: Rumcice (72148)
Rumcice Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72152

Az E65 facelift 50i jobb lett?

Előzmény: Schnitzer 525 (72149)
kiss_atti Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72151

Hajrá.

 

Én azért tízből tízszer vennék 30D-t ( 235  LE-ig) a 45i helyett, de nem vagyunk egyformák.

Előzmény: Schnitzer 525 (72149)
Gommer01 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72150

na végre! egyetértek!

Előzmény: Schnitzer 525 (72149)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 72149

:D :D Vicc... :D De hát akkor a 30d is egy rakás s..., arra is annyit költesz amennyit akarsz. :D 

Nem kell 5-8 ezrenként, de 10-nél ajánlatos lenne nem? Te 30-anként cseréled ahogy ezt megadták, ha nem akkor miért nem, talán vigyázni szeretnél rá?

Nos ne BMW-s példát vegyünk hanem általánost. Valamikor volt a totalcaron egy kérdés feltétele amit meg is válaszolt az autodoki. A kérdés úgy alakult, hogy az emberkének talán itthon is meg amcsiban is azonos priusa volt. Az olajcsere periódus volt a lényeg, hogy itthon 25 alatt rá sem néznek amcsiban meg 8000 km-nek megfelelő volt benne és már sürgette a cserére a szerviz, mert ott lehet nem csak 3 évig kell megmaradnia? :) Biztos meglehet találni, keresd majd meg. Érdekes egyébként, hogy pár megfordult már ebből a "hírhedt szar" motorból, de eddig egynek kopott le okkal a fala. Na, az akkor kap egy hüvelyt na mi lessz akkor? 478.000Km- volt az órájában mikor be lett gázosítva.... Közben olvasom még itt Sándor lévén, hogy a bontott motor nem kell senkinek, pedig számtalan rétinéger pusztítja lefele ezeket. Na, én azért számon tartom, hogy van egy jó motor ha szükség lenne rá. :) Szerintem egyszerűen csak üzemórás motorok ezek tervezett karbantartással amit előszeretettel elmulasztanak. Pár évenként ki, összes tömítést cserélni, meg amiket kell, trafókat hiába nem rossz éppen.

Előzmény: kiss_atti (72146)
Rumcice Creative Commons License 2021.02.01 0 0 72148

Szerintem azért, mert "köztudott", hogy mind szar, és senki nem akar érte pénzt adni.

 

Továbbá annyira lecsúszott autó már egy 20 éves facelift előtti 745i, hogy aki ilyet akar, és van pénze, felújítja, akinek meg nincs pénze, az önti bele tovább az olajat.

 

A faceliftes E65 V8 motorja jobban sikerült már? Mert azok az autók legalább szépek.

Előzmény: sixpack525i (72147)
sixpack525i Creative Commons License 2021.02.01 0 0 72147

Vettünk egy ilyen dögöt (2002 745i) bontásra, mert azt mondták szar ezekben a motor és rögtön elviszik.

 

Na most itt van ebben egy hibátlan, kipróbálható hajtáslánc és még csak fel se hívnak rá :(

Előzmény: Schnitzer 525 (72145)
kiss_atti Creative Commons License 2021.02.01 0 0 72146

Az "egyéb szakmában dolgozók"

 

is megtanulhattak olvasni. Ha mindenhol azt olvassák a 45i-ről, hogy egy határ szar, akkor hajlamosak elkezdeni hinni benne.

Hitüket nem gyengíti, amikor azt olvassák egy marginális látogatottságú indexes fórumon, hogy egy tulaj eddig 2,3 Mio-t locsolt 

a motor felújítására, és mindig mindig nem tud odébb állni.

 

Hitüket az sem gyengíti, amikor azt olvassák egy közismert gurutól, hogy itt bizony nem 10-12-15k km-ként kell(ett volna) olajat cserélni,

hanem 5-8k km elteltével. Innentől már csak egy lépés az, hogy ez a motor egy egészen kiváló terméke a marketing alapú kapitalizmusnak,

csak igyekezzünk vele 20-22 fokban, minimum 800-900 km-t egyben megtenni, max. 110-130-as tempóval, majd az utazás után látogassuk meg a szervizt,

és cseréltessünk motorolajat, minden harmadik utunk utánk pedig váltóolajat is.

 

Szóval semmi szükség a szerecsen mosdatására. Ami szar, az szar még akkor is, ha a fetisizált gyártó követte el.

Előzmény: Schnitzer 525 (72145)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.01 0 0 72145

Köztudottan nem acélos motor? Miket nem tudnak az egyéb szakmákban dolgozók,! :D :D Szerintem márkától, típustól függetlenül az olajcsere periódus tesz tönkre mindent. Nekem pl. 8.000Km volt eddig a leghosszabb intervallum, de meg lehet kamerázni a hengert. Na meg a nem foglalkozunk vele ha a benzin csak mossa a hengert. :) Egyébként meg Meglehet hüvelyezni, aztán M60 dugókat bele. :) Nem kell kidobni mindent egyből. :)

Előzmény: kiss_atti (72140)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72144

Nem vagyok ideges :)

 

Sokan kérdezték már hogy noooormááális??? :D

Azért mégiscsak egy 7es bmw na. 

Nem iszok, nem cigizek, nem drogozok, inkább erre költöm. Persze ha egy 50ezres szuzukiról lenne szó, már repült volna...  :D

Előzmény: kiss_atti (72143)
kiss_atti Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72143

Nyugi,

 

nulla bántó szándék volt a kérdésemben. Tényleg "csak" érdekelt.

