Csekkoltam az oldalt, tényleg ott van a leírás, nem is tűnik bonyinak. Már kivettem az ablakemelő konzolt és feltűnt, h nekem szépen rá van gyógyulva az a szivacsos anyag, amivel körbe van tekerve, ráadásul ragad is rendesen... Nagyon úgy tűnik, h csak darabokban fog lejönni... Hol lehet ilyet beszerezni és mi a neve? Ablakemelő kapcsolókat betekerő ragacsos cucc?
Ahogy írták előttem is, egyben az üres állást is érzékeli. De tök logikus ha belegondolunk, hiszen ha nem lenne akkor úgy is kioldana a kézifék hogyha benyomnád a kuplungot, adnál egy kis gázt, majd elkezdenéd felengedni a kuplungot úgy, hogy közben nincs is sebességben a váltó. Tehát kell a harmadik információ is a kioldáshoz, hogy sebességbe tetted. Annak a kapcsolónak nem mindegy mennyire nyomod be a pöckét, aszerint zárja az egyik vagy másik kontaktusát. A váltóban meg megvan ez oldva mechanikailag, hogy fokozat szerint mennyire nyomja be a kapcsolót.
a vezetőoldali ablakemelő (4db) kapcsolók közül már egyik sem világít, ha jól tudom ebben nem lehet külön izzót/ledet(?) cserélni, hanem csak egyben a kapcsolóval, ill kapcsolókkal, mivel párban vannak...
találtam kínai oldalon elvileg jót, kérdésem az, h számítanak-e a színei? csekkoltam, nekem az első oldalablakokat működtetők fekete/szürke tokozással vannak, a hátsók fekete/barnával. a neten van fekete alappal barna, kék, szürke, fekete, fehér aljzattal... vajon ezek számítanak?
Nálam a következő történt: nem működött a tolató lámpám, nem foglalkoztam vele. Közben jött egy kisebb szervíz, futómű karbantartás és váltóolaj csere. A váltóolaj cserével egyben ki lett cserélve a tolatólámpa kapcsoló is. Eredmény: továbbra sem működik a lámpa és még az automata kézifék kioldás is abbahagyta a működést. Szóval most már tudom, hogy arról a kapcsolóról 2 funkció is megy (a kézifék kioldásához a kapcsoló jelén kívül kell még gázadás és kuplungolás is). Szerintem rossz kapcsolót rendeltem, pedig pólusszámra stimmel: https://alkatreszek.hu/0912103_mtz_ko
Tudnál küldeni linket arról a kapcsolóról amit te szereltél be? Nekem egyébként 5 sebességes a váltóm. Akna nélkül elég macerás hozzáférni a kapcsolóhoz.
Itt ajánlotta asszem bnorci. Beirt 3 nicknevet, és elkezdtem sorban hívni őket. Az egyik telefonon próbált segíteni, a másik meg adott időpontot. A harmadik kimaradt... Vmilyen Zoltán, és milyen érdekes, z mint zárlat... Zárlat Zoltán.
szóval a fórumokon dicsért és ajánlott szakik sem mindenhatóak, sőt... nálam több kárt is okozott... ilyenkor legyen okos és elég körültekintő az emberfia legközelebb... :S
(persze biztos másoknak meg ő a tuti, lehet pont én voltam a kivétel, blabla...)
Az mitől van, h a digitális kijelző indítás után elhalvanyul, és nem reagál a fényerő tekerésre sem?
Amikor leállítom motort újra jó.
Amúgy most voltam diagon, azóta szar... De a nap eddig belevilágított, most vettem észre...
Egyre érdekesebb...
Ha majdnem lefullasztom induláskor szintén megjavul, egészen addig amíg nyomva tartom a féket. Kuplungot engedem fel, nem nyomok gázt rögtön csak a leállás-határon, majd mikor elindul a fékre lépek. És ilyenkor járó motor mellett egészen addig jó, amíg nyomom a féket. Amikor felengedem a lábam a fékpedálról kb 1mp után újra elhalványul és "becsikózódik" a kijelző. Ez wtf?
Szal ez azóta is ilyen, de ma kiderültek újabb huncutságok és erősen sanszos, h a zárlat kapcsán (99%) keletkeztek, hibát jelez a fény, olaj és esőszenzor is.
Közben rájöttem, h dehogy tartok ott ahol 2-3 hete, hiszen a zárlatember óta a kijelző sem a régi, halványabb lett, de ez így 1 szóban leírva csak egyszerű megfogalmazása a problémának.
A kijelző áramkörben van esetleg vmi fesz.szabályozó?