Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sefotos Creative Commons License 2020.11.22 0 0 58609

Én fenn tartom a magyar nyelvű P3 kezelési könyvet egy fájlszerveren, már küldtem volna de nem vagy publikus. Ide meg nem teszem fel a linket. Nem szeretem a nem publikus cartársakat.

Ide érdemes bejelentkezni:

https://priusclub.hu/index.php/letoltesek2/category/4-prius-3

Itt szinte minden elérhető információt összeszedett a gazdi, Kowee.

Ha a VIN számot elküldöd a magyar Toyota központnak, ingyenesen elküldik a kezelési könyvet.

Lehet, hogy az autódban van IPA (Intelligent Parking Assistance), annak szokott elől lenni 2 szenzora, nekem is ilyen van, hátul meg tolatókamera, és tolatáskor a nagy navi képernyőjén a hátsó látkép szép színes rajzzal kiegészítve látszik. Meg van egy IPA gomb is elől, még soha nem próbáltam ki.

A FB Prius csoportban a helyed, ott a legelképesztőbb hülyeségeket is meg lehet kérdezni, teszik is a felhasználók.

Úgy tűnik, hogy a Prius egészen más hozzáállást igényel, mint a hagyományos autók. Ez a tapasztalt autó használóknak gyors átállással sikerülni szokott, sokaknak azonban nehéz.

Itt ezen a fórumon kevesebb segítőkész szaki válaszol, bár vannak azért.

A FB csoportban gyorsan reagálnak, és sokan.

A holland szerviz múltat le lehet kérdezni (fizetős) honlapról. A VIN alapján magad is bemehetsz magyar Toyota szervizbe, ahol felolvassák a regisztrált múltat, ami főként visszahívások időpontja és km értéke.

Úgy kell tekinteni az autót, mint bizonytalan futásút, ezért a következőket kel feltétlenül elvégezni azonnal:

Motor és váltó olaj csere, olajszűrő és 2 papír szűrő cseréje, gyertya csere, 2 hűtőköri folyadék csere, fékek állapot szerint, klíma ha nem hűt akkor kondenzátor csere újratöltéssel (típushiba), stb.

Egyébként a priusclub honlapon van fent karbantartási táblázat, azt kell követni

Sok szerviz ezzel nincs tisztában. Olajnak 0W20 való.

 

Előzmény: Iron G (58608)
Iron G Creative Commons License 2020.11.21 0 0 58608

Sziasztok,

a családunk bővült egy 2010 es III-as prius sol-al.:) eddig sajnos nem volt még hasonló autónk sem, úgyhogy totál láma vagyok a témában. Mivel az autó Hollandiából van, nem sokat érek a holland nyelvű kezelési utasítással, így valahol szeretnék egy magyar nyelvűt beszerezni. Tudtok ebben segiteni esetleg?

a másik, hogy az első parkoló radart fogalmam sincs hogyan lehet működésre bírni, vagy rossz, vagy csak nem tudom kezelni. Egyébként létezik, hogy elől csak két oldalt van a lökhárítón szenzor?

 

nagyon köszönöm előre is a segítséget !

 

üdv,

geri

Szaba71 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 58607

Szia Már publikus vagyok.

Előzmény: sefotos (58604)
gyd4 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 58606

Javaslatod?

Előzmény: sefotos (58605)
sefotos Creative Commons License 2020.11.06 0 0 58605

Ha-ha-ha!

Előzmény: gyd4 (58603)
sefotos Creative Commons License 2020.11.06 0 0 58604

Ha nem vagy publikus, akkor nem tudok segíteni.

Előzmény: Szaba71 (58602)
gyd4 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 58603

Szia!

 

Első körben Navilex.Kft.

Előzmény: Szaba71 (58602)
Szaba71 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 58602

Kedves Márkatársak !

III. priusom navigációját szeretné frissíttetni, mivel még a 2012 térkép adatbázis van benn.

Esetleg valakinek van infója, hogy hol érdeklődjek a problémámmal, esetleg a magyar nyelv is jó lenne

almacsiga Creative Commons License 2020.10.25 0 0 58601

Kössz a tippet. Már megrendeltem 2 db-ot, hogy ne így járjunk vele és legyen tartalék is.

A bal oldalit nagyon egyszerű cserélni. Szerencsére az ment ki. Jobb oldalt még nem próbáltam, de ott bontani is kell elvileg. Meglátjuk.

