Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41315

Szerintem ennyire nem ugrálhat . Ha megnézed ebben az 50-60 mp környékén , az sokkal nyugisabb .

https://www.youtube.com/watch?v=t7ThFYAJiIE

Előzmény: barnazol75 (41314)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41314

Ez nem az én motorom, csak kérdezni akartam, hogy normális-e, ha így ugrál a motor, vagy nézzek gumibak után?

Előzmény: barnazol75 (41313)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41313

Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 1 41312

Sebaj , kaptam tőled átalakítót .

Előzmény: Flóri-ám (41308)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41311

Azóta valahogy átment az egyik  , de amit a válaszra válaszoltam megint visszajött ... Ha normálisan működne a postafiókod lehet most előrébb lennél egy olcsó és közeli  mopedautóval .

Előzmény: daty55 (41301)
passat2018 Creative Commons License 2016.12.18 -2 0 41310

Bontásra eladó Aixam 500.4 es mopedautó pápán nagyon olcsón ez a jármű is régen volt fenn a hirdetési oldalon. 

http://www.jofogas.hu/veszprem/Aixam_500_5_9_5Kw_os_motor__valto_es_alkatreszei_elado_59933701.htm

oljeg12 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41309

Én most az ősszel vettem az 500.4-esbe. A fizikai méretei szerint akartam venni. De az akkuboltos megnézte valamilyen adatbázisban az interneten és azt mondta, hogy minden Aixamba 40 Ah-s van írva. Itthon mikor kivettem a régit, az nem csak méretben volt nagyobb, hanem kapacitásban is. A belső oldalán, ami beszerelt állapotban nem látszott, 44Ah volt írva.

Előzmény: zogobacsi (41297)
Flóri-ám Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41308

buta vékonykivezetéses suzuki akksik.:)

Előzmény: Bakancs4 (41300)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41307

Minél nagyobb legyen, ha van választék.Nekem a jobbos ülés mögött van 44A/h, Aixam 400.

Előzmény: zogobacsi (41306)
zogobacsi Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41306

Az indítóáramnál kell figyelni valamire?

Előzmény: Bakancs4 (41300)
daty55 Creative Commons License 2016.12.18 -1 0 41305

Megjött!

 

Előzmény: Bakancs4 (41302)
zogobacsi Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41304

Köszönöm az infót. Nekem ránézésre is a kisebb van. 5 éve vettem az autót ezzel az akksival, azóta mindíg ment, nagy hidegben is. Magassággal nem tudok variálni, mert nem fér el magasabb. hosszabb és szélesebb viszont igen. Megmérem, és megnézem, a boltban milyet tartanak, és ott is megmérem.

Előzmény: Bakancs4 (41300)
Dart69 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41303

Szia Bakancs4!

Én is írtam neked tegnap egy e-mailt és ma ismét elküldtem, nem kaptad meg őket?

Előzmény: Bakancs4 (41302)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41302

Két levelet kaptam , a lényeg az elsőben volt . Ezek szerint az nem érkezett meg . Azóta 3x megpróbáltam elküldeni , de rögtön visszapattan ...

Előzmény: daty55 (41301)
daty55 Creative Commons License 2016.12.18 -1 0 41301

Köszi, megkaptam, írtam is!

 

 

Előzmény: Bakancs4 (41296)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41300

A fekete a 35-ös , a fehér a 45-ös .

Előzmény: Bakancs4 (41299)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41299

Gyárilag a 35 Aó-s lapos , kissarus aksi van benne , olyan mint a kisebb Suzukikban . Az ajánlásunk szerint célszerűbb a 45 Aó kapacitásút venni bele , de az oldalirányba szélesebb , ezért kicsit át kell alakítani a tartót -- magyarán arrébb kell fúrni a tűzfalon a lyukat és hosszabb leszorítólemezt csinálni .

Szerintem megéri azért 10 amperóráért .

A másik gyakorlat , hogy átvezetékelik az egészet és berakják a csomagtartóba -- ott persze iszonyat módon útbna lesz , de bármilyen telep elfér .

