Keresés

Részletes keresés

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104930

Bocsi, ez jwdo-nak akart valasz lenni :-) Plusz: ha abszolut biztonsagot akarsz, akkor az ultimate solution a nyerges vontato :-) Annak csak a vonat art komolyabban :-) The king of the road :-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104929)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104929

Azert nem mondanam... Meg azert vezettek az emberek a hetvenes evekben is, Zsiguli, Kispolszki, Wartburg, vagy VW Beetle/Transporter, Audi 80, Peugeot 304 stb., es tulnyomo tobbseg tulelte, pedig ezek aztan jo ha egy csillagot kapnanak egy mai toresteszten. Elso Zsigulimban meg automata ov es fejtamla se volt, nemhogy legzsak... Hatvanas evekben meg még biztonsagi ov se volt.

Splash 4 csillag: https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/splash/15777

Swift 5 csillag: https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/swift/11026

En szemely szerint "szivesebben" karamboloznek egy Swift-tel 50km-nal mint egy BMW-vel 100km/h-nal... Az a baj, hogy a premium autok tulajdonosainak egy jelentos resze azt hiszi, hogy azzal hogy o beult egy nemet premium markaban most mar ra kevesbe vonatkoznak / tagabbak a fizika torvenyei, es tok jo hogy az autoja 20%-al biztonsagosabb mint egy Ford vagy Renault, de ha 40%-al gyorsabban vezet, akkor osszessegeben eletveszelyesebb a mutatvany számára, nem is beszelve a kozlekedesben resztvevo tobbiekre, akik viszont nem feltetlenul utaznak nemet premium autoban...

Előzmény: Pomber Béla (104923)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104928

Azért egy mostani S-Cross más kategória. Az első Swift az valóban bádogtrabant.

Előzmény: jwdo07 (104925)
XANTIi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104927

Sajnos a 90-es évek óta itthon gyártottak nagyon gyengék a biztonságban. Sok idős ember, főleg vidéken ha balesetezik nagyon sérülékeny. Nap mint nap látjuk a baleseteket, durván rossz a túlélés más autókhoz képest. Sok autón csodálkozunk, hogy mennyire péppé zúzódtak, de kiszállnak belőlük. A Mi Autónknál sajnos rosszabb a helyzet. Az akkori 7-800 kilós kasztnik alig védenek. Egy mai S-Cross biztos egyenlő szinten van a többivel, de a súly előnyük nincs is meg.

A Szigetországban persze a 20-30 éveseknek jóval kisebb aránya marad forgalomban mint itthon.

Előzmény: jwdo07 (104925)
ocso79 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104926

Biztos tutti auto sajnos nekünk nincs fölösleges £20k kocsira lol

Előzmény: jwdo07 (104889)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104925

Csak ugy altalanosan.

 

Bar egy Kizashi-t kiprobalnek. De csak proba es semmi tobb.

Előzmény: Pomber Béla (104923)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104924

Yepp D4,   2literes 190Le

Előzmény: Pomber Béla (104922)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104923

Hat pont ezert egy szuzukiban a tulelesi eselyed kozelit a nullahoz.

 

Melyik Suzukiban? Mert több is van...

Előzmény: jwdo07 (104903)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104922

Ez dízeles?

Előzmény: jwdo07 (104889)
Bmrenault Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104921

na pont ez megtörtént nekem is a Citroen xantia val 1.9 es dízel volt szerencsére csak pár fogat ugrott át a vezérlés. 

Előzmény: cam aro (104919)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104920

Naajsz :-)

 

De volvo szereti Cam-et.

Előzmény: cam aro (104919)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104919

61k 

 

nem a vez.szij szakadt, hanem az alternator belt. 

ezt daralta be a vezerleshoz. 

ezert ugrott at. 

 

mindegy. 

cam nem szeret volvot. 

ez nem a te problemad. :) 

Előzmény: jwdo07 (104918)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104918

80ezernel(merfold) szoktak cserelni a szijjat. Mennyi van a jarmuben?

Előzmény: cam aro (104914)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104917

kb egy honapja valtottam boost-ra. 

