Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Bocsi, ez jwdo-nak akart valasz lenni :-) Plusz: ha abszolut biztonsagot akarsz, akkor az ultimate solution a nyerges vontato :-) Annak csak a vonat art komolyabban :-) The king of the road :-)
Azert nem mondanam... Meg azert vezettek az emberek a hetvenes evekben is, Zsiguli, Kispolszki, Wartburg, vagy VW Beetle/Transporter, Audi 80, Peugeot 304 stb., es tulnyomo tobbseg tulelte, pedig ezek aztan jo ha egy csillagot kapnanak egy mai toresteszten. Elso Zsigulimban meg automata ov es fejtamla se volt, nemhogy legzsak... Hatvanas evekben meg még biztonsagi ov se volt.
En szemely szerint "szivesebben" karamboloznek egy Swift-tel 50km-nal mint egy BMW-vel 100km/h-nal... Az a baj, hogy a premium autok tulajdonosainak egy jelentos resze azt hiszi, hogy azzal hogy o beult egy nemet premium markaban most mar ra kevesbe vonatkoznak / tagabbak a fizika torvenyei, es tok jo hogy az autoja 20%-al biztonsagosabb mint egy Ford vagy Renault, de ha 40%-al gyorsabban vezet, akkor osszessegeben eletveszelyesebb a mutatvany számára, nem is beszelve a kozlekedesben resztvevo tobbiekre, akik viszont nem feltetlenul utaznak nemet premium autoban...
Sajnos a 90-es évek óta itthon gyártottak nagyon gyengék a biztonságban. Sok idős ember, főleg vidéken ha balesetezik nagyon sérülékeny. Nap mint nap látjuk a baleseteket, durván rossz a túlélés más autókhoz képest. Sok autón csodálkozunk, hogy mennyire péppé zúzódtak, de kiszállnak belőlük. A Mi Autónknál sajnos rosszabb a helyzet. Az akkori 7-800 kilós kasztnik alig védenek. Egy mai S-Cross biztos egyenlő szinten van a többivel, de a súly előnyük nincs is meg.
A Szigetországban persze a 20-30 éveseknek jóval kisebb aránya marad forgalomban mint itthon.
A Cw mutató is egy kitűnő cucc hülyíteni a népet. Mer általában nem tudják, hogy azt még meg kell szorozni a homlokfelülettel, s az így kapott értéktől függ a kocsi légellenállása..
Hat oszt azt meg hogy? Valami nagyon felrement a tulajnal. Hengerfejesre vagni egy motort azert ahhoz tudas kell. Vagy gyari hiba. De akkor meg garancialis a dolog.
Valaki multkor kerdezte, hogy hol lehet olcson tankolni mordor iranyaba(es vissza).
Sogoroknal:
Oldtimerweg 3, 3312 Ode bei Amstetten - ez egy automata kut es csak benzin es gazolaj, nincs varia, nincs szemelyzet es olcso de jo anyaggal. Egybol az A1 autopalya mellett. Tokeletes.
Germaniaban:
Konigswinterer Strasse 289, 53639 Königswinter - ez a 3as autopalya mellet van Köln-tol nem messze. Shell kut es olcso. Es Shell.
Hat pont ezert egy szuzukiban a tulelesi eselyed kozelit a nullahoz. Pont ezert veszek/lizingelek "normalis/megbizhato" autot mert szeretek dinamikusan vezetni es nem utolso sorban ha ugy jon ossze - tulelni.
De lapos az a balna! :-) nem talalom a Cw erteket...
Persze az egesz utra nem lesz 3.5 mert az abban az adott pillanatban volt. Az adott utszakaszra(mert naplozza a Volvo on Call rendszer/app) 5.5L re jott ki. Ebben benne van a gyorsitas etc.