Itt gyülekeznek a Freewind tulajok és szerelmesek. Azon felül, hogy illik valamelyest a Freewindről szólni itt nehéz OFFolni. A túraplexi vásárlásától egy hétvégi Freewindes gurulás megszervezéséig itt minden elfér.
Én még szét nem szedtem, de a használati utasítás így írja
Benzincsap:
Ezt a motorkerékpárt automatikus, membránszelepes benzincsappal látták el.
Három állása van: "ON", "RES"és "PRI".
"ON": A benzincsap normál állása az "ON"-állás. Ebben az állásban nem jut benzin a porlasztókra, csak ha a motor működik, vagy indítás során.
"RES": Ha benzintankban az üzemanyagszint túl alacsony, fordítsa a benzincsapot "RES" állásba, hogy használhassa a tartalék üzemanyagot. Ebben az esetben nem jut benzin a porlasztókba, csak ha a motor működik, vagy indítás során.
A tartalék üzemanyag mennyisége: 4,5 L
MEGJEGYZÉS: A benzincsap "RES" állásba állítása után töltse fel a benzintankot az első benzinkútnál. Tankolás után fordítsa a kart "ON" állásba.
"PRI": Ha a benzintankból kifogyott az üzemanyag, vagy a motorkerékpárt hosszabb ideig nem használták, a porlasztóból kifogyhat az üzemanyag. Ilyen esetben kell a benzincsap karját "PRI" állásba fordítani. Ebben az állásban az üzemanyag közvetlenül a porlasztókra jut, függetlenül attól, hogy a motor jár, vagy sem. A motor elindulásakor fordítsa a kart "ON" vagy "RES" állásba, attól függően, hogy mennyi üzemanyag van a tankban.
Új vagyok a Frewind táborban, és máris van egy kérdésem:
A benzincsap milyen állásban van zárva?
Megpróbáltam leüríteni a karburátorokat télire, de nem sikerült mert a csap, ahol zártnak gondoltam nem zárt el, de a service manualban sem tiszta számomra mi-mit jelent... ráadásul nekem űgy tűnik minden állásban átmegy rajta a benzin.
Szóval mi az ON, PRI, RES állás? Gondolom a RES a tartalék állás.
Sziasztok. Nemrégiben sikerült szert tennem egy Freewind motorra, és keresnék hozzá közép sztenderd rugó alatt. Ha tud valaki valamit ne tartsa magában 98 as évjárat. Köszönöm
Nekem tavaly ment tönkre a jeladóm. Csak márka kereskedésben lett volna, új kompletten, 41 ezerért. Horror ár. Az egyik free-s barátom talált neten bontottat, komlettet 15 ezerért. Később derült ki, miután a tengelyt többszöri próbálkozás után sem sikerült betenni, hogy kisebb a furat rajta. Mint kiderült a 250-es Burgman-é. 2 mm volt a külömbség. Nosza rajta eszterga gépben felfúrtam. A kerék átmérő külömbség miatt azt vártam, hogy csalni fog az óra, de nem pontosan mutat. GPS-el ellenőrizve. Azért írtam le, hogy a kis Burgman-é is jó hozzá. A furatot kivéve minden stimmel. Remélem egy kis segítséget tudtam adni az ilyen problémára.
Sziasztok!
Jártatok már úgy, hogy ez az alkatrész eltörött?
A kilométerórának a mágneses "jeladója"
Elvileg egy tízes, de egy ekkora mágnesdarabra valahogy sajnálok ennyi pénzt.
xf650-hez keresnék túraplexit, vagy megoldást ahol gyártanak. Lengyelországból láttam 30.000forint körül, én azért olcsóbban szeretnék. Esetleg első bukócsövet, első féktárcsát, első lámpát. A régebbi model.
Nem tudja esetleg valaki hogy lehet-e a szivatón állítani hogy hosszabb legyen az útja? Mert 1-2mm-et felhúzom és már nagyon pörög illetve vissza csúszik menet közben magától
Nem jártam még itt, de mivel gondolkodom egy Freewind vásárlásán, és lenne kérdésem, gondoltam, akkor itt a legcélszerűbb feltenni.
Nézem a különféle évjáratok fotóit, és nekem úgy tűnik, hogy az első 1-2 évben (97-98) az első lámpa még nem pojektoros volt? De lehet, csak rosszak a képek...
Továbbá, ha már évjáratokról van szó, történt valamilyen komolyabb módosítás az évek alatt a típuson?
Köszi a valaszt.Olvastam a gyari leirasban,de ott nem tesznek emlitest a " koptatorol".Kb. ket es fel centi utan mar hozzaer,de lehetne meg nyomni.Ambar a hatso fogaskerekhez szepen hozzafeszül,megmozditani sem tudom rajta.
Nemregen vagyok Freewind tulajdonos es szeretnem a lancfeszesseget leellenörizni ill. adott esetben beallitani. Hogyan tudom a leghitelesebben leellenörizni a feszesseget,annak fenyeben,hogy ott a "koptato" is a lengövillan.Köszönök minden segitseget.