Van egy nagy problémám. Adott egy 2.0 literes diesel autóm. Indításkor beindul alapjáraton a gázadásra nem reagál és 2-3 másodpercen belül leáll.
A szerelőnél ott állt 2 hétig, elmondása szerint cserélte a nyomástartó szelepet, de semmi változás. Meguntam és elhoztam. Tanácsolták cseréljem le a gázolajat, lepumpáltam és tettem bele a jobb minőségűt, de így is ugyan az.
Segítsetek mi lehet a baj, vagy valami megbízható szerelőt borsodban.
Csak az a baj, hogy akiket hívogattam már ez éven nem vállalják..
- Hátsó ablaktörlő beindul, ha ki riasztózok, illetve ha valamelyik ajtót is kinyitom, mi lehet a probléma? Nem zavarna, csak, ha ráfagy az ablaktörlő az üvegre, galibát is tud csinálni.
- Navigációhoz is kellene friss térkép.
Aki tud segíteni, ne tartsa magába, Borsodi vagyok.
Sziasztok! 1.8 benzines autóm van.érdeklődnék,hogy az ablakmosó motorhoz létezik külön biztosíték?a kezelésiben csak az ablaktörlőhöz találtam biztit. nem mükszik se elöl se hátul.köszönöm a választ előre is
Szeretnék vásárolni egy Peugeot 407 SW 2.2 HDI-t. Milyen típushibái vannak a 407-nek és menyiért lehet orvosolni őket pl ez a levegő szabályozó lapát ha tönkre megy menyiért javítják? És hogy tudom megállapítani hogy rossz vagy éppen jó? Aztán a 2.2 HDI motort sem ismerem csak annyit tudok hogy dupla turbós. Megbízható motor? Mi az ami tönkre megy rajta? Mi esetleg a motor típushibája? Válaszotokat előre is köszönöm!
Peugeot 407 1,8 benzines autóm van és szerettem volna kicserélni a benzinszűrőt, amit sehol nem találok. Tudnátok segíteni, hogy merre, hol találom ?
Ileltve még olyan problémám van, hogy az autó indításkor , alapjáraton egyenetlenül jár, bedadog....gázt adva neki nehezen , de elkapja, és elindul, utána már nincs gond. Mi lehet a gond?
Köszönöm a segítséget! Még egy kérdés, nem vagyok egy hajtós típus. Gondolok itt arra munkába menet és haza fele jövet egy bő 30 km-et autózok pályán ilyenkor csak úgy szeretek sodródni azaz 100-110 el autózgatni. Hozzáteszem a 30 km-ből a 10-15 km-ert 100 as táblánál kell végre hajtani. De ahol megszűnik a korlátozás az után se gyorsítok fel 130-ra. Hosszútávon baj? Nem azt mondom hogy nem megyek autópályán 130 al de a napi munkába járást inkább 100-110 es tempóval történik. Olvasom visszafele a blogot és sokat olvastam hogy néha meg kell kormolni hogy ez a környezetvédelmi lámpa ne villanjon fel illetve hogy a lerakódott korom kiégjen, hogy ilyenre figyelni kell a HDI motoroknál. Hetente egyszer azt a 10-15 km -es szakaszt négyesbe kicsit toljam meg? Köszönöm a válaszokat!