Mindenesetre kesztyűt húzok, hogy ne fogdossam össze az izzót.

Előzmény: Sanya.M (58600)
Sanya.M Creative Commons License 2020.10.25 0 0 58600

1; Márkás izzót vegyél bele, nem sokkal drágább.

2; Egy vékony kesztyű nem árt a cserénél, mert a sok sz@r szétvagdossa a kezed mire kicseréled. (asszem pont a balt nehéz kiszedni, a jobbnál van hely)

Előzmény: almacsiga (58599)
almacsiga Creative Commons License 2020.10.23 -1 0 58599

Sziasztok!

 

Kiégett a Prius 3 bal első tompítottjában az izzó. Van valami, amire figyelni kell cserénél, vagy elég egy egyszerű H11-es 55W-os halogénre cserélni?

Az alábbi két lehetőséget néztem:

1 db standard:

https://lumenet.hu/osram-64211nbp-01b-h11-fenyszoro-izzo-bli1

vagy 2 db longlife:

https://lumenet.hu/osram-64211-ultra-life-h11-fenyszoro-izzo

 

A 2. két darabos verziónál azon gondolkodom, hogy kicserélem long life-ra mindkettő tompított izzót, hogy egyformán világítsanak és a mostani még működő lehetne vésztartalék. Vagy felesleges túllihegni és cseréljem csak a rosszat?

 

 

sefotos Creative Commons License 2020.10.22 0 0 58598

Küldtem, 42 MB, innen származik:

http://priusclub.hu/index.php/letoltesek2/summary/3-prius-2/400-prius-2-kezelesi-kezikonyv-magyar-zip

Térkép pl. mapy.cz, offline térképek, letölthetők.

Előzmény: zoli528i (58597)
zoli528i Creative Commons License 2020.10.22 0 0 58597

Sziasztok!

P2 Magyar nyelvű leírást keresek. Illetve Európa térképet. Tud valaki segíteni? Elöre is köszönöm. 

ddsteel Creative Commons License 2020.10.08 0 1 58596

Minden motorba olyan olajat kell tenni, ami belevaló. Nekem Auris HSD van, ami ugyanaz a motor mint a P3ban. 0-20 való bele, esetenként mehet bele 5-30, de utána feltétlenül az előbbi kell bele. Ha egy motor eszi az olajat, akkor nem vastagabb olaj kell bele, hanem fel kell újítani. Azt kell belerakni, amit a gépkönyv ír (persze ha eladod majd hamar, akkor nyilván máshogy törődsz vele, mintha sokáig megtartanád).

8lazo8 Creative Commons License 2020.10.08 0 0 58595

A harmadik totalcar-os (ne vedd meg motorok) videóban szépen elmagyarázzák hogy az arra érzékeny toyota motorok hogyan mennek tönkre ha 0-20 helyett 5-30-al vannak használva huzamosabb ideig.

Előzmény: dokiki (58594)
dokiki Creative Commons License 2020.10.05 0 0 58594

Nem hülyék a japók,kell neki a 0-20 a folyamatos indítgatás miatt.Nézd meg az 1,33-ast,azt jól elk**rták ha 5-30-al ment.

Előzmény: 8lazo8 (58593)
8lazo8 Creative Commons License 2020.10.05 0 0 58593

Ahogy írod, 0-20w. És ha eszi az olajat picit akkor is 0-20w ameddig normális határon belül van, utána meg felújítás. A vastagabb olajjal csak gyorsul a folyamat, a lelki békének tesz egyedül jót, mert látszólag azt már nem eszi annyira.

Előzmény: dokiki (58592)
dokiki Creative Commons License 2020.10.03 0 2 58592

Ha nem eszi akkor 0-20.szerintem.

Előzmény: Gubal (58591)
Gubal Creative Commons License 2020.10.03 0 0 58591

Sziasztok prius3 2011 olajcsere elött áll. A kérdésem milyen specifikációjú olajat tehetek bele. Márkaszervízben mondtak 0w-20,  de azt modták 380000km után inkább mehetne bele az 5w-30. Mit tanácsoltok jó az 5w-30?

varjúistván Creative Commons License 2020.10.03 0 0 58590

Az alap verzió biztosan nem. A jbl-est nem tudom így kapásból. De szerintem 2020-ban cd lemezeket írogatni eléggé kínlódás. 15 ezerért tudsz venni egy yatour cd tár emulátort, azzal pendriveról tudja játszani az mp3-at.

