Nem tudom sajnos. Megrendeltem a jobb oldalit is, jovo heten belekerul. Aztan majd kiderul, hogy a szintezok voltak e a hibasak... ma ment elottem egy hetes. Ugyanolyan csale volt a segge, csak annak a jobb oldala ult... Ha jol tudom ugyanaz a cikkszamu szintezo van abban is mint az enyemben, tehat letezo problema masnal is... Uygan ez nem vigasztal, de benne van a pakliban, hogy a ezek a cikkszamu szintezok be tudnak szarni, igy azzal kell kezdenem a hibafeltarast...
vagy szimplan elcsuszott a buborek a beepitett vizmertekben. :-)))))
Csak akkor leszek nagyon ideges, ha kicserelik es meg mindig szar lesz...
DBC ausgefallen ...bla bla bla...hiba üzenet...E61-nél . .vmi fék hiba, a stabilizálo rendszerben....olvastam német forumokon és ott a hömérséklettel hozza összefüggésbe..(meg minden mással )..na már most nekem akkor csinálja ha meleg van . ..25 fok felett . .és rapszódikusan....azért is érdekelne hogy nagyobb tempóról (200 felett) fékezve mi várható, fék hatás , vagy sodródás . .külföldön használom itt legális a nagyobb sebesség ..összes tárcsa betét szenzor rendesen cserélve , nem kopott , nem szakadt , most voltam TÜV-ön vele .. .minden OK...csak néha ez....végig olvastam a forumot és ügy tűnik van pár mágus itt . .. .gondoltam megkérdezném hogy mit lehetne tenni , merre kell keresni a problémát....hiba olvasoval kiolvasva hozza tárolt hibának de mivel szorványosan elöforduló hiba , ..kitörlés után teljesen független idöpontban néha elöjön, ...egész télen nem volt , csak miota napi 30 fok körüli a hőmérséklet . ..
sziasztok tovabbra sincs gyujtas a kulcs elforditasa utan autoszerelonel van de ök se tudjak mi a gond.Gepre is tettek az irta :tapellatasi hiba .Aksi jo,befujtam a sarubilincseket contact spray el,kivettük a potkerek alatti monulokat ,nincs beazva, kiegve,semmi jele nincs annak hogy rosszak lennenek.Immobilaiser nem lehet.Mindig ugyanazt a kulcsot hasznaltam,biztositek mind jo es a tabla is.Bika kabelre is raktuk. Az akist kimertuk 12,2V volt.Helyzetjelzo,veszvillogo ,belso vilagitas,radio,mukodik.Tankolni allatam le 5 percre es utanna semmi.Nem volt elojele,nem mostam a motort vizzel ,egyszer csak igy megdta magat. Semmi kulcs hibajelzes nem volt soha,es semmi elektronikai hibajelzes se kiveve a legzsakot.Ha valaki tud esetleg ötletet még adni kerem irjon.AKIK PROBALTAK SEGITENI ES IRTAK AZOKNAK KÖSZÖNÖM A TIPPEKET.
Bajlódom az e61 szintszabályzójával. Volt már valaki hasonló helyzetben?
Az első tünet az volt, hogy a bal oldala alacsonyabban állt mint a jobb fele. Nem is kicsit.
Kiderült , hogy a bal szenzor berohadt, teljesen szét volt esve. Kékes por jött ki belőle és vezetékestől kiszakadt mikor levették.
Ugye azt kicseréltük.
Egy darabig jó volt megint. (Pár nap)
Majd tegnap látom ismét van egy centi a két oldal közt... Mondjuk állítható távtartóval le lett kicsit ültetve, így már nem annyira látványos, de látom és érzem is mikor benne ülök, hogy Csálé! Megint!!!
Létezik, hogy a jobb oldali túlvezérel, túlfúj, ugye az valamiért 5szálú vezetékes, míg a bal oldali 3 szálas, gyanítom a jobb oldali a szintező, míg a bal oldali a végrehajtó... talán nincsenek a jobb oldali hibaja miatt összhangban???
Kvara nem vágjuk, pár ötletet szívesen fogadnék! Cserélem a jobbost is mindenesetre...
(kompresszor jo, lufik jók, talán a szeleptömb is jó)
ati530- nek jár az 5 pont a légzsák hibával kapcsolatban! A hiba megint visszajött, most szegedre vittem egy BMW guruhoz. Kiolvasta ugyanazt a hibát, és ahogy ati írta, valóban az akksi pozitív sarujában lévő gyujtópatron csatlakozó volt a ludas. Tisztítás, összedug, kész! Most az utastér levőjét zárja le a rendszer, kb 1 órás autózást követően. Folyamatába csukja be zsalut, végül tejesen, mintha off állásba kapcsoltam volna, pedig megy a ventillátor. Ha van valami...
