Nem tudom, az milyen lehet, de erre lenne tippem, kettő is:
1.: Azért készült rézből/bronzból, hogy megbízhatóan szikramentes legyen, ergo robbanásveszélyes helyen használhatták szerelésre?... (pl. oxigén,vagy gáz gyártás, stb)
2.: Olyan, fínoman megmunkált felületű hengeres dolgot fogtak meg vele viszonylag erősen, amelynél
lényeges volt, hogy a felület ne sérüljön a szerelés során?... (pl. szelepszárak, stb.)
Segítsetek megfejteni, milyen célra készülhetett ez a kis réz (vagy bronz) fogócska. (A nagyobbik fogó csak viszonyításra van a képen.)
Ahhoz túl sok gondot fordítottak rá, hogy ne legyen jó semmire. Van neki neve is, száma is: HACI 50234. Az igaz, hogy kidolgozatlan - reszelőnyomok vannak rajta. Legalább nikkelezve lenne, akkor azt hinném, hogy mogyorótörő.
Fordulatszám- és sebességmérő. Az alsó skála a motorfordulat, az I-IX jelű skálák az egyes sebességfokozatokhoz tartozó menetsebességet mutatják. Valami szovjet csoda, MTZ traktor, EO kotró, vagy ilyesmi műszere.
Hali! Kicsit szidolozhatnád azt a réz alkatrészt!(:-))) Mintha valamilyen skála lenne belűl.Ha igen , akkor vajon mm-es?Meg egyáltalán tehettél volna mellé egy doboz gyufát csak a méret kedvéért.Gyanitom ez alig 1o centis valami.
Egy ferde tárcsás dugattyús hidraulika szivattyú és egy három állású kétutas vezérlő szelep is.
Ezeket barmoltam szét. És egy irányváltó. De abban miért volt tőcsavaros megoldás? Nem elég lett volna valami vezető csapszeg (brezon)és utána rendes csavarok? Tudja a konstruktőre, vagy a fene.