Köszi ez megint egy új információ, amiről mégnem is hallottam. Tehát azt mondod, ha cserélem a leömlőt a motortartó bakokat is ki kellene cserélni? Jelenleg 280 e km tartok én jeleztem a szerelőmnek, hogy egy pici rezgést érzek de azt mondta, hogy nem kell még vele foglalkozni. Arra kíváncsilennék, hogy van e valakinek már tapasztalata az utágyártott öntvény leömlővel, mert 35 e Ft vagy 150 e Ft nem mindegy.
igen, jogos :) de a minőség nem olcsó tudod.. sajnos pusztulnak le az e60/61/70/90/91 szériák hordják be a sok autót kintről itthon meg szidják a márkát, mert nem veszik meg bele a jó minőségű alkatrészeket +ugye a km 99% tekerve van...na mind1 ezt már ezerszer kitárgyaltátok :) nekem e60 530xd -m van 6 éve és lekopogom soha semmi gondom nem volt vele...persze magyar sérülésmentes autót vettem garantált km-rel, és 10e ként dobom az olajat összes szűrőt.
Tudom már sokadszorra merül fel ez a kérdés de én most kerültem ebbe a helyzetbe. Milyen tapasztalatok vannak a kipufogó leömlőcsokkal, érdemes megvenni a különböző helyeken hirdetett 35-40 e Ft öntvényt vagy csak a gyári lesz jó?
automata váltó....én ezt az egyet nézném meg...tehát hosszú próbakör és figyelni a váltót..SE HIDEGEN SEM MELEGEN NEM ÜTHET szépen kell hogy váltson ilyen km.-nél. FONTOS hogy TELJESEN ÜZEMMELEGEN is teszteld, ezért jó lenne vmi OBD-s kütyü amivel nézed a hőmérsékletet. Ez a motor sztem nagyon jó választás de olvass vissza van itt tapasztalat róla, főleg ilyen kevés km..örök élet. annó én is ilyet akartam de nem találtam jót így 530xd lett :)
már mentem vele 30 ezret...200 ról is fékeztem pályán nem gyengét (sajnos) és semmi baja, viszont komplett ATE szett van fent tehát power disc féktárcsa - ATE ceramic betétekkel. egyáltalán nem olyan mint az olaj hiszen ha rázna azt azonnal érzékelném....itt nem kell találgatni azonnal látod/érzed ha szar a tárcsád!
pontosan ahogy 3d mondja..automata váltó hiba. Sajnos itt nincs olyan, hogy "kissebb probléma" :( minden zsebbe nyúlós és egy jótanács nehogy bedőlj hogy olajat cserélünk oszt jó lesz !!!! hidraulikus szeleptömb csere még a legjobb eset ..250e kb olaj és szűrő cserével. Ha szét kell dobni a váltót akkor 500+ ...
Irány az eladó.Ez a hiba nem jön csak úgy hirtelen.Ezt már ő is tudta.(Azért adta el neked.) Az AUDI-nál nem annyira szégyenlősek.Szerintük 60-80 ezer km-enként kellene a váltóolajat cserélni a nyomatékterhelés miatt. Ebben az esetben "nem fogy a váltó". És nem csak leereszteni, hanem kinyomatni.Van rá egy "kompresszoros kütyü".
Szia! Ha a betétet is cseréled nem lehet gond. Amennyiben túlterheled a tárcsát vagy megégeted a betét felületét, a gyári tárcsán is mikrórepedések keletkeznek.Egyik tárcsa se tud ellenállni a fizikának. És nem véletlen, hogy a nagyobb lóerejű E60-61-en nagyobbak a fékék is, pedig a kisebb motorossal is meg kellene állni akár 200Km/óráról. Magyarul ezen is spórolnak, vagy megfizettetik az ilyen malőröket.
UDV.EGY KIS SEGITSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM.VETTEM EGY BMW E60 3.0D AUTOMATA 231 LOVAS AUTOT.ALIG MENTEM VELE 200 KM-T ES ELKEZDTE AZT CSINALNI ,HOGY AMIKOR R-BE HUZOM RANT EGYET.AZ LENNE A KÉRDÉSEM,HOGY HA PROBLÉMA VAN A VALTOVAL,AKKOR OTT LEHETSEGES OLYAN ,HOGY KISSEBB PROBLÉMA.MARMINT ANYAGIAKRA GONDOLOK.
Szia! Mennyiért akarják adni, és mennyi ideig akarod megtartani? Mennyit mész 1 évben? Alapjába véve BMW E sorozatot szervizrátekintés nélkül megvenni ennyi km-rel nagy felelőtlenség.Lehet motorcsere is, de lehet szerencséd is. Első BMW-nek vegyél inkább egy fiatalabb, vagy kevesebb km-es 2.0D. Egyből XD Bátorság. Sok ? a műszaki tartalom állapotáról. XD-hez alig van bontott cucc.
Szeretnék venni egy 2009-es évjáratu BMW 530i autót.
Ha valakinek van valami tapasztalata evvel a tipussal kérem írjon Vásárlás elött mire kell figyelnem ennél a tipusnál milyen szervíz tapasztalatok vannak mennyire megbízható autó stb.
A válaszokat elöre is köszönöm.
Ezen a linken lehet megnézni a kocsit és az adatokat.
Buszke tulajdonosnak momdhatom magam kb 1 hete 2008 as bmw x6 autónak!
De mar a segítségeteket szeretném kérni.
A hiba amirol erdeklodom, az a 4x4 system and dsc fault!
Elosszor indításnál jelentkezett, azt a kormany balra illetve jobbra tekerésevel meg is szuntettem! Majd a mai nap gyórsítasnal, nagy rántás es újbol elojott az uzenet, illetve a valtó megragadt egy sebességbe , nem valtott el és P uzembe sem tudtam kitenni! Félre álltam kormany balra jobbra mozgatas, autó újraindítas és a kocsi azóta hibamentessen uzemel (kopp kopp)
Ezért felesleges másik ülés. Gyári programmal ki lehet írni még emulátor se kell. Utána annyi hogy nyílni fog az összes légzsák és jobb oldalt nem fog jelezni ha nincs bekapcsolva az öv
Sziasztok! 530 xd vásárlás előtt állok 2005 év végi, 270e feletti km van az órában. Szép kulturáltnak tűnik, de sokat kell érte utaznom, nem lesz lehetőségem szervízben átnézettetni. Milyen értelmes tanáccsal tudtok segíteni mire figyeljek, ha kipróbálom? Típusra jellemző hibák esetleg? Köszönöm előre is a segítséget!