 

Előzmény: zogobacsi (41297)
XANTIi Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41298

Mérd meg centivel. A legnagyobbat vedd ami befér oda. A polaritásra ügyelj, ne legyen fordított.

Előzmény: zogobacsi (41297)
zogobacsi Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41297

Sziasztok! Aixam 400-ba milyen akku való?  Ebben a hidegben már kétszer cserbenhagyott (min. 5 éves az akku) de a gyári felirat lekopott róla. Milyen vegyek??    Kérlek segítsetek!  Köszönöm: Z

Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41296

Mindjárt küldök egy levelet -- gyors legyél !

Előzmény: daty55 (41291)
ívfény Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41295

viszont! most érdemes venni, ha valaki akar, mert a hidegebb időkben, ha indul a motor, akkor az valószínűleg legalább jó lesz még agy darabig! sok nyáron vett kevés km-eres sem indul most! utóbbi időben 2 ilyennel is találkoztam mai , ősszel még szépen indult és ment, most meg köhög tüsszög zsepkendőbe...

zsolt117211 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41294

Mind kettő egyszerre!

 

 

Előzmény: WooDoo (41293)
WooDoo Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41293

Az árakat a kereslet-kínálat határozza meg, tehát ha emelkednek az árak, akkor vagy a kereslet nőtt meg, vagy a kínálat lett kisebb. Nem tudom melyik lehet az oka, vagy akár mindkettő egyszerre...

Előzmény: zsolt117211 (41292)
zsolt117211 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41292

Az utóbbi időben több mopedautó is megfordult nálam valamilyen módon. Én azt vettem észre, hogy amit két éve 1000 euróért meg lehetett venni az most 2000 euró körül lehetne megvenni, és semmivel nem jobb állapotban mint amikor 1000 eurót kértek érte. Sőt!

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/aixam-aixam-400-182604081/

Egy alap típus egy két sufni tuninggal! Valami oka volt hogy nem eredeti színűek a lökösök. Ja és nem vagyok meggyőződött arról, hogy mást nem kellene rendbe tenni rajta. 

Szerintem ti is láttátok Bécsben árult undorító kék 400 ast amit csak a szürke ragasztó tartott össze több helyen. Azt 1000 euróért árulták.

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/aixam-400luxe-183128194/

Egy nagyon durva példa!

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/sonstige-sonstige-aixam-400-sl-185389051/

Még egy gyöngy szem. Mókolva!

De akár sorolhatnám még hogy motor hibás, nem induló motorokkal milyen drágán árulnak kocsikat.  

A másik része pedig az újabb típusok. Nagyon jók szépek erős karosszériával. A szépség hiba az ,hogy egy műanyag sárvédő ára sokszorosa a réginek. És a 2010 től sem más a motor tér csak máshogy van elrendezve. De ugyan azok a hibák jönnek ki mint a régi típusokon. Ha megnézitek az árakat?

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/aixam-crossover-s8-185913866/

Ezt a 3 évest két éve 6000 körül lehetett volna megvenni.

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/aixam-crossline-s8-185836303/

Ennek az ára van közelebb a realitáshoz.

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/aixam-a-741-185809333/

Ez is dupla áron van.

De sorolhatnám még tovább! Szerintem a nagy kereslet miatt azoknál a típusoknál amik keresettebbek biztos többet kérnek jelenleg.

Előzmény: WooDoo (41019)
daty55 Creative Commons License 2016.12.18 -1 0 41291

Igen, egyre többet gondolok az elszalasztott első választásra, biztos azóta is probléma mentesen járkálhatnék vele nap, mint nap.

 

Mivel nekem nem sürgős a mopedautó megvásárlása, várok, hátha a "türelem jó moped autót terem".:-)

 

Mint írtam, itt a faluban van egy Microcar, (a volt iskolatársamé) de nagyon le van lakva, rendszáma sincs, és így is 400.000 Ft-ra tartja.

 

Majd csak találok itt a közelben egyet, ami annyira nincs taccsra vágva.

