Olyan kérdésem van, hogy van esetleg egy "autótolvaj" közöttetek? :)
Csak, azért mert 10 napig parlagon hagyott autóm akkumulátora lemerült és kivettem az aksit feltölteni, de annyi eszem nem volt, hogy ne zárjam le a motorháztetőt éjszakára.
Ma nagy vidáman vittem vissza a feltöltött akkut és, amikor nyomogattam a nyitógombot akkor esett le, hogy nem sok értelme van...
Természetesen nincs sehol manuális zár az autón.
Ötletetek van esetleg, hogy hogy tudom kinyitni a motorházfedelet azon kívül, hogy féltéglával beverem az ablakot?
Sziasztok létezik olyan hogy a generátor szabadonfuto csak neha ritkán zörög? 2.0 hdi 136. Az 1.6 hdi ben zorgott mindig. Itt csak pár percig hallok zorgest abból az irányból utána 2hetig semmi.
Októberig van rajta műszaki, jan. végéig Pest-Somogy-Heves matrica (+1 baszó malacokról a csomagtartón, meg egy godzillás).
Jó állapotú bőr belső (nem hibátlan, de aki ilyet szeretne még bőven futhat pár évet)
2 db működő elektromosan behajló tükör
Nokia CK-15W kihangosító
Lámpák nem mattak
Tolatóradar
Esőérzékelős ablaktörlő
Zolisys által alig pár hónapja javított kormánykapcsoló és szalagkábel csere
Elmúlt két-három év mérlege:
Trafósor
Lengéscsillapítók, toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkarok
Kipufogó rendszer (katalizátor-középrész-hátsórész + adok egy gyári katalizátort)
A gázrendszerben 25 ezer km van, 2019 októberében rakattam bele (LPGTech200 vezérlővel)
Vízhűtő, termosztát
Injektor tisztítás + 1 csere
Ami nem jó:
A bal oldali köszöb elől hátul rohad - eladás egyik fő oka (Emiatt műszaki lejártával mindenképp cseréltem volna)
Lentebbi kommentben említett vízcső ereszt, emiatt bár az autó jár és lehet(ne) vele menni, de dől belőle a víz így igazán lábon nem ajánlott vinni) - eladás másik oka
Akarta a fene kiszedni, közben megnéztük aknán, úgy tűnt, hogy az a csőcsatlakozás engedett, ami a vízpumától jövő acél vízcsőről csatlakozik az utastéri hőcserélőre (korábban ennek a fenti csatlakozására tippeltem, ezért volt a kérdés), kicseréltük azt a csövet és az egy hét állás meg a csőcsonk rángatása végett súlyosbodott annyit a helyzet, hogy egyérteműen kiderüljön, maga az acél cső lukadt ki.
Ha még nem cserélted ki a jeladót egy próbát talán megér. Hajszárítóval (hőlégfúvóval) finoman melegíteni a jeladót a tükör alatt, addig míg ki nem "akad"(vonalak a hőmérséklet helyén). Nekem jó lett azóta is pontosan mutatja a hőmérsékletet. A műagyagot nem megolvasztani! :-)
Kapcsolócsoport szokott lenni abban is, mert az ajtón van, és még jobban "kapja" egy kabrióban, mint a lemeztetősökben. Ilyenkor összevissza működik, van, hogy mást csinálnak a gombok, vagy kettőt kell egyszerre nyomni, stb
Vagy, szokott az is lenni, szorul a mechanika, mert a CC ajtaja kb 3x annyira beázik, ettől persze tizenéves korára szétrohad az ablak mechanika, és megállítja az ablakot a becsípődés gátló.
Van még 1 hiba, ami nem is hiba, ha minden ablak csak picit mozdul, akkor az van, "elfelejti" az ablak hol a végállás.
Aksicsere és stb szoktak ilyet okozni, de a régi CC ami még a facelift előtti 307re épül, eléggé barokkos szintén, sok a gremlin bennük, bármit előad véletlenszerűen.
Ilyenkor az ablakot újra kell tanítani, itt van erről szó:
Peugeot307-re szeretnék vonóhorog elektronikát szerelni,de amit vettem nem ugyan az a csatlakozója. tudnátok segíteni mi lehet a csatlakozó kábeleinek a szín kiosztása? 2007-es évjárat,1,4 16v
a tünete a következő mikor bemelegszik a motor durva rángatás fekete füst hátul, a leállitom visszainditom és már nem csinálja, ez volt a kezdet.
most már mikor bemelegszik a motor hiába állitom le nem segit, ma kivettem az akkut feltölteni , mentem vele egy hosszab kort az m0 on hibba semmi, valami tipp estleg valakinek?
Egy kis szősszenet, aki vezérlést akar cserélni a 2.0 HDI 136Le RHR motoron.
Sajnos nem tudtam lerögzíteni a lendkereket, a Lukas kettőstömegün nincs semmi akadály hogy legalább le lehessen lazítani a főtengelyben lévő csavart, a gyári fogas rögzítőnek nincs helye, hiába vettem le az önindítót, nem fér el a rögzítő a fogak és a váltóház közötti résben. a 350Nym es gép nem bírta lelazítani, a másik 400-as sem, majd egy 1150Nym-es gép megoldotta a lazítást. Ennek fügvényében készüljetek. Még egy jótanács: a régi csavar menetét flexel hosszban vágjátok be 4 helyen mintha egy menetfúró lenne, és 2-3 szor hajtsátok be a helyére, így kijön a régi menetrögzítő anyag, ellenkező esetben az új csavar nem biztos hogy be tudjátok hajtani, előző cserénél jártam így.
Sziasztok! Peugeot 307 1.4 HDI 2002-es autómon a jobb oldali külső visszapillantó tükör cserélve lett, a külső hőmérsékletet nagyon pontatlanul mutatja. Tudna valaki segíteni, hogyan lehet beállítani, vagy kalibrálni?