Üdv mindenkinek ! Egy kis segítségre lenne szükségem ! Opel zafira 2005 , 110kw os autóról beszélnék ! Obd csatlakozó helyét keresnénk , de a hamus mögött váltónál nincs! Adott egy hibakód , 110963 , ezt szeretnénk törölni , ezt a kódot a pedál teszt mutatta. Műszerfalon szerviz kulcs jelen van ami két három indítás után eltűnik . Amig világit a szervizlámpa csak szerviz üzemmódban , lassan lehet menni vele.
Üdv! Kb. 6 éve jártam itt a fórumon amikor autót kerestem. Most is Zafirát (A) hajtok, viszont akadt egy kis problémám amire nem találtam választ a neten.
Szóval az történt, hogy a csomagtér ajtaja nem nyílik. Soha nem zártam kulcsra. Gomb benyom, kinyit.
Viszont most gomb benyom, de a zár nem nyit ki. Néztem belülről hogy le tudnám szedni a boritást, hogy hozzáférjek a szerkezethez, de valószínűleg azt csak nyitott állapotban lehet.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Van valami trükk amivel le tudnám szedni a műanyag borítást vagy csak roncsolva megy???
4. Tartsd lenyomva a napi számláló gombot, egyúttal nyomd ki a fékpedált, és tartsd mindkettőt. 5. "Gyújtás BE". Tartsd nyomva a napi számláló gombot és a fékpedált, a kijelzőn az "InSP - - -" felirat villog. Tartsd nyomva mindkettőt, amíg a szerviz intervallum kijelzés át nem ugrik. 6. Körülbelül 10 másodperc múlva a kijelzőn megjelenik a maximális menetteljesítmény ("InSP 35.000 km" Otto-motor ill. "InSP 50.000 km" dízel motor, ECO Service-Flex esetén) és ("InSP 30.000 km" ECO Service 1 esetén). A szerviz intervallum vissza lett állítva. "
4 db GYÁRI OPEL ALUFELNI ZAFIRA-C eladó / mindegyik olyan hibátlan mint a képen látható / nem padkázott ,nem görgőzött ,nem festett,mint ha új lenne ! Osztókör módosítóval bármire feltehető, amúgy a méretei 8 X 19 ET 36 , lyukosztása 5 X 115 ! Nyári gumit 19-es méretben beszámítok, csak ÚJAT és "no name"-m nem érdekel ! Az ár IRÁNYÁR ,korrekt határokon belül alkuképes !
1,9 dízel 6 gangos B Zafirán váltó bowden cseréhez van esetleg valakinek leírása? Eddig csak H Astrát találtam, de az nem túl részletes. A motortérben a váltóról már leakaszottam, de a belső konzolhoz nagyon nehezen férek hozzá. A tűzfalnál a csatlakozót nem is látom fentről. Az utastérben a kulisszából is sikerült kiakasztani, viszont az alsó csatlakozónál ott is szűk a hely. Egyszerűbb esetleg, ha kiveszem a kulisszát?
Van egy 2007es Zafira. Miért lehet az hogy a féklámpa 6 pedálnyomásig világít utána nem. Ha leveszem a gyújtást aztán vissza megint csak 6 nyomásig világít.
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem,1.9cdti 120 le 20km autózás után 36 foknál nem megy feljebb a vízhőfok ezért még langyinak sem lehet nevezni a fűtést.Mi lehet a hiba oka?? előre is kössz.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!! Felveszem a bontóval a kapcsolatot hátha megoldódik a problámánk! Amikor vettük az autót akkor persze nem mondtak semmi hibát az autóval kapcsolatban!! Reméljük a legjobbakat! Fejleményekről irok, hátha másnak is segítség lesz vaalamiben.
Nem volt az az autó törve esetleg?Túl sok a hiba.Tényleg szokott ezeken behalni a magasnyomású szivattyú.De a szerelőd nem kereste meg a tényleges hibát hanem egyből azt cserélte.
Lehet van valami kábelköteg hiba is.Amennyiben járásképes az autód vidd el Monorierdőre az opel bontóba,ott Robi biztosan tud segíteni!Mindent mondj el neki amit tudsz azt is ha volt máshol javítva esetleg ha törésről is tudsz azt is.
Nemrég regisztrálatam új vagyok , de remélem tudtok nekem segíteni.
Egy hónapja sincs,hogy vettünk egy zafirát. Zafira b 2.2 direct benzin, z22yh motorral. Sajnos kétségbeesésünkben nem is tudjuk mit csináljunk. Az autó 1000km használat után azt produkálta,hogy egyszerüen fogta és leallt alattunk azzal a hibával, hogy kis autó jel es benne függőleges kulcs kijelzéssel. Autó ujraindítása után 30 al majd 50 el és aztán tudtunk 70 el is menni vele. Persze a legközelebbi autószerelöig. Hibakiolvasás után jött a helyzet amit nagyon nem vártunk:
p1565 menetszabályozó interfész, üzemzavar:
szakadt
p1614 rossz jeladó típus érzékelve:
szakadt
p1616 oszlop integrációs modul nincs beprogramozvavagy nincs a CAN-bus- ban:
szakadt
p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet:
állandó
p0302 2. hengernél gyújtás hibát érzekel:
szakadt
A p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelőalacsony bemenet:
állandó ez a hibakód meg van , a szerelő hiábapróbálta kivenni viaszajött és fennáll a többi nem!! Azt mondta, hogy a magasnyomású szivattyú a ludas ezügyben, ami kb 180 ezer forint plusz szerelés stb.Valaki találkozott ilyennel közületek?- valóban az lehet a hiba?
Most az a dolog áll fent az autónkal, hogy volt szerelőnél magasnyomású cserélve , szívósor cserélve gyertyák cserélve 3 napja cseréltem ki az üzemanyagszabályozó mágnesszelepet is ,AZ AUTÓ MÉGSEM MEGY.... és kiírta az olajat hogy nem jó a szint -letiltott igy a motor védelme erdekében gondolom és 50 el engedett hazamenni.... otthon megnéztem az olajszintet és eltünt az olaj a kocsiból.... tudtok tanácsot segítséget adni?? Köszi nektek elöre is Úriban lakom...
""""Indítsd be a motort, szóljon a rádió, a Settings gombot addig kell nyomni, amíg egy pittyenést nem hallasz, ezután a BC gombot nyomogatva lépkedhetsz az oldalak között. Van benne pár hasznos info (vízhőmérséklet, valós sebesség, stb)"""
2006-os B Zafirámban gyaníthatóan nem tökéletes a termosztát. Elég sokára melegedik fel a motor. De nem tudom megnézni mennyi a vízhőfok, mert nincs benne kijelzőóra. A kompjuterem meg csak az időt, hőmérsékletet, dátumot ( rádióadót ) jelzi ki. Mivel nemrégiben vettem a gépet, lehet van más lehetőség az ellenőrzésre, csak én nem tudok róla. Van esetleg tanácsotok ezzel kapcsolatban?
4éves B Zafira, 1.8XEL 120Le, 59000Km tegnap óta motorhiba lámpa világít. Kód:P0171, ami elég sok minden lehet. Az autó egyébként hibamentesnek tűnik, ha nem lenne a lámpa nem mondanám meg, hogy baja van. A netet bújva PCV szelep jön legtöbbször szembe, mint hibaforrás. Esetleg valakinek volt hasonló esete?