Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436237

Nem, mert itt arról esett szó, hogy 4 perc miatt bukott a csatlakozás, ez meg azt jelenti, hogy máskor is igencsak éles tud lenni. És ez egy jó előre bejelentetett, és csak ideiglenes módosítás.

Előzmény: Komlósfecskés (436235)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436236

Szigetperon...

Nem a szokásos elrendezés, na! :)

Elvileg a klasszikus tervezés szerint általában (!!!) egy vágány egyik oldalára terveznek csak magasperont.

Kivételek vannak, persze.

Előzmény: Ashi Valkoinen (436233)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436235

Peti, feltörték a nicked? A valódi Peti ilyenkor már bőszen droidozna. :)

Előzmény: v_peti (436219)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436234

Lehetne jobbról, de miért? Tele van az ország kétoldali párhuzamos peronos állomásokkal Diósjenőtől Mezőhegyesig, mégis egyértelmű, hogy mondjuk Őrbottyán másodikra érkező Flirt merről nyit ajtót. Nyilván van egy-két kivétel, pl. jelentős peronmagasság különbség esetén, (Kétegyháza első vg.), de itt nincs ilyenről szó.

Előzmény: haha 1970 (436216)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436233

Pedig logikus, a cikk fejlécképe alapján a felvételi épület is azon az oldalon van, és nyilván afelé nyitsz ajtót, nem a túloldalra.

Előzmény: segélyvonókészülék (436232)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436232

Köszi. Elég furán néz így ki, mindenesetre.

Előzmény: gpz (436231)
gpz Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436231

A kép alapján a középperon a 2. vágánynak van építve.

Előzmény: segélyvonókészülék (436230)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436230

És melyik oldalon nyit ajtót a tégla?

Mert ez a kérdés még mindig.

Előzmény: nememlexemki (436229)
nememlexemki Creative Commons License 2017.04.05 0 0 436229

másik topikból átvéve

 

http://hvg.hu/cegauto/20170403_busz_vonat

 

érd alsó is ilyen csak ott merőlegesen állnak a buszok a vonathoz viszonyítva és az a vágánytól aluljárózni kell

Előzmény: segélyvonókészülék (436213)
hmsoft Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436228

A pétervári metrórobbantás után a (közcélú nagy-)vasúton is szigorított biztonsági intézkedéseket vezettek be - írják az orosz hírportálok. Természetesen a szokásos intézkedések mind játszanak: a személyzeteket leoktatják gyanúsan viselkedők kiszúrására, az utasforgalom számára megnyitott épületek bejáratainak csak egy része működik, hogy oda koncentrálhassák a biztonsági őröket, akik a fémdetektoron való áthaladás után, az átlagosnál sűrűbben emelnek ki utasokat, alaposabb vizsgálat céljából, satöbbi, satöbbi. De ami eddig még nem volt, vagy legalábbis nem láttam-olvastam: a személyszállító vonatok minden, 15 percet meghaladó tartózkodása esetén az utaskísérőknek figyelmesen végig kell nézniük a kocsijuk alvázát és alvázra függesztett berendezéseit, odahelyezett pokolgép után kutatva.

hm

_nyunyuka Creative Commons License 2017.04.04 0 1 436227

Gugli a barátod, abandoned Michigan Central Station a kulcsszó :-).

Előzmény: siófoki35 (436226)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436226

MIért volt ott 30 vasútállomás? Vagy 30 vágányra gondolsz?

Előzmény: névtelen (436223)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436225

Miért nem használható még mindig a legnagyobb sebesség előre? Miért kell megvárni, amíg késel?

Van pl. egy 100/120-as vonat, de nem szabad a két km hatvanas előtt 120-szal menni, mert csak, ellenben utána sokszor már hiába húzod. :( 

sörösgigant Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436224

Semmi gond. Azok valóban....

Előzmény: haha 1970 (436220)
névtelen Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436223

Igen:) A lakosságának a 2/3-át, a vasútállomásának pedig a 29/30-át elvesztette:)

Előzmény: attus germanicus (436205)
r1232 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436222

Kiscséripusztán már évtizedekkel ezelőtt volt ilyen. :-)

Előzmény: rm40 (436198)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436221

Detroitról ez a jó film.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u_mohqRVHWE

 

De ezek már a hanyatlás képei, 1967 - ben gyújtogatott a lakosság mélyszegény része a rasszizmus ellen, ezután vált kontrollálhatatlanná a rothadás.

 

Van viszont alagút Kanadába, meg egy People Mover nevű kütyű az egykori városközpontban. 

Előzmény: névtelen (436195)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.04 -2 0 436220

Bocs félreérthetö voltam,én a jegyvizsgálókra gondoltam, te meg a mozdonyvezetökre amiben teljesen igazad van!