tegnap mentem egy 70 km-es " test vezetést" kanyargós úton. És azt vettem észre hogy fékezésnél szinte az összes fékezésnél kivillat a lentebb említett hiba kód! viszont a fékek működnek és fék lámpa ég. Viszont újonnan felugrik az index hiba kód. balra az hallható mikor irányjelzőt használok a nem megszokott ütemben jövő hang. De még szerencsére nem minden irányváltozásnál viszont a fékezésnél 90% ba felvillan a hibakód. Főleg ha hirtelen fékezek ha csak finom akkor néha néha csöndben marad a hibakódot jelző fütyülő hang ami egy 70 km-es úton kb 100 szor is felugrott ami az idegrendszerem kissé kinyírta :-) de főleg a tudat hogy valami nincs rendben ott hátul :-(
Üdv Mindenkinek Információra lenne szükségem, a gázolaj rendszerem sajnos levegős lett, az indításnál van problémám ez miatt. Ráindítok és egy kb 5 másodperces alapjárati "pötyörgés" után lefullad, és azután csak hosszú hosszú motor " tekergetések" után tudom nehezen beindítani. Minthogyha jó mélyről kellene felrántani az erőt de aztán nagy nehezen beröffen negyedik-ötödik "tekergetésre". A doktor bácsihoz csak olyan 2 hét múlva tudom elvinni, addig napi használatban lenne az autó. Telefonos segítségre a doktor bácsi azt tanácsolta hogy indításkor adjak neki jó pár gáz fröccsöt kicsit toljam 1,5-2.0000 fordulat közé a mutatót arra az 5-10 másodpercig amikor még leszokott fulladni. Na most így eltudom kerülni a lefulladást. A kérdésem a következő lenne, használjam így még ebbe a két hétbe az autót - jelenthet ez a továbbiakban problémát nekem hogy ha így használom. ( gondolok itt ilyenre hogy nagyobb kárt teszek benne,) vagy inkább ne használjam a javításig? Menet közben minden frankón megy húz az autó nem dadog, semmi jele. Illetve a napokban néha-néha felvillan a kis piros háromszög azzal a hibakóddal hogy " Direction Indicator Faculity " - Fordító segítségével arra jutottam hogy irányjelző meghibásodás, de nem jelez csak néha, értem itt hogy irányjelzéskor se csinálja. Eddig kb. 4szer villant fel de nem figyeltem hogy mikor, hogy éppen mit csináltam akkor. Annyi hogy azóta használtam jobb-ra, ballra az irányjelzőt de mindenhol tökéletesen működik. Köszönöm a segítséget. További szép napok kívánok mindenkinek, és baleset mentes közlekedést.
Jah, fordulatszámtól függően úgy emlékszem 5-40 mbars között mozog, de majd ránézek holnap is.
Nem tudom ismered-e a 2.2HDI-nek a fojtószelep házát itt nincs olyan bypass rész mint a 2.0hdi-n magyarul nem két felől jöhet a levegő.
Szóval nekem ez bexart, a fogaskerekek eldarálták egymást így folyamatosan nyitva van. Befolyásolja ez nekem a regenerálást? Igazából ez a szelep nem is tudom mikor zár le, talán csak akkor ha leáll a motor. De a motor hiba nélkül indul és áll is le.
Szia! Nekem van eladó. 16" os felnivel.jeladó nélkül.A keréknyomás visszajelzést ki lehet kapcsolni,de én nem kapcsolnám ki mivel ritkán fog visszajalezni.Onnan ismered fel 407-nél hogy a gumiszelep fém-e!!
Diagbox-ban mért van az, hogy az FAP élőadat résznél nekem nincs annyi információ a képernyőn mint néhány videóban láttam a neten? Ez motorvezérlő-, interfész-, vagy diagbox-függő?
Tud-e arra valaki magyarázatot, hogy a "particle emission filter load" résznél mindig 49%-ot ír ki. Most találtam egy fél éves képet és azon is 49% volt, nem létezik hogy ugyan olyan az eltömődöttsége a részecskeszűrőnek.
Attól függ hogyan mérted a fogyasztást és milyen úton jársz a kocsival. Nekem ha a kijelzőn 8,5-öt mutat akkor kb 7-7,5 a valós fogyasztásom, ha 6,5-öt mutat akkor 5,5kb. Teletanktól teletankig szoktam mérni. Enyém is 2.2 170, városban 8,5 vegyes kb 6,5 horvátország 6,5 városon kívül 5,3 -is volt már. Ezek mint teletankos mért fogyasztások, a kijelzőn nekem mindig többet mutat.
2.2es 170lóerős motornál a 8..5 literes fogyasztós normális(manuális váltós)?
18"os nyári gumim van,téli vásárlásra előtt állok. a nyári méretet használja valaki télen is? mármint téliben...most nem szeretnék 17es felnikre is beruházni ezért gondoltam,hogy maradok a 18as-nál .