A tények makacs dolgok. Sajnos, nekem sem jut az okos benzinből.
Nem tudom a magyarázatát - bár Ronyáé egészen jól hangzik és én is hajlok rá - de az én karbi-benzin kombóm is ugyanígy működik:
3-4 nap állás NYITOTT benzincsapnál - és nem indul a vas.
Amióta kijáratom legalább a felét a karbiból leállás előtt (ZÁRT csap...), akkor első pöccre indul a "friss" benzinnel (pedig ugyanakkor tankoltam a tankba is meg a karbiba is...) .
A 400-as is ugyanezt csinálja.
Amikor nem indul, csésze leenged, új benya->egyből megy...
Nem vonom én sem kétségbe, hogy nálad ilyen nem volt - örülj neki! (nekem sem rossz, amióta megvan a kezelési módszer)
Az is lehet, hogy feléd más a benya. Most kipróbálom, hogy a 100-as benyával is így működik-e - úgyis esik a hó, nem 1 motoros szezon van.
Ha jól mértél akkor azzal a tárcsával valami nem stimmel.
Semmi spéci nincs azokban a csavarokban. Ezért kérdeztem, hogy miért kellett rendelni. Normális csavi bótban lehet venni. Ezt a csavit csak azért mondtam, mert ha van szimi bót akkor gondolom van csavi bót is:))
azt a lét amit mi benzinnek hívunk egy rakás fos, többféle cuccokból áll össze
a karbiból el tud párologni, a tankból kevésbé a csapból meg egyáltalán nem
a karbiból tehát elpárolognak azok az összetevők amik gyorsan párolognak, és utána szarul indul mert ami könnyen párolog könnyen is gyullad
amúgy baszki neked különb a garázsod mint sok ember háza szóval könnyen örülsz, nekem egy sufniba van bedobva a motor ahol nyáron kb 50-60 fok van, persze hogy gyorsba párolog
Végig gondoltam. Te okos benzint használsz:) A benzin tudja, hogy a karburátorba bele fog rohadni, de a benzincsapba vagy a benzintankba nem. Mert ugye attól, hogy a benzincsapot elzárod még a csapban és tartájban lesz benzin:)
Egyébként nekem még soha semmilyen gépezettel nem volt ilyen gondom. Már sokszor elmondtam, hogy a Ténérén sem zárogattam semmit és nem volt vele gondom.
Képet már láttam ilyen benzin okozta trutyis alkatrészről, de nem irták azt sem, hogy milyen benzin okozta és azt sem, hogy mennyi idő kellett hozzá.
én eddigi életem során egy csavart tudtam úgy kifúrni hogy a menetet ki tudjam piszkálni és ne menjen bele egyik oldalba se
a légtelenítőnél lehet sikerülne mert eleve van benne egy furat
mivel az alu jobban tágul melegítéskor mint a vas, van esély arra hogy viszonylag könnyen megindul persze ha nincs berohadva vagy épp megsérülve a menet
Na. Akkor barátságosabban hangzik mint bele hegeszteni a furatba. Ha egyszer meglesz piszkálva és elkezd folyni az olaj, akkor muszáj lesz kiszedni teljesen nincs mese. Különben hátsó fék nélkül kell járnom egy darabig.
Ha ez ilyen egyszerű, akkor majd valamikor megkergetem az aktuális kiszedő birtoklót. Végül is nincs még egy éves sem a fékolaj, és nem is levegős. Csak én abból indultam ki hogy azt onnan az életbe többet ki nem szedi senki, úgyhogy vadásznom kell új kengyelt. De akkor hál' istennek az nem fog kelleni.
Nem siettetlek amúgy, nem azért írtam. Nekem majd úgyis csak nyár elején fog kelleni. (Mondjuk attól még legszívesebben már ma felraknám ha meglenne. Nagyon várom már hogy egybe legyen a gép és süssön a nap. :P)
Ronyától függetlenül aki a karbit sosem szedte le.Én javasolnék egy csavarhúzó napot amikor pld nálam(nem azért mert mekkora spiller vagyok:)))lenne,itt van elég váz meg karbi meg blokk is néhány.Sőőt még első lámpa is,megnézhető mitől zörög:))
Ha érdekel valakit el lehet beszélgetni arról hogy mitől működik az XT motorkerékpár.