Szia,nem akarom vissza keresni,ki vetette fel,a hibát,de a nyáron valamikor: fékezéskor utastérbe beáramló benzinszagot érez.
Nos az én 307-es emen megszünt.
Behegesztettem eltömítettem minden rést,repedést a kipufogó rendszeren,meg is jegyezte a Párom nem is hallani a motor hangját.A kipuf leömlőn is volt 2 nagy repedés.
Kedves Hayabusa Tagtárs! A Club oldalát láttad már? Ott nagyon sok javítás le van írva, képekkel illusztrálva. Azt nem tudom tudod-e, hogy ez a topik nem az autószerelőket gyűjti össze, hanem a 307 tulajokat. Van közöttünk zeneművész, katona, vadakat terelő juhász, kamionos, üzletkötő, mérnök és sorolhatnám még a szakmákat. Elég kevesen vannak viszont olyanok, akik maguk bátorkodnak belepiszkálni abba a művészetbe, amiért mások sokat tanultak, tapasztaltak és hobbi, vagy hivatásszerűen végzik. Nos, nekem elég megküzdenem néha az izzócserével, és sokan vannak rajtam kívül így, például azok, akiknek hely sem adott a szereléshez. Hidd el, hogy itt mindenki segítőkész, ezt 2004 óta látom, akkor regeltem ide és azóta van 307-esem. Személy szerint örülök, hogy megosztod a javítás folyamatát, sokaknak hasznos lehet és más is így tesz. Használd a keresőt, vagy a Club oldalt, oda is tölthetsz fel dolgokat - Őrmi az oldal tulajdonosa. Szóval csak óvatosan .) a határozott véleménnyel arról, hogy ki mennyire oszt meg dolgokat, mert aki kérdez, az választ is kap - már ha hozzáértő is olvassa és van ideje válaszolni. Én legalábbis ezt tapasztaltam.
Na igen de nem tudom pontosan miert is nekem lett címezve, bár amire elsőként rákérdeztem a rángatás gáz elvételnél és alapjáraton is azt Zolysys segítségével (köszönet érte!) megoldódni látszik, mert a diag-ja map szenzor hibát írt és csere után s azóta jó. Azért írom hogy megoldódni látszik mert lehet a szenzort a rajta lévő olaj lecsapódás vágta haza, ami ugye a szenzor csere után is lesz az újon, hát nem tudom meddig lesz jó ha ez volt az oka és nem a kora.
Az ülés problémám még fennáll talán a foti bontóból lesz garnitúra 40e-ért de arra állítólag mivel a ráncfelvarrotté, a légzsákjai nem stimmelnek a vezérlőhöz és hibát fog dobni akkor is ha össze tudom dugni kis átalakítás után.
Sziasztok,azt vettem észre itt a fórumon ,baj esetén megoldást kereső,tagok tisztelet a kivételnek ,és nem követő példa mindenkinek,nem osztja meg a közösségünkel a megoldást,javítási folyamatot,.
Ez miért van így?
Sok,sok időt pénzt tudnánk ,másra költeni ha megosztódna a megoldás,folyamata a fórumon.
Például:2017.10.04 szerda:kaptam egy:
2003-as évjárat,307 sw 1,6 benzin automata,a nem indul>
Első nap
aksi jó önindító teker
obd hibakód: főtengely jeladó,kimértem 450 ohm. A gyári adat 550 ohm,kicseréltem gyári újra,ugyan az nem indul de a hibakód eltünt,
ECU nyitott állapot (ez azt jelenit indítható),immo. kód rendben ,
benzinpumpa teszt rendben
benzin nyomás rendben
,gyujtás rendben
vezérlés rendben
gázpedál teszt rendben
de nem indul.
Második nap:motor indító sprét befújva jár a motor,innen még egy perc volt mire rájöttem valaki rossz üzemanyagot tankolt.
A gazdi kölcsönadtta az autót az meg gázolajat tankolt,de csak keveset,nem lehetett érezni,csak amikor már vödörbe öntve szaglásztam.
Tisztítás után,nem azonnal de spré segítségével lassan elkapta.
Vissza raktam a régi f.jeladót működik,de obd hibára hozza,az autó nem,u.h.benne hagytam az újat.
A kis oroszlánom egyre több sebből vérzik, most az első ülésem tört el, gondolom az előző tulajnál történt balesetből fakadóan (utolérte egy másik autó) nálam jött ki ez is.
Viszont mivel 2001-es az újabb (ráncfelvarrott) oldallégzsákja állítólag nem azono9s az ebben lévővel, így a foti bontóban nem tudjuk meddig nem lesz, még hívtam 2-t de az egyik az csillagász és nioncs is, másiknál csak nincsen és nem is tudja mikor lesz. Vmi ötlet esetleg itt Bp-n és a közelében?
Beszéltem Fábiánnal. 5400Ft a javító készlet. Saját részre berendeltem de ha szeretnéd akkor kérek neked is aztán majd összefutunk. 06306756585 ezen a számon elérsz.
10 év vagy 120000 km-nél érdemes, nekem 135e-nél volt cserélve, de a szíj laza volt, és a széle foszlott, a vizpumpa meg szivárgott, ezért a 120e-t javaslom, a gyári talán 140e-t ir. Én Ina szettet vettem, az volt a gyári is, vizpumpa meg Graf. De vannak még más jó szettek is, pl. SKF.
Röhejes :) Van benne egy drótkötél. Ennek a végét régebben oda szorították a sínhez, amiben az ablak mozog. Hát ez idővel szépen elöregedett és elpattant. Gyakorlatilag a fém folyamatosan beleakadt a sínbe és hát azért fém a fémmel elég ütős hangot adott ki. Egy kötegelő és a hiba elhárítva :)
Szétszedtem. Mondom most már ennyi. Tovább nem hallgatom. :)
Sziasztok.Peugeot 207 2006.1.6 i nél milyen gyakran (km) kell cserélni vezérlést?Illetve melyik jó minőségü gyártó szettjet érdemes belerakni(vizpumpa stb)? Elnézést hogy ide írok,de a 207 forumon nem kaptam választ.köszönöm
Ez kell a felvarrothoz is? Mert akkor beszállnék én is, kezdek fura hangokat hallani a ventilátor felől, bár minden más tekintetben a hűtés-fűtés oké. Ha előjele esetleg egy javításnak, akkor a szállítási költség megosztása okán rendelhetnél kettőt, csak előbb tudnom kellene, hogy az újabb klímába is ez kell-e. Itthonról meg majd eljut hozzám, az már részletkérdés.
OK! Van esetleg vamai leírás a cseréhez? Club oldaéűn nem találtam de lehet csak nem voltam elég alapos. Ahogy látom van ott két imbusz csavar szerintem azok mögött lehet ez a kis szerkentyű.
1-2 napha érdekesen kattan valami a közép konzol alsó része felől mikor bekapcsolom a fűtést. Kétzónás digit klímás. Hiába állítom atonos hőfokra az egyik oldal mindig hidegebb. Ha emelek a hőfokon ott ahol hidegebb rendszerint megjavul. Nem használom most a klímát. Kicsit kerregő hang is társul hozzá. Mintha nem lenne kenés a fogaskerekek között :). Az ablakot megcsináltam :).
Mostanában rakoncátlankodni kezdett a paripa váltója...városi forgalomban (dugó) 1 idő után az 1-est csak egy nagy rántás kíséretében hajlandó bevenni... segíthet rajta egy váltóolaj csere( nem mellesleg milyen olajat ajánlotok bele?).