Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balinttomek Creative Commons License 2016.11.30 0 0 39148

Szia! Tudnál linket küldeni az adapterről? Encore-ról meg azt se tudom, micsoda... :))

Előzmény: 3.d (39147)
3.d Creative Commons License 2016.11.30 0 0 39147

Szia!

 

Kínai free sippingel  6-8000ft az adapter. + A progi pedig fent van az EncoR-on.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: balinttomek (39144)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.28 0 0 39146

A te esetedben nem volt elég ezek szerint a fesszabályzó... 

Előzmény: lbalog01 (39145)
lbalog01 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39145

szerintem ne bajlódj a titkos menüvel, http://www.mycarly.com/product/bmw-app/ kb. 30-40€ a progi + 30-40€ az adapter, ezzel folyamatosan monitorozhatsz 1xre több adatot is, hibakódot olvashatsz és törölhetsz, akksit regisztrálhatsz vagy a regenerálást indíthatod és sok mást, mind ezt kényelmesen akár menet közben is, az adatokat meg átküldöd emailen ahova akarod....

nekem akkor dobta a piros fogaskereket mikor a generátor halódott és bár piros lámpás visszajelzés nem volt a töltés hibájáról de egy generátor csere helyrerakta....

Előzmény: balinttomek (39144)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39144

balinttomek@freemail.hu   Nekem fontos lenne a titkos menü kezelése, mert nem tudok belelépni teljesen.

Előzmény: Ferink81 (39143)
Ferink81 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39143

Kűldj egy elérhetőséget és leírok mindent amit a közel egy év alatt cseréltünk és kipróbàltunk .

ecotecvectra@gmail.com hàtha talàlunk megoldàst .

Előzmény: balinttomek (39142)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39142

Egyébként a titkos menü hogy működik pontosan? Odáig eljutok, hogy tartom a nullázó gombot. Be is lèp. Aztán a nullázó nyomkodásával körbe-körbe jár ,  de nem jutok oda, hogy beírjam a kódot. Be kell vonni más gombokat is?

Előzmény: Ferink81 (39140)
balinttomek Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39141

Kicsit hasonló cipőben járunk, mert én németben élek. Én olyan szinten vagyok már ideges tőle, hogy most szó nélkül cserélek aksit és fesszabályzót, mert két ember is írt lejjebb, hogy nekik megoldotta. Be fogok számolni a fejleményekről. Viszont nem azonnal lesz, mert a szerelő, akihez hordom, nem ér rá mindig. Így csak jövő hétvégén kezdünk neki a projektnek. Én egyébként már rég eladtam volna, de így eladni se lehet, csak méltatlanul olcsón. Illetve lehetne úgy , hogy elsumákolo a hibát , de az nem én vagyok .  Az ilyen módszerek távol állnak tőlem . 

Előzmény: Ferink81 (39140)
Ferink81 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39140

Nem akarlak elszomorítani ,de kb. 1 éve keresem a hiba okát pontosan ugyan erre a problémára.

Svédországban élek és ugye itt a szerelők csúnyán megkérik az árát mindennek :(

Volt komplett váltókar cserém , aztán aksi ,majd fesz.szab. csere is ,de sajnos maradt a hiba .

Nálam is egy adott hőfokon jelentkezik a hiba és ez mindig pontosan 68 fok ,passz hogy miért pont ott , de egy okosabb szerelő szerint azon a hőfokon kapcsol valamit a vezérlő és ez feszültség eséssel jár ,és erre így reagál a váltó.

 Én azt ajánlom mielőtt aksit és fesz.szab.-ot cserélsz ,mérd a töltést menet közben (titkos menüben megtalálod ) és figyeld mi történik a hiba pillanatában,és ha tényleg nagyon leesik a feszültség akkor lehet meg tudod oldani a gondot aksi és vagy fesz.szab cserével .

 Én nem tudtam és már az őrületbe kerget :(

Kérlek írj egy pár sort ha meg tudtad oldani a dolgot köszi és sok szerencsét .