Előzmény: Gommer01 (72142)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72142

Miért baj az, ha valaki normálisan megcsináltatja az autóját, nem pedig eldobja ha már költeni kell rá? Soha nem értettem ezt.
Amúgy nem családi örökség, meg semmi hasonló. Megtetszett--->megvettem. ennyi és nem több

Előzmény: kiss_atti (72140)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72141

nincs hibakód az említett kettőn kívül :)

Előzmény: Schnitzer 525 (72139)
kiss_atti Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72140

Olvasom, amit írsz :

 

mi visz rá embert, hogy ez köztudottan nem acélos motorra ( autóra) ennyit költsön? Valami családi örökség/ereklye, amit nem szabad elengedni?

Előzmény: Gommer01 (72138)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 72139

Szuper... Szinte már csak a hibakódok választanak el az állapotoktól. Neked van, nekem nincs. :D :D

Előzmény: Gommer01 (72138)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.30 0 0 72138

Na az se rossz :D

 

még annyi, hogy én koppra felújíttattam az önindítót, generátort, kapott vadi új klímakompresszort, klímahűtőt, meg a váltó és motor olajhűtője is vadi új. Most a napokban ki lett cserélve az utastér ventillátor, meg levetettem a váltó szeleptömbjét, az is fel lesz újítva, szelepek vadi újra cserélve. Persze új olaj +szűrő a váltóba. Ja, a váltóban a wandler is fel lett újítva.

Előzmény: Schnitzer 525 (72137)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.01.30 0 0 72137

Ez jó ár, én 30d motort csináltam magamnak, amit lehet csak gyári alkatrész, így lett 1,77M csak a motor.

Előzmény: Gommer01 (72136)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72136

Kb 2,3M a motorra.

Amúgy jelenleg vételár (1,8M) +3,5M körül járok. Futómű is kompletten cserélve/javítva elöl-hátul, minden ki lett benne cserélve. Összes lengőkar, szilent, stb. Fékek is vadi ujak elöl-hátul, szintén minden cserélve.

Előzmény: balabmw (72135)
balabmw Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72135

Csak tisztánlátás végett megírnád,hogy mennyit költöttél rá?

De ha nem publikus,azt is megértem.

Előzmény: Gommer01 (72134)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72134
Előzmény: Rumcice (72130)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72133

Nem cserélték ki, mondván jó az még. Most visszaviszem hogy akkor csere. Már megvannak a szondák, "csak" bele kell rakni.

Előzmény: Schnitzer 525 (72131)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72132

Hibátlanok. Direkt megmérettem gépműhelyben. Tökéletesen simák, nincsenek kivállasodva, kioválosodva. Szinte hihetetlen, pedig tényleg így van. Máskülönben eleve össze se rakatom.

Előzmény: Rumcice (72130)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 72131

Érdekes, hogy ennyi pénzt elversz rá, erre a Km szerint megadott 160.000 futású szondákat nem cseréled elsőre, pedig lazán két literrel kevesebb lehet a fogyasztás újakkal, ha semmi mást nem cserélsz csak kap új szondákat és a régiek is hibakód mentesek voltak. :) 

Előzmény: Gommer01 (72128)
Rumcice Creative Commons License 2021.01.28 0 0 72130

Hú, ez izgalmas téma! A hengerfalak milyen állapotban vannak?

Előzmény: Gommer01 (72128)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 72129

Ja, az összes gyertya, és az összes gyújtótragó is vadi új. Valamint a főtengely jeladó, ls az összes vezérműtengely jeladó is.

Előzmény: Schnitzer 525 (72127)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 72128

Ezek már megvoltak. Igazából a motor kompletten fel lett újítva, MINDEN ki lett cserélve. A motortérben gyakorlitalag minden vadi új. A motorblokk is teljesen szét lett szedve, új csapágyak, ú gyűrűk, hengerfejek kompletten felújítva, vezérlés kompletten cserélve, vízpumpák, termosztátok szintén újak, tankszellőztető is új, szelepfedelek is vadi újak. Nyilván az összes létező tömítés, szimmering, vízcső is cserélve.

Most kicseréltetem az összes lambdaszondát, aztán meglátjuk.

Előzmény: Schnitzer 525 (72127)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 72127

Elsőre azért cseréld ki a két karterszellőztető membránt a szelepfedeleken. Ezt csak a dadogás miatt, aztán lehet továbbmenni ha úgy van.

Előzmény: Gommer01 (72126)
Gommer01 Creative Commons License 2021.01.24 -1 0 72126

Üdv!

 

Az alany: 2003-as 745i.

 

Az alábbi hibákat dobja: 

- Catalytic-converter conversion, bank1

- Oxygen-sensor heater before cat, bank 1

Néha alapjárat és 1000 közt (de csak itt!) elkezd dadogni a motor, néha majdnem le is fullad, de az utolsó pillanatban "feléled". Okozhatja a két fenti hiba?

SENKIKSE Creative Commons License 2020.11.23 0 0 72125

Hát eléggé lomha! Meg nagy gázadásra inkább megtorpan minthogy megindulna.

A másik kérdésem hogy miért van az hogy ha bekapcsolom a rádiót akkor az egész “képernyő” (nem tudom hogy hívják.) lefagy és semmire sem reagál. Csak ha leállítom és várok vele majd elindítom úgy hogy levan húzva a rádió. Amíg nincs rádió addig minden rendben. Plusz jobb oldalt a kijelzőn annyit ír ki hogy limit.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!