A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Meg lenne vele egy adag munka is, felfogatást csinálni, festeni, ez a bajon, nincs kedvem megint munkát venni. Csepeleddel mi újság? Sikerült teljesen összerakni?
Ha a cikk eltünne a kép had legyen már meg a későbbiekre.
Érdekesek a replikák itt hazánkban, váltanak 1-2 tulajt és eredetivé válnak. Nem tudom miért nem vállalják fel a gazdák a hasonmás mivoltot, ha szép a munka akkor nincs abban semmi szégyellni való.
A cikket Orca küldte át, szerinte replika lesz ez a gép vagy legalábbis egy része. nekem az a furcsa, azon az egy szem fotón amit közöl a cikk, hogy ez a gép meglepően szép állapotban van, ez inkább egy felújított mint eredeti darab. Az eredeti krómok azért nem így csillognak, meg sehol egy kis patina, nekem így kép alapján ez jön le. Ha meg felújított akkor nem értem a cikket, mert az meg úgy állítja be, mint ami kintről jött haza és o kilométeres eredeti darab...
96-98 között Békéscsabán dolgoztam a Toyota márkaszervízben. Náfrádi Zoli volt a tulaj, azóta is beszélünk pár szót ha találkozunk.Én is fotóztam már a mocit helyi rendezvényeken,de szerintem tuti replika.
Kár elrontani a kecses Danuvia vonalakat ezekkel. Fasza az a bőr tatyód.A fix doboz boruláskor,beakadáskor elég sérülékeny. Nekem is kemény doboz van,de a textil nem mutatna jól egy endúrón.
Volt két eladó doboz motorra, olcsón kínálták, oda is próbáltuk a géphez, hogy milyen lenne az összhatás. Egyenlőre nem vettem meg, még gondolkozom rajta.
Ezt a szivacsot a doboz alá én sem értem, így hogy írod a nedvességet is kifejezetten károsnak is tartom, mert az ha elázik tényleg rohasztani fogja a lemezt, valami iszonyatosan csörgött Dömötör motorján legutóbb az viszont biztos.
Koszi a kepeket ! Feri nelkul nincs borze :) Kar,hogy az a holgy nem a borzen volt elado,habar az is csak a penzt vinne szerintem mint a motorok... :)))))
"Nah meg mit kell azokat állítgatni annyiszor? Egyszer lődd be tökéletesre és ne nyúlj hozzá."
Éppen azt teszem.
Csak éppen van hozzá 6 db. különböző főfúvókám, 5 féle súbertű állásom, alapjárati keverékcsavarom [nem alapjárati állítócsavar!] és a legkedvezőbb előgyújtás az emelt kompresszióhoz. Ez időigényes munka...
Szerény véleményem szerint egyiket se tedd rá! Ezeknél a bóvli szaroknál a gyári is jobb! Nem egy motor ment szarrá ezek miatt.. A szivacsozásnak meg azért nem lesz értelme, mert minden por, víz nedvességet fel fog szívni és elrohasztja a dobozokat belülről. Valószínüleg pedig nem lesz halkabb...Nah meg mit kell azokat állítgatni annyiszor? Egyszer lődd be tökéletesre és ne nyúlj hozzá. Felesleges rá tenni minden vackot(kínai stb) Akkor is danuvia marad. Sokkal többet úgysem lehet kihozni belőle pláne úgy, hogy az amúgy is gyenge alkatrészek maradandó károsodás nélkül kibírják....
Nekem a légyszűrő a burkolat alatt, a vázháromszögben van, tehát nem látszik. Volt már fenn mind a kettő, de a végső döntést akkor hozom meg, amikor a karburátor / gyújtás beállítással végeztem már.
Hajlok arra, hogy a szivacsos legyen, mert az tompítja is a szívászajt és egyébként is ki akarom bélelni a burkolatot vékony szivacs réteggel, hogy még az is tompítsa a hangot.
A legszurok szepek ujan,nekem is az a kromozott csiinai van (a funyirora tettem) de nagyon ronda.Ertem alatta,hogy az itteni nedves levego miatt a haloja csupa rozsda,meg az a "krom" utanzat is tiszta pottyos. Ha erdekel holnap lefotozhatom. :)