Valójában az a baj, hogy ezt a rozsda-zónát sikerült teljesen körbeépíteni, és lényegében bezárták a kapukat az itt lévő cégeknek. Ezek közül ha jól emlékszem egyedül ez a betongyártó az, ami extrém terhelést is okoz, ezen felül főleg áruszállító kamionok jönnek erre. De az szerintem nem megoldás, hogy a pár éve felújított utat amortizálja le egy cég, úgy, hogy közben annak felújítása nem az ő költsége lesz...
Nem szeretet kérdése ez. Tiltva van. Tőlem jöhetnek erre is, de akkor csinálják meg úgy az utat, hogy elbírja ezeket a dögöket. Az a baj, hogy nemcsak az utat vágják tönkre, hanem pl. a vízvezetéket is. Nem arra van méretezve a környék, hogy 12 tonnás dögök járjanak itt.
Hááát, ja, sikítva talán, jópár fát ki kéne hozzá vágni. :(
Keled utca: a múltkor (épp sorban álltam a Csillaghegyi úton) azon filóztam, hogy legközelebb nem a Törökkőre kanyarodok a felüljáróról, hanem vissza a Keled utca felé, mióta megvan a felüljáró, nem jártam arra.
Jó lenne tudni, kinek a kezelésében vannak azok az utak. Amúgy amennyire tudom, a helyi önkormi nem szereti a körforgalmat, a Huszti úton a Lidl-nél sem akartak, azt is a főváros csinálta (leszarva a helyi döntést).
Ha már Bojtár utca, szerintetek mennyire reális, hogy miután ügyesen a Csillaghegyi útra terelték a "szökő" forgalom nagy részét a felüljáróval (mármint aki nem akar a Bécsi úton menni), csináljanak egy körforgalmat a Csillaghegyi - Bojtár sarokra? Az jól bevált a Kunigunda - Bojtár kereszteződésben is, és most igen szép sorok alakulnak ki a kikanyarodás miatt a Csillaghegyi úton.
én minden reggel a betonüzem előtt jövök el. gyakran volt olyan hogy onnan kijön a mixerkocsi és végig bejön a huszti útra és a huszti-bogdáni sarkon megy be a városba
Ezek nagyon régi fotók. Itt pl. azóta fekvőrendőr van. Sok 3,5 tonnás korlátozó tábla került ki az elmúlt pár évben. Vagyis a Google Maps-en egy jóval megengedőbb állapot látható.
Igen, arra. Az az új zebra az északra haladó HÉV megállóból szabályos út miatt van. Másfelé csak a föld alatt mehetnél szabályosan, vagy kerülővel kellene menned, ami gyalog nem játszik.
A Huszti legnagyobb része, a Búza utca egésze korlátozott. A betonüzemeseknek körbe kellene menniük a Bécsi út felé. Az lenne a cél, hogy ne jöjjenek be a lekótelepre, mert nehezek (tönkreteszik az utat), szennyezők (és itt azért többen laknak) és veszélyesek (sok a gyerek).
Ezt a 3,5 T-t megnézem jobban, nem rémlik tábla. A két betonüzemből - Bojtár u. ; Kunigunda - te merre járnál ki, ha te vezetnéd a mixert ? Én mondjuk a Búzán nem de a Husztin simán.
2014 előtt elvben a föld alatt kellett menni, most nem. Vannak szabályok, pl. zebrával kell elvezetni az embereket a megállóból. Ezt most erre a leglogikusabb. Jó ez így. (Én is sokat járok arra autóval, tudom mi a helyzet.)
Engem sokkal jobban zavar, hogy bár a Huszti út és a Búza utca elvileg a 3,5 tonnánál nehezebbek számára behajtani tilos, mégis mindenki arra kerül.