 

ma jott  level. 10% gaz, 10% vill raising.

ugyorulokhogycsuda

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104912)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104916

Ja, ezert mondtam, hogy szorri :-)

 

 

Nalunk kozponti futes van(disztrikt hiting).

 

https://www.fabrica.co.uk/elmsbrook-bicester-ox27?gclid=EAIaIQobChMI5cKmgdrc4AIVwpCfCh3q_wiYEAAYASAAEgKfnPD_BwE

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104912)
KawaBazsy Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104915

 A Cw mutató is egy kitűnő cucc hülyíteni a népet. Mer általában nem tudják, hogy azt még meg kell szorozni a homlokfelülettel, s az így kapott értéktől függ a kocsi légellenállása..

Előzmény: jwdo07 (104902)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104914

ledaralta a drive beltet, bement a vezerles moge. 

atugrott a vezerles, kitorott az osszes hidrotoke tarto a hengerfejbol.  

 

jelzem. masnal is szakad a szij, de ilyen hiba nem fordul elo. 

 

 

 

Előzmény: jwdo07 (104911)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104913
Na ez érdekes font jel lett. GBP50-et akartam írni :-)
Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104912)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104912
Buktunk mindketten £50-et ;-)
Nálatok gondolom nem áramról megy a fűtés. Nálunk igen.
Előzmény: jwdo07 (104906)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104911

Hat oszt azt meg hogy? Valami nagyon felrement a tulajnal. Hengerfejesre vagni egy motort azert ahhoz tudas kell. Vagy gyari hiba. De akkor meg garancialis a dolog.

 

Hogy hozta ossze ezt a tulaj?

Előzmény: cam aro (104909)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104910

be szíp darab.. :o 

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104898)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104909

tegnap raktam ossze egyet. 

igaz. d3. 

nem is tom, csak a hengerfej volt ra 2000.. :) 

Előzmény: jwdo07 (104889)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104908

hogy civilizáltan, érvelve kommunikálunk. ""

 

:DDDPersze

Előzmény: Pomber Béla (104882)
cam aro Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104907
Előzmény: Pomber Béla (104877)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104906

WE legyszives ne logye idegos de annyira gyorsan tortent minden, hogy ma ugyis midegy. Atmentunk az Eon-tol a Bulb-hoz. Szooo-szorri.

 

A havi dd - £24.75/ho.  Kb £100al kevesebb a tieteknel?

 

 

Amennyiben es ha sikerul(mert miert ne sikerulne?) regisztralni a napelemeket FIT-ra akkor kb majdnem nullas lesz a badzsetunk.

jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104905

Valaki multkor kerdezte, hogy hol lehet olcson tankolni mordor iranyaba(es vissza).

 

Sogoroknal:

 

Oldtimerweg 3,    3312 Ode bei Amstetten - ez egy automata kut es csak benzin es gazolaj, nincs varia, nincs szemelyzet es olcso de jo anyaggal. Egybol az A1 autopalya mellett. Tokeletes.

 

Germaniaban:

 

Konigswinterer Strasse 289,    53639  Königswinter - ez a 3as autopalya mellet van Köln-tol nem messze. Shell kut es olcso. Es Shell.

jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104904

Bjutiful...

 

 

 

 

 

Pavel Ina-nak ;-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104898)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104903

Hat pont ezert egy szuzukiban a tulelesi eselyed kozelit a nullahoz. Pont ezert veszek/lizingelek "normalis/megbizhato" autot mert szeretek dinamikusan vezetni es nem utolso sorban ha ugy jon ossze - tulelni.

 

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104896)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104902

De lapos az a balna! :-) nem talalom a Cw erteket...

 

Persze az egesz utra nem lesz 3.5 mert az abban az adott pillanatban volt. Az adott utszakaszra(mert naplozza a Volvo on Call rendszer/app) 5.5L re jott ki. Ebben benne van a gyorsitas etc.

Előzmény: KawaBazsy (104894)
jwdo07 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 104901

Az olyan kozel van, hogy biztosan autoval megyunk. Meg lehet olcsobb is.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104893)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!