Előzmény: balinttomek (39101)
HG. Creative Commons License 2016.11.27 0 0 39139

Való igaz, a lámpáját már kicserélték, de a km óra elárulja, hogy jenki.

 

Amit persze fenntartásokkal kezelünk..., ellenben érdekes opció, mert facelift utáni N52-es motorral szerelt változathoz csak így juthatunk (mert európába a decikért és grammokért való buta küzdelem miatt ugyebár csak a nyűgös N53 jutott E60 faceliftbe)

 

 

Előzmény: kopa (39133)
Bxx7 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39138

100-150 E km-enként szükséges az automataváltó olaj cseréje. Ha sokat futott a masina, akkor inkább 50-100 E km-enként ajánlatos.

 

Asszony kocsijában is felgyulladt a visszajelző, de elmúlt, nincs is a hibatárolójában semmi. Ott az ülés alatti csati szokta okozni ezt a hibát. (nem BMW)

Ez esetben elvinném kiolvastatni a hibát. 

 

Előzmény: Roland0706 (39137)
Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39137

az automatában is álitják hogy nem kell cserélni olajat de 40-60e km illik lecserélni ez még nem azt jelenti hogy nem romolhat el de valoszinü tovább fogja bírni.

a légzsák hibája mitől lehet ha valaki találkozott ilyennel?

Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39136

köszönöm a gyors válaszokat!

Bxx7 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39135

Igaz, hogy az enyém nem automata (egy hibalehetőséggel kevesebb), viszont 525D 2005-ös évjárat, tehát igencsak benne van már a korban a maga közel 290 E km-erével... 

 

Termosztátok valóban gyenge pontjai a típusnak, ezeket két hete cseréltem. Ha nem nézem meg a titkos menűben a hőfokot, valószínűleg fel sem tűnik a dolog. 

 

Mivel az enyém E61, így ennek nagyobb esélye van a csomagtér ajtónál a kábelszakadásra is. Múlt héten pontot tettem a végére, a harmadik kábelcsatornában hét teljesen törött kábelem volt, kettő megindult, csak a lila-fehér (rádióé) volt teljesen ép. Kábelszakadás miatt nem működött távirányítóról az ajtónyitás, kulccsal kellett szórakoznom, ami baromi idegesítő volt szakadó esőben gyerekkel az ölemben plusz két szatyorral még a kezemben. 

A műtét sikeres volt, minden működik, kivéve a távirányítóról való ajtónyitás, amivel megannyi német márkatárs is szenved. Az AD modul szerencsétlen elhelyezése miatt még mindig nem nyitott, csak egyszer-kétszer. Kivettem az enyhén oxidos modult, megtisztítottam. Jó úton járok, mert már a csomagtér ajtónál állva minden esetben nyit. 

Ismét kivettem, megint nekifutok, már szereztem etanolt is, amivel nekiesek az alaplapnak. 

 

Kicsit elkalandoztam...

A diesel változat gyenge pontja még a kipufogó csonk. Ha még nem cserélték előtted, akkor esélyes, hogy el fog törni. Öntvényt kell venni hozzá, mert az eredeti lemez csonk újra eltörik.

 

Ahogyan te is utalást tettél rá, nincs két egyforma kocsi, nagyon nem mindegy az előélete, milyen körülmények között hogyan és hol használták. 

Az enyém nagy részben autópályán futott, így még a motorja és futóműve is rendben van.

 

Nem árt ellenőrizni/ellenőriztetni a porlasztókat, izzító gyertyákat, szelepfedél tömítést valamint a szívósort sem.

Ha szépen, finoman bántak az autóval, figyeltek a bemelegítésre, valamint nem mulasztották el az olajcserét, akkor a turbóra nem lesz gondod. 

Részecskeszűrőre nézess rá, mert egy esetlegesen eltömődött példány nagyon nagy károkat tud okozni a rendszerben. 

Ha ránéztek gépen, kiírja, mikor regenerált utoljára, mennyi korom van benne stb. 

