A sok indítás miatt(levett gázbovden miatt nem volt rendes alapjárat) rengeteg benya került a katalizátorba. Ami nem tudta elégetni rendesen és kénszulfit(ha jól tudom) maradt benne. És az is közrejátszott volt egy tankolásom ahol nem szabadott volna. A benzintank lyukas a kúton. Vizesedik a benzin.
Minden autókon javitottuk már a futóműveket, legutoljára a nagy dci kapott stabpálcákat és talpasokat, hiába a relative kevés 190 e km a városi gyatra utak szintén elrendezik idő előtt :(
Attól függ mit akarsz és kell cserélni, 50 körül lehet a max, jó cuccokkal.
Szerintetek ha 80%ban hosszútávon használom a kocsit akkor lenne értelme eltérni a gyári kerék/gumi kombinációtól és vagy 2cm nagyobb átmérőt használni egy 1.4 8v-nél motor és üzemanyag kímélés céljából, mert 130nál nagyon forog a motor és eszik is. Szerintem nagyon rövid az áttét főleg 5.-ben, mert 70től csak forog kifele a motor 170ig.
Tisztelt urak! Érdeklődnék,hogy mi lehet a baja az autónak? PL: Kereszteződés megállás és után indulás "erősebb gázzal"kanyarodom jobbra és kopogást hallok a bal első keréknél de a balra kanyarnál is halható. Féltengelyekkel nincsen semmi baja.
De akkor mi lehet stabilizátor?? Köszi a válaszokat!
Olvasgattam egy picit. Katalizároros probléma lesz. Elég sokat indítottam + amikor megszorult a kázbowden magas fordulaton állítottam le. De majd a szaki kiolvassa a problémát. Elég pocsékul ment amikor elmentem vele a szerelőhöz. Csak 80 tudtam vele menni. Igaz a motor sem pörgött fel. Vagy próbálkozott volna. De ez lehet a bovden hibája is.
büdös lett a kocsim. Záptojás szagú. Előtte elég sokat indítóztam mert nem akarta az igazságot. Motor ellenőrzés is villog. Műhely lett a gázbovden cseréből.
Sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy mi lehet a hiba oka! Menet közben felvillan a STOP és a fékvisszajelző lámpa időnként. főleg emelkedőn és nagyobb fordulaton. A fékolajszintem a maximum fölött van. Most volt vezérműszíj cserén a kocsi, lehet, hogy a szerelő túltöltötte? Köszi az esetleges tanácsokat!
Értem és tévedtem az értékkel kapcsolatban, helyesebben elírtam. De gyanítom,hogy te is értetted tökéletesen ,hogy mit is akartam írni. De a lényeg,hogy amikor leállították vagy le akarták állítani a szmog miatt mondjuk 6-ig, a dci még simán mehet. Márpedig pl.amit télen vezettem egy ideig Scenic-et 2002-s évjárat,benzines, az simán beleesne a szórásba. Ő egyébként 6-s. Gondolom,hogy a környezetvédelmi besorolás komplex és átlagot von, h mennyire szennyezi a környezetet. Gyanítom azt gondolod,hogy az elektromos járművek nem szennyezik a levegőt.Igaz is,ámde az energia előállítása amivel működnek,fokozottan szennyez.Tehát ahol termelődik,termelik ott szennyezi a környezetet. Másfelől pedig ha maradunk az elektromosoknál,akkor egy Teslás simán beszólhatna neked,hogy állítsd le a kocsidat mert szennyezed a környezeted? (ő is ugyan,de mint írtam,nem helyben). Továbbmegyek. Ok. megyek tömegközlekedéssel. No de meddig? Nincs mindenhol villamos,troli,hév,metro... Ahol nincs ott busz van. na jah,a buszok. Ha jól tévedek dízelek és mint dízelek,környezetszennyezők. No és gondolom te is jártál,család is járt busszal,hajóval, hovatovább repgéppel, ergo hozzájárultatok anyagilag a környezetszennyezéshez. Szóval ez egy parttalan vita mert mindenki szennyezi a környezetet. Ha nem helyben,akkor az energia előállítása során. De ezért nem kell démonizálni a dizeleket.
Igazad van,h nem érdekelnek a forrásteremtések a civil szervezeteknél,nem is vártam mást. De majd az 1%-od utalhatod,hátha összejön annyi,hogy vehetek egy Teslát....no nem kocsit,bakelit lemezjátszót mert annál több nem jön össze az erkölcsileg tiszta szervezeteknek.
Szerintem Gates, de érdeklődd meg tőlük mailban hogy minden alkatrész a csomagban ez a gyártó cucca e. Mert mindenben huncutság van, csak a tejben van víz :D