 

De mint már írtam, ha innét valakinek lenne eladó megbízható autója, szívesen venném.

 

 

Előzmény: Bakancs4 (41278)
daty55 Creative Commons License 2016.12.18 -1 0 41290

Meg kell hagyni, ezt jól gatyába rázták!:-)

Előzmény: lacbp (41287)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41289

az eredetvizsga a vevőt terheli?

 

Bárkit terhelhet , ha úgy van fizetheti a bontóvári alpolgármester is , csak fizesse .

Eredetileg úgy képzelte az az agyatlan barom aki az íróasztalnál kitalálta ezt a hülyeséget , hogy aki járművet akar eladni az elviszi eredetiségvizsgálatra és ott jó pénzért kap egy papírt -- ami 30 napig érvényes -- hogy minden rendben van a masinával . A vásárban ezt kitűzi a szélvédőre és akkor a vevőkben megjön a bizalom : íme egy tisztességes jármű , ezt bátran meg lehet venni , íme itt a pedigréje ... Arra nem gondolt az idióta ötletgazda , hogy van olyan masina amit hónapokig-évekig árulnak , és akkor havonta csinálhat drága pénzen új tanúsítványt az eladó -- aki netán olyan kocsit árul ami kevesebbe kerül , mint néhány eredetiség vizsgálat ...

Az egész herce-hurcát a lopott kocsik alvázszám machináció ellen , illetve a külföldről olcsón behozott donorkocsik felhasználása ellen találták ki . Ez előbbire alig , az utóbbira korlátozottan alkalmas csak , de azért meghagyták , mert kiderült , hogy iszonyat jó bevételt hoz , részint az államnak , részint annak aki -- közel lévén a tűzhöz -- birtokolja ezt a horribilis bizniszt .

Aztán tovább alakult a helyzet . Teljesen általános lett , hogy a vevő fizette az eredetiség vizsgálatot : megvette a kocsit , hazament vele és elvitte megnézték a pénzéért az alvázszámot ( nekem megmérték az akkor 28 éves Volvon a festékréteg vastagságot ... gondolhatjátok mennyire érdekelt )  és hozzáadta a költséget az átírási cehhez . A fent említett 150 ezer Ft-os Vovlo eredetiség vizsgája  20 ezer volt -- a teljes átiratási költsége több mint 90 ezer  .

Aztán tovább bonyolódott a kép . Néhány alkalommal a vizsgálatot kérőt elkísérték a barátai ( jó megjelenésű , kopasz kigyúrt emberkék ) hogy nyomatékot adjanak a kérésnek : nem kell minden apró karcolást észrevenni az Audi A6-os alvázszáma körüli lemezeken ... Ennek elkerülésére most nem ad semmilyen papírt a vizsgáló , csak annyit : a vizsgálat egyáltalán megtörtént , átküldi interneten az okmányirodába , és amikor megy átiratni a manusz ott közlik vele , hogy valami nem stimmelt az adatokkal , nem írják át és további vizsgálatok lesznek .

Itt tartunk most . Mindegy ki fizeti , csak legyen meg mire átírásra kerül a sor .

Hogy a motorszám eltéréssel mi a helyzet nem tudom , amivel eddig dolgunk volt az vagy stimmelt , vagy csak motorkódos volt . A normál kocsiknál megy a hiszti . A Ligieren nem tudom miért bénázni a csere után  , a motorszám csak egy szegecselt táblácskán van ...

Előzmény: eddy7759 (41281)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41288

Én is erre a kocsira utaltam .

Előzmény: lacbp (41287)
lacbp Creative Commons License 2016.12.18 0 0 41287

még egy indok a Chatanet ellen!

 

https://sites.google.com/site/chatenetmedia/

 

;)

 

s a motorról nem is beszéltünk.. bár én arra nem panaszkodom!

Előzmény: daty55 (41274)
anettka vagyok csókolom Creative Commons License 2016.12.18 0 1 41286

miazhugy! ha megbukik,veheted vissza! vevő dolga,de felelsz érte,mit adsz el!

Előzmény: eddy7759 (41281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!