Volt valakinek olyan gondja, hogy kb.1órás utazást követően fokozatosan elzár az utastér befúvó ventillátor előtti zsalu? Ventillátor megy, de elzárja a levegő útját alig fúj valamit.
M52 nem ette még, az E39-ben szimbolikus az olajfogyás negyedmillió felett is, csak sajnos azt a motorcsaládot ugye kb 17 éve nem gyártják.
Ha már itt tartunk, akkor említsük meg a jövőbeli E60 tulajok kedvéért, hogy az E60 az E39 kifutó M54 benzinmotorjaival jött ki, ezeket 2 év után váltotta az N52, még ez is jó szívvel megvehető, csak a facelift utáni N53-akat ne...
Érdekesség, hogy az USA-ban még a facelift után is volt hagyományos, szívócsó befecskendezéses benzines E60 (állítólag az üzemanyag magasabb kéntartalma miatt nem vezették be akkor a direktbefecskendezést), így aki a tengeren túl él, az keresse bátran az 528i megnevezésű facelift-es, 258 LE-s E60-akat :)
pont dízelről akarok váltani (másik márka) és bár jelenleg kevés km-t futott a kocsi és semmi gondom nincs de nincs kedvem majd nekem kifizetni az akár milliós tételt jelentő alkatrészeket, emiatt választanék benzines szívó motort...
elszomorító hogy már itt is nagynyomású alkatrészek vannak...
Köszönöm a válaszod! Korrekt leírás, bár egy esetből komolyabb következtetést levonni nem lehet! BMW-sekkel beszélgetve az M54-es motort mondták a legmegbízhatóbbnak, aminek még "kevés" a nyűgje! Az enyémben garantált 100.000 van kiváncsi leszek hogy alakul!
Nekem csak M52 meg M57 van, az is E39-ben, de itt egy érdekes leírás pont az M54 2,2-eséről (mellesleg kb ez az egyetlen jellemző "hibája" a motornak, ahogy írják is, a többség éveken át töltöget bele)
Ez az akkusaru patron csatijának hibakódja szerintem,ott is pin tisztítás,kontaktolás,ha szükséges csere és a végén az elmaradhatatlan szalagbilincs!!!!(akkucsere után volt ilyen bajom is)
Igen, bennt van. 1.5cm-t ult le az eleje a gyarihoz kepest. A hatuljaval sokadszorra sikerult csak elerni a kivant szintet. Most az allasa megtevesztesig gyari m-pakk... Talan igy a sulypontot is sikerult gyari helyere tolni. Probaltam kanyarban, gyorsan, lassan, palyan es razoson is. A futomu felujitas telen volt, talan meg kibirja egy darabig...
19x8.5 et12 van korbe-korbe, hatul kapott masfeles pogit, fekszi az utat, mintha belebezonoztak volna.
Ugyanakkor nem veri le a vesemet, hal Istennek, majdnem komfortosnak mondanam. Hogy a kesobbiekben milyen tapasztalataim lesznek vele, majd elvalik. De talan a gyari meretu, jo minosegu rugokkal nem szopodok be nagyon, plane , hogy iszonyu szivassal ramereteztuk a hatuljat is...
Bizom a legjobbaknan, a szememnek es a veseimnek eddig nagyon bejon!!!
Nem tudom beletetted-e a keményebb rugókat, de az első futómű szilentek gömbcsapok gyorsan elfogynak majd a magyar utakon.Ráadásul "lenehezedik az autó eleje. Hajlamos lesz a "megforgásra, kanyarba előbb kitör a hátulja. Ha már megvan, 17coll-nál nagyobb kereket ne rakjál majd rá.
Az a motor (N53) már közvetlen befecskendezéses, azaz lassabban melegszik be, kormol(ódik), sokkal több a potenciálisan meghibásodó alkatrész az elődmotorokhoz képest (pl. nagynyomású szivattyú), így bár autópályán egyenletes haladásnál _valamennyi_ előnye van a korábbi, szívócső befecskendezéses motorokhoz viszonyítva, városban sokkal jobban felül fogja múlni a katalógus értéket.
Egyszóval: ha sokat városozol, akkor vegyél "régi" motorral.
(Igen, tudom, ez az "E60 tragédiája": mire rendbetették a belsejét, elkúrták a legendás benzinmotorjait)
Vagy dízelt kell venni, azzal is lesz elég nyűg, de legalább nem zabál.
Ati530d-nek köszönöm a segítségét. Megcsináltam a csatlakozóval a megfelelő lépéseket. Hibatörlés. Most per pillanat jó, de nem vagyok nyugodt. Kifényképeztem neked a hibakódot. Ez nem a gyujtókör megnövekedett ellenállására utal? Egyes irományok szerint a BST gyujtójának növekszik meg az ellenállása, ez okozza a zavart. Erre nem egészen szakszerű megoldás: gyujtó kábel levág, és közé 2,2 ohmos ellenállás berak. És a hiba nem jön vissza.