Rendesen elbeszélünk egymást mellett, lassan azért találunk mindenkinek megoldást. :D (Nem az én órám, ne szörnyülködjön senki, hogy milyen rosszul néz ki, neten találtam a képet, illusztrációnak :D)
Műszeregységre gondoltam (km/h), a középső kijelzőm tökéletesen működik, a km/h-ban a középső kis boardcomputer nem működik, azaz melegben teljesen használhatatlan. :)
Tényleg! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nekem is kijelzőn szétesik melegben a kép. Hogy tudom kiszedni a műszeregységet? Előtte volt egy 206-osom, ott csak szimplán kihúztad, két csavar tartotta. A 407-eshez, akárhol keresek, nem találok semmit. Már franciául is próbáltam, hogy a kis csipogókat, hogyan lehetne kiszedni (próbálni még nem próbáltam, előbb tanulmányozok), szeretnék majd valami komolyabb rendszert az autóba. A gyári már szerintem szét lett hajtva. :)
Ez a műszerfali, kicsit nagyobb falat lesz a cseréje. Még látható valamennyire, úgyhogy ezt még odázom. :-)
A középkonzoli kijelző sokkal rosszabb, de legalább egyszerűbb a cseréje, szóval azzal kezdeném a bontást. :-) Egyelőre a jófogáson találtam én is megoldást, remélem beválik.
Köszi a megerősítést, akkor keresgélek, valószínűleg nálam is ez lesz. Megnehezíti a dolgom, hogy a képernyőt csak reggelente látom, aztán szétesik a kép. :-) Arra van tippetek, hogy hol tudnék szerezni hozzá olcsón, lehetőleg Bp-en vagy környékén?
A szervóba való folyadék típusát/mennyiségét épp nem, de sokminden más meg van, köszi! :-)
Ellenben merülnek fel kérdéseim folyamatosan: sedan csomagtartó a gombra egyáltalán nem hajlandó reagálni most, nem is kattan, nem is nyílik. A kulcsról perfektül megy. Mi lehet a gond vele? Amikor elhoztam még rendben volt.
Ilyen "digitális CD-tárat" használ esetleg valaki? Jó, használható? Esetleg van valami alternatív megoldás? A fejegység játszik le mp3-at, az OK, de egy lemezre sokminden azért nem fér, jó lenne valami könnyen kezelhető megoldás. A gyári CD-tár nem tud mit kezdeni az mp3-al, ha jól vettem észre.
Sziasztok! Mi is vettünk egy 407-et 2.0HDi (136 ló) és szintén tapasztaljuk ezt a rángatást, alacsony fordulaton. Ha valaki rájön mi okozza ezt, akkor kérem írja meg mi volt a gondja, hogy el tudjunk indulni valamerre! Láttam alább, hogy külföldi fórumokon is téma sajnos... érdekes jelenség.
Most egr szelep csere, turbó pucolás, vezérlés csere, olajcsere, szűrők cseréje, bypass szelep lesz cserélve, plusz a termosztátház most összefosta magát, hál' Isten haza tudtunk vele jönni, de legalább nem külön, hanem nagyszervíz előtt jött ki a hiba, úgyhogy most akkor még az is lesz mellé (igaz, ezt ingyen cserélik, mert garanciás az autó).
Láttam itt nagyon sokan ajánlják Szabó Zoltán Urat, mi is oda vinnénk, de sajnos lent lakunk az Isten háta mögött Baranya megyében.. :(
"Mellesleg a motort tisztábban lehet vele tartani mert mindig tiszta levegőt kap..." lehet kicsit félreérthetően fogalmaztam, ezt úgy értem, hogyha le van falazva, akkor kap mindig tiszta levegőt, szóval ez a falazás mellett szól.
agria11:
2.0hdi-t válaszd, egyik legjobban sikeredett konstrukció, másfél tonnás tepsi szóval nem árt az a plusz ló az 1.6hoz képest:)