Egy huzamosabb járatás után (amikor feltölti az aksit a generátor - mellékesen ezt is érdemes lenne megmérni, hogy rendesen tölt-e) vedd ki az aksit egy napra, majd utána ha beteszed (és megvárod amíg a bsi feléled) és rendesen indít, akkor az autó meríti az aksit rendellenesen. Ha akkor sem indít rendesen, akkor vacak az aksi.
dec. elején nm indult a kocsi(-6 fokban). bikázásra beindult és utána nem is volt vele gond..(nem nagyon volt olyan hideg) akksi töltő 10 perc alatt feltöltötte. jan. elején vettünk akksit,de ma reggel nem indlt(-2 fokban). napi használatban van az autó(csak vasárnap nincs használva). ez az akksi is rossz vagy más lehet a probléma?
Lehet, már megoldódott a problémád, én most olvastam az írásod, ezért gondoltam megosztom az én mizériámat. Ugyanezen hibajelenségeim voltak, mint Neked. Én szerencsétlenségemre Érdre, a B.Z & D.T Szervizbe vittem,(fogalmam sincs miért oda, nyár volt, és nem nagyon találtam szabad szerelőt, vagy maga az ördög küldött oda (: ) ahol 1 hónap! után megállapították: a nyomásérzékelő csatlakozója kontakthibás. (Beleznai bontó és szervizben (őket csak ajánlani tudom Bp. 11. ker) vettem 1000 Ft-ért egy ilyen csatlakozót, melyet kicserélve tökéletes lett az autó) No, előtte a mi B.Z & D.T Szervizünk bemérte a porlasztókat (40 e), kitisztította az üzemanyagtartályt,(20 e), üzag. szűrőt cserélt (12 e), kiszerelte, felújította, visszaszerelte a nagynyomású szivattyút (80 e), BSI-t akart cserélni!!!!!!, melyet már nem engedtem, majd mivel ezek után is ugyanazon hibajelenségeket produkálta az autó (rángat, leáll, nem reagál gázadásra stb) un. "külső szakértőt" hívott, aki megállapította -30 ezerért- az említett nyomásérzékelő csatlakozó hibáját.
Tanulság: amíg nem találsz korrekt szerelőt, inkább garázsban álljon az autó, minthogy az említett B.Z & D.T Szerviz, és hasonló kontárok, lehúzós "szakemberek" kisérletezzenek rajta. Én tudom, hogy engem kőkeményen lehúztak, de akkor már nagyon kellett az autó, így kifizettem....
Akiket ajánlani tudok: Beleznai szervíz és bontó 11. ker. (Peugeot, Citroen)
Szia, a problémádban nem tudok segíteni, csak arra ügyelj, nehogy a B.Z & D.T "Szervizbe" (Érd) vidd, mert pofátlanul megszívatnak!!Nekem 240 e Ft-ba került a nagynyomású szivattyú felújítása, mellyel kapcsolatban mindent felszámoltak.(diagnosztika, kiszerelés, felújítás, beszerelés, KÜLSŐ SZAKÉRTŐ IGÉNYBE VÉTELE!!,próba,porlasztók bevizsg.,üzag tank tisztítás) Közel 1 hónap alatt állapították meg a hibát. Messze kerüljétek el őket!!!(bár szerintem már nem sokáig lesz engedélyük)
A motorháztető sarkánál megy le az anyósülés felől a cső, ott szokott berepedni és elengedi a vizet. Lehet kapni komplett csövet gyári csatlakozóval valami 4-6k környéke de a kereket, kerékdobot is ki kell szedni hozzá hogy az ember végig tudja vezetni.
az ablakmosóm a szélvédőre alig spriccel. Xenonos, de direkt lekapcsolom a tompítottat, úgy is. Mindkettő pont ugyanolyan gyengén nyomja, tehát szerintem nem a fúvókákkal lesz a gond. És a lámpamosó még a tetőlemezre is nyomja, így gondolom a szivattyúban is van elég kraft. Meg lehet valahol törve a vezeték? Hol érdemes nézelődni, van valami tipikus helye, kanyarja, ami gondot okozhat?
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Autó vásárlást tervezem. Nézztem 407 est. 2007-2010est. 1.6 és 2.0 hdit. Mik a tapasztalatok mire kell figyelni? Melyik motorost érdemes venni?
Ha valaki tudna hogy honnan lehetne rendelni vagy kb. mennyibe kerul egy ilyen kapcsolo esetleg lenne neki ami mukodo kepes es eladasra szanja az jelentkezzen . Elore is koszonom.