Csak a kormány rásegítés nem megy,de van,hogy menet közben,főleg hosszabb úton magához tér,és akkor a következő leállításig hibátlanul működik.Ma például nem volt hajlandó működni egész nap.
Sziasztok, üdv Mindenkinek! Valaki le tudná fényképezni a hátsó ablaktörlő csatiját (4 vezetékes a motor, 1994 évjárat) vagy kapcsolási rajza volna ? Előre is köszönöm!
Érzelmi alapon gazdája lettem egy kissé leharcolt "csigusz"nak. (próba nélkül kocsit venni?ccc....) Na azóta sok minden szereltetve lett rajta, most már hozzávetőlegesen jó. Viszont ami nem működik, az a kilométeróra jelző/számláló. Már egy korábbi fórumtárs is érdeklődött a javítása felől, de nem láttam rá választ (a szerelőm szerint majd körülnéz a padláson, csak győzzem kivárni). Múltkor menet közben megmozdult, felugrott 80 km/ó , megtett a kilométeróra számláló is vagy 600 m távolságmérést, aztán semmi. Valami ötlet (hová kéne ütni a kalapáccsal :-) ) ???
1.4 dízelt bont valaki? Gázolajszűrő fejrésze illetve lehet hogy vízcsövek is kellenének....gázolaj került a hűtővizembe. Már eddig sem volt a legjobb.
Esetleg valakinek volt már vele baja? Van erre valami utólagos jobb megoldás? Állítólag sűrűn szokott baj lenni ezzel.
Sziasztok ! Peugeot 106 1.5 D . Folyamatosan megy a hűtűventillàtor . Tudja valaki mi lehet a baja ? Hol talàlom a hűtőventillàtor reléjét ?? Köszi a segítséget .
Az én rohangálós-ovibajárós autóm egy 954-es ötajtós 97-ből. Kétszer mentem vele véletlenül, nem tervezetten Magyarország-Németországot, autópályán mindkétszer megpakolva, tempósan, hat liter alatt maradtam minden tankolásnál. Egyszer voltam vele kényszer-nyaralni 550 km-re (a nagyobb autó megadta magát) három nagy gyerekkel és tetőboxszal (!!!), akkor 5.5 volt az átlagunk.
Adott egy Peugeot 106 benzines, 954cm 37Kw-os autó, szépen indul egyenletes a járása a motornak, mégis rengeteget fogyaszt, 10-12 litert. Gyújtógyertyák szépen ki vannak égve, mi lehet a gond? Segitenétek? Köszi
A következő hibával kapcsolatban szeretnék tanácsokat, tapasztalatokat kérni: a motor menet közben leáll (1.1 HDZ, 1998). Kb 2 hónapja kezdődött eleinte csak néha néha, mostmár egyre gyakrabban. Ilyenkor gyújtás le, és újraindít, 3-4 próbálkozás után be is indul. Üzemanyagmennyiségtől (szerintem) független (tele és fél tanknál is csinálja) Benzinszűrőt tavasszal cseréltem. Legtöbbször kátyús, rossz minőségű úton, vagy lámpától való elindulásnál, kigyorsításnál, illetve erősebb fékezés után jön elő. Amit észrevettem már kb fél éve, hogy az AC egyre hangosabb (nem tudom ez okozhatja e), más, az előzőektől eltérőt nem vettem észre.
Volt már valakinek hasonló hibajelensége? Merre felé kellene elkezdenem a hibakeresést? Miden tanácsot ötletet szívesen fogadnék.
Sziasztok, ‘98-as HDY motorkódú 106-ban, hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót? ill. Van olyan közületek akinek pdf formátumban megvan a szerelési útmutató? Köszi a segítséget.
Sziasztok vettem egy 106xn1.1benzinest kilencvenkettes,jó áron örültem kicsit szaggatott mondom nem gond megoldom.Nos azota a gatyám ráköltöttem és a kocsi mégsem jó rangat leál szaggat a szerelő a fejét fogja tanácstalan mit tegyek van valaki aki tud egy szakit pesten vagy egy ötlet mi lehet a gond
Nemrég vettem egy 1996-os Peugeot 106 xn-t 1.0-es. Hidegen, illetve üzemi hőfokon egy kulcsfordításra indul, köztes motor hőmérsékleten, amikor kezd lehűlni, de még nem hideg a motor közel tíz indítás kell neki, mire elkapja.
Mi lehet a hiba oka? Köszönöm előre is minden épkézláb ötletet.