9307E0 Gyűrűantenna a motor indításához:adathiba vagy antennahiba.
Ezt egy parkolóban produkálta.Előzményként annyi,hogy ki tudtam nyitni a távvezérlővel az autót,utána már csak az üzenet: Nincs távvezérlő,érintsem a kormányoszlophoz. Ez sok próbára sem oldotta meg. Kicseréltem az elemet is. Az ajtókat kedve szerint nyitotta,zárta. A sokadik kormányhoz érintésre beindult. Itthon ki akartam próbálni a másik távval,de még azért kíváncsi voltam a hibásnak vélt távvezérlővel. "Természetesen" minden jó azzal is..Ha valakinek van ebben tapasztalata,kérem,segítsen.
Ugyanúgy keni tovább az olaj. Leállítja a benzin befecskendezést azokban a hengerekben, nincs probléma.
Itt viszont a hiányzó szikra dacára működik tovább a benzin befecskendezés, ami szépen dől le a hengerfal mentén az olajteknőbe, lemossa a hengerfalról az olajat, kopik a henger mint állat, és egyre több benzin lesz a motorolajban, amitől romlik a kenőképesség...
Ha legalább tudná, melyik henger trafója rossz (járó motornál kábelek egyenkénti lehuzigálásával ez megállapítható), akkor annak a hengernek a befecskendező szelepéről le kéne húzni a csatit, hogy ne legyen ott elégetlen benzin. Mit gondoltok?
Léteznek autók, ahol az elektronika leállít pár hengert azért, hogy ökomenikusabb legyen a fogyasztás (hogy azokat miként keni?...) Csak nem átállt erre? (Na jó rossz vicc...)
Ez így csak egyéni vélemény, én is gondoltam régebben ilyesmire, hogy a felsoroltakkal milyen nehéz lesz, de egyáltalán nem. Az állapot számít, másnak pont a plüss vagy a zöld, vagy a kék jön be.
Nem akarok folyton fanyalogni, de halszalkas szövet belsős E38 szerintem örök darab, rettenetesen nehéz eladni. Ennél még egy zöld vagy kék bőr belsős is piackepesebb, pedig olyat se vennék soha.