Előzmény: lautnermark (58589)
lautnermark Creative Commons License 2020.09.29 0 0 58589

Sziasztok

P2 vásárlás előtt állok és azt szeretném megkérdezni, hogy a 2004-2005 körüli, tehát facelift előtti cd-rádiók tényleg le tudják játszani az MP3-as cd-t? 

FRANKYE Creative Commons License 2020.09.23 0 0 58588

Nem a Toyota találta ki a hibrid hajtást (HSD), ő is fizet igaz nem sokat autónként a feltalálónak ill. a cégének..

Előzmény: Sanya.M (58586)
8lazo8 Creative Commons License 2020.09.21 0 0 58587

Már jön a plug-in dömper RAV4.

Előzmény: Sanya.M (58586)
Sanya.M Creative Commons License 2020.09.21 0 0 58586

Jól csinálták az tény. Talán ők az egyetlenek, akik szinte semmit nem fizetnek majd az új EU-s környezetvédelmi normák miatt. Vagy amit fizetnek is majd szépen bejön nekik a többi gyártóttól (Ford, Suzuki), akik az ő hajtásukat használják a saját hibridjükbe. Nem tudom lesz-e P5, ha a többi "normális" autóban benne a hibrid, akkor megéri-e azt a nagy felárat. Bár asszem, hogy még annyi kiskaput hagytak maguknak hogy talán csak a prius ami plug-in a flottában (és nincs is belőle talán sima hibrid) a többi kocsijukban viszont nincs plug-in csak normál.

Előzmény: jedi1 (58582)
dokiki Creative Commons License 2020.09.19 0 0 58585

Nekem is nagyon bejött ez a hibrid vonal és a fokozatmentes.Van aki utálja hogy bőg,de nemrég ültem egy automata S-max-ban, nevetséges ahogy elindul,érződik a rángatás. Viszont egyre jobban tetszenek a plug in hibridek,de itt a csaka P4 játszik,ennek viszont alig van csomagtartója,és hát az ára...

OFF, de az Ampera nekem jobban tetszik küllemre,mint a P3-am,viszont az csak 4 ülés..

 

 

Előzmény: jedi1 (58582)
porker Creative Commons License 2020.09.19 0 0 58584

Ők az üzemanyagcella irányába léptek tovább...

Előzmény: jedi1 (58582)
Trotter66 Creative Commons License 2020.09.18 0 0 58583

Na várjál csak, milyen autóról beszélünk?  Prius?

 

Ha Prius, akkor a kisakksi a csomagtér rendezői jobb oldalán van a burkolat alatt.  Kiszeded az alsó tálcát és meg is látod.  Az akkupakk szerviz dugója meg a jobb hátsó kerékdob magasságában a kocsi szélességének rendezői jobb harmadában. Narancssárga, kiüti szinte a szemet.

Előzmény: Szaba71 (58581)
jedi1 Creative Commons License 2020.09.18 0 0 58582

A Toyotának nagyon bejött ez a hibrid hajtás, így hogy mindenféle autóba berakja, jóval nagyobbat kaszál. Mondjuk nekem fura ízlésem van, mert nagyon tetszenek az új hibridek, de a Prius is. Igaz hogy a kettes eleinte fura volt, de ma már azt mondom, főleg abban a színben ami nekem van, szerintem nem csúnya. És a Plug-in négyes is pofás.

Szerintem ha még tudna a Toyota reszelni a hajtáson, akkor csak kijönne egy P5, és abban lenne először az újdonság. De lehet hogy ennek a hajtásláncnak elérték a határait.

Előzmény: Sanya.M (58579)
Szaba71 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 58581

Úgy tudtam, hogy két hagyományos aksi van benne.

Azt a szerviz dugót merre találom?

Előzmény: Trotter66 (58580)
Trotter66 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 58580

Milyen két normál akksiról írsz?   Van benne egy 12V-os kisakksi, meg az akkupakk.

 

Hegesztésnél a kisakksit le kell kötni és az akkupakk szervizdugóját ki kell szedni.  Ennyi.

Előzmény: Szaba71 (58577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!