 

Figyelj a vezérmű láncra is. Ha nincs jó füled hozzá, vidd el hozzáértőhöz, aki kiszúrja, ha itt a csere ideje.   

 

 

Vásárláskor alap valamennyi folyadék (fékfolyadék és hűtőfolyadék is!) cseréje. 

Enyém manuális váltós, elvileg örök életű olaj van benne. Mint tudjuk, ilyen nincs. Dingolfingi BMW gyárban illetékes kolléga elmondta, az örök életű olaj a manuális váltóban 150 E km-ig szól!

Automatában ez rövidebb idő, nem tudom pontosan mennyi. 

 

Előzmény: Roland0706 (39132)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39134

525da

"180e-tol jottek a gondok termosztatok,generator,szivosor(tobbszor),kipufogoleomlo(2*),lengescsillapitok,inditaskor dadogas->izzitok relevel,lengokarok,turbo,fejegyseg,

reszecskeszuro(olajszaporodas,allando regenerallassal),automata valto "segberugas"+bizonytalan valtasok,kormanymu stb.,,es ezeknek a nagy reszet szep korforgasban."

Előzmény: Roland0706 (39132)
kopa Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39133

USA 530i

Előzmény: HG. (39130)
Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39132

bocsi nem írtam végig vagy valami sokkal komplikáltabb hiba vagy meghibásodás áll a háttérben. Még egy kérdés jellemzöen milyen hibák jönnek elő 250e után (tudom nem lehet igy megmondani mert függ menyire volt széthajtva) automata váltos

Roland0706 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39131

üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy e61 525d nél a motor visszajelző  világit meg a légzsák is hibát észlel lehet hogy közös hibárol van szó vagy

HG. Creative Commons License 2016.11.26 0 0 39130

Ez milyen állatfaj?

Különösen miféle motorral?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/528/bmw_528i-10811155

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39129

Boccs ezt elkuldtem veletlen befejezetlenul...

szoval egy 25-30i e60 sztem tarthato evi 2-300e-bol is de ha nagyon patent autot akarsz siman benyeli a fel milliot evente.Csak gyari cuccal erzi jol magat ami eleg draga.

Előzmény: Törölt nick (39128)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39128

Sok autonal belefer "sokminden" mar tizen evesen,az e60-nnal sztem nem.Ez nagyon fugg attol,h mennyire kekec vagy,az evi 4-500e abszolut nem tulzas meg benzinesre sem.

Előzmény: kpeter1982 (39126)
HG. Creative Commons License 2016.11.25 0 0 39127

Ezek az ökölszámok nem sokat érnek.

Az első évben sokat kell rákölteni, az biztos, egy E60-ra vélhetően érdemben többet, mint 4-5 kiló. Aztán ha jó állapotú az autó ÉS évekig megtartod, akkor a következő évek egyre jobbak lesznek, és pár év után ki lehet számolni egy éves átlagot - de nagy szórással.

Egy-egy ilyen olyan elektromos modul önmagában hatszámjegyű összegekkel tudja megdobni a költségvetést, és ebben a korban ebben semmi meglepő nincs.

 

Aki egy 9-11 BMW-t elad, az általában nem azért adja el, mert nyert a lottón, és most mindent leszarhat, hanem mert 1 lépéssel újabbat akar, és így a régire vélhetően sokmindenre már nem költött... Mert ha költ rá, annak csak töredékét tudja érvényesíteni az árban.

Kivétel ez alól, ha egy márkafanatikus eladót fog ki az ember, aki pont hogy megszorul, vagy éppen valami jó lehetőséghez jut utódautót venni.

 

Előzmény: kpeter1982 (39126)
kpeter1982 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39126

azzal tisztában vagyok hogy többet eszik, de nem gond. évi 15-16 ezer kilóméteres futásra nem tervezek dieselt venni. de ismerős nagyon le akar beszélni, mondván évi 400-500 ezerbe kerül fenntartani. Nem túlzás ez? 

