A régi kasznisban nem tudom merre lehet, de az újban a biztositéktábla mögött van a vezérlő helye... más tipusokban a sebváltó előtt vagy a kéziféknél szokott lenni...
sziasztok....Feladom,szinte már mindent lebontottam,benéztem,szétkaptam,de a központi zár vezérlőjét,sehol sem találom...nejem kocsija megőrít...idönként ki-be kapcsolja a zárakat,mérni kéne,az egységen,de nem találom,ráadásul,tudom is,hogy néz ki.Hová a francba dughatták?A vezeték után felderítés sem működik...pug 106 régi kasztni,1,5 benzin...1 hónapja vseszeget,hogy csináljam meg,de ötletem sincs...valaki esetleg találkozott vele?
Sziasztok! Eladóvá válik 1.4dm 1994 es évjáratú. A vezérkésben 15000km van tavaly novemberben cseréltem. Sok minden ki lett rajta cserélve. Akit érdekel annak felsorolom. Irányár 250.000 ft. Szeged környékén lakom.
Meg fogsz lepődni,hogy milyen állati jó kis autó ez.Enyém 93-as,1,4 D 400 ezer feletti kilométerrel,köszöni szépen jól van.És stabil 4 litert fogyaszt vegyesben.A hátsó híd az egyetlen gyenge pontja,ezt teszteld le.Amúgy az is felújítható 50 ezerért,aztán megy 100 ezer km-t.
Hideg reggelen könnyen induljon, füstmentesen járjon, ne szivárogjon a motorolaj mindenhonnan, ne legyen levegőbuborék a gázolajcső átlátszó szakaszán. Ha a hűtővize kevés, akkor mehet a motorba is és mehet az utastérbe is, a belső fűtőradiátornál szokott szivárogni. Nem tudom, hogy mikorit és mennyiért nézel, de a FB Citroen Saxo oldalon egy jól felszereltet most hirdetnek 300 eFt.-os indulóáron.
Gondolkozok egy 1.5-ös dízel vásárlásán. Meg tudjátok mondani, hogy milyen a fűtése a dízeleknek? Oda-vissza 50 km-es ingázásra kellene. Lassan melegszik? Van ezekben elektromos fűtésrásegítés?
Ki tudna segiteni hogy a müszerfalon a dig kijelzőn milyen funkciok érhetők el ! És hogyan kell az orat beállitani a szervi intervallumot nullázni ,köszönöm.
Ha nem nagyáruházba mész, hanem akkushoz, az terhelővillával meg is méri a mostani akkudat, és ha jó, akkor nem azt kell cserélni. A 60-70 Ah-s aksik közül lehetőleg azt válaszd, amelyiknek nagyobb az indítóárama. Én amikor cseréltem, nagyot kerestem, ami még belefér, így lett 72 Ah, nincs is gondom vele sose (szintén 1.5 D, csak Saxo).
Értem,köszönöm! Még nagyon uj az auto nekem ,ismerkedek vele ! 2-3 napja mióta 0 fok alá ment reggelente a hőfok(-5c°) azota csinálja. Mikor elhozta még 4-5 fokban nem vettem észre semmit pöc röff indult! Mekkora akksit javasoltok ?
Sziasztok ! 1hete vettem a kis 106 ost 1.5d ,de hamar jelentkeztek a gondok! -3 fok és nehezen indúl izzitogyertyákat kiszedtem jok! Akksi lassan forgat de forgat ! Mi lehet a gond ! Kinek mekkora aksi van benne ? Elképzelhető hogy a gyengülő akksi miatt indul nehezen?
Sziasztok! Vettem egy 96-os 1.1-t. Szep allapotu 17 evig egy gazdaja volt. Original kid. Futoradiatort kene benne cserelnem. Valakinek tapasztalat?? Szivesen vennek valami kis utasitasokat. elore is koszonom.
Sziasztok! Az autom 1.5d kis szebbességnél rázza a kormányt ha gurulok nem ,csak ha nyomom a gázt ,nagyobb sebességnél csökken,fél tengelyre gondoltam mert kanyarba gyorsitáskor ropog!Javitási kézikönyvet tudok letölteni valahonnal? És a hátso zárhoz embélmát hol tudok venni?
'93-as, 1,1-es, benzines, 5 ajtós 106-osomnak szeretnek, uj szereto gazdat talalni, elsosorban olyat, aki foglalkozna is vele, es nem csak egy meloskocsinak hasznalna el! =)
Egy éve vettem egy 1999 1.4es benzinest (TU3JP KFX) ebből a remek kisautòbòl.
Van már rajta 250 ezer kilométer, meg is volt hajtva rendesen, ami a váltòn is észlelhető. Tutira cserélnem kell már. Viszont most olyan hibát vettem észre ismét, hogy a jobb első keréknél kopogást hallani, jelenleg csak akkor, ha hajtom, de tartom a sebességet, vagy elengedem a gázt. Áprilisban vittem szerelni, ugyanezzel a problémával, de akkor pluszban balrakanyarodásnál szinte recsegett a futòmű, ha gázzal vettem a kanyart. Cserélték a féltengely. Legalábbis azt állìtották, mert már nem tudom.
Mi lehet a hiba? Mennyire jellemző ez erre a tìpusra?
Másik: nem megy a duda. Ez valami elektromos probléma lehet? Biztosìték?
A motorok szinte elnyűhetetlenek... persze normál körülmények között...
A kaszni 4 sarka szeret nagyon rozsdásodni... főleg a csomagtartó 2 oldala... van ahol már küszöb sem nagyon van (én sok ilyet láttam, mikor keresgéltem)
A hársó híd szokott még gond lenni... ha a kerék ferdén áll és lenyomva recseg, vagy meg sem mozdul, az kb 40-50e javitás...
Peugeot 106-ost szeretnék venni, ehhez kérnék vásárlási tanácsot.
Budapesten használnánk napi bölcsibe/munkába járáshoz. Reggel 10km a bölcsi, onnan +1 a munkahely, visszafele pedig fordítva. Városon kívül egyáltalán nem futna, arra van másik kocsi.
Hosszútávon feleségem vezetné, így női szempontok is játszanak. Valamit a napi megbízhatóság kulcskérdés.
Gyerekülés miatt az 5 ajtósokat preferálnánk, de az is eszembe jutott, hogy az anyósülést kivéve még használható maradna 3 fő részére. Így próbálta már valaki?
Évjárat/motor tekintetében melyiket ajánlanátok?
Karbis vagy injektoros? Melyik miért?
Milyen jellemző költségek szoktak adódni a tervezett és nem tervezett javításokra?
Vásárlásnál mire figyeljek/mit ellenőrizzek, ami alkupozícióra vagy elállásra ad okot?