Előzmény: sörösgigant (436218)
v_peti Creative Commons License 2017.04.04 -3 1 436219

4 perccel korábban indult, és 58 percet vártatok. Azaz te eddig mindig 2-3 perccel a vonat érkezése előtt értél ki a pályaudvarra. Mindig! A svájci óra pontosságú BKV mindig pont 5 perccel a vonat indulása előtt rakott le a Nyugatinál, ahonnan 2 perc alatt odaértél az 1-9. vágányokhoz...

 

Ha meg egyszeri eset, akkor meg nem kell morgolódni, mindenkivel előfordulhat.

 

Előzmény: pavarotti (436215)
sörösgigant Creative Commons License 2017.04.04 0 2 436218

Nagyon nincs mindíg személyzetváltás az Ic vonatokon Győrben. 

Előzmény: haha 1970 (436203)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.04 -4 1 436217

Gondolom erre megint készült vágányzári menetrend, igazából ezek a pár perces módositások nem rossz dolgok csak mondjuk Japánban kellene élni és ott valóban lenne is értelme!

Előzmény: pavarotti (436215)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.04 -2 0 436216

Jó kérdés (ravasz)! :) A kép szerint bal oldalon van a leszállás, de lehetne a jobb oldalon is mert ott is van peron,csak akkor funkcióját vesztené az "egy peronon a busszal cimű program"!

Előzmény: segélyvonókészülék (436213)
pavarotti Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436215

No ezt a szolgálatószemléletű vasút jól megoldotta a 70-esen nemrég a RpÚp esti átszállással (valahol fesz.mentesítés volt, ezért a Nyugatiból RpÚp-ig esti járatokhoz Desiro/Csörgő(?) ment ki és csak onnan indult a flirt.)

 

Mivel az ütemes menetrend szent, ezért a Nyugatiból - (!este van, órás követéssel) - 4 perccel korábban(!) indult a vonat hogy legyen idő átszállni.

Az, hogy egyébként a Flirt utána simán behozta volna már Vácig az átszállás miatti késedelmet - mind1, a lényeg hogy a papíron és a Start számára a dolog jól működött.

 

Azon pár utastársam véleményét akikkel emiatt kb. 58 percet vártunk a késő estében és ennyivel később értünk haza, nem részletezem, de szerintem mindenki el tudja képzelni.

Általában hamarabb kiérek, most pont nem úgy sikerült.

 

Vajon amikor döntenem kellett h. vasúti bérletet veszek v. autózom amikor csak lehet melyiket választottam??

Előzmény: Álomvasút (436210)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.04 -2 0 436214

Igy van az "nagyon fontos"van friss élményem is, ráadásul amiért beszerelték ( utasok valós idejü tájékoztatása)nem igazán funkcionál.Vasárnap több mint 20 percig figyeltük és a vágányzárak és reklámokon kivül mást nem mutatott! Én kerültem kellemetlen helyzetbe a fülkén belül mert mondtam hogy mutatja a vonatszámát,kocsiszámát,hivatalos illetve valós idejü menetrendjét illetve a sebességet is, na ezek a dolgok amik nem jelentek meg!

Előzmény: segélyvonókészülék (436212)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436213

Valakinek esetleg tippje 436200-ra?

Előzmény: segélyvonókészülék (436200)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436212

De monitor a plafonba, az qrvára kellett...

Előzmény: haha 1970 (436211)
haha 1970 Creative Commons License 2017.04.04 -2 0 436211

A felvetéseidre egyszerü a válasz lesza..ják az egészet, meg igazán felelös nem lenne csak egymásra mutogatás! Nagyobb baj hogy sajnos kezd a Gysevnél is ez a szemlélet eluralkodni! Példa a Raabercity kocsik fütési problémája!

Előzmény: mcg (436204)
Álomvasút Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436210

Így van. Még 10 percért se.

Előzmény: segélyvonókészülék (436201)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.04.04 0 1 436209

Értem én, ahogy már Gyurinak is írtam.

 

Más, nem kevésbé agyonbürokratizált vasutakon azonban mégis lehet tervezett késésekkel menni, nem kell két percért másik menetrendet szerkeszteni, és megengedett a kritikus szakasz előtti "előny gyűjtés".

Szívasen befotóznám, amit az egyvágányozós, meg kerülőzős cuccokkal kapcsolatban írnak, de belsős brossúra, nem reszkíroznám.

Röviden, felhívják a figyelmünket a lehetőség szerinti pontos közlekedésre, ezért:

- induljunk időben (mp) az állomásokról

- a kritikus helyek előtt vémax erőltetése

- proaktív módon tartalékidő gyűjtése

- figyelni a mozgáskorlátozott igényekre, ezekre készülni

- fokozott kommunikáció, együttműködés a szakszolgálatok között

- feedback.

Előzmény: alex_86 (436207)
Álomvasút Creative Commons License 2017.04.04 0 0 436208

Mert megint az lett elfelejtve, kinek szolgáltatunk.

Előzmény: István Gyuri (436202)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!