Előzmény: Törölt nick (39125)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39125

"4 l"..kis tulzassal,,(+ csak 3l is lehet siman)

Előzmény: Törölt nick (39124)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39124

+ 4 liter uzemanyagra szazon,ami boven-boven belefer a dieselhez kepest

Előzmény: kpeter1982 (39122)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39123

3db e60-om volt (nem facelift) 130-160e km-el,egyikbe csak 10e km-t hasznaltam,masik kettobe kb 60-80ezret raktam.

180e-tol jottek a gondok termosztatok,generator,szivosor(tobbszor),kipufogoleomlo(2*),lengescsillapitok,inditaskor dadogas->izzitok relevel,lengokarok,turbo,fejegyseg,

reszecskeszuro(olajszaporodas,allando regenerallassal),automata valto "segberugas"+bizonytalan valtasok,kormanymu stb.,,es ezeknek a nagy reszet szelen korforgasban.

 

probalkoztam felujitasokkal,viszonylag jo utangyartottakkal,bontottal,de kivetel nelkul minddel csak meg melyebbre astam magam,mert egyszeruen egyiktol sem kapod kozel sem azt amit a gyaritol.

 

vannak trukkok,okossagok amikkel nem annyira huzosak ezeknek a problemaknak az orvoslasa,an akiknek megfelel a jobbra balra setalgato perselyezett futomu,csattogo utangyartott(felujitott lengcsill.),kormos kipufogo,olajfoltos udvar,huhogo turbo,lokdoso valto stb...nekem akkor inkabb egy skoda oktavia.

--es sajnos en mar csak ilyennek latom az osszes 2009 elotti e60-t,de kivetel nelkul.

kizartnak tartom,h valakik ezt a korforgast vegigviszi epp esszel "egeszsegesen"

Előzmény: 3.d (39121)
kpeter1982 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39122

üdv,

 

ismét felmerült bennem egy 2003-5 közötti még az m54-es motorral szerelt 525i vagy 530i vétele. Az éves súlyadón, biztosításon felül milyen fenntartási költséggel számoljak kb? 

3.d Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39121

Szia!

 

Most van 125000km a verdába, és eddig csak a termosztát volt gondom 50000km-nél.

Előzmény: EEE60 (39116)
Bxx7 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 39120

Sajnos ezek ilyenek, ill. a gyárilag "telepített" hibák is előjönnek előbb vagy utóbb. 

 

Ha az ember nem akarja a gatyáját is rákölteni, nem árt, ha rendszeres időközönként időt szán autójára és mer hozzányúlni saját maga is. 

Ha meglátják a BMW jelet, azonnal szeretnek extra, tripla árakat mondani a szerelők. 

 

 

Természetesen vannak dolgok, ami miatt muszáj szerelőhöz vinni az autót, de szerencsére ez a kevesebb. Mindenkinek saját magának kell eldönteni, hol van ez a határ.

 

A neten fenn van szinte minden, rengeteg fotót, videot, leírást, tapasztalatot lehet olvasni. Eddig nem találtam olyan hibajelenséget, amire nem találtam volna magyarázatot, útmutatást. 

Nem egy leírás, tapasztalat után kell nekikezdeni a hiba elhárításának... Ha már legalább 5-10 ember oldotta meg azon a módon a hibát, akkor mi is alkalmazhatjuk.

 

Megjegyzés: a kókányolás távol áll tőlem, toldozást-foldozást messze kerülöm. Szabadidőmben motorokat restaurálok (nem felújítás!), ahol a tákolás "idejólessszezis" nézetek nem megengedhetőek. 

 

Végzettségemet tekintve nem vagyok autószerelő, csupán nagyon érdekel a téma. Írok, jegyzetelek, ha hasznos infót találok az adott témában. 

 

Természetesen vannak emberek, akik nem éreznek affinitást a javításhoz, nem vagyunk egyformák.

Előzmény: balinttomek (39117)
bulrot Creative Commons License 2016.11.23 0 0 39119

Sziasztok.

Feleslegesé vált  4db 99%-os téligumi 225/50x17 Bridgestone Blizzak LM25 .

 Ára:17500/db

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!