Azóta valahogy átment az egyik , de amit a válaszra válaszoltam megint visszajött ... Ha normálisan működne a postafiókod lehet most előrébb lennél egy olcsó és közeli mopedautóval .
Én most az ősszel vettem az 500.4-esbe. A fizikai méretei szerint akartam venni. De az akkuboltos megnézte valamilyen adatbázisban az interneten és azt mondta, hogy minden Aixamba 40 Ah-s van írva. Itthon mikor kivettem a régit, az nem csak méretben volt nagyobb, hanem kapacitásban is. A belső oldalán, ami beszerelt állapotban nem látszott, 44Ah volt írva.
Köszönöm az infót. Nekem ránézésre is a kisebb van. 5 éve vettem az autót ezzel az akksival, azóta mindíg ment, nagy hidegben is. Magassággal nem tudok variálni, mert nem fér el magasabb. hosszabb és szélesebb viszont igen. Megmérem, és megnézem, a boltban milyet tartanak, és ott is megmérem.
Gyárilag a 35 Aó-s lapos , kissarus aksi van benne , olyan mint a kisebb Suzukikban . Az ajánlásunk szerint célszerűbb a 45 Aó kapacitásút venni bele , de az oldalirányba szélesebb , ezért kicsit át kell alakítani a tartót -- magyarán arrébb kell fúrni a tűzfalon a lyukat és hosszabb leszorítólemezt csinálni .
Szerintem megéri azért 10 amperóráért .
A másik gyakorlat , hogy átvezetékelik az egészet és berakják a csomagtartóba -- ott persze iszonyat módon útbna lesz , de bármilyen telep elfér .
Sziasztok! Aixam 400-ba milyen akku való? Ebben a hidegben már kétszer cserbenhagyott (min. 5 éves az akku) de a gyári felirat lekopott róla. Milyen vegyek?? Kérlek segítsetek! Köszönöm: Z
viszont! most érdemes venni, ha valaki akar, mert a hidegebb időkben, ha indul a motor, akkor az valószínűleg legalább jó lesz még agy darabig! sok nyáron vett kevés km-eres sem indul most! utóbbi időben 2 ilyennel is találkoztam mai , ősszel még szépen indult és ment, most meg köhög tüsszög zsepkendőbe...
Az árakat a kereslet-kínálat határozza meg, tehát ha emelkednek az árak, akkor vagy a kereslet nőtt meg, vagy a kínálat lett kisebb. Nem tudom melyik lehet az oka, vagy akár mindkettő egyszerre...
Az utóbbi időben több mopedautó is megfordult nálam valamilyen módon. Én azt vettem észre, hogy amit két éve 1000 euróért meg lehetett venni az most 2000 euró körül lehetne megvenni, és semmivel nem jobb állapotban mint amikor 1000 eurót kértek érte. Sőt!
Egy alap típus egy két sufni tuninggal! Valami oka volt hogy nem eredeti színűek a lökösök. Ja és nem vagyok meggyőződött arról, hogy mást nem kellene rendbe tenni rajta.
Szerintem ti is láttátok Bécsben árult undorító kék 400 ast amit csak a szürke ragasztó tartott össze több helyen. Azt 1000 euróért árulták.
De akár sorolhatnám még hogy motor hibás, nem induló motorokkal milyen drágán árulnak kocsikat.
A másik része pedig az újabb típusok. Nagyon jók szépek erős karosszériával. A szépség hiba az ,hogy egy műanyag sárvédő ára sokszorosa a réginek. És a 2010 től sem más a motor tér csak máshogy van elrendezve. De ugyan azok a hibák jönnek ki mint a régi típusokon. Ha megnézitek az árakat?
Bárkit terhelhet , ha úgy van fizetheti a bontóvári alpolgármester is , csak fizesse .
Eredetileg úgy képzelte az az agyatlan barom aki az íróasztalnál kitalálta ezt a hülyeséget , hogy aki járművet akar eladni az elviszi eredetiségvizsgálatra és ott jó pénzért kap egy papírt -- ami 30 napig érvényes -- hogy minden rendben van a masinával . A vásárban ezt kitűzi a szélvédőre és akkor a vevőkben megjön a bizalom : íme egy tisztességes jármű , ezt bátran meg lehet venni , íme itt a pedigréje ... Arra nem gondolt az idióta ötletgazda , hogy van olyan masina amit hónapokig-évekig árulnak , és akkor havonta csinálhat drága pénzen új tanúsítványt az eladó -- aki netán olyan kocsit árul ami kevesebbe kerül , mint néhány eredetiség vizsgálat ...
Az egész herce-hurcát a lopott kocsik alvázszám machináció ellen , illetve a külföldről olcsón behozott donorkocsik felhasználása ellen találták ki . Ez előbbire alig , az utóbbira korlátozottan alkalmas csak , de azért meghagyták , mert kiderült , hogy iszonyat jó bevételt hoz , részint az államnak , részint annak aki -- közel lévén a tűzhöz -- birtokolja ezt a horribilis bizniszt .
Aztán tovább alakult a helyzet . Teljesen általános lett , hogy a vevő fizette az eredetiség vizsgálatot : megvette a kocsit , hazament vele és elvitte megnézték a pénzéért az alvázszámot ( nekem megmérték az akkor 28 éves Volvon a festékréteg vastagságot ... gondolhatjátok mennyire érdekelt ) és hozzáadta a költséget az átírási cehhez . A fent említett 150 ezer Ft-os Vovlo eredetiség vizsgája 20 ezer volt -- a teljes átiratási költsége több mint 90 ezer .
Aztán tovább bonyolódott a kép . Néhány alkalommal a vizsgálatot kérőt elkísérték a barátai ( jó megjelenésű , kopasz kigyúrt emberkék ) hogy nyomatékot adjanak a kérésnek : nem kell minden apró karcolást észrevenni az Audi A6-os alvázszáma körüli lemezeken ... Ennek elkerülésére most nem ad semmilyen papírt a vizsgáló , csak annyit : a vizsgálat egyáltalán megtörtént , átküldi interneten az okmányirodába , és amikor megy átiratni a manusz ott közlik vele , hogy valami nem stimmelt az adatokkal , nem írják át és további vizsgálatok lesznek .
Itt tartunk most . Mindegy ki fizeti , csak legyen meg mire átírásra kerül a sor .
Hogy a motorszám eltéréssel mi a helyzet nem tudom , amivel eddig dolgunk volt az vagy stimmelt , vagy csak motorkódos volt . A normál kocsiknál megy a hiszti . A Ligieren nem tudom miért bénázni a csere után , a motorszám csak egy szegecselt táblácskán van ...
az eredet vizsga a vevőt terhelné, de alkuba lehet belefoglalni, ha az eladó belemegy, hogy felesbe, vagy a vevő állja azt. a eladótól és a szitutól függ, hogy mennyire jó pézt kapott az eladó a portékáért és hajlandó e további áldozatokra...
ha nem motorkódos a forgalmi bejegyzés, akkor lehet gond belőle. eladáskor nem csinálják meg az eredetviszgát, míg motorszám átnincs iratva a forgalmiba, legalábbis régen így volt, most is lehet így van még.. de majd valaki megerősít, vagy ellentmond... :)